jaunumi   contact

« Pasaules čempionātā m… | Home | Par sacensībām spinin… »

LR čempionātos

Nedēļas nogalē notika trīs LMSF rīkotas sacensības. Daugavā pie Kokneses risinājās LR čempionāta 2.posms spiningošanā no laivām, Vallē SIA "Makšķernieku paradīze" dīķī - karpu čempionāta 2.pusfināls, Aiviekstē pie Kalsnavas - LR čempionāts makšķerēšanā tautas klasē.

Spiningotāju rezultātus var aplūkot sacensību protokolā.

Labākie Koknesē


Īss pārskats par karpu makškerēšanas sacensībām Vallē.

Rezultāti (tos var redzēta arī sacensību protokolā):
1. vieta - MB Carp Collection 2 ( 179.53 kg, 27 zivis );
2. vieta - Lielās zivs brālība 2 ( 136.05 kg, 23 zivis );
3. vieta – Ēsma ( 134,96 kg, 19 zivis );
4. vieta - Copesnams ( CN ) ( 123.96 kg, 22 zivis );
5. vieta - Midland Carp ( 114.07 kg, 15 zivis );
6. vieta - VKM Carp ( Milo ) ( 108.62 kg, 20 zivis );
7 vieta – Waterbird ( 100.69 kg, 16 zivis );
8. vieta - Capital Carp ( 71.12 kg, 10 zivis );
9. vieta - Easy Carp ( 56.01 kg, 10 zivis );
10. vieta - LUCKY CARP ( 43.22 kg, 7 zivis );
11. vieta - Gr8 Carp ( 40.66 kg, 6 zivis );
12. vieta - Citāda karpa ( 32.47 kg, 4 zivis ).

Lielākā zivs – 14.44 kg, noķēra komanda “Ēsma”.
Pavisam noķerts: 1141.04 kg, 179 zivis, vidējais svars – 6.37 kg.

Finālam kvalificējušās komandas, kuras atrodas pirmajās sešas vietās.

Karpu speciālisti Vallē


Aiviekstē pie Kalsnavas risinājās LR čempionāts pludiņmakšķerēšanā tautas klasē. Rezultātus var aplūkot sacensību individuālā vērtējuma un komandu vērtējuma protokolos.

Labākie tautas klasē Kalsnavā

Bilžu albums tiek gatavots...:-)


 
29. 06. 2014


50 komentāri

Andis Andis - 15-07-’14 17:49

Ja nu kādam no kolēģiem nav vēl atrasta nakšņošanas vieta Rušona posmā,varam piedāvāt 3 vietas mūsu mājā pašā krastā.
Zvaniet 29203351.

no malas no malas - 14-07-’14 14:10

Skatos jaunās Storumanas bildītes un tā vien gribas pamest darbus un atrauties tajā virzienā. Vai CopeZviedrijā arī šogad kā balvu čempioniem dod ceļazīmi uz Storumanu?

Juris.F Juris.F - 12-07-’14 18:24

par limitu 30 laivas nau slikti, par ezeriem un upem mans variants iskatas ta
1 Burtnieks vai Aluksne
2Daugava virs Pļaviņu vai Rīgas HES jūnija sakuma
3 Aluksnes ez,Inesis vai Kisits
Dalībnieku skaits joprojām nav tik liels, lai apdraudētu sacensību norisi. Nosacīto 30 laivu limitu mēs pārsniedzam reti un nedaudz. Pie tam atklāts paliks jautājums – ko iesākt, ja 2-10 jauni pretendenti netiks pielaisti pamatsacensībās. Stabilākus lomus un, attiecīgi, objektīvākus rezultātus varam sagaidīt, ja sacensības organizējam maijā, jūnija sākumā, oktobrī. Maija sākums Burtniekā un Liepājā ir ienesīgākais laiks komerccopei. Jūlijā un augustā cope pie mums ir ļoti nestabila, neliels izņēmums ir ūdenstilpes, kuras saistītas ar jūru un attiecīgām līmeņa svārstībām. Izlases sastāvam parasti jābūt skaidram jau augustā. Tie ir tie galvenie faktori, ar kuriem mēs parasti rēķināmies. Kalendārā vajadzētu ņemt vērā arī mēness fāzes. Pilnmēness esot cēlonis papildus stresam…:-)

Rio Rio - 07-07-’14 18:20

jaa Inesis skaists ezers ,un arii no ziviguma viedoklja ir baigi ok(esmu vairaak kaart bijis),,bet man skjiet ka ar baazes vietu gan tur vareetu buut probleemas ,vismaz pasreizeejam laivu skaitam.

MB MB - 07-07-’14 16:38

Mans personīgais viedoklis, lūdzu nejaukt ar organizācijas viedokli, lokācijai atzīmi lieku vērā ņemot mārketinga iespējas un atdevi no publicitātes. izvietojums-lomu stabilitāte-infrastruktūra:

Alūksne – 3-4-5, vare`tu būt labs rudens posms spetembrī/oktobrī; Rāzna – 3-x-x + jautājums par motoriem; Rušons 3-4-3, varētu būt ļoti sarežģīti vasaras vidū dēļ negaisiem , cerams, ka kļūdos; Koknese 4-3-4, iespējams, ka būtu jārīko jūnija sākumā; Burtnieks 3-5-4, arī vērts rīkot agrāk kā maija beigās; Ķīšezers 4-4-5 – jebkurā mēnesī zivis ir, jūras faktors; Liepājas ezers 5-x-x; Usma 3-x-x; Lielupes lejtece(Jūrmala) 5-4-5, vasaras mēnešos liela atpūtas laivu kustība un daudz ūdenssportistu; Jelgava 5-4-5; Daugava zem Rīgas HES 5-5-5, lomiem bagātākā vieta Latvijā, bet vajadzētu posmā iekļaut arī Buļļupi;

Mums sarakstā pavīdēja arī Inesis no Vidzemes ezeriem.

Piedāvāju arī izskatīt versiju par LČ atlases kārtām un 30 laivu limitu, no kurām 20 labākās uz nākamo sezonu kvalificējas automātiski, bet 10 ir mainīgas un LČ iekļūst caur kvalifikācijas posmiem(tur arī šaubīgos posmus var izmēģināt). Būtu vairāk iespējamo ūdeņu, kur LČ rīkot. Atvainojos par novēlotu atbildi. Par marketingu. Neredzu SpČ mārketinga problemu risinājumu pareizā starta vietas izvēlē. Pat pasaules čempionātos tā ir neatrisināta problēma. Mēs tai kaut cik pieņemamu risinājumu rodam tikai izmantojot internetu vai TV kanālu iespējas. Par ideju trūkumu nevar sūdzēties, taču, ja kādam ir ne tikai idejas, bet arī konkrēti risinājumi, ielūdzu visus ar tiem padalīties. Nesaprotu tos, kuri vīpsnā, – LMSF neko nedara un, lai LMSF rīkojas. Jāatkārtojas, LMSF nav neviena algota darbinieka, LMSF esam mēs visi kopā un katrs no LMSF biedriem. Mēs visi priecāsimies, ja kāds no LMSF biedriem līdz 15.novembrim, kad jābūt gatavam 2015.gada kalendāram, izteiks pamatotu gatavību 2015.gadā organizēt kādu esošo vai jaunu LMSF pasākumu. Labu piemēru mums netrūkst, Kalsnava regulāri organizē tautas klases čempionāta sacensības makšķerēšanā, Carp Team Latvia organizē karpu makšķerēšanas pasākumus, Balvi – ziemas pasākumus, Vidzemes mušiņmakšķernieku klubs Gauja – mušiņmakšķernieku pasākumus, nemaz nerunājot par Salmo, Rapala un Gold Fish regulāru līdzdalību LR čempionātu organizācijā. Tikai zināšanai – ideja par kvalifikācijas kārtām nav jauna, taču LR čempionātos līdz šim tā nav guvusi vajadzīgo atsaucību. Iemsli dažādi, bet lielākās problēmas parasti rada nelielais potenciālo interesentu loks un sacensību kalendārs. Varbūt te kaut cik līdzētu noteikumu vienkāršošana šādām priekšsacīkstēm.

ventišs ventišs - 06-07-’14 15:33

Senajam. Atceros mačus Usmā, kad pāri par 100 spiningotāji kopā ar vietējiem Talsu spečukiem aplauzās ne pa jokam. Salmo festivālā rudenī ķerot brīvā režīmā , ja pareizi atceros varēja parādīt kādas 5-6 sīkas līdaciņas. Pirms tam tāpat bija gudri stāsti par foršiem lomiem. Vai ir kas mainījies, domā,ka profesionālis var noķert jebkurā vietā jebkurā laikā? Kā agrāk tā arī šodien Usma ir kaprīzs ezers, vienu dienu var izšaut, desmit dienas jāpriecājas par sīkiem asarīšiem. Ar vētrām ar jārēkinās ne pa jokam.

senais senais - 05-07-’14 17:45

Liepāja jau nu gan nau nekas Jauns. Vairākus gadus Liepājā notika LČ. No tā atteicās attīstoties laivu parkam, neparedzamā ūdens līmeņa dēļ, kurš nav nekāds dziļais arī kad ir “augsts”. Pietiek vējam pūst uz jūru un dzenskrūves neizbēgami uzars grunti. Arī prasības pret komfortu ir krietni augušas, gulēšana mašīnā, viena sausā tualete, mazgāšanās piestātnes ūdenī vairs vairumu neapmierina. Usma būtu OK, ja nesapīsies tīklos, zivis ir, bet jamāk noķert.
p.s.Kad LČ notika ar airiem, iespējas dažādībai bija lielākas, bet tāpat lielākoties notika Babītē. JsT nav experimentators…
Par pēdējo teikumu. Varu piekrist, pēdējos 40 gados esmu piedalījies pietiekoši daudzos eksperimentos un bez nopietnas argumentācijas vairs nevēlos iesaistīties atkārtotos vai jaunos. Vienlaicīgi, jebkurš LMSF biedrs var tos piedāvāt citiem biedriem vai visu pārbaudīt pats un brīvi eksperimentēt, protams, tikai ar sev pieejamajiem resursiem. :-)

Rio Rio - 05-07-’14 14:46

jebkura no siim udenskratuveem ir ok,ja jauna tad vajadzeetu pietiekami laiciigi zinaat,iespejams ziviigaakie vareetu buutt Burtnieks,liepajas ezers,lubaans,kjisezers,aluuksne.

jst jst - 05-07-’14 10:04

Cope Zviedrijā galīgi jocīga, visi sūdzās par necopi, dienā neviena mākoņa, bezvējš, laivā esam kā uz pannas. Izskatās, jāpārietu uz nakts copes režīmu.

Par diskusijām.
Ilgus gadus vadot LMSF sen esmu formulējis nerakstītu apņemšanos – par strīdīgiem jautājumiem, kuri ir ārpus manas pieredzes un zināšanām, nelemt un pat publiski neapspriest, kamēr tie nav izklāstīti rakstiski un publiski apspriesti. Mutisku, bieži pretrunīgu informāciju saņemu regulāri, taču tādu informāciju, kā saka, pie lietas nepiešūsi, attiecīgi, publiska reakcija , manuprāt, ir bezjēdzīga. Diskusijas internetā, pat ja tās dažubrīd pārkāpj normālas pieklājības robežas, ļauj mums visiem labāk iepazīt vienam otru. Vairumā gadījuma kā administrators nepieklājības cenšos dzēst, bet lietišķus viedokļus, domāju, ir vērts uzzināt pat gadījumos, ja to raksta anonīms autors.

Par ūdenstilpēm. Gribētu sagaidīt konkrētas idejas, lai labākās no tām varētu realizēt. Varu paskaidrot, ka visaugstāk vērtēju vietas ģeografisko izvietojumu un lomu stabilitāti, pēc tam infrastruktūru. Piecu ballu sistēmā mans vērtējums ir sekojošs: Alūksne – 3-3-?, Rāzna – 3-3-?, Rušons 4-4-4, Koknese 4-3-5, Burtnieks 4-5-4, Ķīšezers 5-4-5, Liepāja 4-4-4, Usma 4-3-?, Lielupes lejtece 5-??, Jelgava 5??, Daugava zem Rīgas HES 5?-?. Priecāšos, ja vēl kāds informēs par savu viedokli. Tas dotu atskaites punktu jaunu vietu meklējumos.

Megafox Megafox - 04-07-’14 23:07

Puikas, beidziet ņemties, ejiet copēt. Mēs kā reizi ar JST Zviedrijā zivis ķeram, visiem sveicieni 😉

Rio Rio - 04-07-’14 21:12

jaa isti nesapratu par kuriem caljiem iet runa kuri metaaja rotinju pus metra dziljumaa,kjeera siikus asariisus,un veel beigaas dabuuja 2 lidakas,nez vai man ar ausiim viss kartiibaa… Maris pats vareetu nokomenteet.

EdgarsG EdgarsG - 04-07-’14 20:49

Taču zināji, ka nesmuki dari, kapēc Sievu iesaistīji?!
Zināji, taču, ka …. Varbūt. Bet tagad ir par ko žēloties, vai ne?!
Beidziet, Čaļi, arī te ar … piesārņot. MOSP ar biedrību, no kuras dēļ priekšsēža nekorektās komunikācijas ar … izstājos, riešanos var arī turpmāk citur lasīt / nelasīt. Un te to “riešanos”, man šķiet, nevajag. Vai ne?!

Armands Armands - 04-07-’14 18:43

Cien. pilsoņi. Nu jau pietiks meistara JST lapu piesārņot. Ir citas lapas, kuras to tik vien gaida, lai tur būtu līdzīgas lietas.

Dr. Starpcitu Dr. Starpcitu - 04-07-’14 15:50

Starpcitu, MOSP Biedrs M.Olte Radio SWH ēterā Zaļais Stūris 3. Jūnijā
kā reiz nodarbojās ar teju meliem un sagrozītām puspatiesībām publiksi atspoguļojot
Kokneses mačus un sportistu sniegumus.

Saprotams, visi ir cilvēki un emocijas kam negadās… Tas tā..starpcitu.

KZ KZ - 04-07-’14 15:41

God. Ospray biedrības, Osprey komandas dalībnieki, kuriem patīk izpausties, vēlos vērst Jūsu uzmanību, ka sacensību nolikums apstiprināts 19.03.2014. LMSF valdē un jau labi sen ir pieejams LMSF mājas lapā.

4. Sacensību noteikumi.
Sacensību ilgums katrā kārtā – vismaz 6 stundas. Sākuma laiku un ilgumu atbildīgais organizators var mainīt, taču, ja tas par 1 stundu vai vairāk atšķiras no nolikumā minētā, dalībniekiem par to jāpaziņo vismaz 3 dienas pirms starta.

Nelabvēlīgos laika apstākļos drošības apsvērumu dēļ sacensību dienā var tikt noteikts cits sākuma laiks un sacensību ilgums.

PIEZĪME.
Dalībnieki par savu drošību uz ūdens pilnā mērā atbild tikai personīgi.

MB MB - 04-07-’14 15:33

Šī ir atbilde sienāzim, nevis diskusija ar Zvaigzni, bijušo un nepārvēlēto MOSP valdes locekli.

Zvaigznem vajag izrādīt savu gudrību un erudīciju visos jautājumos. Viņs zin, kas notiks sacensībās pat tad, ja nolikuma projekts vēl nav publicēts:) Viņš zin, ko domā un domās pašvaldība :) Viņš zin, ko domāju es un ko darīs MOSP valde :) erudīts!!!!

Viņš mēdz piemirst, ka vairākkārt ir saņēmis atbildi uz jautājumu – kāpēc viņam neatbild? Tāpēc, ka Kasparam Zvaigznem patīk izraut citātus no atbildes un būvēt uz tiem varbūtības teorijas cilvēku stulbināšanai, bet man nav laika visas tavas interpretācijas pēc tam atspēkot. Tāpēc es viņam vienkārši neatbildu. Iespējams, ka viņš saņem uzmundrinošu MRK biedru atbalstu(Sit MOSP! Sadod Balodim! Ka tu viņus!!!)un no tā jūtas iedvesmots jauniem meliem un sgrozītām puspatiesībām. Fakts ir tas, ka viņs parādās visur, kur MOSP vai es kaut ko darām.

Stikuta kungs – vai Jums šis viss patīk? Mēs diskutējam LMSF mājas lapā.

sienaazis sienaazis - 04-07-’14 14:27

KZ ….. sliktākā gadījumā uzvelc gumijas cimdus vai izvēlies inventāru, kas neapdraud tavu dzīvību (bērnudārzs).

Vecozēn, nezinu kādu sarkasmu, vai gudrību centies še izpaust, bet ja kaut reizi šai laikā esi bijis Rušonā, tad zinātu, ka tur negaisa laikā, vai labu laiku pirms tā, gais ir tik elektrizēts, ka aukla pēc iemetiena ilgi turas gaisā, no spininga kātiem dzirksteles lec uz rokām, ja saprastu kautko no fizikas, zinātu, ka tādā laikā ar smailiem rīkiem atrasties klajā laukā, vai vēl bīstamāk uz ūdens, ir bīstami dzīvībai.
Pa lielam, tavi komentāri ir pieriebušies, ar uzmanības trūkumu un vēl nezin ko, sirgsti tu pats, ne MB.

KZ KZ - 04-07-’14 14:05

Mārtiņ Balodi, par laimi man cilvēkiem nav jāskaidro kas esi tu un laikam ejot ar vien vairāk cilvēkiem acis atvērsies vaļā. Piedod, bet paša izdomātā slava, atzinība un šķietamā ietekme tev pamatīgi ir sakāpusi galvā un balagānu taisi tu viens pats.
No manas puses, jau kādu laiku ar tevi nekašķējos, uzdodu jautājumus uz kuriem nespēj vai nevēlies atbildēt, tā kā vari nomierināties, bonusam, ievēroju tavu norādījumu neierasties uz MOSP rīkotajiem pasākumiem. Ne viss pasaulē ap tevi un tavu MOSP griežas. Attiecīgi, varu uzdot pretjautājumu par tavu veselības stāvokli.
Vari paskaidrot, kā rīkojot sacensības Rīgas pilsētas ūdeņos, tai skaitā Ķīšezerā cenšos kaitēt citiem pasākumiem?
Tieši lai izbēgtu no šādiem apgalvojumiem, lai manas organizētās sacensības nepārklātos ar LMSF sacensībām un sportistu treniņiem, no manas puses tika izvēlēti PČ datumi, jo tajos 100% LMSF nerīkos LK. Izskatās, ka šajos datumos LK (kur vadošie sportisti pārstāvēs Latviju Francijā, bet rezultāts tiek ņemts vērā veidojot izlasi) tev (mosp) vienīgajam var ienākt prātā rīkot LK Ķīšezerā.
Savādāk balagāns sanāk kad ļauj izpausties vienpersoniski tādiem cilvēkiem kā Balodis, pēc viņa LK notiktos Lielupē, tikai būtu interesanti kā pēc tam viņš izskatītu un atbildētu uz sūdzībām par attāluma neievērošanu starp laivām. Šādiem cilvēkiem, padomāt uz priekšu lieka greznība, galvenais ir darīt. Tāpēc, lai arī kādas ir bijušas nesaskaņas ar JST, esmu priecīgs, ka viņš ir palicis LMSF. Visiem potenciālajiem revolucionāriem iesaku paskatīties kāda ir pieredze visneapmierinātākajiem un pirms uzķeraties uz kāda indivīda iegribām, padomājiet par sekām.
p.s. Starp citu – nezinu ko uz kārtējo pretenziju par elektrizēto gaisu tev atbildēs LMSF, mans ieteikums izlasi nolikumu, sliktākā gadījumā uzvelc gumijas cimdus vai izvēlies inventāru, kas neapdraud tavu dzīvību (bērnudārzs).

MB MB - 04-07-’14 11:06

Šis ir interneta apspriešnas piemērs, kur uzrodas “pieredzejuši rīkotāji”… Kaspar Zvaigzne – nesāc arī te kasīties. Tavas šaubas un pieņēmumi jau CL ir izgreznojuši visas sadaļas. Tu rīko Ķīšezerā vēl vienus mačus, centies kaitēt citiem pasākumiem … tu veisur meklē kašķus… Vai tu neesi slims cilvēks?

Stikuta kungs – ja vēlaties svarīgus jautājumus apspriest internetā, tad bez lietotāju reģistrācijas tikai balagāns vien sanāks. Jau ir sācies. Tas ir tas, par ko Jums teicu telefona sarunā. Ja gribat LV ko izdarīt, tad ir jādara. Ja gribat ko nedarīt – sākam apspriest internetā. Kā redzat – Harijs Raciborskis šeit diskusijās nepiedalās, Stikuta kungs arī pauzē. Pacepsimies, nomierināsimies…

Starp citu – Jūlija biegās Rušonā pērkons ir gandrīz katru dienu. Kāda būs apziņošanas sistēma par sacensību pārtraukšanu? Mani uztrauc drošība, jo elektrrizēts gaiss ir arī vairākas stundas pirms un pēc negaisiem. Kāti reāli “sit pa nagiem”.

Par Agra ūdenstilpņu apskatu:

Kad valdē pētījām potenciālās vietas, tad pievērsām uzmanību sekojosam aspektam – sporta popularizēšana. Ļoti daudzās no apskatītajām vietām potenciālā lokālā auditorija ir niecīga. Tāpēc arī tika izvēlēts Jelgavas posms, atrasti publiski aktīvi datumi. Reklāmas jautājums sacensību norisē ir aktuāls!!!

Vēl viens faktors – ļoti lielus ierobežojums sacensību ģeogrāfijai nodara nelimitēts dalībnieku skaits. Pie patreizējās popularitātes LČ laivu skaita limits daudzas lietas varētu uzlabot.

KZ KZ - 04-07-’14 09:51

LMSF kalendārs bija pieejams jau 27.11.2013, LK norises vieta bija noteikta, jautājums bija par datumiem. Vairāk kā pusi gada iebildumu nebija, tagad, pēc Lielupes noraidīšanas, 22.07 MOSP spriedīs par turpmāko atbalstu un sadarbību ar LMSF, vai nav tā kā par vēlu?

MB paustais „MOSP budžetā ir Latvijas Kausa rīkošana un atbalsts balvām.” Ņemot vērā, ka rīkošanas izmaksas ir saistītas ar norises vietu un mainās mainoties norises vietai – jautājums kādu norises vietu MOSP bija ieplānojis negrozāmajā budžetā?

Interesanti, kāds priekšstats par LMSF un LK paliks Jelgavas pašvaldības pārstāvjiem ar kuriem MOSP bija uzsācis un vēlāk pārtraucis jebkādas aktivitātes?

Par iniciatīvu un priekšlikumu, no manas puses kritikas nav, jo nekļūdās nedarošie. Man personīgi paliks nesaprotamas augstāk minētās lietas – kāda tad bija ieplānota norises vieta negrozāmajā budžetā; grūtības sešu mēnešu laikā jautājumu iztirzāt ar LMSF vai palūgt sasaukt ārkārtas kopsapulci un izskatīt to kopsapulcē vai vismaz elektroniski iesaistīto komandu biedrību vidū un bez LMSF atbalsta uzsākt aktivitātes (sarunas ar Jelgavas pašvaldību), kas saistītas ar pasākumiem par kuriem atbild LMSF?

Pēc pieredzes un nesagaidot atbildes HR, rēķinoties ar kaut ko līdzīgu, manis organizētām sacensībām tika izvēlēts tieši tas pats datums, kas PČ spiningošanā no laivām Francijā, nolikums saskaņots ar RD maija beigās, VVD jūnija sākumā.

p.s. laikam būšu sapratis ko nozīmē „splortists” – persona, kura paziņo par to, ka par sadarbību vēl domās divus mēnešus pirms pasākuma, tajā pašā laikā nekaunas paprasīt lai savlaicīgi nosauc datumu šim pašam pasākumam, kuru iespējams pats organizēs. (cik jauki)

Guntars Netenbergs Guntars Netenbergs - 04-07-’14 09:24

Skats no malas…Njāā, izskatās ka ar savu lokālo privāto lietu esmu neviļus piešāvis eļlu ugunim un sacēli vētru makšķerēšanas sporta ārēji mierigajā “pīļu dīķi”… Spāņu galma cienīgas kaislības un intrigas virmo gaisā, vīri pelēkos vadamalas apmetņos neuzkrītoši novēro sāmcenšu muguras un pēta starp kuru ribu labāk stiletu iegrūst :) Kā teica Hamlets “Kaut kas nav labi Dāņi karaļvalstī!”, ja jau tiešām ļoti autoratitīvi un pazīstami sportisti kā MO, MB u.c. publiski sāk kritizēt sacensības, federāciju utt.
Varbūt tiešām pienācis brīdis kad “augšas vairs nevar, apkašas vairs negrib” un nepieciešamas radikālas pārmaiņas gan sacensību principos, gan menedžmentā… Stipro neapstrīdamo autoritāšu, lobiju un “bonzu” ietekme visās jomās mazinās, arvien vairāk iedzīvojas demokrātiskāki un kolektīvāki darbības modeļi ar atgriezenisko saiti visos līmeņo, kuri varbūt ir mazāk efektīvāki ātruma ziņā (jo lem tak kolektīvi nevis viens cilvēks , vai elitārs loks, jāņem vērā viedokļi, jādiskutē nevis var pateikt, ka tagad būs tā jo “JA SKAZAL!”), taču kopumā daudz pareizāk un galu galā optimālāk.

Lai gan man pēc “politiskās piederības” un būtiskām veidokļu atšķirībām citos jautājumos īsti nebūtu korekti atbalstīt MOSP un Mārtiņa idejas, taču privāti šajā gadījumā nosliecos ka stagnācija ir jāpārtrauc un jāiet uz priekšu.

Māris no Eboat.lv Māris no Eboat.lv (Saite) - 03-07-’14 22:17

Speciāli acs baļķu meklētājam kas slēpjas zem vārda Burtnieks.Lieliskā asaru kants pretim Baznicai tika apmeklēta tikai un vienīgi lielasaru meklējumos,kā arī man nav jātraucas no Rīgas lai tur pacopētu,es dzīvoju krietni tuvāk.Un tādēļ uzskatu ka visus pārmetumus Burtnieks var ieritināt tur kus saule neiespīd,jo raugi sacensībās nepiedalos un cienot maču dalībniekus centos tiem netraucēt,tādēļ turējos cienīgā attālumā lai nebūtu iespējas pēc tam par to pārmest.Bet speciāli Burtniekam(nezinu kas zem šī nika slēpjas)ir tāds teiciens ka sliktam dejotājam ir visādas lietas(lasi vīrieša bērnu radīšanas iekārtas pievienotās apaļās vērtības skaitā 2gb.)kas traucē normāli copēt un baudīt procesu.
Ne asakas Rušonā:)

K.Goldmans K.Goldmans - 03-07-’14 21:35

Kamēr “Kungi” strīdās tikmēr īstie kandidāti uz titulu trenējas :D:D

Agris R Agris R - 03-07-’14 15:08

Runājot par ūdeņu maiņu, ja izvērtē, cik ir to ūdeņu, kur var daudz maz normāli startēt 40 laivas, kā ir attīstījies dalībnieku laivu parks, drošības riskus, kāda ir pieejamā infrastruktūra pie potenciālajām sacensību rīkošanas vietām, dalībnieku iespējamās izmaksas, atliek secināt, ka liela izvēle LR nav. Tātad, kas tad mums no neapgūtiem ūdeņiem ir: Alūksne, Lubāns, Rāzna, Usma, Liepāja, Daugava virs Rīgas HES, Daugava virs Ķeguma Hes, Lielupe, Engure, Babīte.
Babīti un Enguri, domāju, ka uzreiz var atmest sakarā ar benzīna liegumu.
Rāzna -nacionālais parks, Lubāns arī ar spēcīgiem ierobežojumiem un infrastruktūras trūkumu.
Daugava virs Rīgas un Ķeguma HES – infrastruktūra laba, īpaši virs Rīgas HES, ar ūdens svārstībām tieši tāpat, kā Aizkrauklē, ar zivīm, manuprāt, švakāk kā Aizkrauklē.
Lielupe – ar zivīm nav slikti, infrastruktūru var piemeklēt, galvenais mīnuss – upes platums, pareizāk, šaurums, kas var radīt reāli bīstamas situācijas un diezgan lielus asumus dalībnieku un citu copmaņu, atpūtnieku starpā, ja reiz nevaram sadalīt ūdeni Aizkrauklē.
Vienu upi no 3.posmiem vajadzētu, reāli ir Daugava vai Lielupe, es uzskatu, ka Daugava, jo tā ir sarežģīta, grūti prognozējama, tāpēc ļoti interesanta upe, ir pietiekami plašumi kur izvērsties. Pārcelties uz kādu no lejpusē esošu HES varam, bet, manuprāt, tur ar zivīm ir vēl bēdīgāk.
Piekrītu JST, ka Lielupi sākumā vajadzētu notestēt, lai gūtu pārliecību, ka tur var rīkot mačus. Varam šogad savākties un uztaisīt vienas dienas labdarības maču, kaut vai 8 h garumā.
Burtnieks ir pievilcīgs ar saviem līdaku lomiem maijā, kā arī infra ir daudz maz ok.
Ķīsis ir diezgan zivīgs, īpaši, ja ieskrien jūras zivs. Ķīsī var uzskatīt par daudzpusīgāko ezeru, ir dziļumi ar lielajām kantēm, ir lokālas bedres, ir plato, ir zāles , ir straume, darbojas visas ķeršanas tehnikas. Ar infrastruktūru arī viss ir kārtībā.
Alūksne varētu būt potenciāli interesants variants, zivju tur netrūkst, krasts pilns ar viesu namiem.
Liepāja- nepieciešama informācija par infrastruktūru un tās izmaksām, galvenais, vai dalībnieku laivas pie zemākā ūdens līmeņa var tur pabraukt.
Usma –Arī ļoti interesanta vieta, zivju tur netrūkst, šķiet ar nobāzēšanos ar problēmām nebūtu jābūt.
Rušons – zivis daudz maz ir, cope sarežģīta, infrastruktūra ar daudz maz pieņemama, ceru, ka tie asarīši būs paaugušies
Paužu tikai savu personisko viedokli:)
Droši, ka kolēģiem ir lielāka pieredze ar nosauktajiem ūdeņiem, varbūt vēl kāds labs variants ir pieejams.

MB MB - 03-07-’14 13:34

Pozīcju “visu vai neko” veido šīs pozīcijas propogandētāji. Vai nu izdevīgi vai citādi patīkami…

Pēc būtības:

MOSP budžetā ir Latvijas Kausa rīkošana un atbalsts balvām. Budžetu tik ātri grozīt nav iespējams, nevar sakaņot ar donoriem. Testa mačus nerīkosim, jo Latvijas kausa datums ir nezināms. Sanāks par daudz maču viena sezonā, cietīs kvalitāte, trūks spēcīgo dalībnieku.

Ideja rīkot testa mačus ir tikpat veiksmīga kā ideja kaut ko apspriest internetā, kur tikai daži komentētāji ir zināmi, pārējie anonīmi. Līdzīgi būs ar dalībniekiem testa kausā. Kā regulārā čempionāta dalībniekam man nav laika gatavoties vairāk kā 4 mačiem sezonā. Rīkot un piedalīties “testa piektajos” – kuram ir tik daudz laika? Zināmie vadošie kungi tik un tā spriedīs atbilstoši savām ērtībām, gan splortisti, gan funkcionāri.

Man žēl, ka šāds ļembasts ir sanācis, atvainojos visiem, ka uzsāku šo jautājumu šeit apspriest, nevajadzēja klausīt Stikuta kungam un šo ideju publiskot netā, tā bija kļūda, mana kļūda. Turpmākās darbības būs pēc MOSP valdes sēdes, 22. jūlijā.

Kam patīk kritizēt – uz priekšu!

Pēc patreizējā uzstādījuma – vispirms sarīkojiet testa mačus, mēs paskatīsimies! – var sanākt, ka LČ vēl N gadus sēdēs 3-4 ūdeņos. LMSF vadībā gudri un pieredzējuši kungi, kuri labāk zin ko čempionātam vajag un kādos ūdeņos to var rīkot. Gaidīsim viņu priekšlikumus.

Tiekamies Rušonā!

Rio Rio - 03-07-’14 13:31

ja kaadam maac saubas par eboat konkreeti muusu ekipaazas startu jataajiet muusu tiesnesiem UN KONKREETI MUMS PASIEM,ATBILDEESUUZ JEBKURU JAUTAAJUMU,VARU ARII PUBLISKI.,burtniekaa mums bija LYCKU JOHN tiesnesis daugavaa STREAM,

Armandse Armandse - 03-07-’14 12:58

Juri, labs :)

Interesanti zināt, ko tad viskautko runā? :)
Ja kādam ļoti interesē, varu pastāstīt pa punktiem kāpēc “Tik” labi nostartējām,
nav žēl:) Kāpēc otrā dienā ne tik labi (bet daļēji tā vajadzēja), kāpēc Daugavā 26cm asarus svītrojām ārā…
Katrā ziņā man nav informācijas, ka mūsu komanda vai ekipāžas būtu pielietojušas
kādus negodīgus, nekorektus trikus un es par saviem vārdiem atbildu 100%.
Mazāk tenkojam un gaidam Rusonu :)

Par MB piedāvājumu man personīgi ir loti nesaprotama nostājāja “Visu vai Neko”.
Tiešām mēs pārējie (kas iebilst pret detaļām) esam tāds aunu bars, ka pat nav jēgas ielaisties diskusijās?

Juris Juris - 03-07-’14 10:18

jābrīnas ka tadu sīkumu nevar paši atrisinat savā starpā.pietiek jau,ka mačos viens publiski puņķojās,ka viņa točku ieņēmuši un tāpēc neko nav noķēris.Tagad jau šeit vel publiski jaapspriež.Ja pēc taisnības ņem,tiešam jaapskatas,kapec eboat tik labi Burtniekā nostarteja.Runā jau daudz ko.
Labak apspriežam MB piedāvajumu par vietu dažādošanu.Tas jautajums jau gadiem celts,runats,bet nekas nemainas.

copmans copmans - 02-07-’14 15:25

Te vēl viss ir OK, īsto veču domas var uzzināt nomad.lv blogā. Tur maris , laikam pats MO ar ierakstu FuckinShittas sports! “jūsmo” par LMSF un čempionātu. Jau virsraksts liecina par augstu domas lidojumu. Man kā plebejam pieleca tik vien ka cienījamā eksperta neražās vainojama Daugava un tie , kas uzcēla hesus. Ir vērts palasīt.

-> jst -> jst - 02-07-’14 14:24

Nolikumā ar lieliem burtiem jāpredz kaut kādi inteliģences testi. vai jāuzskaita vārdi, kurus nedrīkst lietot maču laikā. Ko darīsi, ja LR čempionātā parādīsies kāds tiko no bērnudārza izsprucis super “sportists”. Nolikumā nav arī rakstīts ka sportistam jābūt sertifikāts, ka viņš zin makšķerēšanas noteikumus.

arii tiesnesis arii tiesnesis - 02-07-’14 11:55

Muļķības tas viss.Ne nu Eboata vietā jig iestājās,nekā.Vienkārši Gints sāka ārdīties,ieraugot tuvumā zarazas laivu.Pēc pusstundas,kad Jig.komanda aizbrauca,viņam nemaz tā vieta neinteresēja.
Ne viens vien to redzēja,tikai negrib ar Eboat Gintu kasīties,es arī ne.

Burtnieks Burtnieks - 02-07-’14 09:46

Savā acī baļķi neredz,cita acī skabargu meklē.Interesanti,ko darīja Eboat pārdevējs Māris uz populārās asaru kants pretī baznīcai Burtnieku posmā?Atbrauca no Rīgas saķert asarīšus vakariņām?Neviens uz tās kants netika vairākas stundas.Tā ka nav ko cepties,būtu paši izrunājuši un miers.Un tas arī daudziem zināms,ka Gints,izdzirdot vien par jIG īpašnieku,paliek sarkans no dusmām.

;) ;) - 02-07-’14 08:59

Kur šo citātu var izlasīt, Stikuta kungs? Nolikumā tāda nav.

JST rakstīja:

“Pēc starta sportistiem visas ar zivju ķeršanu saistītās problēmas jārisina tikai pašu spēkiem, jebkura palīdzība no malas ir aizliegta.”

tiesnesis tiesnesis - 02-07-’14 08:34

Fū cik nesmuki sanācis Lamiglas/Jig.lv komandai. Personīgi pazīstu, tur startē ļoti lāga puikas. Tik žēl, ka Anda dēļ šiem tagad kaunā jānonāk…

Andi, atzīsties- bija vērts tā darīt? Esi apmierināts? Nu ok, vismaz Zeiļas k-ga točkā zivis sasiti?
Labi, paskatīsimies paši protokolā darba lapā G.

jst jst - 01-07-’14 21:51

Paskaidroju Guntaram, Andim un tiem, kas atbalstīja Guntaru.
Pirms sacensībām mūsu apstākļos nevienam nav liegts sniegt visāda veida palīdzību sportistiem. Pēc starta sportistiem visas ar zivju ķeršanu saistītās problēmas jārisina tikai pašu spēkiem, jebkura palīdzība no malas ir aizliegta.

Spiningošanas sacensībās ir pietiekoši daudz taktiskas apspēlēšanas un improvizācijas iespēju, taču paņēmienu, kuru Andis apzināti vai neapzināti izmantoja, lai iegūtu nepelnītas priekšrocības, nekādi nevar uzskatīt par taktisku apspēlēšanu vai improvizāciju.

Rio Rio - 01-07-’14 19:08

cien kolegji,(dazi arii ne tik cienijamie:))pietiks cepties,gatavojamies rusonam,un tur pieraadam muusu vareesanu vai nevareesanu.katram sava taisniiba,bet sevi jau nepiemaaniisi,pasi zinaaam kur kaa un kaapeec esam rikojusies,katram sirdsapzinja atlauj darboties savaadaak,teiksu godiigi vislielaakais gandarijums ir tikai tad ja esam panakumus guvusi godiigaa cinjaa,svadaak tam blekjiitim kaklaa nav nekadas vertiibas,galvenokaart jau pasa aciis,tikai tu pats zini kas tu esi.

Guntars Netenbergs Guntars Netenbergs - 01-07-’14 19:05

Vīri, pietiek!

Problēma bija tikai konkrētos nappdomātos vārdos iekarsumā, Gints to atzina un lieta beigta. Ja vairums sportistu uzskata, ka tur kaut kas nav bijis pareizi no sporta viedokļa ,lai gan domas esmu dzirdējis dažādas no pilnīga atbalsts līdz klajam nossdījumam, tad nejūtos pietiekami kompetents lai oponētu. Man, savulaik jaunībā trenējoties boksā, treneris teica kaut kā tā “Vienmēr ievēro noteikumus , bet nekad nepalaid izdevību apspēlēt pretinieku taktiski un improvizēt. Vienmēr atceries, ka tas džeks Tev grib sadot pa purnu!” Manuprāt tas strādā visos sporta veidos, pat šahā… un ne tikai sportā…

Andis Andis - 01-07-’14 18:03

Ja jau,tad jau.Situācijas apskats nebūs pilnīgs bez mana komentāra.
Tā kā spiningošanas čempionātā esam jauniņie,nākās pārņemt pieredzi no pieredzējušajiem.Nezinu,kurš tieši bija iesācējs,bet Zeiļas kungs jau otro gadu aktīvi piekopj,ja tā var teikt,“izlūku taktiku”.Gan treniņos,gan sacensībās,ezerā atrodas viņa kolēģi vai noalgoti vietējie ezera pazinēji,kuri iebrauc agrāk un informā sportistus par vietām,zivīm,konkurentiem.
Tad nu lūk,nošpikoju šo ideju.Tā kā Guntars ir mūsu komandas atbalstītājs un brīvdienas bija nolēmis pavadīt ar ģimeni copējot un atpūšoties pie Oliņkalna.Palūdzu viņam pameklēt zivis un painformēt mūs.Apstāstīju aptuvenās vietas,bet viņš cerīgās vietas zināja daudz labāk par mani.
Tā kā viņš nakšņoja 500 metrus no konkrētās vietas,tad tieši to apkārtni arī Guntars no paša rīta pētīja.Viņš piedāvāja mani tur sagaidīt un varbūt šo to pateikt priekšā.Tas laikam nav aizliegts.Tā nu trāpījās,ka viņš bija iebraucis un apstājies apmēram 30-50 metrus no vietas,ko Zeiļas kungs kopš kāda laika uzskata par savu privāto.Pēc Zeiļas kunga aizrādījumiem pavirzījāmies vēl kādus 15-20 metrus tālāk un nekādā veidā netraucējām kungam ķert zivis.
Visam asumu uzdzina tas ka Zeiļas kungs ir diezgan naidīgi noskaņots pret savu jauno konkurentu JIG.LV,kas jau kļuvis krietni populārs.
Varu pilnīgi atklāti un godīgi pateikt,ka nevienu brīdi nebija doma kādam ieriebt vai nostāties,lai kāds kaut kur netiktu.Centīšos turpmāk nebraukt ar savu laivu cita privātajos punktos.
Gint,atvainojos,ja Tev šķiet,ka esmu Tevi kaut kā aizskāris.

Guntars Netenbergs Guntars Netenbergs - 01-07-’14 17:47

To Juris…

Izlasi visu zemāk rakstīto, tur es konkrēti paskaidroju iemeslu kāpēc publiski “piesārņoju” šo lapu. Šodien pa telefonu runājām (bez rupjībām!).

Juris Juris - 01-07-’14 16:54

Guntar, ja jau Tu pats esi tāds džentelmenis, tad kamdēļ tādu “pilnīgi privātu jautājumu” risini gluži bābiskā veidā ar netīrās veļas mazgāšanu publiski?
Cik noprotu pats minētajā situācijā nebiji gluži bez vainas… tamdēļ ja jau tā kremt tie rupjie vārdi vai sava nesportiskā rīcība, aizbrauc vēlreiz pie Ginta un izrunājies nevis kliedz pa visu pasauli. eboat.lv lapā ir atrodams arī tel.nr. vari pats uzzvanīt, nav tak viduslaiki :)

Guntars Netenbergs Guntars Netenbergs - 01-07-’14 16:52

to 1 litrs…

kā tu redzi tīri tehnisku izpildījumu procesam “iemestu pa ķobi” atrodoties 2 dažadās laivās, no kurām vienā vēl sieviete, otrā bez ekipāžas arī tiesnesis? kā jau rakstīju, tad vakar biju aizbraucis privāti, gribēju satikties, bet nesastapu, tādēļ visu šo nācās iznēsāt publiski. Tagad, pēc mana ieskata, incidents ir izsmelts.

P.P.S. Pēc tava uzskata fair play ir tad, ja visiem iedod identiskus kātus, mānekļus, laivas, klonētus tiesnešus un nomēra vienādas promilles? Skaisti jau būtu…

P.S. Ko un kur pirkt tā ir katra brīva izvēle, ko nosaka tirgus apstākļi, nevienu piespiest kaut ko pirkt vai nepirkt nevar. Ja kādam ir nepārvarama vēlēšanās pateikt visu ko domā man sejā vai pat “iedot pa ķobi”, lūdzu dodiet laiku un vietu.

1 litrs 1 litrs - 01-07-’14 15:36

Liekas ka jig.lv nav fair play cienītāji. Par kādu džentelmenismu Guntars te runā ja pats tā rīkojas? Būtu tā sieva tik ļoti apvainota vai kā raksta smags personīgs apvainojums, iemestu uzreiz oponentam pa ķobi bez vārda runas, zinu kas tā darītu, sevi tai skaitā. Ja nebij dūša ta nav ko bļaustīties. Kas attiecas uz konkrēto paņēmienu, smird pa gabalu….Tad jau visi sportisti sarunā čomus kas sēž konkrētās vietās un gaida ierodamies savējos:) LSMF jāpieņem mēri, lai nekļūst par sērgu šie te Guntari… No otras puses MN nenosaka kādu distanci jāietur ierindas copmanim vienam no otra, tā ka pilnīgi mierīgi Zeiļas k-gs varēja nolikt laivu tieši blakus Netenbergam un aiziet. Jig.lv kas atbrauca pēc 5 minūtēm būtu jāietur tie 50 m.
Laikam neko nepirkšu jig.lv un citiem copmaņiem iesaku darīt to pašu.

Ar makšķerēšanus sportu nesaistītas personas viedoklis.

Guntars Netenbergs Guntars Netenbergs - 01-07-’14 11:41

OK, atvainošanās pieņemta un incidentu uzskatu izsmeltu!

Par sportiskas dabas tehniskiem un ētsikiem jautājumiem nejūtos pietiekami kompetents, lai publiski spētu dot novērtējumu, taču, pēc mana personīgā viedokļa, viss notika adekvāti mūsu makšķerēšanas sportā pieņemtajām (daudzreiz ne tām labākajām) nostādnēm. Kā jau rakstīju – tieciet galā paši sportistu un federācijas starpā.

Ar cieņu,
Guntars Netenbergs

P.S. Lamiglas-JIG.LV komandas īpašnieks neesmu, taču nevaru noliegt, ka sniedzu un sniegšu dažāda veida atbalstu šai komandai kā sadarbības partneris un sponsors.

Gints Zeiļa Gints Zeiļa (Saite) - 01-07-’14 11:24

Atvainojos publiski par izteiktiem necenzētiem vārdiem sievietes klātbūtnē, ko pateicu sacensību karstumā.

Bet cilvēkus, kas noorganizēja šo taktisko manevru es nespēju cienīt. Īsumā varu izstāstīt notikumu gaitu. Pēdējā treniņu dienā mūsu ekipāža stāvēja konkrētā vietā un mēs spējām izvilkt divas ieskaites zivis, ko redzēja ‘‘Lamiglas Jig.lv’‘komandas ekipāža. Nākamā dienā pēc sacensību starta devāmies uz mums zināmo vietu, kur mūs sagaidija Guntars Netenbergs ar savu laivu, precīzi nostājies mūsu vietā. Pēc piecām minūtēm ieradās Lamiglas Jig.lv ekipāža un norādija Guntaram Netenbergam, lai atbrīvo vietu, ko viņš izdarija. Guntars Netenbergs ir Jig.lv īpašnieks un Lamiglas Jig.lv komandas atbalstītājs.

Ar cieņu
Gints Zeiļa

es airu laivā iesēžos un sapņu tālēs aizlaižos es airu laivā iesēžos un sapņu tālēs aizlaižos - 01-07-’14 10:59

A.god Stikuta kungam.
Vai šis citāts,no Jūsa raksta,liecina ka makšķerēšanas spots ir tehniskais sporta veids?
Augstas klases inventārs vienmēr var dot zināmas priekšrocības, tieši tas ir tehnisko sporta veidu progresa pamatā.
p.s.es saprotu ka šis teikums ir par ātrumlaivām.Tad cik lielos zirgspēkos drīkstēs laist mūsu lielisko ātrummakšķerēšanas sportu,un pie cik kumeļjaudas spēkiem sāksies ierobežojumi,jebšu tādu nebūs?

Guntars Netenbergs Guntars Netenbergs - 01-07-’14 08:38

jst…

Bez administātora tiesībām, tomēr atļaušos atbildēt uz Jūsu zemāk ierakstīto komentāru…

Tiešam esmu ļoti tāls no makšķerēšanas sporta iekšējās “virtuves”, taču ne pēc formas ne būtības neredzu neko nosodāmu un nesportisku jebkuru neaizliegtu tehnisko un taktisko līdzekļu un metožu izmantošanā, ja ar to netiek tīri traucēts makšķerēšanas process, bojāts inventārs utt. …Runa tomēr iet par profesionālu sportu un valsts čempionātu nevis sētas draudzības kausu. Tad tikpat labi var nosodīt lielāka motora iegādi utt…. Ja kāds, piemēram, ar ūdensmoci sāktu riņkot ap kādu laivu (gan jau to arī sagaisīsiet) tad gan tā būtu visai ētiski diskutabla metode… Pilnībā piekrītu, ka inventārs nav noteicošais un pamatā visu nosaka sportista meistarība un, ko nevar neatzīt, veiksmes faktors… Tomēr arī nevar noliegt, ka inventāram arī ir būtiska nozīme un jebkura
inventāra radītai priekšrocībai (kaut vai ātrumam) var radīt alternatīvus pretdarbības un sacensības ceļus.

Kā jau teicu, tieciet paši galā sportistu un federācijas vidē, man ir konkrēta problēma ar Zeiļas kungu, kuru vēlos šādi vai citādi atrisināt. Ja vinš atvainosies par saviem izteikumiem, tad uzskatīšu incidentu par izsmeltu.

jst jst - 01-07-’14 07:22

Atgādinu, ka rakstu komentēšanas iespēja ir paredzēta, nevis komentāru autoru savstarpējām diskusijām, bet lai izteiktu viedokļus un priekšlikumus saistībā ar pamatinformācijas teksta tēmu. Ar zaļu iekrāsotas ir manas ar administratora tiesībām rakstītās atbildes komentāru autoriem.

Guntars Netenbergs Guntars Netenbergs - 01-07-’14 00:06

Rio…

Kā jau rakstīju, tad man ir pilnīgi vienaldzīgas sporta intrigas, kaislības, peripētijas un emocijas, runa ir par ļoti smagu personīgu apvainojumu un nekorektu rīcību, pie tam sievietes klātbūtnē! Vēlies lai es Tavas sievas klātbūtnē Tevi nosaucu kādā interesantā lamuvārdā? Tīri iekarsis un sportiski?!

Čempionātā nepiedalos un netaisos, tieciet paši galā. Ja čempionāts tiek pārvērsts par ātrumlaivu sacensību un dalībniekus un federāciju tas apmierina, tad tā ir makšķerēsanas sporta iekšējā lieta, tikai nevajag brīnīties, ka būs arvien vairāk dāžadu tehnisku un taktisku paņēmienu, kuri nav pretrumā nolikuma burtam, kas ļaus dažādas priekšrocības ierobežot. Tā drīzumā i akvalangistus i, zemūdenes un kreiseru pieseguma floti sagaidīsiet! :) Kā Formulā 1, kur tas kurš pirmais izgudro jaunu tehnisko verķi, kuru neuzspēj noklasificēt un aizliegt, tas arī ņem kausu … Bet nu marazms ir tas fakts, ka mani ir aicinājuši startēt čem`pi un ne jau tāpēc, ka nedaudz varbūt kaut ko saprotu no makšķerēšanas, bet gan ar argumentu “Tev tak ir konkurētspējīga laiva!” Jebkurā gadījumā nosodu necenzētu vārdu lietošanu, taču tieši šis tavs komentārs manī rada šaubas par tavu vārdu patiesumu. Lai gan sludini savu vienaldzību pret čempionātu, taču, ja patiesībai atbilst fakts, ka tava laiva sacensību starta brīdī tīši vai netīši atradās sacensību akvatorijā noteiktā vietā, bet šī vieta tika pamesta, kad pietuvojās tev draudzīga laiva, liecina par pretējo. Gribot vai negribot tu esi iesaistījies sportistu cīņā, pie tam attiecīgais sportists ir izmantojis nesportisku paņēmienu, lai traucētu citiem aizņemt noteiktu vietu. Dalībnieki nospiedošā vairākumā zin šo triku, uzskata, ka tas ir pretrunā ar godīgas sacensības būtību, un šis paņēmiens vienmēr ir ticis uzskatīts par nepieņemamu. Visiem būtu laiks saprast, ka lielajā sportā šādu “gudrinieku” līdzīga rīcība arvien biežāk saņem novērtējumu ne tikai pēc noteikumu formāla tulkojuma, bet pēc savas būtības. Vienlaicīgi gribu atzīmēt, ka tavas, kā raksti, neieinteresētās pārdomas par ātrumlaivu sacensībām ir pārāk vienkāršotas. Augstas klases inventārs vienmēr var dot zināmas priekšrocības, tieši tas ir tehnisko sporta veidu progresa pamatā. Taču makšķerēšanas sportā moderna inventāra loma nereti tiek pārspīlēta. Pat nopietniem sportistiem ne vienmēr izdodas tikt pie kārotā rezultāta, izmantojot sava modernā inventāra priekšrocības, nemaz nerunājot par iesācējiem.

Rio Rio - 30-06-’14 23:12

nekaa personiiga,bet vai tiesaam Tu pat nenojaut,kapeec vinjs taa riikojaas???(ja teiksi ka nee domaaju ka melosi…(atkal nekaa personiiga,cienu Tevi kaa cilveeku un copmani ,bet sajaa gadijumaa ,Tev nebuus taisniiba.

p.s. pats personiigi zinu kapeec notika saads gadijums,un ljoti iespeejams ka kaada jig.lv ekipaaza (vai daliibnieks manupraat rikojaas nesportiski.es nesaku ka tas nav aizliegts,varbuut tada taktika,bet smuki tas tiesaam nebija.

Guntars Netenbergs Guntars Netenbergs - 30-06-’14 22:10

Godātie makšķerēšanas sportisti!

Esmu spiests izmantojot šo lapu , lai informētu par incidentu , kas notika 28.06. Latvijas spiningošanas čempionāta no laivām laikā. Komandas EBOAT ekipāža pietuvojoties manai laivai, kura sacensībās nepiedalījās, un sacensību dalībnieks Gints Zeiļa atļāvās ļoti rupji un aizskaroši izteikties , pie tam izdarīja to publiski sievietes (mans sievas), tiesneša un ekipāžas biedra klātbūtnē. Šāda uzvedība ir pilnīgi nepieņemama nav savietojuma ar sabiedrībā pieņemtajām uzvedības normām un sportisko garu! Neesmu sportists, un man ir pilnīgi vienaldzīgas makšķerēšanas sporta iekšējās konkurences kaislības, taču uzskatu, nekāds azarts un sacensību gars nedrīkst kļūt par iemeslu rupjiem personīgiem apvainojumiem, pie tam džentelmenis ne pie kādiem apstākļiem nerunās rupjības sievietes klātbūtnē !

Apzināti nerisināju šo konfliktu notikuma dienā, jo nevēlējos traucēt sporta sacensību laikā, taču šodien biju iebraucis pie Zeiļas kunga veikalā, lai noskaidrotu situāciju un atrisinātu to aci pret aci, vīru starpā, bez publicitātes, taču viņu nesastapu, un uz atstāto vizītkarti un lūgumu atzvanīt viņš nav reaģējis, tādēļ esmu spiests vērsties pie viņa publiski.

Ja Zeiļas kungs savus aizskarošos publiskos izteikumus ir izteicis nepadomājot ar sportiska azarta aptumšotu prātu, tad aicinu viņam kā vīram atzīt savu kļūdu un publiski atvainoties (ar šīs vai citas publiskas interneta lapas starpniecību) manai sievai un man.

Savukārt, ja viņš savus apvainojumus ir izteicis apzināti un pārdomāti, tad būtu ļoti pateicīgs , ja viņš norādīs laiku un vietu, kur viņu iespējams sastapt, lai dotu iespēju visus apvainojumus atkārtoti izteikt man klātienē.

Būšu ļoti pateicīgs, ja kāds, kam ir Zeiļas kunga kontakti, informēs viņu par šo ierakstu!

Ar cieņu,
Guntars Netenbergs
(privātpersona)
Tel. 20044198
e-pasts: guntars@lv.pandasecurity.com

P.S. Uzsveru, ka šis ir pilnīgi privāts jautājums, kas nekādā mērā nav saistīts ar manu uzņēmējdarbību vai citu profesionālo un sabiedrisko darbību.



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top