jaunumi   contact

« Enniskillen 2013 | Home | Domājot par sacensībā… »

Sacensību kalendārs 2014

Normunds Grabovskis, lai rosinātu diskusiju, atsūtīja savu 2014.gada kalendāra redzējumu. Tajā, protams, ir tikai pludiņ- un fīdermakšķerēšanas, kā arī ziemas makšķerēšanas pasākumi.
10.-12.01. – LČ mormiška 1.kārta - BALVI
24.-26.01. – LČ mormiška 2.kārta – M.Baltezers
07.-09.02. – LČ mormiška 3.kārta – LIMBAŽI
17.-23.02. – PČ mormiška - Baltkrievija
09.-11.05. - SENSAS Baltic Cup jauktajā makšķerēšanā
(fīderis\pludiņš) - Venta
23.-25.05. - LČ 1.k. pludiņš – Zundas kanāls
06.-08.06. - LČ 1.k. fīderis - Zundas kanāls (Lucavsala)
16.-30.06. - EČ pludiņš - Beļģija - nav vēl konkrēta datuma
07.-13.07. - PČ fīderis – Īrija – datumi aptuveni
25.-27.07. - LČ 2.k. pludiņš – Lielupe, Kalnciems
15.-17.08. - LČ 2.k. fīderis – Lielupe, Kalnciems
01.-14.09. - PČ pludiņš - Horvātija - datums vēl nav zināms
19.-21.09. – Draudzības kauss, fīderis, Baltkrievija
26.-28.09. - LČ 3.k. pludiņš – Varkaļu kanāls (Voleri)
03.-05.10. - LČ 3.k. fīderis – Varkaļu kanāls (Voleri)
06.-12.10. – Serova piemiņas kauss pludiņā - Baltkrievija
Atbildīgais par spiningošanu no krasta Igors Filippovs, tāpat Harijs Raciborskis atsūtīja sacensību kalendāram priekšlikumus 2014.gada Latvijas čempionātam spiningošanā no krasta un spiningošanā no laivām. Attiecīgo pasaules čempionātu galīgie datumi būs zināmi tikai decembra sākumā.
10.-11.05. LČ 1.posms - Pededzē
12.-18.05. PČ spiningošanā no krasta - Bulgārija
12.-13.07. LČ 2.posms - Ogrē
20.-21.09. LČ 3.posms - Mergupē

24.-25.05. LČ spin. no laivām 1.posms - Burtniekā
28.-29.06. LČ spin. no laivām 2.posms - Daugavā pie Kokneses
26.-27.07. LČ spin. no laivām 3.posms - Rušonā
20.-21.09. Latvijas kauss - Ķīšezerā ?!?
13.11.2013. Miervaldis Bērziņš atsūtīja savus priekšlikumus karpu makšķerēšanas čempionāta kalendāram.
22.-25.05. LČ karpu makšķerēšanā 1.kārta
26.-29.06. LČ karpu makšķerēšanā 2.kārta
28.-31.08. LČ karpu makšķerēšanā finals
01.-04.10. PČ karpu makšķerēšanā - Rumānijā

03.-08.06. Pasaules čempionāts mušiņmakšķerēšanā - Čehija
20.09. LČ mušiņmakšķerēšanā - Gauja - VMK Gauja

Mušiņmakšķerniekiem - 20.FIPS-Mouche Europas čempionāts risināsies augusta otrajā nedēļā Zviedrijā. Vairāk informācijas EČ mājas lapā.

25.11.2013. Izvietoju LMSF 2014.gada pasākuma kalendāra 1.galīgo redakciju. Protams, tas vēl ir jāpapildina ar atbildīgajiem par katru no pasākumiem, arī datumus vēl varam nedaudz mainīt.
 
24. 10. 2013


69 komentāri

Andis Andis - 18-12-’13 00:12

Sveiciens kolēģiem.Īstenībā jau Haris diezgan konkrēti atbildēja uz priekšlikumiem,bet gribu izteikt arī savas domas.
Par nolikumu.Man arī nebūtu nekas pretim,ja otrās dienas startu pārceltu par stundiņu vai divām vēlāk.
5 minūšu starta intervālu uzskatu par optimālu.
Par organizatorisko pusi.Mums kā jaunpienācējiem,īpaši pirmajā posmā, noteikti pietrūka informācija.Kaut vai informācija par ēdienreizēm,apbalvošanas laikiem.Manuprāt,tādām vajadzībām būtu laba komandu pārstāvju sanāksme aptuveni divas stundas pirms pirmās dienas starta.
Vēl gribētu ieteikt dalībnieku akreditāciju,kur jāuzrāda licence (Burtniekā),makšķerēšanas karte,personas dokuments un laivas vadītāja apliecība.Pateikšu kāpēc..Dažu copmanu laivas vadīšanas prasme man likās stipri apšaubāma (varbūt tas ir ētikas jautājums,nešķērsot ceļu tieši citas laivas priekšgalā?)Otrs iemesls akreditācijas nepieciešamībai ir mani novērojumi,ka vienā no komandām brīvi tikai mainīti vietām un aizvietoti abu ekipāžulocekļi.
Par taviem priekšlikumiem. Varu piekrist, visiem ļoti noderētu informācija par visu, kas nav nolikumā, bet ko sarūpējuši organizatori. Tai skaitā par ēdienreizēm. Tikai par tādām lietām vairāk būtu jāinteresējas arī pašam komandām, jo sevišķi tas attiecas uz jaunpienācējiem. Rūpīgāk jālasa nolikumi, tajos var atrast visu svarīgako. Komandu pārstāvju klātbūtne, var saukt to par sanāksmi, ir paredzēta brīdī, kad notiek tiesnešu izloze, parasti laiks ir noteikts nolikumā. Arī apbalvošanas laiks ir noteikts nolikumā. Ja ir kādas izmaiņas, tikai tad tās papildus tiek izziņotas uz vietas. Mēs sen esam atteikušies no makšķernieku personības identifikācijas, viņa tiesību un iemaņu pārbaudes. To apzināti esam atstājuši komandu pašu ziņā. Galvenā tiesnešu kolēģija to dara tikai izvēles kārtībā un gadījumos, ja tas ir nepieciešams organizatoru vajadzībām. Jebkurā situācijā dalībnieks personīgi ir atbildīgs par to, lai likumi un normas netiktu pārkāpti. Par dalībnieku ētiku esam runājuši pietiekoši bieži, vairāk labuma būtu, ja īstajā brīdī būtu liecinieku norādes uz konkrētiem pārkāpējiem un konkrētiem gadījumiem. Man nav nevienas sūdzības par kādas ekipāžas divu dalībnieku maiņu, kas vienā posmā nav pieļaujama. Domāsim, kā rīkoties tikai gadījumā, ja būs konkrēta ziņa. Nolikums gan tieši neregulē kādas ekipāžas pilnu nomaiņu čempionāta laikā, ir domas, ka tas būtu pieļaujams, ja būtu objektīvi apstākļi. Tikai, nez vai komandas to darīs, lai gūtu kādas priekšrocības, drīzāk gan tikai, lai nodrošinātu komandas līdzdalību. Jo šāda maiņa attiecīgās ekipāžas praktiski izslēgtu no konkurences par augstu vietu kopvērtējumā starp ekipāžām.

Krišjānis Krišjānis - 12-12-’13 14:05

Vecīt, es nepūšos, man ir tikai lielas aizdomas, ka pamaz to pludiņotāju paliks, kad uztaisīs čempionātu individuāli. Bet tā Tev ir pilnīga taisnība – laiks rādīs. Jāasina boris un mormiškas, varbūt ledus pat būs šogad :))

NG NG - 12-12-’13 10:16

Krišiņ, tu zini to anekdoti, kad zvērus dalīja gudrajos un smukajos, palika tikai mērkaķis, kurš teica, ka viņš nevar pārrauties uz pusēm, jo ir gan gudrs, gan smuks …..

ņem piemēru no Eglīša, viņš savas prioritātes ir noteicis un necepās, arī mūsu Pēterītis ir vasarai patiecis atā, jo izvēlās spiningošanu…, mums visiem ir izvēle darīt to ko daram vai nedarīt…

tie, kam tāda veida cope interesē paliks, tieši tāpat kā fīderī, cilvēki nāk un iet, bet kodols paliek, ar varu piespiest copēt nevienu nevar un ….arī nevajag

tālejoša politika vai nē …., pirmkārt rādīs laiks, otrkārt… arī vieglatlētikā to stipro sportistu katrā veidā ir tik cik ir un viņi arī brauc uz mačiem zinot, ka līderi būs tie un tie …, bet brauc, jo tas ir viņu dzīvesveids….

es izeju no reālās situācijas un reizēm apskatos arī uz globusu, kur šo mazo valsti var atrast tikai ar lupu…, tāpēc arī necenšos pārspīlēt LČ nozīmi, pie mums augsta līmeņa copes sports, pludiņš un fīderis, nekad nebūs masveida sports, tie būs tie paši 20-30 dalībnieki, katru gadu kāds pienāk un kāds atkrīt…,
vai tāpēc, lai mačos piedalītos 1-2 cilvēki vairāk vajag ierobežot pārējo dalībnieku ērtības neesmu pārliecināts, pietam …, ja palasīsi komentārus, tad pats redzi, ka vairums bija pret kalendāra maiņu, sevišķi fīderisti, kuri pat reiz ir pacēlumā un plāno dalību arī Lietuvas un Igaunijas lielākajos turnīros

Tā, ka ,vecīt,nepūties, iespiningo, iefīderē (silti iesaku), papludiņo un gan jau tas, kas vairāk patīk pats izlīdīs virspusē …

Krišjānis Krišjānis - 09-12-’13 15:03

Ļoti “tālejoša” politika. Bet nu kā ir tā ir, redzēsim cik individuāli gribēs startēt pludiņmakšķerēšanas čempionātā, kad tūres pārklājas ar citām disciplīnām.

Juris.F Juris.F - 07-12-’13 21:21

vakars ir vajadzigs lai citigi sagatavoties otrai dienai nevis pa galvu un kaklu vakara pec finiša skriet

dalībnieks dalībnieks - 07-12-’13 12:44

Stikuts savā elementā:“Kļūda būtu, ja sekotu tavai idejai un katrā laivā ieliktu nevis neitrālu vai labvēlīgi noskaņotu tiesnesi, bet konkurentu komandas dalībnieku.:-) Pie tam, nez, vai tas palīdzētu atrisināt tiesnešu problemu.”
Pēc būtības tagadējie tiesneši IR konkurentu komandas dalībnieki, bet bez oficiāla statusa. Kā statuss ietekmē noskaņojumu? Kapēc Tu domā, ka motivēt tiesnesi un dalībniekus būt atbildīgiem ir kļūda?
Motivācijas var būt dažādas. Viena lieta, ja tiesnesi “motivē” komanda, kura viņu piedāvājusi, pret to nevar neko iesākt. Nekorekti, ja to piedāvā organizatori, kuri tādā veidā ar papildus bonusiem netieši mudinātu tiesnešus darīt visu, lai attiecīgā komanda uzvarētu.

Juris.F Juris.F - 06-12-’13 18:18

mans variants ir tads – abas dienas startejam plks. 8.00-14 vai 7.00-13.00 intervals starp grupam 2 min Katrā no variantiem ir lielākas vai mazākas neērtības. Copi pēcpusdienā mēs izvēlējāmies, lai sacensības varētu noorganizēt divās dienās un vienkāršotu dzīvi tiem, kas nevar atbraukt un sagatavoties sacensībām vismaz piektdienas pēcpusdienā. Pēdējos mačos otra laivu grupa startēja, kad pirmo laivu radītie viļņi no krasta nebija redzami, aptuveni pēc 1 – 1,5 minūtēm. Manuprāt, esam sasnieguši visiem pieņemamu kārtību sacensību organizācijā, atliek visiem tikai to rūpīgi ievērot. Nekādi formāli uzlabojumi nedos gaidīto efektu, ja sportisti paši ignorēs elementāru kārtību un aizmirsīs par savstarpēju izpratni. Pasākumam problēmas var radīt jebkurš sīkums, piemēram, pietiek kādam tiesnesim pirms starta pēkšņi sajust veselības problēmas. Vai arī kādam nolikt auto tā, ka citi nevar ar savu treileri piebraukt pie vienīgās laivu nolaišanas vietas.

jst jst - 05-12-’13 22:44

Agrim R. Programma nepieļauj pārāk daudz vārdu viena komentāra ietvaros, tāpēc savu atbildi uz tavu komentāru rakstu atsevišķi.
Jau vairākus gadus esmu pildījis galvenā tiesneša pienākumus gandrīz visās LČ sacensībās spiningošanā no laivām. Praktiski viss, ko tu piemini, tiek jau realizēts. Katrās sacensībās notiek tiesnešu instruktāža, kurās tas viss tiek skaidrots. Protams, nepārbaudām visu, kas būtu jāzin tiesnesim, jo pēdējā laikā, ieklausoties mūsu lūgumos, ekipāžas savus tiesnešus sāk sagatavot pēc iespējas labāk, nezinātāji parādās arvien retāk. Labi saprotu tavu domu, bet neredzu nepieciešamību formalizēt un ieviest ideju par 25 min., 15 min., 5 min., tad būtu katram gadījumam arī jāpalielina galvenā tiesneša kolēģija. Citādi būs strupceļš, – ja nu izmantojot šādu formalu noteikumu, ienāks sūdzības par pāris munūšu kavējumu vai, vēl sliktāk, ienāks vairākas sūdzības. Papildus – nereti dalībnieku laivas ierodas tikai 10 minutes pirms starta. Manuprāt, problēma ir sīka, bet tavs risinājums ir samākslots un iluzorisks. Visas kavēšanās līdz šim tikai dažreiz ir radījušas sīkas problēmiņas, kuras, cik zinu, vienmēr, vairāk vai mazāk veiksmīgi, bet tomēr ir atrisinātas un nav atstājušas iespaidu uz sacensību gaitu vai rezultātiem. Par alkoholu – man likās, ka visiem jau sen zināms, kā rīkoties. Par to stāstu visiem, kuri cenšas aktualizēt šo juridiski jūtīgo tēmu. Varu tikai piebilst, ka šajos gados ir bijis tikai viens gadījums, kad man nācās operatīvi iejaukties.

Agris R Agris R - 05-12-’13 19:11

MB aizskāra problēmu par tiesnešiem vai dalībniekiem, kuri uz startu ierodas nepārprotamā reibuma stāvoklī, par šo diezgan daudz ir runāts, bet konkrēti risinājumi nav atrasti. Es arī piekrītu, ka galīgi apreibis indivīds pie laivas stūres vai tiesneša lomā nav laižams. Starptautiskajā līmenī pāris gadu atpakaļ tika runāts par dopinga(tai skaitā apreibinošās vielas) kontrolēm makšķerēšanas sportā, nezinu cik tālu tas ir pavirzījies, gan Jānis zina vairāk. Šajā sakarā, kā arī, lai sakārtotu tiesnešu savlaicīgu ierašanos uz startu, kādu laiku atpakaļ biju uzmetis dažus priekšlikumus, sanāca sekojoši:
1) laivu tiesnešiem pie laivām jāierodas vismaz 25 min. pirms pirmā starta.
2)15 minūtes pirms izbraukšanas uz startu katra ekipāža sazinās ar savu uz konkurentu laivu nosūtīto tiesnesi, lai paziņotu, ka pie viņiem ir ieradies nozīmētais tiesnesis un nav šķēršļu startēt.
3)ekipāža izbraukt no piestātnes drīkst tikai ar laivas tiesneša atļauju.
4)Ja tiesnesis pie kādas no ekipāžas nav ieradies noteiktajā laikā vai ieradies acīm redzamā reibuma stāvoklī, par to nekavējoties jāziņo galvenajam tiesnesim un savam uz konkurentu laivu nosūtītajam tiesnesim, kurš konkurentu ekipāžai nedot atļauju izbraukt no piestātnes.
5) iepriekšējā punktā minētos gadījumos, vienam dalībniekam no ekipāžas, kuras tiesnesis nav ieradies vai ieradies acīm redzamā reibuma stāvoklī, jāaizstāj tiesnesis.
6) ja iepriekšējā punktā minētajā kārtībā tiesnesis netiek aizstāts 5 minūtes līdz pirmā starta signālam, ekipāža kurā nav nodrošinājusi tiesnesi netiek pielaista pie sacensībām un tiek diskvalificēta uz visu sezonu.
7) ja iestājas 6 punktā minētie apstākļi, galvenais tiesnesis var atcelt startu, nosakot citu sacensības sākuma un noslēguma laiku.
8) Ja laivas tiesnesis konstatē, ka kāds no ekipāžas dalībniekiem ir ieradies acīm redzamā reibuma stāvoklī, par to nekavējoties jāziņo galvenajam tiesnesim. Galvenais tiesnesis pieņem lēmumu par dalībnieku pielaišanu sacensībām.
9) par reibuma stāvokli var uzskatīt sekojošu pazīmju kopumu: personai no izelpas ir jūtama alkoholam raksturīga smaka, ir acīm redzami kustību koordinācijas un runas traucējumi, kā arī novērojama neadekvāta uzvedība.
10) par dalībnieka vai tiesneša reibuma stāvokli un nepielaišanu sacensībām, galvenajam tiesnesim ir jāveic atzīme sacensību protokolā. Gadījumā, ja personām, kuras vienreiz nav pielaistas pie sacensībām reibuma stāvokļa dēļ tiek fiksēts atkārtots šāda veida pārkāpums, tad sacensību dalībnieks vai ekipāža, kuras tiesnesim ir atkārtoti fiksēts reibuma stāvoklis netiek pielaista pie starta tekošajā sezonā un nākamajā sezonā. Iemaksātā dalības maksa netiek atmaksāta.

Lai šo nodrošinātu galvenajam tiesnesim ir jābūt visu ekipāžu tel. nr. tapāt visu laivu tiesnešiem un dalībniekiem ir jābūt galvenā tiesneša tel. nr.. Protams, vissarežģītākais jautājums ir par reibuma pakāpes noteikšanu, uz kuru precīzu un viennozīmīgu atbildi atrast grūti un kuru vēl noteikti būtu jāprecizē vai jāvienojas pārstāvju sanāksmē pirms mačiem. Reibuma ārējās pazīmes var aizstāt ar apreibinošu vielu klātbūtnes noteikšanas ierīču rādījumiem, ja federācija iegādātos un uzturētu kvalitatīvu šāda veida ierīci. Galu galā, ja kāds pārāk iereibušais indivīds un viņa komandas biedri noliedz acīm redzamo, var arī aizkavēt startu un komandu pārstāvji var vienoties(balsojot) par turamāko rīcību.
dalībnieks dalībnieks - 05-12-’13 17:26

Par tiesnešu kvalifikāciju.
Jau sākumā noteikumos ieviešot tiesnešus ir pieļauta liela kļuda. Manuprāt bija jānosaka, ka nevis komanda sameklē kaut kur divus cilvēkus, kuri būs tiesneši(kaut pa polšu), BET komanda sastāv no divām ekipāžām un diviem tiesnešiem – ar atbildību, arī balvām un medaļām, ja komandai veicas. Tiesnesim jābūt komandas pilntiesīgai sastāvdaļai ar visām tiesībām un pienākumiem.
Domāju tas atrisinātu dažas lietas un būtu tikai loģiski…
p.s. MB un KG – nav pirmā reize, kad pirmgadnieki ar lielu entuziasmu metas mācīt ilggadējos organizatorus. Vajag nedaudz nolaisties uz zemes un sadarbojoties palīdzēt, nevis mesties “ievest kārtību”. Harim – respect Kļūda būtu, ja sekotu tavai idejai un katrā laivā ieliktu nevis neitrālu vai labvēlīgi noskaņotu tiesnesi, bet konkurentu komandas dalībnieku.:-) Pie tam, nez, vai tas palīdzētu atrisināt tiesnešu problemu.

Tiesnesis Tiesnesis - 05-12-’13 17:03

Tie, kam šķiet nebūtiski izgulēties, lai otrajā dienā var cilvēcīgi sākt sacensības un mājup braucot nenāktu miegs, nedaudz tomēr aizdomājaties par savu apsurdumu.

Viennozīmīgi agrie rīti ir jāparceļ vismaz pāris stundas uz priekšu. Nenokavēsiet zivju ēstgribu.

Pēc protokoliem var ļoti labi redzēt, kurš iespringst, kurš vairāk atpūšas un ķer kaifu. Ne viens ne otrs nav slikts variants, bet šeit tomēr ir priekšroka tiem, kas iespringst un urbj, galu galā stiprākajam ir jābūt stiprākajam, nevis apstākļu sakritībai.

Es nerunāju par vienu vai divu protokolu summu, bet par senāku kopainu, nepaveikties var visiem, bet ja savelk bilanci, tad bilde paliek skaidrāka.

Ja runājam nopietni, tad visi esam pieauguši cilvēki.
Visu var izrunāt, kompromisu var rast vienmēr.

Sacensībām ir jābūt nopietna līmeņa, tad arī pašiem būs interesanti sacensties.

Ievērot noteikumus, nešmaukties, utt…

Galu galā nebūs kārtības, nebūs dalības no jaunām sejām, vecie lēnu garu atbirs, jo zaudēs interesi dzīties pa vienām vietām, mačoties ar zināmiem bukiem.

Darbojaties un lūdzu beidziet viens otru khhh…nu jūs sapratāt.

copmans copmans - 05-12-’13 14:24

MB Kaut kas te nav kārtībā. Necik sen Latvijas kausā tava laiva startēja no RK Autocentrs , tagad tu paziņo ka neko nepārstāvi. Sanāk tu esi out no LMSF ??
Nu labi kāds startēja no krasta ne pēc tava pulksteņa , nu un kas nopietns notika ? Tāpat mētāt visi sāk pēc tiesneša atļaujas. Nu jā , nav kārtības , arī tiesnešiem pulksteņiem vajadzētu iziet sertificētu pārbaudi. Kad galvenais liek salīdzināt pulksteņus nav kas pārbauda vai visiem pulksteņi rāda vienādi. Tāpat nav kam ar alkometru apstaigāt visus un likt pūst lai nosūtītu uz dispansru atkārtotai kontrolei…Vai neliekas sviestaini? :-)

Rio Rio - 05-12-’13 13:28

ja runajam par starta laikiek LC,tad manupraat laiku zinjaa neko mainiit nevajag,jo kaa jau dazs mineeja ,teoretiski, zivis vasaraa tomeer labaak kjeras no riita un vakaraa.atgriesanaas no maciem nav pietiekoss iemesls lai ko mainiitu,nu paguli peec maciem 2 st un buus ok(pasa pieredze)

MB MB - 05-12-’13 10:12

Konkrēti priekšlikumi no Mārtiņa Baloža, LČ 2013 dalībnieka:

1. Starta laiku piedāvāju mainīt no 14.00 uz 13.00; 12.00 vai 11.00 pirmajā dienā un par stundu vai divām vēlāk otrajā dienā. Pamatojums – dalībniueku drošība atgriežoties no sacensībām, jo pēc pašreizējā 30 stundu grafika ir ļoti liels nogurums.
2. Organizēt tiesnešu atbilstības kontroli. Alkohola tests, zināšanu pārbaude izlases kārtībā… Pamatojums – startējot pirmajā sezonā mums ir bijis gan tiesnesis stiprā reibumā, gan 2 dažādi tiesneši, kuri nezin ko darīt ar protokolu, zivīm, nezin zivju mērus nerunājot par tādām niansēm kā aizķerta zivis…. precizēju – ekipāžai sacensību laikā bija jāapmāca citas komandas tiesnesis.
3. Organizēt startu pēc skaidra, nepārprotama signāla. Piedāvāju starta intervālu 2 minūtes vai startu – 1 laiva katras 10 sekundes. Pamtojums – startējot pēc dalībnieku pulksteņiem 2013. gada sezonā bija vismaz 2 pāragri starti, kurus patreizējā sistēma nefiksēja. Piedāvāju starta intervālu 2 minūtes vai startu – 1 laiva katras 10 sekundes.
4. Iesākumam izveidot LMSF mājas lapā atbilstošu sadaļu, kurā ir apkopota informācija par:
a) LČ startējošām ekipāžām, to sponsoriem, ar fotogrāfijām, aprakstiem;
b) katra gada sacensību kalendāru, to organizātoriem un sponsoriem, dalībniekiem, kuri pieteikušies uz konkrēto posmu, regulāri atjaunot šo informāciju, apokpotiem rezultātiem un fotogrāfijām;
c) izsūtīt 3 preses relīzes vadošajiem mēdijiem par LČ spiningošanā norisi – pirms sacensībām, pēc pirmās sacensību dienas un pēc sacensībām.

Pamatojums – ir ļoti jauki, ka čempionāta posmus atrāda TV raidījumi – SUPER! Bet cilvēkiem, kuri interesējas par šo sporta veidu publiskā vidē ir ļoti ierobežotas iespējas uzzināt – kas tur īsti notiek, kas startē, kurš ir kurš un tamlīdzīgi.

Par priekšlikuma iesniegšanu – šī ir LMSF mājas lapa, vismaz tā ir norādīts vairākos uzziņu portālos. Vai ir nepieciešams šos priekšlikumus izdrukāt un nosūtīt uz Vārves ielu 8 vai ar to iesniegšanu šeit ir pietiekami? Nepieciešamības gadījumā nosūtīšu uz norādīto e-pasta adresi vai pasta adresi.

Iesniedzu to, kas mums šķiet svarīgi tālākai LČ izaugsmei. Nepretendējam, ka pārstāvam ko vairāk kā ekipāžu Balodis/Godiņš.

KG KG - 05-12-’13 07:16

Hari, skaidrs.

Tikai kapēc tiesnesim jādod starta šāviens vai signāls no laivas? Var taču to darīt no krasta. Laivas jau neatrodas tik tālu, ka nedzirdētu. Tā nav mirstamā vaina, bet…

Haris Haris - 05-12-’13 00:38

MB: Pašlaik no Tevis konkrētības ir maz. Grūti izlobīt vai gribi ko mainīt nolikumā vai vienkārši parunāt par sāpi. Atkārtoju vēlreiz, par nolikumu pieņemu precīzi noformulētus priekšlikumus, kā arī loģiskus argumentus šo priekšlikumu izskatīšanai un iekļaušanai nolikumā! Piekšlikumus parasti neiesniedz divdomīgu jautājumu formā: (vai ir labi kā ir vai tomēr ir vērts startēt nevis 5.00, bet 8.00 vai 10.00.),
vai arī: runa ir par jautājumiem, par precizēšanu utt.
Uz ļoti daudz Taviem jautājumiem, varētu rast atbildes vienkārši pajautājot kādam ar pieredzi šajā tēmā. Tam nav jāīrē piemērotas telpas un jātērē ap 40 cilvēku laiku. Ja radīsies nepieciešamība un šeit ienāks pietiekami daudz sakarīgu priekšlikumu, ar kuriem nevaram tikt galā neklātienē, noteikti sapulcēsimies.
Par startu: varu izstāstīt kā ir noticis visos PČ gan Black Bass gan parastajā laivu spiningošanā līdz šim gadam, cik noprotu man nezināmā Īrijas pieredze ar vikingu laivām mums īsti nederēs. Vai gribās pāriet uz startu ik pa 10 sek. kā PČ?
Par izlasi: izstāstīju Ķīšezera semināra noslēguma balagānā, ja vajag varu atkārtot.
Par tiesnešiem un finiša laikiem: pirms katra čempja esmu visus aicinājis nodarboties ar sevis un savu tiesnešu izglītošanu, pirms katras kārtas ir bijusi tiesnešu sanāksme. Ko vēl vari ieteikt? Starpcitu ar skurpuloziem tiesnešiem un precīzu finiša laika fiksāciju Koknesē pats pamēģini iztēloties Jūsu komandas rezultātu!
Uz jocīgajiem jautājumiem, ko es gribu no sevis noslēpt un par atsevišķu cilvēku problēmām droši vien nevarēšu atbildēt.
Ā vēl viens jocīgais: Kādi ir LČ organizēšanas mērķi? >>LČ organizēšanas mērķi ir LČ!!!

KG: sestdien par stundu agrāk un svētdien stundu vēlāk, no organizatoriskā viedokļa nav problēmu! 1) Sākotnējā doma par sestdienas laiku bija iespēja izgulēties un izbraukt uz LČ arī sestdienā, kuru pašlaik izmanto tikai retais! 2) Vasaras vidū nobīde uz dienas vidu var samazināt lomus- palielināt veiksmes faktoru. Bet no manas puses OK! Par LK vispār nav problēmu ar pamainīšanu!
Par startu grupās: 2 vai 5 minūtes starpā? Tā ir problēma? Nepaliksim jocīgi! Un to var atrunāt un mainīt pirms katra konkrētā starta pēc vajadzības! Ja gribi startu no galvenā tiesneša- vajag vēl vienu laivu. Nodrošināsi- uztaisīsim!

Ingus D: par posmu Rīgā, Daugavā- cik saprotu, lielākā, potenciālā problēma, neformālā vidē ir novērsta un LČ 3. posms notiks Rīgā?! 

EdgarsG EdgarsG - 04-12-’13 19:09

M.B. Tu taču nopietni nedomā, ka, piemēram, Rapalas laivas ir sponsoru pirktas?! Ja ir, tad Tu zini vairāk par mani, un komanda, ar kuru vienmēr esmu bijis Draugos, kaut ko man ne tā stāsta :)
JST un Ingus D, vislabākajām copes laivām, kuras LV čempī piedalās, šķiet ka pat izplatītāju LV nav. Diez vai kāds pafinansētu to (labāko) rādīšanu. Bet motoru pārdevēji un citi sporta atbalstītāji, gan varētu atbalstīt labākā parādīšanu :)
P.s. Man, personīgi, patīk maču ideja RigaCity robežās :)
P.p.s. Neesmu LMSF biedrs un uz balstiesībām balsošanā nepretendēju, nepavisam. Bet, varbūt, arī ko vērā ņemamu te pateicu. Ja nē, nu tad neko ;)

Ingus D Ingus D - 04-12-’13 17:00

Jāni un kolēģi!
Ideja vēl pajēla, bet ļoti labprāt uzklausītu Jūsu domas par to.
Doma sekojoša…
Vai nebūtu interesanta padarīšana, ja vienus mačus (lai tas būtu LK vai LČ kārta) mēs noorganizētu Rīgas pilsētas svētku ietvaros. Ķeršanas akvatorija -pilsēta līdz Rīgas HES. Publisks starts, kas saskaņots ar svētku plāna norisi, utt. Pie tā visa mūsu laivas un aprīkojumu varētu izvilkt centrā kādā no laukumiem un rādīt cilvēkiem. Kas mēs esam, arko nodarbojamies, kāpēc to darām, utt. Es šobrīd neņemos spriest par cilvēku interesi un cik ilgu laiku mums šajā nosacītajā izstādē būtu jābūt. Taču labas copes laivas domāju, ka nebūtu ne ar ko neinteresantākas par tiem pašiem antīkajiem auto vai publisko kartupeļu ēšanu. Galu galā šo visu arī varētu apvienot. Šī būtu vienreizēja pieredze arī mums. Komunicēt ar masu mēdijiem, pie reizes, kas zin, varbūt pat nomakšķerējot kādu sponsoru. Pie tā visa ar dažādiem reklāmas un citiem uzskates materiāliem mēs varētu popularizēt savu nodarbošanos un sponsoru devumu. Es saprotu, ka šim visam ir vajadzīgs laiks un citi resursi, taču šī manā skatījumā ir reāla ideja, kā masu mēdijiem likt par sevi manīt.
Šo ideju neformālā vidē nesen apspriedām ar Mārtiņu Balodi. Man pašam šķiet interesanta šī doma un es būtu priecīgs no jums dzirdēt kādu domu vai pat konkrētu ieteikumu par šo. Pagaidām lielākās potenciālās problēmas, kādas es redzu, ir darītāji.
P.S. Es šo vietu un pasākumu kopumu redzu arī PČ kalendārā. Tiesa pagaidām nepretendējot uz konkrētu gadu. Ideja ir jau iekustināta un nedaudz analizēta, tikai ar panākumiem lielīties vēl nav iemesla. Viss atrodas sākuma stadijā. Lielā mērā to saistu ar iespējamo laivu un laivu aprīkojuma biznesa atbalstu. Varbūt var atrast vēl kaut ko. Lai gan mazo laivu bizness mums nav pietiekoši bagāts, tomēr Latvijā ir ražojošas firmas, kuras nupat sāk izrādīt zināmu interesi par sadarbību. Attiecībā uz cita laivu aprīkojuma, piemēram, laivu motoru biznesu neko nopietni nevaru pateikt. Pirmie mēģinājumi atrast interesi atdūrās pret neieinteresētību, jo Latvija esot tik mazs tirgus, ka komerciāla interese par reklāmu ir minimāla. Atliek tikai meklēt un cerēt uz draugu palīdzību. Jebkurš pasākums, kaut vai sadarbība ar medijiem, prasa gan finansiālos, gan cilvēku resursus, kuru mums regulāri pietrūkst. Lai gan LMSF kalendārā gadā ir vismaz 30 pasākumi, pat federācijas lapai ar mokām izdodas iegūt kaut cik jēdzīgu un savlaicīgi pasniegtu informāciju par šiem pasākumiem, bet masu medijos mēs varam iespraukties tikai uz TV raidījumam Makšķerēšanas Noslēpumi līdzīgu projektu rēķina.

MB MB - 04-12-’13 15:56

Jautājumu būtība bija:

Vai vairākumam uzdotie jautājumi interesē vai ir vienalga. Tas ir uzrakstīts. Neko netaisos kādam uztiept un lūdzu padomāt mazliet ilgfākā periodā. Aicinājums padomāt, nevis mēģinājums ko uztiept!

JST argumenti – viss jau ir daudzreiz izrunāts bija ļoti pārliecinoši ilgu laika periodu, kamēr sportā līdzekļi neplūda iekšā. Šobrīd ir dažas profesionālas komanadas, ar labām laivām, piem. Salmo, Rapala un tādu kļūs vairāk, ja čempionāta atspoguļošanai tiks veltīts vairāk izdomas un enerģijas.Čempionāta MĒŖĶIS?!?

Par sapulci – izdomājums? Kā tad :) Kāpēc tad šo izdomājumu ne JST, Haris nenoliedza ? Par ko bija diskusija?
Negrasos nedz noliegt, nedz apstiprināt solījumus, par kuriem neesmu informēts. Vienkārši neticu, ka HR būtu ko tādu solījis, viņš parasti atbildīgi izturas pret saviem solījumiem. Par čempionāta mērķiem – visu čempionātu formālie mērķi vienmēr ir atrodami katra nolikuma pirmajā rindkopā. Par līdzekļiem – ar nopietnu jaunu līdzekļu ieplūšanu federācijas kopīgajā kontā nez vai varam rēķināties. Ja šogad saņēmām negaidīti dāsnu Salmo atbalstu, tas vēl nenozīmē, ka 2014.gads būs tikpat bagāts. Nevienu jaunu nopietnu atbalstītāju pagaidām pie apvāršņa neredzu. Būtu patīkami, ja tu varētu mūs visus iepriecināt ar optimistiskāku informāciju. Ja nē, atliks tikai darboties un cerēt, ka gan iepriekšējie mūsu draugi mūs nepametīs, gan vēl vairāk komandu atradīs sev atbalstītājus.

Ingus D Ingus D - 04-12-’13 11:45

Mūsu abu komandu viedoklis ir tāds, ka rīta etapu par stundu vajag pārcelt. Laiks atpūtai, kā arī priekš sagatavošanās otrai dienai ir vajadzīgs garāks.
Kas attiecas uz maču atspogoļošanu, neko jaunu nepateikšu. Mans viedoklis -atbildīgajam par konkrēto veidu pie tā ir jāstrādā. Negribu arī nevienu nopelt par to, ka nekas netiek darīts. Tam saprotams ir vajadzīgs gan brīvā laika resurss, gan finanses un galu galā gribēšana. Bet nu jebkurā gadījumā atbilde uz potenciālā sponsora jautājumu -kāds man būs no tā labums, ja es finansiāli vai materiāli atbalstīšu kādu komandu, beidzot būtu jārod federācijas līmenī. Un tas jau ir tīrākais federācijas menedžmenta jautājums.
Kādas ir Jūsu domas, ko mēs katrs varētu šajā visā lietderīgu darīt? Mums vajag audzēt to copmaņu skaitu, kas nav ierindas dzērāji gumijniekus, bet gan tie, kas būtu gatavi startēt vai par to vismaz domāt un interesēties, pirkt un lietot labu inventāru, tādējādi kurinot visu šo copes krāsni. Lielākie ražotāji/tirgotāji redzot perspektīvu noteikti atpakaļ sportā iepludinās vairāk. Mūsu mačošanos krūmos beidzot jādara skatāmu. Ko domājatpar nākamā gada LV kausu Daugavā, pilsētā? Nevajadzētu pārāk cerēt, ka atbildīgie vieni paši spēs visu izdarīt vislabākajā līmenī. Katram no mums iespēju robežās ir jāpalīdz sakārtot visas lietas. Tikai paši no sevis mēs varam prasīt papildus darbus,- federācijā nav neviena algota darbinieka. Pie reizes, varbūt attīsti savu domu un paskaidro, kā varētu spiningošanas čempionātu padarīt skatāmāku, rīkojot to Daugavā pie Rīgas. Mēs par šo tēmu esam daudz runājuši, tikai tālāk par skaistām idejām, kuras, diemžēl, neviens neuzņemas realizēt, joprojām neesam tikuši.

 SS SS - 04-12-’13 11:14

Ieteikums spiningotajiem necensties LČ sacensības uztaisīt par pasaules svarīgākajiem mačiem, kur visam vajadzētu notikt pēc kaut kādiem ultra nopietni izstrādātiem supernolikumiem ar noteikumiem katrai dalībnieku kustībai.. Protams, ka ir dalībnieki, kam LČ posmi liekas kā dzīves svarīgākais notikums un ja neiegūst pirmo vietu tad tā ir tragedija, bet vajag nemt vērā, ka lielākā dala brauc lai gūtu pozitīvas rmocijas un sacensību režīmā pamačotos ar pārējiem. Ja sacensību noteikumi tiks vēl vairāk sarezgīti, jūs zaudēsiet tos “parastos” dalībniekus un beigãs varēs sacensties 10 laivas.. Pasreizejais formats ir pietiekosi labs un janem veraa ka Latvija ir par mazu lai varetu taisīt cempionatu kas orientets tikai uz profesionaliem (LV izpratnē) makscerniekiem. Tiesi tapēc ziemas cempionats ir tik interesants un labi apmeklets, jo tur ir atrasts loti labs balanss un beigaas tapat uzvar labakie, turklat n-tas reizes pieradits ka ari ar sada cempionata pieredzi pectam var but medalaas pasaulee..

No malas No malas - 03-12-’13 22:41

Ļoti neinteresanta diskusija. MB uzdod jautājumus. AgrisR sāk diskusiju par MB rezultātiem un personu. LV interneta paradums vai delfi līmenis, AgriR. Spiningotāju sapulci solīja sarīkot Novembra beigās LMSF valdes loceklis Harijs. Tad kad būs sapulce, kurai iesniegt priekšlikumus? Neticu, ka Haris ko tādu ir solījis. Taču, ja kāds uzņemsies šādu saietu tuvākajās dienās organizēt, personīgi esmu gatavs palīdzēt arī finansiāli. Priekšlikumus visi varēja gan apspriest internetā, gan iesniegt rakstiski LMSF valdei jau sen. To var darīt arī šobrīd. Ja kāda ideja gūs biedru atbalstu, to var jebkurā laikā iestrādāt nolikumā. Taču internetā pārsvarā cirkulē idejas, kuras ir nevis balstītas uz faktiem, bet gan tikai uz atsevišķu LMSF biedru un arī nebiedru viedokļiem, līdz ar to reti kura ir dzīvotspējīga. Nav nopietni uzskatīt par priekšlikumu jebkuru domu vai ideju, kas izteikta internetā, slēpjoties aiz nikiem, vai arī kāda saviesīga pasākuma kuluāros.

Agris R Agris R - 03-12-’13 20:15

MB
Paldies par tiem 50%, savādāk nekādi nevarēju izdomāt, cik tas ir vairākums. Tikai palika neatrisināts no cik tie vairāk kā 50%? Vienkāršāk: CIK dalībnieki Tevi ir deleģējuši pārstāvēt savu viedokli?
Zinu, kāpēc piedalos sacensībās, pagaidām man nav nepieciešams Tavs viedoklis par manu redzējumu vai mērķiem.
Protams, priekš pirmā gada Tev ir ļoti labs rezultāts, apsveicu, bet tāpēc nevajag iedomāties, ka pārējie, kuru viedoklis nesakrīt ar tavējo ir atpūtnieki un tūristi, kuriem vēl jātrenējas piemājas dīķī.
Velkot analoģijas ar sacensību laika pārcelšanu(MB – 01-12-’13 11:37), varbūt, lai labāk sagatavotos PČ pārsēdīsimies uz citām laivām ar 5 Hp dzinējiem? Kas zina – noderēs!
KG
Protams, ka zivis var noķert pusdienlaikā, ja starta laiki tiks mainīti, tā dēļ nepārtrauktu piedalīties, bet vajadzību tam neredzu. Nolikuma un sacensību formāta izstrādātāji savulaik ir par šo domājuši un izvēlējušies šo laika formātu kā atbilstošāko. Es atbalstu šo ideju – vakara un rīta copes loģiku, jā tas ir pasmagi, tāpēc nevajag mainīt starta kārtību, lai iegūtu pāris stundas miega. Noņemot rītu un vakaru, sacensība ar garantiju būs garlaicīgāka, no tā būtiski nemainīsies tabulas izkārtojums, mainīsies tikai lomu skaits, kā arī būtiski palielināsies veiksmes faktors. Ievērojot sacensību ģeogrāfiju, nekā slikta tur nav, ka pēc mačiem var samērā laicīgi atgriezties mājās, lai visu normāli nokrāmētu un sagatavotos nākoši darba nedēļai. Ja nepieciešams, pirms izbraukšanas stundu var pagulēt- tas palīdz.

F.I. F.I. - 03-12-’13 19:35

Guntars: ar manīm var ļoti viegli zazināties pa e-pastu: manufaktura@inbox.lv
Ņemot vēra,ka pēdējos gadus spiningošanas sports no krasta Latvijā ir krietni izaudzis un joprojām aug,viena posma sacensības ir nepietēkoši lai izaudzinātu mūsu sportistu meistarību pasaules mērogos. Aprunajoties ar daudziem sportistiem no dažādiem klubiem, sapratu ka trīs kārtas palīdzēs mums uzkāpt uz jaunu virsotni.Daudziem liels prieks par to ka visas vasaras sezonas garmā būs jašansē, un jau gatavojās nakamai sezonai.Es saprotu Jūsu viedokli un pozīciju,dzīvojot Ārzemēs.Ja ir kādi ar šo lietu saistīti jautājumi, rakstiet man uz e-pastu.

copmans copmans - 03-12-’13 15:24

MB , tu jau laid tā it kā copes mači būtu olimpiskais veids un te salasījušies profi, kuriem nav ko citu darīt, bet sponsori gaida rindā. Pie tam te ir veči, kuri jau gadiem te darbojas un savākuši kārtīgu pieredzi. Kur ir tavi priekšlikumi, ko jāmaina nolikumā? Starta laiks ir sīks jautājums to var atrisināt vienojoties, no vienas puses kāda starpība 11-os vai 13-os, bet pašreiz tie izskatās pilnīgi OK, nav jēgas tos pieskaņot Pč, kas notiek vēlu rudenī kur brauc tikai daži. Arī pēdējie LK mači ar starta šaudīšanos bija OK, drošība labāka kā lielveikalos. Vairāk ar galvu domāt cik komandas būs mūsu mačos, ja maksas augs, skaits mazināsies. Kas tur ko muti dzesēt par izlases sastādīšanu, visiem viss skaidrs ka brauc čempionāta labākie, nav vainas, ka Harim visas kārtis rokās.

MB MB - 03-12-’13 12:03

Vairākums ir tik, cik būs vairāk kā 50% no tiem, kuriem šie jautājumi interesē.

Teksti par LČ pielīdzināšanu PČ un secinājumi norāda, ka Tu uz LČ brauc pamakšķerēt. Priekš tam LČ laikam nav gluži īstā vieta, daudzās citās vietās zivis ķeras daudz labāk ;) Tu taču neteiksi, ka brauc uz tusiņu, šņabi padzert.. ;) Iespējams, ka kļūdos par mērķiem, gan jau Haris palabos.

Hari, klau? Kādi ir LČ organizēšanas mērķi?

KG KG - 03-12-’13 11:57

varu tikai teikt, ka:
1) lielākā daļa neierodas sestdienā, bet piektdien vai pat ceturtdien;
2) LR čempionātā tomēr startē lielākā daļa tādu, kas var noķert zivis gan no rīta, gan dienas vidū – tā tāda jancīga replika, tad jau varbūt organizēt posmu nevis jūlijā, kas skaitās mazāk rezultatīvs periods kā augusta beigas, septembris…
3) svētdien pēc sacensībām laikam tomēr tikai retais skrien uz darbu (tas arguments diezi vai strādā), bet tā diena ar visu agro celšanos un startiem ir tāda, ka braucot miedz ciet pie stūres
4) kas ir tās lietas, ko organizators nepaspēj izdarīt līdz, piemēram, 11.00?? varbūt var palīdzēt??

Agris R Agris R - 03-12-’13 11:37

MB
Cik konkrētu personu ir vairākums?:)
Nosacīti vēlais pirmās dienas starts un agrais otrās dienas starts, manuprāt, ir ļoti optimāls no copes un zināmā mērā no organizatoriskā viedokļa. Zivis pārsvarā labāk ķeras no rīta un vakarā, līdz ar to ir lielākas cerības uz labāku copi. Vasarā cepties pa dienvidu arī nav nekā patīkama, tomēr labāk, ja pieķer rīta un vakara dzestrumu. Daudzi dalībnieki ierodas tikai sestdienā, tas arī ir liels + startam 14.00. Kā arī organizatoriem ir vieglāk noorientēties, veikt pēdējās korekcijas, jo nav noslēpums, ka viņi paši ir arī dalībnieki. Liela daļa dalībnieku arī strādā, tādēļ ir ļoti labi, ja sacensības beidzās laicīgi un var laicīgi nokļūt uz mājām. Starta laiks atbilstoši PČ grafikam, ko tas mainīs? Kādas tam priekšrocības? Ja pārceļ vēlāku rītu, sanāks daudz lielāka nēsāšanās pa ezeru, jo daudzās vietās būs priekšā vai tās kārtīgi būs izdauzījuši copmaņi “parastie”. Katrā PČ norises vietā ir savas ūdens īpatnības, protams, vairumā gadījumu pusdienlaika cope būs sarežģītāka. Jāņem vērā, ka ūdenstilpnes kurās notiek PČ vairumā gadījumu ir slēgtas pārējiem copmaņiem, kas nav mazsvarīgi. Vēl viens nozīmīgs faktors ir PČ norises laiks, tas parasti notiek oktobrī, nevis vasarā kā LČ. Ja ir akūta nepieciešamība pielāgot sacensības laikus PČ formātam, varam to darīt LK, kurš ir laika apstāķļu ziņā tuvāks PČ, kā arī to neviens neliedz darīt izlasei trenējoties PČ ūdenstilpnē.
Šis ir tikai mans personīgais skatījums, nav vairākuma:)

KG KG - 03-12-’13 09:48

Labsrīts!

Pāris priekšlikumi domājot par LR spiningošanas čempionātu no laivām un Latvijas Kausu:

1) nepieciešams mainīt starta laikus – sestdien starts 11.00 (vēlākais 12.00); svētdien 8.00 (agrākais 7.00); Sestdienas laiks 11.00 ir pietiekams, lai pirms tam veiktu tiesnešu izlozi, noturētu komandu sapulci u.t.t.
2) Latvijas Kauss – sestdiena – starts 10.00; svētdiena – starts 8.00.
3) Latvijas Kauss pēc Pasaules Čempionāta – lai izlase var plānot savus treniņu laikus pēc iespējām, bet tie, kas nav izlasē var laicīgi rēķināties, kurā datumā būs Latvijas Kauss;
4) starts laivām – kopējs, bet, ja dala, tad intervāls ne vairāk kā 2 minūtes, jo pa to laiku visas 1.grupas laivas ir startējušas un izretojušās (esam visi par to jau pārliecinājušies).
5) Starts OBLIGĀTI JĀDOD GALVENAJAM TIESNESIM nevis pēc pulksteņiem, kas atšķirās daudzām laivām vai nereti starts ir bijis pēc principa, kas pirmais izkustās un pārējie mauc pakaļ. Par izmantojamo skaņu signālu (taure, hlapuška, gaisene vai vienalga kas) tiek informēts sestdienas komandu sapulcē;

Pārējie priekšlikumi:
1) vajadzētu sasaukt sanāksmi, kurā varētu pārrunāt priekšlikumus, kuri noteikti ir arī citiem un pārrunāt arī:
a) sponsoru piesaistes jautājumus pašam LR čempionātam un Latvijas Kausam;
b) publicitātes jautājumus;
c) kā padarīt sacensības atraktīvākas skatītājiem un interesentiem – piemēram online rezultāti u.c.;
d) u.c.

MB MB - 03-12-’13 08:56

Hari, ko Tu no sevis gribi noslēpt?

Runa ir par saprātigiem starta laikiem posmos, jautājums par vairākuma viedokli – vai ir labi kā ir vai tomēr ir vērts startēt nevis 5.00, bet 8.00 vai 10.00.

Runa ir par tiesnešu kvalifikācijas jautājumiem, par tiesnešiem, kuriem nav pat nojausma par makšķerēšanas noteikumu pamatiem.

Runa ir par starta intervāliem, ja runa ir par drošību, tad 5 min. ir pārāk garš starta laiks, bet Ķīšezera risinājums – nezināms intervāls – var būt vēl bīstamāks.

Runa ir par lēmumu pieņemšanu saistībā ar izlasi, tās veidošanu, pamatprincipu precizēšanu.

Runa ir par publicitātes jautājumiem.

Ja šīs ir tikai atsevišķu cilvēku problēmas, tad arī šādu par pozīciju gribētos redzēt ka skaidru, rakstisku viedokli un tad visas sarunas ir liekas. Bet šobrīd sāda viedokļa nav, ir cepšanās, par izlases veidošanu bija nemitīga…

Es par iespējami skaidriem noteikumiem, par kārtību, par prestižu un labi organizētu čempionātu. Cik reizes šogad bija tiesnesis finišā?

Jautājumu netrūkst. Ja vairākums uzskata, ka vajag atstāt kā ir – no stress… – neko neaiztiekam. Un beidzam pēcāk cepties.

PS. Mē sar Tevi šo esam runājuši, Kīšezerā bija iesildīšanās, viedokļu apmaiņa ar domu, ka spiningošanas sapulcē nonāksim pie konkrētiem risinājumiem. Ir decembra sākums, ir kalendārs… Jauki, bet neatrisināti jautājumi paliks. Varam runāt šeit. Lai nepārprastu, – šī nav Hara atbilde, ar zaļu iekrāsoto atbilžu autors ir jst, kurš izmanto savas administratora tiesības.:) Izskatās, ka spiningotājiem ar vienu pasākumu ir par maz, vajag vēlreiz tikties un pārrunāt visu, kas katram uz sirds vai galvā, tai skaitā arī zināmas un jau vairākkārt apspriestas lietas.:) Tikai dažas atbildes uz tavu komentāru. Piemēram, par izlašu veidošanu. Vienmēr atrodas kāds, kurš, kā tu raksti, cepas. Pārsvarā cepas tie, kuri vai nu kaut ko nezin, vai kurus neapmierina esošā kārtība. Atgādinu vēlreiz – LMSF valdes viedoklis par šo jautājumu jau sen ir publiskots, manuprāt, visiem sen zināms un tas joprojām nav mainījes. Esmu pārliecināts, visi ir par labu čempionātu. Starta tēma ir tehnisks jautājums. To var organizēt atkarībā no apstākļiem un dažādi, atceries, cik savdabīgi tas notika Enniskillenā. Piemēram, laivas varētu startēt pa vienai ik pēc 10 sekundēm līdzīgi, kā tas notiek atsevišķos pasākumos Krievijā. Kaut gan par šo ideju esam filozofējuši, taču būtiskus ieguvumus neesam atraduši. Nez ko domāji ar tiesnesi finišā. Ja tiesnesi, kurš seko, kā laivas atgriežas ostā, nevaru pateikt, kā bija Burtniekā, bet pārējās sacensībās tāds bija.

Haris Haris - 02-12-’13 21:09

MB: ja ir kādas idejas par nolikuma uzlabošanu, droši vari iesniegt priekšlikumus!
Parasti apspriež priekšlikumus, nevis nolikumu. Nav priekšlikumu, neredzu ko apspriest!
Visiem: Kādi priekšlikumi par LK datumiem? Pirms vai pēc PČ?

NG NG - 02-12-’13 11:49

ņemot vērā to, ka pagājušās nedēļas F.I.P.S. kongresā tika nolemts mainīt PČ pludiņmakšķerēšanā vietu un iespējams arī laiku,
kā arī to, ka lielākā daļa fīderistu un pludiņmakšķernieku (dažādos inteneta portālos)bija pret sākotnējā sacensību kalendāra varinata mainīšanu,
kā arī tādēļ, ka ari spiningošanas čempionāta datumi vēl nav 100% apstiprināti… ,

varu paziņot, ka

Pludiņmakšķerēšanas un fīdera 2014. gada LČ datumi būs tādi, kā redzmai kalendārā, tie netiks mainīti …., piedodiet tie 1-2-3 kolēģi, kuriem tagad nāksies izšķirties kurās sacensībās piedalīties …, bet tā kā gan pludiņš, gan fīderis nebūs komandu sacensības, bet gan tikai individuālās, tad komandu iegāzt nevarēsiet, bet savas orientācijas maiņu jums nāksies vai nu atlikt vai paātrināt …
Neliels tehnisks labojums. F.I.P.S. kongresa vietā jābūt – FIPSed izpildkomitejas sēde.:-)

MB MB - 01-12-’13 11:37

Šķiet, ka spiningotāju(NO LAIVĀM) sanākšana, nākamā gada nolikuma apspriešana arī gājusi secen. Vai atkal turpināsim savos mačos startēt pēcpusdienās un rīta agrumos, bet pasaules čepmpi makšķerēt pa dienas vidu? Nolikumu apspriešana vēl nav sākusies. Parasti spiningotājiem Nolikuma projekts parādās un diskusija par to notiek gada sākuma mēnešos. Taču jau šodien katrs var izteikt savas idejas un priekšlikumus savlaicīgai apspriešanai. PČ parasti notiek oktobra sākumā, bet mūsu čempionāts risinās vasaras laikā, kas līdz šim noteica starta laika izvēli.

Guntars Vaivads Guntars Vaivads - 01-12-’13 06:35

JS , kāda jēga kaut ko likt apspriešanai,ja jau mēs apspriedāmies,bet Tu izlēmi…un ievietoji galīgo variantu. Vai arī valde apspriedās,uzklausīja viedokļus,nospļāvās uz tiem un pieņēma vienīgo pareizo un demokrātiski izcīnīto variantu- Tevis , vai atbildīgo ,neieinteresēto(ieinteresēto) ,personu ieteikto…
p.s.Centieni sazināties ar Fiļipovu, nevainagojās panākumiem ,bet per aspera ad astra…varbūt kādreiz…
Ir jautājumi, par kuriem valde bez sevišķas nepieciešamības nelemj. Mūsu parastā prakse – visus priekšlikumus kalendāram un arī valdes sēdēm gatavo atbildīgie par savu sporta veidu. Ja kādam ir kādi priekšlikumi, nepietiek tos uzrakstīt internetā un cerēt, ka tie tiks automātiski ievēroti un realizēti. Jo pārāk bieži dažādas “jaunās” idejas jau ir neskaitāmas reizes apspriestas. Priekšlikumu autoriem tādēļ papildus vēl jāsaistās ar cilvēku, kurš ir gatavojis kalendāra projektu, un par savu piedāvājumu jāpārliecina arī viņš. Ja šoreiz neizdevās saistīties ar IF, ceru, ka to vēl var paspēt izdarīt. Ir datumi, kurus, ja ir nopietni iemesli, mēs vēl varam mainīt.

??? ??? - 29-11-’13 17:51

kas tas pa kalendāru copslietās.lv ? kur Latvijas kauss pārklājas ar Pasaules čempionātu?
“”“LK izcīņa spiningošanā no laivām Ķīšezers 28.,29.septembris
PČ spiningošanā no laivām Igaunija 25.- 29.septembris, LMSF “”“
http://www.copeslietas.lv/site/zinas/140..
Pareizais kalendars būs tas, kurš tiks publiskots LMSF mājas lapā. copeslietas.lv ir publiskots mūsu pašreizējais kalendāra projekts, kurā mums pašiem ir vēl jautājuma zīmes, jo pagājušās nedēļas nogalē Romā vēl risinājās diskusijas par spiningošanas PČ datumu.

??? ??? - 22-11-’13 07:05

Kāds tad izskatās kalendāra galīgais variants ? Te bija visādas idejas, kas no visa ņemts vērā?

agris agris - 12-11-’13 00:13

Ja ejam vieglo ceļu, tad varam sarīkot LČ vienā mēnesī trijās nedēļās un tad visu vasaru varēsim mierīgi nodoties copei un citiem pasākumiem. Nav jāizdomā ritenis, normālā variantā jābūt iespējai pirms tūres patrenēties, jūnija mēnesis ir aizņemts, jo notiek divas starptautiskas sacensības, vēl plānojām piedalīties kādā no leišu posmiem.
Mums visiem patīk spiningot, bet priekš sevis esmu izlēmis, kamēr rit sezona, pievēršos makšķerei, rudenī var darīt ko grib.
Vēl jau mums būs divas papildus sacensības fīderī, tādēļ domāju nevajadzētu aizrauties ar datumu bīdīšanu.
Jānis komentos minēja, ka pludam un fīderim ir vieglāk atrast piemērotu vietu, bet realitāte ir daudz skarbāka, nu nav mums daudz to sacensību vietu, protams arī noorganizēt sakarīgus spiningošanas mačus ir īsta galvassāpe.
Piedāvājums palikt pie sākotnējā varianta, jo tas bija izsvērts un loģisks

AB AB - 11-11-’13 21:06

Manuprāt,NG visu labi argumentēja.Ja arī kāds posms ar spiningu pārklāsies,priekš tam spiningošanā ir paredzēta rezervista iesaistīšana.

NG NG - 11-11-’13 20:37

Kaut kādas sacensības noteikti pārlāsies tik un tā, bet ne par to ir stāsts, stāsts ir par to, ka ja man sastādot kalendāru jāskatās gan uz lielajiem aizrobežu turnīriem, kuros plāno piedalīties vairāki sportisti, gan uz 1-2 cilvēku vēlmēm startēt vairākos sporta veidos, tad protams, ka priekšroka būs lielajiem turnīriem.
Es gan neteiktu, ka mums pietiek nedēļas nogaļu, nepietiek, pietam ļoti nepietiek, ja gribās nostartēt arī pie kaimiņiem vismaz pāris reizes sezonā, ja gribās tikai vārīties te savā sulā un slavēt cik mēs esam vareni, tad gan pietiek vīkendu. :):) to es nevienam konkrēti neadresēju :):)

Kā jau teicu, gala datumus nosaukšu 02.12., pietam neatkarīgi būs vai nebūs spiningotāji savus datumus apstiprinājuši, kā jau teicu, tad ir cilvēki, kam vadoties no šī kalendāra viss 2014.gads jau ir pilnībā sarakstīts, arī man lielos vilcienos viss līdz pat oktobra beigām ir sarakstīts, pagaidām redzu iespējamas izmaiņas, ja EČ un PČ datumi tiks laicīgi apstiprināti, tad tur var parādīties kāda iedpēja kaut ko iespiest

Es tomēr arī esmu pret to, ja sportisti nevar nedēļu pirms maciem trenēties …

Jan Jan - 11-11-’13 20:17

Protams, būtu jau labi ja LČ norises datumi nepārklātos, bet šoreiz vajadzētu izvērtēt kas Latvijas makšķerēšanas sportam vairāk nāks par labu.
Izmaiņas sākotnējā sacensību kalendārā, kas no vienas puses ļaus kādam ATSEVIŠĶAM indivīdam piedalīties ne tikai pluda, bet arī spiningošanas sacensībās, bet no otras puses apgrūtinās divu GRUPU sportistiem sagatavoties sacensībām.
Vai tomēr palikt pie pirmā varianta kad spiningā varbūt būs par vienu dalībnieku mazāk, bet ļaus gan fīderistiem labāk sagatavoties un nostartēt LČ posmā, gan pludiņmakšķerniekiem starptautiskās sacensībās.

SS SS - 11-11-’13 15:01

Es pievienojos Krišjāņa viedoklim, ka, ja tas ir iespējams, būtu labi lai LČ sacensību sacensību norises datumi nepārklājas.. Jau tā aktīvo sporta makščernieku ir kritiski maz, un vēl samazināt dalībnieku skaitu dēļ tā, ka pasākumi “pārklājas” ir galīgi muļķīgi.. Protams, ka ne vienmēr to var izdarīt, jo ir vēl starptautiskie mači, utt., bet mēgināt vajadzētu. Vēl vairāk tapēc, ka visu šo sacensību kalendāru plāno divi cilvēki… nu paņemat, aizejat pusdienās un mierīgi divatā visu izrunājat un saplānojat, tad nebūs nekadu problēmu kurš ko pirmais ielicis un kuram vairāk dalībnieku vai vēl kādi iemesli..
Galvenais nesākt savā starpā kasīties, tas nav vajadzīgs..

Krišjānis Krišjānis - 11-11-’13 13:12

Ļoti labi, lai piedalās! Redzi mana doma ir tāda, ka nu pietiek mums to sestdienu, svētdienu, lai tos mačus uztaisītu un piedalītos cilvēki tajos, kuros vēlas. Par šo radās diskusija jau sen un šogad Latvijas kausā spiningošanā parādījās tieši šis aspekts. Sanāk arī nedaudz nesaprotami, ceru piekritīsi, – pavasaris, vasara un tad 2 mēneši bez nekādiem mačiem, lai gan rudenī, arī tagad, gan baltās zivis, gan plēsēji ķeras uz nebēdu un varētu gan pludiņot, gan fīderot, gan spiningot. Es nepretendēju, ka esmu baigais guru un zinu kā vajag – mana doma bija ierosināt tādu punktu, lai pēc iespējas mazāk sacensību pārklātos un visiem būtu labi. Man patīk Normunda piedāvātie datumi, ko viņš ierakstīja komentāros, tie uzreiz daudz ko atrisina.

MC MC - 11-11-’13 12:27

Krišjānis,
Protams būtu jauki ja nepārklātos ;) Emocijas- domāju to nav, drizāk pragmatisks skatiens uz doto situāciju. Fīderī startē arī Karpinieki, ko nu………ņemam vērā arī to!

Krišjānis Krišjānis - 11-11-’13 11:07

Priekš MC
Tā nav mana vienpersoniska vēlme, tas ir normāli ja federācijas pasākumi nepārklājas. Tik stipri nenervozē, šeit ir kalendāra UZMETUMS, tā ka nevajag te kliegt par cilvēku plānu iespaidošanu vai to vai esmu labs vai slikts.

Dresden Dresden (Saite) - 10-11-’13 23:14

Nu man sākotnējais plāns pludā ar fīderi labāk patika un tās nav vienīgi manas domas, daudzi kas startēs nākamajā LČ fīderī domā līdzīgi.
Tā pēdējā nedēļa pirms mačiem ir diezgan nozīmīga, pagājušo gadu Kalnciema posmā pa nedēļu daudz kas bija mainījies! :) Es protams saprotu, ka gribās piedalīties vairākās disciplīnās, bet šajā gadījumā cieš vesala grupa cilvēku nevis kāds viens individuāli.

MC MC - 10-11-’13 23:12

Izlasīju tēmu kopumā-fishing.lv un Feeder.lv!
Ja godīgi- neredzu kaut vienu vērā ņemamu iemeslu lai mainītu sākotnējo sacensību kalendāru. Cepšanās notiek ap Krišjāņa domām varbūt/itkā/iespējams piedalīties spiningošanas sacensībās, kur varbūt/itkā/iespējams piedalās/īsies vēl divi sportisti :) Krišjāņa rakstītajā nav pat apgalvojuma, ka viņš spiningos, ja izmainītu kalendāru!

Rodas jautājums vai spiningotāji mainītu kalendāru dēļ Krišjāņa :) un vai Krišjānis ir tik labs lai mainītu Tad kamdēļ mainīt un ietekmēt 40-60 sportistu plānus(pluds fīderis). Protams ir apsveicami, ka ir cilvēki, kuri ir ekstraverti visam ar ko sastopas dzīvē!

P.s. Krišjāņa vēlme nav samērīga!!!

Haris Haris - 10-11-’13 15:38

Pašlaik par datumu pārklāšanos vēl ir pāragri stresot. Kā jau Jānis teica, šis uzmetums ir tikai viela pārdomām. Precīzs kalendārs spiningotājiem būs ap decembri, kad būs zināmi PČ datumi.
Spiningotāju kalendāru liekot kopā pirmkārt skatos lai nepārklājas krasta un laivu mači, kā arī PČ datumi un iespējamie treniņi pirms tiem. Sarežģīti ir sabīdīt pat spiningošanas datumus maijā, kur nu vēl pielāgoties pludiņiem! Loģiski, ka arī Latvijas kauss nebūs vienlaicīgi ar krasta 3. posmu, bet to precizēsim, kad zināsim PČ laikus.
Nu re: 06.11. parādījās PČ krasta spininga datumi tagad jau var precīzi plānot maiju.

Krišjānis Krišjānis - 08-11-’13 16:21

Lai jau tā būtu, ka mums no individuāli startējošiem uzaug čempionu komanda, tikai priecāšos.
Par datumiem – Tavs piedāvātais variants ir labs un nepārklāj nekādus mačus un var piedalīties visur kur sirds kāro.

NG NG - 08-11-’13 14:55

:):) TO 4-5 komandu var arī nebūt, vis ticamāk, ka nebūs …, tāpēc arī tiek meklēti varianti, ja būs 5 komandas pa 5 cilvēki, jautājums atkritīs pats no sevis, bet…..

solis atpakaļ, drīkst pajautāt uz kurieni atpakaļ :):):), tas, ka sportists kā sportists augs, to domāju, ka neviens nenoliegs, komandas taktika …. nu manuprāt mums LČ vispār tikai viena komanda piedalās, tie ir Milo, pārējie veidojumi ir netīšām salasījušos cilvēku kopas :),
tas nav domāts aizvainojoši !!!!

Pat reiz es arī vairāk sliecos uz pirmo datumu varinatu, jo tas bija salikts “godīgi” pa mēnešiem un ar iespēju patrenēties nedēļu pirms mačiem

daram tā, te ir visu komandu(šogad vēl jau ir :) ) pārstāvji, sazinieties ar savējiem, 02.12.2013 es apkopošu šeit izteiktos par un pret vieniem vai otriem datumiem, tad arī nosaukšu galējos sacensību datumus, kurus vairs nemainīsim ne pie kādiem nosacījumiem

Krišjānis Krišjānis - 08-11-’13 14:30

Par Normunda piedāvātajiem datumiem – ļoti ok.
Par komandu vērtējuma izslēgšanu pludiņā – arī man šis liekas solis atpakaļ, jo nebūs vairs ne komandas vērtējuma intrigas, ne komandas taktikas, vairāk visi sarausies pa savam, ka tik kāds konkurents nenošpiko. Protams, man var arī nebūt taisnība, bet man liekas, ka labāk lai ir tās 4-5 komandas, nekā startēt individuāli.

agris agris - 08-11-’13 12:28

Ar pirmo kārtu viss varētu būt ok!, bet kādēļ jātaisa otrā kārta augusta beigās, mums jau būs jāpošās uz Horvātiju. Sanāk ka pa visu vasaru nav maču. protams ir labi pielāgoties visiem, bet arī spiningotājiem būtu jādomā ar galvu ko un kā sastāda. Šoreiz normunds uzmeta datumus superlaicīgi, un neviens nevar te neko pateikt.
Piekrītu, ka startējot individuāli, intriga tikai pieaugs. Šajā gadījumā jāpadomā par to, ka neskatoties uz to ka ieskaite ir individuāla, mačos piedalās konkrētus klubus vai komandas pārstāvoši sportisti, jo par LMSF biedriem var būt tikai juridiskas personas.

NG NG - 08-11-’13 12:14

tātad par iespējamām izmaiņām kalendārā –

1.posms pludiņš – 30.05.-01.06.

2. posms pludiņš – 22.-24.08.

+ vēl 28.-29.06. notiks LČ pludiņmakšķerēšanā tautas klasē Aiviekstē, organize V.Ūdrs

nokomentējiet šos datumus, citas izmaiņu iespējas es neredzu

NG NG - 08-11-’13 12:02

Šodien ar Žeņu par šo jautājumu ilgi spriedām, teikšu godīgi, ka es neko sliktu tajā, ka nebūs komandu vērtējuma, neredzu, jo…. nu tā nav cīņa starp 3-4 komandām, jā, mazas intrigas pietrūks var būt, bet tīri profesionālā ziņā mēs tikai augsim, es piemēram nekad dzīvē neesmu ar Kārkliņu vienā zonā ķēris :):), arī Agrim ar Vaņu var interesanti dueļi sanākt :):)

Ja mēs tomēr par pamatu ņemam sportiskos rezultātus, tad viss būs ok, iespējams, ka kāds individualists pienāks klāt, lai gan kāds, pierunātais būt pat 5., atkritīs…

manas prognozes, ka 2014. gadā LČ pludiņā piedalīsies ap 20 cilvēki …., ļoti ļoti gribu kļūdīties, bet uz to velk… pamazām

bet, kā jau teicu, klubu kustība un piederība kādam klubam, ar visu simboliku (karogi, baneri), apģērbi un piederības norādīšana protokolā paliek un ir pat ieteicama.Man gan tas liekas solis atpakaļ. No tā, ka komanda cīnās kā viens vesels, iegūst katrs attiecīgās komandas loceklis. Individuālās cīņas un dueļi veicina asāku konkurenci, taču neveicina komandas garu. Arī atbalstītājiem tas būs zaudējums. Brīvība un demokrātija ir labas lietas, taču jādomā arī par kārtību.:-) Tāpēc vienlaicīgi jāmeklē varianti, kā vienkāršākajā veidā atrisināt arī jautājumu par biedru naudas nomaksu, kuru risinot, uzsvars šogad tika likts uz komandu vērtējumu. Gan karpu, gan jūras mačos mēs sastopamies ar līdzīgu problēmu.

agris agris - 08-11-’13 11:45

Protams veidojot sacensību kalendāru ir grūti visu salikt pa plauktiem tā, lai nepārklājās dažādas disciplīnas. Normunds stāda kalendāru skatoties arī uz starptautisko sacensību kalendāru, piemēram pludiņmakšķerēšanā jūnijā nevar rīkot mačus, jo notiek PČ klubiem un vēlāk ap Jāņiem EČ. Ja runājam par nākamo sezonu, tad pludam un fīderim plānotie datumi tika paziņoti ātrāk, spiningotāji varēja paštukot un pielāgoties. Kalendāru pēc izzioņošanas nevajadzētu mainīt, jo daudziem ir jāsaplāno visi mači.Būtu žēl, ja LČ pludos komandu ieskaite aizies pa “Skuju taku”, manā skatījumā tas būs solis atpakaļ. Jau šogad puiši kas startē fīderī sprieda par to, ka ar laiku varētu ieviest komandu ieskaiti arī fīderī. Šis jautājums cik noprotu pagaidām ir atvērts.Nevajag pretstatīt vienu veidu citam. Projekta publiskošanas datumam šobrīd nav nekādas nozīmes. Mums visiem kopā jāatrod labākais risinājums, izejot no kritērijiem, kurus minēju jau iepriekš. Pieminot spiningotājus, prātā jāpatur fakts, ka spiningošanas sacensībās parasti tiek iesaistīti vismaz 80 – 100 cilvēki. Attiecīgi, relatīvi augstākas ir prasības gan pret ūdenstilpes platību un piekļuvi tai, gan pret vietu, kurā ar savu tehniku var apmesties sacensību dalībnieki un tiesneši. Izvēles iespējas spiningotājiem ir krietni vien ierobežotākas.

Krišjānis Krišjānis - 08-11-’13 11:43

Normund paldies Tev par apņemšanos, baigi jau nu labi būtu, jo tas pludiņš tomēr ir tik mīļš, ka tomēr nu dikti gribās viņā piedalīties.

JK JK - 08-11-’13 10:55

NG
No manas puses karogs tev rokās! Es tikai domāšu, kur finanses sev dabūt, jo Vladislavs mani jau ir apgaismojis par notikušo!

NG NG - 07-11-’13 21:31

Kaut ko paskaitļošu, fīderi mainīt vairs nedrīkst, tur jau igauņi ir pielāgojušies, es pats gan arī jau nākošo gadu praktiski visu esmu sarakstījis vadoties pēc šī kalendāra, bet var būt ka to vienu kārtu kaut kur iebāzīsi,, bet tad atkal nāks krasta spiningotājs kāds un arī gribēs ko citu :):):), tad vēl karpinieki…. :):):)

Pie reizes gribu informēt, ka 98% iespējamība! ka pludiņš, tāpat kā fīderis kļūs par individuālo sporta veidu! komandu vērtējums pie 3-4 ķomandām nav īsti nopietni, ir vēl versija taisīt 3 cilvēku komandas, bet… Vai to vajag .????, individuālām sportam mīnusu īsti nav, klubi un klubu piederība paliek, nav tikai komandu vērtējuma,
Pie esošā copmaņu skaita ( prognozējamā) , taisām 3 zonas pa 6-7 cilvēki

Tas viss ir tikai projekts , kuru gribu apspriest pirms nolikuma rakstīšanas

Ir doma tad arī dalîbas naudu samazināt uz 10 Eiro no cilvēka par sacensību kārtu

JK JK - 07-11-’13 15:28

Krišjānim
Tas, ka NG iebilst par izmaiņām pludiņnieku kalendārā, jo pirmais nāca un attiecīgi mala, man ir pieņemami. Es pat nedaudz, bet pavisam nedaudz padomāju, kāpēc kalendāri pārklājas. Secinu tikai vienu, ka kalendāri tiek sastādīti pēc viena “makšķernieka kalendāra.” Proti, ja NG un Haris abi skatās viena izdevēja kalendāru, kur atzīmēts kad ķersies vislabāk, tad attiecīgi ir saprotams, kāpēc kalendāri pārklājas. Tu tak negribēsi braukt uz mačiem, ja kalendārā ieraudzīsi tukšo zivs simbolu, kas nozīmē “copes nav”. :D

marisv marisv - 06-11-’13 16:49

Diemzheel emocionaali jaapiekrit Guntaram. Kaa taadi 2 idioti 3 gadus ciitiigi lidojaam uz LV forelju chempionaatu tieshi taapeec, ka mums tas bija gada copes notikums. Principaa var saprast ideju par 2 vai 3 kaartaam, kas teoreetiski ljaus veel objektiivaak izfiltreet labaakos dazhaadaas situaacijaas un varbuut veicinaat konkureetspeejiigas izlases sastaadiishanu. Kautgan, man personiigi skjiet, ka arii pagaajushogad PCh izlase bija ljoti laba. Kautkas nogaaja greizi sagatavoshanas procesaa – iespeejams, nevajadzeeja uzreiz ugunii dziit Rachiku, bet taa ir un paliek trenera izveele. Otrajaa dienaa tika izdariiti pareizie secinaajumi un chalji nostarteeja tieshaam lieliski. Vai izlase buus stipraaka, ja chalji machosies 6 dienas nevis 2 – par to man nav iistas paarlieciibas. Svariigi ir maaceet piemeeroties konkreetajai upei un apstaakljiem. Nu nav LV upes gluzhi vienaadas ar upeem Itaalijaa, Horvaatijaa vai Bulgaarijaa. Man, gluzhi taapat, kaa Guntaram, ir skrobe, ka iespeejas kvalitatiivi starteet LV chempii vairs nebuus. Tusinja peec jau uz vienu kaartu droshi vien atbrauksim, bet, visas 3, pavisam noteikti, buus nereaali atljauties gan laika, gan naudas zinjaa. Pats droshi vien atkal braukshu uz PCh, jur atkal iespeeju robezhaas centiishos paliidzeet LV komandai un reaali pamaaciities no labaakajiem. Veelu veiksmi Igoram: cerams izdosies savaakt pietiekami daudz komandas LV chempim, shoreiz bez aarzemniekiem.
Mēs, visticamāk, nekad nespēsim ar vienu šavienu nošaut vairākus zaķus. Tāpēc jābūt gataviem arī uz kompromisiem. Vēl nezinu argumentus, kādēļ IF piedāvā šo kalendāra projektu, bet redzu, ka ir balsis, kuras iebilst pret piedāvāto variantu un ir par čempionāta formulas vienkāršošanu. Lemjot par kalendāru, LMSF valde parasti izsver visus argumentus un, protams, arī vērtē balsu svaru. Tā ka visi lēmumi vēl priekšā un katrs viedoklis tiks vērtēts.

Krišjānis Krišjānis - 06-11-’13 16:31

Mans piedāvājums bija par nelielu datumu pārnešanu. Bet tā var pārnest jebko – mums pludiņā liels starpposms starp 2. un 3. kārtu. Kāda problēma fīderistiem trenēties visu nedēļu, pie kam iepriekšējā nedēļas nogalē viss sabarots :))). Tas tā, atkāpe, bet ja nopietni, tad datumi var būt citi.
Zinu, ka ne es vienīgais – no Salmo Pēteris startēja un, domāju, ar lielāko prieku gribētu un startētu spiningošanā, tāpat Sandis no Milo komandas un es. Neapšaubu, ka fīderis un pludiņš ir līdzīgāki, bet neredzu problēmu tās kārtas noturēt tā lai visiem būtu labi.

NG NG - 06-11-’13 15:57

Piedodiet, bet … kāpēc būtu jāmaina pludiņmakšķerēšanas datumi, kā nekā šis bija pirmais variants,taisīju kalendāru, kad vēl spinigošanas datumu nebija, ja kāds gribētu pielāgoties, tad vartēja ielikt arī spinigošanu tukšajos laikos :)

Krišjāni, pagaidām tu esi vienīgais man zināmais cilvēks, kurš gribētu startēt arī spiningā, ļoti apsveicami, bet… – teorētiski 1. posmu varētu parcel, tikai … tad tev jāpanāk piekrišanu no fīderistiem, ka viņi nedēļu pirms sacensībām negribēs trenēties, ja šeit vai iekš feeder.lv vairums ir p[ar, tad ok, pārceļam
otru datumu nevar parcel, jo tas ir tikai nepilnu nedēļu pēc fīdera PČ, kas notiks Īrijā, tur piedalās vismaz 3 pludiņamkšķernieki, kuri paši, ta atbrauks, bet mantas tiks sūtītas ar transporta kompāniju un tās reāli nepaspēs atnākt …

Piekrītat vai nē, tomēr fīderim ar pludu ir vairāk kopīga un vairāk abos veidos startējošu sportistu un es tomēr vairāk skatītos uz šo sacensību nepārklāšanos…
Pacentīsimies iztikt bez liekām emocijām. Tam, kurš pirmais iesniedza savu projektu šajā gadījumā nav nozīmes. Vienīgajai mūsu vēlmei būtu jābut centieniem visu sakārtot tā, lai sacensības neciestu pēc būtības. Pie tam pirmais un svarīgākais mūsu čempionātu efektivitātes kritērijs ir dalībnieku skaits Latvijas čempionātos, kuram seko mūsu izlases komandu augsti sasniegumi pasaules un Eiropas čempionātos. Tieši ar tiem vispirms būtu jārēķinās veidojot Latvijas čempionātu kalendāru.

Krišjānis Krišjānis - 06-11-’13 15:25

Tad mans piedāvājums ir sekojošs:
LČ pludiņmakšķerēšanas 1.posms 30.05.-01.06.
LČ pludiņmakšķerēšanas 2.posms 18.07.-20.07.

Tas arī viss, nekas nepārklājas.

Guntars Vaivads Guntars Vaivads - 06-11-’13 13:39

Atbildot Stikuta k-gam. Tas ir labi, ka pateici, ko domā. Vēl labāk būtu, ja tu saprastu, kāpēc Igors piedāvā šādu variantu, un no savas puses piedāvātu kaut ko atšķirīgu. Tavas domas par valdības un arī mūsu nostāju ir saprotamas, taču tās ir pārāk emocionālas, lai par tām šeit diskutētu. Labi, liksim mierā emocijas un valdošās kliķes dzīvošanu iedomu pasaulē. Varbūt ,JS, Jūs varētu mani apgaismot, kāpēc ir 3 kārtas , un kāpēc viena ir Jūlijā, kad Latvijā gaisa un ūdens temperatūra ir visaugstākā. Es laikam nebūšu gana attapīgs, jo es patiešām to nesaprotu.No iepriekšējo gadu (3)noskatītā varu teikt, ka divas kārtīgi noorganizētas kārtas jau būtu gana labs rādītājs. Ja Jūs Stikuta k-gs. būtu atbraucis uz kādu no tiem vietējā mēroga foreļu spiningošanas čempionātiem un palīdzējis tās foreles aiznest līdz upei , varbūt Jūsu domas mainītos par to trīs kārtu lietderību un organizatorisko spožumu, jo ja nemaldos katru gadu bija gana problemātiski noorganizēt (varbūt izņemot pēdējo gadu)zivju nogādāšanu līdz sektoriem, kā rezultātā pavēlāka sportistu ierašanās bija gluži attaisnojama, jo kurš gan grib tos spaiņus ar zivīm staipīt. Nedomāju, ka ir tādas starptautiskas sacensības, kurās dalībnieki paši ielaiž zivis un pēc tam vēlāk tās velk ārā. Es šeit nevēlos matus skaldīt un pilnīgi saprotu, ka neko es tur neietekmēšu un ir bezgala daudz argumentu manis teiktajam. Bet tā kā JS vēlējās dzirdēt konstruktīvu priekšlikumu nevis tukšu demagoģiju, lai tad arī būtu…2.kārtas, viena pavasarī,otra rudenī , vienu Pededzē, otru Mergupē.Kāpēc tā – tāpēc, ka varbūt ir jēga uztaisīt labi noorganizētas divas kārtas …nevis – Pjatiļetku za dva goda. Un pats galvenais ,mēs ar Māri V varēsim atļauties aizbraukt uz Latvijas Čempionātu, jo par spīti MK sacītajam …ne vienmēr galvenais ir piedalīties.Tāpēc taču tiek rīkotas sacensības, vai ne tā????
Projekts LMSF lapā ir ievietots, lai visi interesenti varētu ar to iepazīties, tas ir ievietots tīmeklī tādā apjomā, kādu esmu to saņēmis no atbildīgā par šo veidu. Ja ir vēlme iegūt vairāk izpratnes, vari saistīties ar Igoru Filippovu vai arī bez liekām emocijām un pamatojot ar saviem argumentiem izteikt savus priekšlikumus kā komentāru kalendāra projektam. Pēc kāda laika, aptuveni novembra otrajā pusē projektu un komentārus izskatīs valde, lai lemtu par galīgo variantu. Līdz izskatīšanai valdē tiek uzklausīti visi saprātīgi viedokļi. Tava argumentācija ar piedāvājumu pamēģināt staipīt spaiņus ar zivīm ir nenopietna.

MK MK (Saite) - 06-11-’13 11:13

Guntar, neķer kreņķi :) Var taču arī atbraukt kaut uz vienu posmu. Pats taču zini kā komandas šad tad tiek veidotas. Ja godīgi, tad man arī būs jaiespringst, lai apmeklētu visus trīs posmus.

Guntars Vaivads Guntars Vaivads - 06-11-’13 00:13

Par tām trīs kārtām no krasta, Tu,Igor,mani un Māri Veldri esi izgriezis no tā Latvijas foreļu čempja. Pieļauju,ka man un Mārim tas bija gada notikums nr.1 ,jo,kad dzīvo citur, vērtību skala mainās…PAR LAIMI JUMS TO NESAPRAST.Es saprotu,ja mērķis ir cēls un liels, tad daži tādi nenozīmīgi sīkumi jau nu netraucēs to mērķi sasniegt. Kāds ir tas mērķis, kura labad ir tās trīs kērtas? Ar piespiešanos ,es saprastu divas – pavasarī un rudenī,kālab viena Jūlijā? Vasaras karstākajā mēnesī zivīm jau tā grūti…Tas nu tā lirika. Attiecībā par piedalīšanos vēl nezinu,bet domāju,ka ne es ne Mēris nevaram tīri finansiāli atļauties trīs reizes vasarā ar visiem loriņiem ceļot uz Tēvzemi un atpakaļ. Saprotu,kad tika sastādīts šis kalendārs Tu par mums pat neiedomājies,jeb nodomāji-kur mežu cērt,tur skaidas lec… Un pareizi vien ir jo kad lasu par Latvijas valdības programmām, kurās tā apcer, kā palīdzēt tautiešiem atgriezties mājās ,smiekli vien nāk…tā patiesā nostāja ir daudz savādāka. Nemaz nebrīnīšos,ja šim rakstītajam sekos komentāri, ka Latvijas čempis ir Latvijas latviešiem utt.Es tikai pateicu,ko domāju…
Tas ir labi, ka pateici, ko domā. Vēl labāk būtu, ja tu saprastu, kāpēc Igors piedāvā šādu variantu, un no savas puses piedāvātu kaut ko atšķirīgu. Tavas domas par valdības un arī mūsu nostāju ir saprotamas, taču tās ir pārāk emocionālas, lai par tām šeit diskutētu.

Juris Juris - 05-11-’13 12:42

Krišjānis to izdarit praktiski nereāli jo vel ir laivas

Krišjānis Krišjānis - 05-11-’13 09:35

Nu lūk, atkal 2 pludiņmakšķerēšanas posmi sakrīt ar spiningošanas posmiem. Vai tiešām tik grūti ir noteikt citus datumus?
Citus datumus noteikt nav grūti, labi būtu, ja katrs, kuram ir kādas iebildes, piedāvātu arī savu variantu. Taču datumiem jābūt tādiem, par kuriem noslēgumā visi varam vienoties.Tieši tāpēc ir izlikts apskatei šis kalendāra variants, saukts par projektu, tajā katrs atbildīgais paziņojis savai disciplīnai optimālos termiņus. Tagad atliek uzklausīt visus viedokļus un saskaņot datumus tā, lai pēc iespējas mazāk sacensību pārklātos. Jāņem vērā, ka daži pasaules čempionāti vēl nav izziņoti. Piemēram, spiningošanā no laivām 2014.gada čempionāts Igaunijā varētu notikt septembra otrajā pusē, bet konkrētie datumi būs zināmi, visticamāk, tikai decembra sākumā.

Plakenes Plakenes - 04-11-’13 22:06

Manuprāt Piededzes vietā vajadzētu būt Pededzei…
Kaut gan ej nu zini, varbūt meklēsim to Piededzi :D
Ja atrodi Piededzi, dod ziņu.:-)

Krišjānis Krišjānis - 25-10-’13 11:19

Liels lūgums rast iespēju pludiņmakšķerēšanas sacensību posmus nerīkot kopā ar spiningošanas kārtām. Šādu ierosinājumu, manuprāt, atbalstīs daudzi, jo ne visi pludiņmakšķernieki ķer ar fīderiem, bet spiningošanā piedalītos labprāt (es esmu to skaitā). Manuprāt, nav grūti pārcelt vienas vai otras disciplīnas norises posmu, piemēram, uz nākošo nedēļu.



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top