jaunumi   contact

« Pasākumi februārī un … | Home | 2006.gada pirmie čemp… »

LR čempionāta otrs posms

Uzklikšķini!Otrs posms sākās šodien Dūņezerā. Laiks skaists, neliels sals, neliels vējiņš, pārsvarā saulains. Laika prognoze - labvēlīga. Pirmā kārta risinājās zonās, kuras ezerā bija izvietotas tālāk no krasta. Šoreiz Dūnis nebija tik skops, kā tas ir bijis vairākos iepriekšējos gados, - bez zivīm nepalika neviens. Sevišķi lielu lomu arī nebija, labāko lomu svars bija 2-3 kG robežās, kas šiem apstākļiem ir samērā labs loms. Daļēji to var izskaidrot ar to, ka atsevišķi normāli brekši, kuri uzķērās, bija tik lieli, ka pa mazajiem caurumiem nebija izvelkami. Pirmajā dienā sportisti nebija tam gatavi, varbūt otrajā tas tiks ņemts vērā.
Šodien savās zonās labākie bija Guntis Kārkliņš (Salmo, 1.604 kG), Nikolajs Lukojanovs (MK Maver Sport Latvija, 2.545 kG), Normunds Margevičs (Team Milo Latvija, 1.438 kG), Ainārs Eglītis (MK Pasaule I, 1.855 kG) un Uldis Bērziņš (MK Liepāja, 2.735 kG).
Komandu vērtējumā šodien ar 22.5 punktiem labākā bija B&B Cope, tai sekoja Salmo ar 27.5 un MK Maver Sport Latvija ar 29.5 punktiem. Pēc trim kārtām vadībā joprojām ir Salmo komanda ar 68.5 punktiem.
Individuālajā vērtējumā vadību pēc čempionāta trim kārtām ar 4 punktiem ir pārņēmis viesis no Maskavas Nikolajs Lukojanovs, kurš startē MK Maver Sport Latvija komandā, ar 6 punktiem seko Guntis Kārkliņš, ar 7 punktiem - Ainārs Eglītis.

Sacensību otrajā dienā laika apstākļi bija vēl labāki. Laiks bija kļuvis siltāks, temperatūra bija nedaudz zem nulles, bet Rīgā sniegs pat kusa. Varbūt tas, ka laiks bija patīkamāks, varbūt tāpēc, ka zonas bija tuvāk krastam, taču lomi bija aptuveni divas reizes lielāki un tiesnešiem nācās krietni nopūlēties, lai visus lomus nogādātu līdz svariem. Arī šodien visi orientējās uz sīko zivju ķeršanu un noteicošo lomu uzvarētāju dažubrīd nelielajā pārsvarā spēlēja darbības ātrums.
Uzklikšķini!Uzklikšķini!Uzklikšķini!
Savos sektoros šodien uzvarēja G. Kārkliņš (Salmo, 3.945 kG), Edgars Bresis( B&B Cope, 3.374 kG), Guntis Švarnovičs (Veiksme, 2.605 kG), Valentīns Ševcovs (Baltezers, 4.220 kG) un Pēteris Lideris (Salmo, 3.152 kG).
Līdz ar to individuālā vērtējumā labākie bija un klubu Marlins un Milo Team dāvātas balvas par uzvaru 2. posmā saņēma Guntis Kārkliņš ( 2p.), Pēteris Lideris ( 3p.) un Ainārs Eglītis ( 3p.). Komandu vērtējumā labākā bija Salmo komanda, otrajā un trešajā vietā makšķernieku klubi B&B Cope un Pasaule I. Detalizētāku informāciju var atrast protokolā.
 
18. 02. 2006


41 komentāri

Agris Juniors Agris Juniors - 07-03-’06 15:51

nja..atkal stridi dabigi……. pirms tu ieej sektora to nomet karogu ..vai ne??????
nu ja bet ir visadi ja tu pirmais izbore ….otram jajiet prom vai kurs pirmais noliek karogu…..
pec manam domama

JK JK - 01-03-’06 18:51

Protestu iesniegt nav vērts, jo kamēr nebūs vieni noteikumi būs lietas, ko ņems no starptautiskajiem noteikumiem, bet citas būs nerakstītas, bet pieskaņotas Latvijas apstākļiem. Mūsu tiesās tak ar visus tiesā pēc vieniem kodeksiem un nevis vienu pēc LR kriminālkodeksu, bet citu pēc Timbuktu vai Zimbabves likumiem. Un sūkāt vari tu jau tagad. Es tiem 50 Ls racionālāku pielietojumu atradīšu. (angel)

hm hm - 01-03-’06 17:28

JK
Kāpēc tu te filozofē, bet nesaņem dūšu un neizmanto savas tiesības sniegt protestu? Organizātori to izskatīs , nobalsos. Varbūt laimēsies.., pēc tam varēsi sūkāt.:-)

erudzi erudzi - 01-03-’06 11:49

Agrim
Srīds vispār jau jātrisina līdz otram šāvienam:
15. а) До первого сигнала спортсмены отмечаются в протоколе судьи зоны, после чего располагаются по периметру зоны. По первому сигналу “Вход в зону” (не менее , чем за 5 минут до старта) спортсменам разрешается войти в свою зону и занять место, выбранное ими для сверления лунки и обозначить его флажком. При входе спортсменов в зону ножи ледобура должны быть закрыты чехлом. Чехол с ножей ледобура снимается по прибытии спортсмена к месту сверления лунки.

б) В зоне спортсмены располагаются друг от друга на расстоянии не менее 5 метров. В спорном случае, при размещении флажков спортсменов ближе 5 метров друг от друга, вопрос решается судьёй в том числе и при помощи жребия. Преимущество имеет спортсмен, первым прибывший на выбранное место и отметивший его флажком. Бросать флажок для занятия места не разрешается.

Ja godīgi pa visām četrām dienām nepamanīju, ka kāds baigi stīvētos par ieņemto vietu zonā. Vairāk laikam satraucās par izvietošanos pirms ieiešanas zonā, lai pirms pirmā šāviena ieņemtu noskatīto vietu..

JK JK - 01-03-’06 10:35

Agri es tev 100% piekrītu, bet tur jau ir tā problēma, ka ir lietas, kuras mēs paņemam no PČ noteikumiem un ir lietas, kuras neievērojam. Tāpēc mans priekšlikums ir un būs, ka viss, kas atšķiras no starptautiskajiem noteikumiem ir jāieraksta, lai nerastos problēmas. Šobrīd taisnība ir abu pusēs un kompromiss ir tikai uzrakstot paplašinātu nolikumu, kur visas problēmas tiek atrunātas. Protestēt tu vari, bet kāds atkal noprotestēs par zonu lielumiem, karogiem, zivju svēršanu un atkal sāksies riņķa dancis.

agris agris - 01-03-’06 09:45

JK noteikumos, pēc kuriem notiek PČ, ir atrunāts, ka dalībniekam ir tiesības ieņemt vietu sektorā no tās vietas, kuru viņš izvēlas, pēc otrā šāviena visi sāk urbt, ja ir strīds, tad vietu aizņem tas, kurš pirmais izborē līdz ūdenim. Aizņemts skaitās tas sektors 5m rādiusā, kur ir āliņģis.

jst jst - 27-02-’06 22:51

Sestdien plānoju būt Ungurā. Piedāvāju visiem, kurus tas interesē, un, kuri paliks nakšņot Cēsu pusē, pēcpusdienā tikties klātienē. Visu pēcpusdienu varēsim apspriest jebkuru jautājumu.

dalibnieks dalibnieks - 27-02-’06 14:54

Vispār vajadzēja vienreiz tos iesācējus palaist pa priekšu, vismaz 30 min. ātrāk. Lai aklimatizējas un var izvēlēties labāko vietu. :-)

JK JK - 27-02-’06 10:40

=> Agris
Es par to ieiešanu sektoros. Un pret ko tad tu protestēsi, ja uz papīra nav uzrakstīts kā tam jānotiek. Un arī jst atbildot man par noteikumiem raksta, citēju : “Sacensības pēc CIPS noteikumiem sākas pēc starta šāviena, un beidzas ar finiša šāvienu. Viss, kas notiek pirms un pēc tam, var notikt tā, kā mēs ierakstam nolikumā.” (pilnu tekstu lasīt augstāk) Bet kur tas ir uzrakstīts?! Nav tak pret ko protestēt, jo nav rakstiska pamatojuma.

hm hm - 26-02-’06 22:03

mirtinam
Tu laikam esi no tiem grafomāniem, kas kaut ko padzird un raksta, raksta, raksta. Nemaz nesatraucoties, ka visu zin tik no bābu runām. Izlasīji kaut kādus tekstiņus un tagad sēdi pie kompja un klabini taustiņus.
Ja jau tik traki par visu satraucies, nāc kādā klubā un darbojies, varbūt sapratīsi kas te notiek.

mirtins mirtins - 26-02-’06 18:03

=> armands – Bet kādēļ tiem, kas ir tik tuvu ir pie kājas, ja cilvēki pēc mačiem paliek neapmierināti? Varbūt sacensībās startēju ļoti sen, bet domāju sacensību gars un emocijas atšķirībā no organizācijas nav mainījušās.

mirtins mirtins - 26-02-’06 17:55

=>agris – izstāsti gan, citādi te visi runā riņķī un apkārt un neko konkrētu nepastāsta. Kādreiz pasēdēsim un parunāsim… no tiesas gribētos saprast kas un kā.

GK GK - 25-02-’06 19:34

Vai te daudz tādu, kas daudz ko saprot no mačiem? Visi jau raujas tikai uz copi un grib paši noķert daudz un lielas.
Jādzīvo, kā varam. Nav nemaz tik slikti, ja padomā. Lettiņiem pat savi pasaules čempji ir.

armands armands (E-pasts ) - 25-02-’06 09:14

mirtin Ja tu domā ka ar 500 Ls pietiek par vienu posmu tad tu neko no sīs lietas maz ko saproti un esi ļoti tālu,man liekas ka esi no tiem klaigātājiem kuri ir ar visu neapmierināti.

agris agris - 24-02-’06 18:58

Ieviest jaunu kārtību uz pēdējo kārtu izlozē ir murgs, mēs to noprotestēsim. Ja kādam bija problēmas ar tiesāšanu, mani atvainojumi, bet domāju viss bija kārtībā. Nākamreiz varam uztaisīt zonas divreiz līelākas, bet tas tikai samazinās sacensību garu, jo jau tagad no vienas zonas malas neredz kas notiek otrā pusē. Tie 500 Ls neko nemaina, jau tagad tiesnešiem tiek maksāts, bet ne katrs klubs var atrast cilvēkus, kam būtu intrese tiesāt.
Ja mirtins nezin cik liels ir komandu budžets visam gadam, varam viņam visu sīki izstāstīt.
Tiekamies pēc nedēļas Ungurā

mirtins mirtins - 24-02-’06 18:53

ja pareizi sapratu nolikumā rakstīto, tā nav dalības maksa čempī, bet maksa LMSF… to visu nevar izrakstīties šādos īsos mesidžos… un šķiet, ka nav vērts

mirtins mirtins - 24-02-’06 12:21

oki. Ja tu uzskati ka viss ir kārtībā, lai paliek tā, ka cilvēki tikai stāvlaukumos runā. Es tikai nesaprotu kādēļ tu par mani ņirgājies. Es tiešām gribēju palīdzēt. un būtu gatavs braukt uz Unguru, taču ne jau ja tev ir tāda attieksme. Tu taču labāk zini, ka laukos nav interneta un ka cilvēki ir ubagi. Taču silti iesaku, nākamajos mačos paaugstini dalības maksu vismaz līdz Ls 20 no komandas.

atvaino ka iejaucos

Kur es apgalvoju, ka viss ir kārtībā? Es pilnīgi nopietni tev piedāvāju kaut ko reālu izdarīt (veikt anketēšanu), cerībā, ka iegūsim jaunu informāciju, lai īstenotu tavu domu. Nedomāju ar to tevi pazemot.
Laikam kaut ko neesi sapratis, – dalības maksa čempionātā komandām, kas nav LMSF sastāvā, jau šodien ir 30 Ls no komandas.

mirtins mirtins - 24-02-’06 06:26

Tik un tā nesaprotu. Tu taču izlasīji komentārus, ko sacensību dalībnieki te sarakstīja. Turpmāk bez emocijām.
Ir problēmas ar tiesnešiem vai nav? Ja ir, tad vai par tiesnešu darbu maksā, vai nē? Ja nē, tad kā kreivi saka “Na ņet i suda ņet”. 15 latu dalības maksa Latvijas čempionātam ir krietni par maz. Ls 3 no sejas maksā Nītaurē vietēja mēroga tautas klases sacensībās. Un dalībnieku tur bija diezgan daudz. Turklāt, lai cik tas nebūtu jocīgi, vietējie makšķernieki, (viens otrs, ne visi protams), bija labāk ekipēti, nekā atsevišķi Rīgas sprukstiņi. Un domājams vismaz Ls 5 no cilvēka dalības maksu var atļauties arī “laucinieki” (Nevajag viņus vērtēt par zemu). Dalības maksa sacensībām jau būtu vismaz Ls 500 vienam posmam.

Nolikumā ir rakstīts, ka katrā komandā ir tiesnesis. Vai šis noteikums tiek izpildīts? Kāda ir šo tiesnešu kvalifikācija? Kā to paaugstināt? Te nu bez tavām zināšanām neiztikt.

Neko jaunu komentāros neatrodu. Izņemot ne sevišķi loģisku ideju mainīt starta kārtību (it kā klajā laukā katrs zinātu savu labāko vietu….) un dažu dalībnieku viedokļus.
Ir liela starpība gan organizācijā, gan tiesāšanā, ja rīko vietējos tautas klases mačus, pie tam uz 1 dienu un mačus sporta klasē. Darbietilpība tiesnešu kolēģijai sporta klases 6 kārtu maratonā ir vismaz 50x lielāka. Arī sportistu izdevumi. Kā jau rakstīju, – atbrauc uz Unguru, tur būs visi sportisti, pie tam vairums uz 2 dienām. Varēsi vakarā veikt anketēšanu par visiem jautājumiem, kas tev nav skaidri. Varbūt tiešām no dalībniekiem izdodas savākt ne tikai solījumus, bet arī reālus 500 Ls vienam posmam. Ja tas notiks, esmu gatavs savu neticību izpirkt…

mirtins mirtins - 23-02-’06 11:22

=> JSt. parunājam konkrēti, es neesmu tajā visā iekšā un daudz ko nezinu.
1.Vai ir dalības maksa čempionātā? Cik liela? Ja nav, vai ir veikta aptauja, vai komandas būtu gatavas maksāt un cik daudz. Varbūt pēdējā kārtā var izplatīt anketas, kaut vai vienu anketu uz komandu un šo jautājumu uzdot.
2. Par to kvalifikācijas celšanu tiesnešiem – nu varētu taču uztaisīt tādu eksamināciju internetā. Sarakstīt jautājumus, ieviest reģistrāciju ar iespēju nokārtot eksāmenu. Ja atklāti, tad ja man neizdosies paaugstināt savu copes līmeni sportā, būtu ar mieru piedalīties kā tiesnesis. Bet ceru, ka copes prasme mani nav pametusi.

Palasi nolikumu. Piedāvāju atbraukt uz Unguru. Varēsi izdarīt aptauju cik, ko, kā, utt. Varbūt pie reizes uzzināsi sev ko jaunu arī par citiem jautājumiem. Kaut vai to, ka daudziem Latvijā internets ir tāls sapnis.
Copes prasme, tās šaurā izpratnē ir tikai viena no komponentēm ceļā uz uzvaru. Vēl ir vajadzīga griba vinnēt, fiziskā kondīcija un diezgan plašas zināšanas. Nerunājot par materiālo nodrošinājumu.

mirtins mirtins - 22-02-’06 12:21

Piekrītu, ka tā ir atpūta un svetki… bet tika un tā galvenokārt tās ir sacensības. Savulaik kad katrā rajonā un sevi cienošā miestā bija MMB, tad bija obligāti, katrai komandai savs tiesnesis, kuriem bija jāiet arī kvalifikācijas celšanas apmācības. Varētu arī tagad noteikt, ka komandām jābūt savam tiesnesim. Un tad komanda pati domā kā sakoļīt kādu, kas piekrīt izčakarēt sev brīvdienas un iespēju pacopēt maina pret dirnēšanu zonā starp trakajiem. Atliek tikai tāds sīkums, kā kvalifikācija. Tas nu ir federācijas jautājums. Varbūt tomēr der ieviest kādu normālu atalgojumu tienešiem, ko varētu apmaksāt ar dalības maksu no komandām. 24.komandas x pieci cilvēki x 10 lati = 1200 lati. 100 lati tiesnesim un mums būs daudz gribētāju na haļavu papildināt ģimenes budžetu divās dienās pa 5 stundām strādājot. JST varētu arī sacerēt veselu blāķi teorētisko zināšanu pārbaužu jautājumus un atbilstoši reģistrējoties, varētu internetā iegūt vismaz pamat kavlifikāciju lai vietējos mačus notiesātu. Pēc tam jau tālākās izaugsmes iespējas … JST ko tu par to saki?

Tu aizsapņojies par to, kas bija agrāk. Kad zāle bija zaļāka, zivis bija vairāk, visi draudzīgi bija biedri MMB, kurai bija savi ezeri, bet cilvēkiem laiks bija lēts un bezīna netrūka.
Vai neesi pamanījis, ka nav nemaz tik viegli atrast pat vienu iztrūkstošu “trako”, kur nu vēl atrast pastāvīgus “dirnētājus”. Mēs varam sacerēt daudz ko, taču nav daudz to, kuri ir gatavi ziedot līdzekļus un vēl grūtāk ir atrast labus organizātorus, kuri gatavi ziedot savu laiku. Viss beidzas tai brīdī, kad no runām jāķeras pie darbiem. Protams, pamazām daudzi sāk apjaust šādu pasākumu jēgu un gatavi tajos iesaistīties arvien vairāk, taču tas viss joprojām ir patālu no vēlamā. Pie reizes, – nāc un piedalies, priecāšos, ja varēsi kaut kā palīdzēt vai praksē pierādīsi, ka man nav taisnība.

ViRo ViRo (E-pasts ) - 22-02-’06 11:30

Bet Jūs jau paši skaldat matus un plēšaties pēc balvām un ceļat pretenzijas. Ja pašiem nav veselības ,garīgās ,lai atpūstos un pamačotos ,tad vajag aizbraukt uz mačiem NĪLĀ tur tiem kam kas nepatīk vai neievēro norunas u.t.t. ierāda copes vietas tuvāk KROKODĪLU dzīves vietām.

advokāts advokāts - 22-02-’06 10:39

Sanāk kopā veči lai labi pavadītu brīvo laiku un pie reizes pamērotos spēkiem, bet daži sāk filozofēt par demokrātiju, absolūto taisnību un profiem tiesnešiem, kuru nav un nebūs. Bet par kaut kādām medaļām gatavi izmest villu un sabojāt visu kaifu. kaut kāds sviests. Ja kādam pārāk liels spiediens, vajadzētu dažam gudrelim pamēģināt nolaist tvaikyu un atrst taisnību tādos mačos, kas notiek Somijā, kur ir desmit tūkstoši copmaņu milzu prēmijas un viss ir viena liela loterija.

ViRo ViRo (E-pasts ) - 22-02-’06 09:59

Nu, ko tur tik daudz vāvuļot par tiesāšanu , ja līdz šim brīdim makšķŗēšanas sporta tiesnešu NAV!!! UN TIE, KAS IR NERETI, IR GADĪJUMA CILVĒKI. Federācijas dārziņā var iemest akmeni kāpēc nav ,bet jautājums :1. nav motivācijas finansiālas, 2. Nav mācību procesa,3.nav stimula sasniegt augstāku tiesneša kvalifikāciju un nav pat pagarinātas tiesnešu apliecības,Un veselas sapulces cienīgs jautājumu klāsts ,lai kaut daļēji risinātu un rastu kaut daļējas atbildes uz NAV!!!!
uN VĒL PROTAMS VAJAG ARĪ JŪSU PRIEKŠLIKUMUS… F I N A N S I Ā L U S ! U.C. kĀ APMAKSĀT MĀCĪBAS ,KĀ RISINĀT TRANSPORTA JAUTĀJUMUS, APĢĒRBAU.T.T UN U.T.T. ĒDINĀŠANU, MATERIĀLO NODROŠINĀJUMU- SVARI, KANCELEJAS PRECES U.T.T. DIEMŽĒL, ŠODIEN VISS MAKSĀ NAUDU ,BET UZ SABIEDRISKIEM PAMATIEM NEKO LABU UZBŪVĒT NEVARĒS!!!!SKAIDRS IR TIKAI VIENS, PIE TIK LIELA DALĪBNIEKU SKAITA IR JĀROD RISINĀJUMI,LAI SPĒLES NOTEIKUMI BŪTU VIENĀDI VISIEM DALĪBNIEKIEMUN PRASĪBAS ARĪ!!!

gudrajiem gudrajiem - 21-02-’06 12:11

vai kāds no tiem, kas slēpās niedrēs tāpēc uzvarēja? Tīrākais fufelis un tukša muldēšana. Bresis mierīgi iegāja zonā un visiem iekabināja, arī Kārkliņs bija parādē. Nevienam nebija liegts gulēt kaut vai nakti pie savas noskatītās vietas. Tas ir mūsu lielo kaimiņu gaumē zaudējuma iemeslus meklēt tiesāšanā. Paskataties kas notiek olimpiādē. Atklāšanas parādē iet tie kam ir brīvs laiks, pārējie gatavojas. Varbūt sāksim urbjus lozēet, lai kādam nebūtu asāks kā citiem? Vai sadalīsim visu zonu kvadrātos un liksim uz lozi? Labāk būtu apsprieduši kā tie labākie copēja, atkodējuši visus copes knifus, iznāk ka to neviens nav redzējis. Varbūt JST var ko pateikt kā Kārkliņam izdodas būt pirmajam?

ibnzins ibnzins - 21-02-’06 11:43

Baltezerā tiešām bija runa par netrenēšanos zonās, starpzonās un 5 metrus no zonām.
Bet kopumā sacensības bija interesantas. Pašam man labāk patika sestdienas posms, kad īpaši neķērās. Svētdien bija reāls mazo zivju slaktiņš un zaudētāji izrādījās lielie urbēji un zivju meklētāji. Es arī balsoju par Maver piedāvāto variantu par ieiešanu zonās. Tas izslēgs iespēju labākās copes vietas ieņemt sprinteriem un tiem, kas slēpjas niedrēs.

prokurors prokurors - 21-02-’06 10:10

advokātam: Jau pie Baltezera tika norunāts kā un kur notiks treniņi. Klāt bija Pasaules, Maver, Salmo, BB cope, Asaris, Rapala un vēl dažas komandas. Laikam vajag tomēr visu uzrakstīt nolikumā, jo citādi dažiem sportistiem ir vāja atmiņa.

JK JK - 21-02-’06 10:03

1.Par noteikumiem vācu valodā. Es viņus atradu kādā Austrijas mājas lapā, kura bija saistīta ar makšķerēšanu Donavā. Diemžēl saiti neesmu saglabājis, bet šorīt zem googli nevaru to vairs atrast.Katrā gadījumā tiko atradīšu, tā arī došu informāciju.Bet tur atšķirās tikai lietotās naudas vienības un summas.Bija arī paredzēts medicīnas personāls un vēl dažas Latvijai nesaprotamas lietas.Tur drošiba ir pašā augstākajā vietā.
2.Par bildi no E sektora.Tur tiešām ir redzams E sektors ar Lukojanovu, Līderi un vēl 6 dalībniekiem. Grinberga un vēl 2 dalībnieki no ši leņķa ir nedaudz pa kreisi, bet pārējie ir jums aiz muguras. Es pats pēc tam dabūju malu aiz tās zilās kastes, kas redzama labajā malā.Diemžēl nav labi saredzami visi karodziņi, kas tur bija salikti.
3.Par norunu. Tika norunāts, ka treniņi zonās, starpzonās un 5 m attālumā no tām notiks tikai līdz trešdienai.No ceturtdienas ieeja un treniņi tur bija aizliegti.
4.Es nepārspīlēju.Es saku to, ko es redzēju.Svētdien no pulcēšanās vietas uz sektoriem startēja tikai 70% dalībnieki. Pārējie jau bija uz ledus pie sektoriem.Kad tiesneši sāka visus dzīt nost, tad daļa it kā uzsāka kustību uz pulcēšanos vietu, bet daļa sagāja niedrēs.
5.Par Unguru. 5 min periods tiks aizstāts ar to ieiešanas un pārbaudīšanas ceremonija.Kad visi būs sektorā dos startu. Pozitīvais efekts ir tas, ka uz sektoriem neskries pa galvu un kaklu laužot rokas, kājas un galvaskausus. Šeit lielu lomu nospēlēs izlozes veiksme.Jo kam būs labāka loze, jo tas ātrāk ieies sektorā un iegūs pēc viņa ieskatiem perspektīvāko vietu.
6.No kurienes tu zini, ka neviens atklāti nesaka?
To es dzirdu no pašiem kurnētājiem, kad paprasu kāpēc nesaka to Jums vai organizētājiem. Atbilde sekojoša:“Nav vērts un ko ta es nu tur traci celšu.” Pārējo komentēt nevaru un arī negribu! Ceru, ka Ungurā šādas lietas nenotiks. Viss, esmu Dūni jau aizmirsis!

advokāts advokāts - 21-02-’06 09:24

Tā sajūta ir pilnīgi pareiza. Atliek tikai nomazgāt tos labākos, nevis vilkties astē, kurnēt un meklēt utis cita kažokā, tad visi arī tevi cienīs pastiprināti.:-) Vai tev kāds aizliedza trenēties starpzonā? Tu pat nepamēģināji. Nevajag klausīties ko viena tante teica. Konkurenti tev var iestāstīt jebko.

prokurors prokurors - 21-02-’06 09:08

Vīri nesaprot kāpēc tika pieļauts, ka daži Salmo komandas pārstāvji ar Kārkliņa kungu priekšgalā piektdien nekaunīgi trenējās starpzonās?
Ezerā bija arī Pasaules un Maver sportisti, kuri šādas lietas neatļāvās.
Vēl kas: tiesnešiem arī ir pārspīlēts respekts pret Salmo komandu un daudziem nav iekšā viņiem aizrādīt. Gadās, ka viņiem nepārbauda kastes un neaizrāda par karodziņu neesamību uz ledus, jo viņi taču ir vislabākie.
Cilvēkus nepamet sajūta, ka Salmo tiek atļauts vairāk nekā citiem!

"karavirs" - 20-02-’06 21:29

visu cieņu sportistiem,vārda pilnajā nozīmē!neatnākot uz stāšanos un izskrienot no meža,ir tas pats,kas piebarot kādu no aliņģiem,dienu pirms sacensībām!tākā,ja reiz jūs savos prātiņos uzskatat,ka esat sportisti,tad arī vajadzētu rīkoties atbilstši!!!p.s.varu kādam iznomāt ziemas maskēšanās tērpu,tad pamācīšu,kā labāk, efektīvāk var aizlīst līdz sektoram un saplūst ar apvidu,tad nebūtu jāskrien līdz sektoram!!!:-)

Var jau pasapņot, ka būtu labi noslēgt kādu sacensību vietu, lai 2 nedēļas tur neviens netiktu izurbt kādu āliņģi. Tikai runas tāpat būtu.
Nosauc taču kādu uzvārdu, citādi nesaprotu, par ko ir runa.
Arī sportisti cilvēki vien ir. Ar savu skatienu uz daudzām sīkām viltībām. Protams, ir sportisti, kuri nereti blefo vai mīl kādu izjokot, jo sevišķi, ja zin, ka kāds viņus pastiprināti vēro. Tās tomēr ir sacensības. Un nekad netrūkst to, kuri iekrīt un palaiž garām svarīgas lietas, bet panākumu atslēgu mēģina atrast šajās, dažreiz speciāli nospēlētajās viltībiņās. Nebiju dalībnieks, redzēju kā startēja daži, bet, kā darbojās, redzēju četru zonu uzvarētājus un varu apgalvot, tur nebija nekādu jaunu triku. Nezinu, kā uzvarēja piektais, kurš izvilka vislielāko lomu.

mirtins mirtins - 20-02-’06 19:44

=> JK. Silti iesaku aiziet uz stāvlaukumu, kur lielāka daļa sportistu no sirds izrunājās un tur paklausāties, ko runā sportisti. – bet pasaki tu, ko runā. Tu ar nepasaki, bet rūgums sirdī paliek.

Par netaisnību ko es rakstu Jums ir 100% netaisnība, jo apbalvošanas laikā pie Baltezera tika norunāts kā un kur notiks treniņi. Klāt bija Pasaules, Maver, Salmo, BB cope, Asaris, Rapala un vēl dažas komandas. Pats A.Ziediņš to visu tur noorganizēja! – paklau, kas ar tiem treniņiem. Ja Ziediņš jkādu ir piečakarējis, tad es vedu viņam to urbi atpakaļ… vai nevar atklāti?

JK JK - 20-02-’06 18:07

1.Laikam nesapratāt, ko es rakstu par nolikumu. Ja nolikumā rakstīts:“Sacensības notiek pēc starptautiskajiem zemledus makšķerēšanas sacensību noteikumiem,” tad pie tiem ir arī jāturās. Es personiski esmu izlasījis visus tos noteikumus no A līdz Z, vācu un angļu valodās. Tāpēc arī norādu uz to, kas tur ir rakstīts un kas notiek LR čempionātā.

Diemžēl, esmu lasījis tikai RU un EN variantus. Labprāt izlasītu arī vācu valodā, tikai pirmo reizi dzirdu, ka tādi eksistē. Ja neesi kaut ko sajaucis, uzraksti adresi. Sacensības pēc CIPS noteikumiem sākas pēc starta šāviena, un beidzas ar finiša šāvienu. Viss, kas notiek pirms un pēc tam, var notikt tā, kā mēs ierakstam nolikumā. Konsekvences pēc varēji piedāvāt uzvarētājus noteikt nevis sešās kārtās, bet divās, jo tā ir pēc CIPS noteikumiem. No citas puses – Dūnī nav vietas, lai organizētu starptautiskas sacensības, burtiski pieturoties pie tevis minētajiem noteikumiem ar 24 komandu līdzdalību.

2.Par joslu nezinu, kur jūs skatījāties, bet vismaz E sektorā visi makšķerēja no krasta līnijas līdz 20 m sektora iekšpusē. Pārējais sektors bija tukšs.

Tā nav taisnība. Paskaties uz bildi, kas rāda tieši E sektoru. Man ir arī citas bildes.

Par netaisnību ko es rakstu Jums ir 100% netaisnība, jo apbalvošanas laikā pie Baltezera tika norunāts kā un kur notiks treniņi. Klāt bija Pasaules, Maver, Salmo, BB cope, Asaris, Rapala un vēl dažas komandas. Pats A.Ziediņš to visu tur noorganizēja!

Uzraksti, taču, ko tur norunāja.

Par nolikuma paplašināsānu.Ja detalizēti netiks viss sarakstīts, tad drīzumā katrs darīs ko gribēs. Klajš piemērs ir svētdiena.Silti iesaku aiziet uz stāvlaukumu, kur lielāka daļa sportistu no sirds izrunājās un tur paklausāties, ko runā sportisti. Atklāti laikam neviens neko nesaka, bet tas jau latvietim raksturīgi.

Kāpēc tu visu laiku pārspīlē? Nav bijis un nebūs, ka katrs dara, ko grib. Kas tāds ārkārtējs svētdien notika? Esmu pietiekoši dzirdējis sarunas, kā saka, no sirds. Priecājos, ja tajās var atrast kādu racionālu domu, kuru var izmantot. Tas nav bieži.

Par Ungura izlozi.Ja J.Grigorjevam var ticēt, tad notiks sekojoši. Katra komanda iegūs izlozē kārtas skaitli. Pēc šī skaitļa tiks izlozētas sportistiem sektori. (līdzšim tā bija arī) Tagad seko jauninājums. Visi uz sektoriem dodas tiesnešu pavadībā. Pie sektoriem tiesnesis dalībniekus pārbaudīs kārtībā, kāda tika iegūta izlozē. Sportistam pēc pārbaudes būs 20 sek, lai ieņemtu vietu sektorā. Otrā dienā ieiešana sektorā būs no otra gala.

Tātad nebūs 5 min. sagatavošanās, bet vienkārši ik pēc 20 sek laidīs vienu sportistu sektorā izlozētajā kārtībā? Varbūt ko nesapratu, bet pozitīvo efektu neredzu.

Šīs brīvdienas man sabojāja tikai Latvijas hokeja izlase.Es vienkārši esmu sašutis par to, ka neviens atklāti nesaka to, ko runā komandas ietvarā un ar citiem sportistiem.

Nav vērts sašust par lietām, kuras nezini. No kurienes tu zini, ka neviens atklāti nesaka? Vai tad ir kas tāds, par ko būtu visu klātbūtnē jākliedz? Vari ticēt, dzirdējis esmu pietiekoši daudz.

JK JK - 20-02-’06 16:01

Noteikumi, kuri regulē sacensību vietas iekārtošanu, attiecas uz starptautiskajām sacensībām. Nolikumā:Sacensības notiek pēc starptautiskajiem zemledus makšķerēšanas sacensību noteikumiem.

Starptautiskās sacensībās nav nolikuma, visu regulē noteikumi. Pie mums ir atsevišķi nolikums, kurš regulē organizātoriskos jautājumus, un noteikumi, kuri tiek pārņemti daļēji no starptautiskajiem. Ja gribi burtiski visu pildīt, izlasi arī citus noteikumu pantus.

Vai tad krasta josla radīja kādas problēmas?
Jā.Radīja,jo uz krasta līnijas varēja nostāties 12 cilvēki, ar katru nākamo sākās kurnēšana un nemieri, jo nebija ar ko 5 m nomērīt.
Nez kāpēc pēc tam visi no tās joslas aizgāja prom un ķēra tālāk no tās. Tu laikam pirmo reizi sastopies ar sportistu blefošanu. Problēma ir sadomāta.
Nemanīju, ka, kaut ko lemjot, bija tirgus un skaļākās balsis kaut ko iespaidoja.
To ko centāties sarunāt ar sportistiem (par treniņu vietām un laikiem) pirms pirmās kārtas, bija norunāts jau pirmajā posmā Baltezerā, bet redziet elites sportistiem jau ir atlaides un piedod tādus sīkumus.Ja tādējādi viņi grib noturēties pie saviem lauriem, tad ir redzams, ka baidās no citiem, kas savukārt mums dod papildus stimulu.
Tas, ko tu raksti nav patiesība. Ja kāds norunāja, tad tam arī jārūpējās, lai rūpējas par savu norunu. Taču, acīmredzot, norunas nebija pietiekoši efektīvas. Nevajag pārspīlēt par elites sportistiem. Nav mums tādu. Nevienam uz paplātes netiek nekas pienests. Katram pašam jādomā un jārīkojas pēc apstākļiem.

Nesapratu par nolikuma izmaiņām. Pasaki priekšā, kas tad īsti papildus ir jāieraksta nolikumos.
1.Pie šāda sportistu skaita ir nepieciešams uz papīra uzrakstīt, ka visi iet uz pulcēšanos. (Svētdien ļoti daudzi sportisti jau bija pie sektoriem tad, kad pārējie gāja uz pulcēšanos.) Jānorāda, ka uz sektoriem dodās tiesneša pavadībā.Pie sektora tiesnesis tos pārbauda un tikai tad sportisti izvietojas gar sektoru.

Nedomāju, ka tas ir nepieciešams kā nolikuma pants.

2.Uz papīra jāuzraksta, kad tiek pārtraukti treniņi un citas lietas, lai attiecīgi neviens nevarētu teikt, ka nezināja, kur tas rakstīts, utt.

Nevienam nevar liegt teikt jebkuru muļķību. Mēs varam izdomāt un uzrakstīt savlaicīgi daudzus mēnešus iepriekš jebkuru skaistu nolikumu, taču faktiskie apstākļi mūs bieži spiež rīkoties atšķirīgi. Tikpat labi kāds var izlikties par idiotu un brīnīties, kas tie par striķiem, iet iekšā zonās un makšķerēt…Savukārt ierēdņi mums piedraud, jo nenogalinām zivis vai, ka nolikumā ir citi termiņi.

3.Par noteikumu pārkāpumu brīdinājumus un diskvalifikāciju, lai sāktu disciplinēt sportistus.

Ja ir bijis iemesls, tad tas ir darīts. Uz aizdomu pamata tas netiks darīts. Par sīkām “neuzmanībām” vai viltībām – jā, tur plašs darba lauks tiesnešiem (kuru nav).

Parunājot ar Maver sportistiem secināju, ka mūs Ungurā sagaida šādas tādas pāmaiņas organizatoriskajos jautājumos.Izlozei beidzot parādīsies jēga, bet to redzēsim uz vietas.Domāju, ka tur būs dažas problēmas, jo nekur uz papīra nav rakstīts, kā tam jānotiek un katrs būs gudrākais.

Nesaprotu, par ko ir runa. Kāpēc izlozei beidzot parādīsies jēga? Pastāsti man ar, jo es esmu tas kuram būs jāvada izloze.

Šie nav pārmetumi, bet gan lietas, kuras iekrīt acīs. Tā kā neviens ar sporta makšķerēšanu naudu nepelna, tad vienīgais gandarījums ir labi pavadītais laiks un balvas. Tādējādi lai paši sev nebojātu tos dažus prieka mirkļus vajadzētu tomēr laicīgi skatīties uz priekšu un paredzēt, kas notiks tad, ja šo čempionātu pārvērtīsim par intrigu un tirgus sajaukumu! Ar to valsts čempionātam vajadzētu arī atšķirties no sētas mačiem, lai visiem vieni noteikumi.

Kāpēc tu iedomājies, ka neviens neskatās uz priekšu? Tev kāds, izņemot tevi pašu, sabojāja šīs brīvdienas? Ja nē, tad viss ir kārtībā. Par kādām intrigām vai tirgu ir runa? Vienkārši nevajag to, ko tu nezini, dēvēt par nepilnībām noteikumos, intrigām vai tirgu.

JK JK - 20-02-’06 10:58

Viss bija normāli, bet pie sekojošām lietām jāpiestrāda:
1.Došanās uz sektoriem, ja tiesneša pavadībā, tad visiem.
2.Tiesnešu kompetence. E zonā. Aliņģi tiek aizņemti ar pilnīgi visu. jst staigā un aizrāda pat L.Grinbegai, bet tiesnesis ar kolēģi no D zonas dzen zosi!
3.Krasta zona.Tas nav normāli, ja nav pat tie minimālie 5 m uz dalībnieku.Es tak neprasu, kā paredz noteikumi.
4.Tirgus atmosfēra risinot jautājumus. Lēmumus par kārtību pieņem cilvēki, kas par to atbild, nevis skaļākās rīkles!Un tas ir jāieraksta nolikumā,lai nebūtu pretenzijas. Nolikumu ar varētu nedaudz izvērt, nevis mainīt datumus un atkal apstiprināt.

p.s. par protokolu.Pirms svētdienas izlozes personīgi J.Stikutam pateicu, ka Asara Zomerfelda uzvārdu raksta ar 1 m, it kā izlaboja, bet pie izdrukātajiem materiāliem atkal viss pa vecam!(devil)

Noteikumi, kuri regulē sacensību vietas iekārtošanu, attiecas uz starptautiskajām sacensībām. Mēs cenšamies tiem pieturēties visos jautājumos, kuros to varam izdarīt, piemēram, makšķerēšanā. Vai tad krasta josla radīja kādas problēmas? Nemanīju, ka, kaut ko lemjot, bija tirgus un skaļākās balsis kaut ko iespaidoja. Nesapratu par nolikuma izmaiņām. Pasaki priekšā, kas tad īsti papildus ir jāieraksta nolikumos.

Par tiem diviem MM atvainojos, ka nepaspēju visās vietās vakar izlabot. Kaut kā tas PC negribēja tik vienkārši to vienu M likvidēt. To izlabošu jau šovakar.
Tiesāšana vienmēr ir bijusi problēma, kuru neesam spējuši atrisināt. Arvien vairāk mums nākas paļauties uz sportistu apzinīgu attieksmi un mazāk uz kvalificētu tiesnešu iejaukšanos. Es arī redzēju vairākus trūkumus, bet ko dod piekasīšanās? Arvien grūtāk ir atrast pašaizliedzīgos, kuri gatavi ziedot savas brīvās dienas, lai dotos uz Dūni vai vēl tālāk uz Unguru, un tur ne tikai trīs stundas vērotu sportistus, bet sāktu viņus arī regulēt. Manuprāt, visi minētie un neminētie trūkumi sacensību norisi būtiski neiespaidoja. Labākiem bija izdevība sevi pierādīt, un viņi to izdarīja.
Arī sekretariātā valdīja burzma un katrs varēja tur iekļūt, jo bija noklīdušas durvju atslēgas un nevarējām ieslēgties. Cik tas bija slikti vai labi, tas jāspriež sportistiem. Tiesneši ir sportistu dēļ, bet nevis paši par sevi. Es nekādas problēmas, izņemot pāris nevajadzīgas kļūdiņas protokolos, nemanīju.

ibnzins ibnzins - 20-02-’06 10:57

Piekrītu erudzi, ka arī puspunkts var būtiski pamainīt kopējo situāciju. Un nav svarīgi vai tā ir cīņa par pirmo desmitnieku vai četrdesmitnieku. Kārtībai jābūt tik un tā.

erudzi erudzi - 20-02-’06 10:40

Kārtībai jābūt!

Kārtība ir, bija un būs! Meklēju brīvprātīgos kārtības sargus…:-)

hm hm - 20-02-’06 10:30

erudzi
Dalītā vieta un puspunkts taču neko būtiski nemaina. Varbūt vienīgi līderu kompānijā.

erudzi erudzi - 20-02-’06 09:49

2 JST
otrā diena E sektorā jābūt dalītai 11 vietai, dieviem ir vienāds svars 1348 gr., līdz ar to visās tabulās nedaudz mainās rēķini.

mirtins mirtins - 19-02-’06 21:03

Kaut kāds vājprāts:) Tā arī nevarēju atvērt. Diemžēl arī admins nebija sazvanāms, bet paprasīju atsūtīt uz darbu no mājas compja, tā ka beigās viss labi:) Izskatās ka Salmo ir noķerami tikai teorētiski. Arī Pasaule ir pietuvojusies pirmajam trijniekam, tā ka pamazām viss nostājas savās vietās.

mirtins mirtins - 18-02-’06 19:08

viss kārtībā, veras atkal, laikam manam compim gļuks…

Nepiesiešos cipariem, noteikti kļūdas rodas steigas, nevis citu iemeslu dēļ. Piemēram, Guntis Kārkliņš nav noķēris nevienu zivi, jo svars ir 0. Bet galvenais lai gala tabulā viss kārtībā. Veiksmi rītdien.

P.S.Dar ko var… “Asarim” ir jāuzvar!!!!!

Nevis tavs kompis gļuko, bet tu gribi apskatīt to, kas vēl tikai lādējas. Pirmo variantu ieliku pēc tavas īsziņas, lai tu vispār varētu redzēt kaut ko. Tikai 20:50, es ceru, ir tas, kas tautai būtu jāredz. Ja atrodi kļūdas, dod ziņu.

mirtins mirtins - 18-02-’06 18:18

Labi ka izprintēju tabulu, jo kamēr aizgāju līdz printerim, kaut kur pazuda. Nevaru vairs atvērt. Kas tur notikās?

bet vispār paldies:)



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top