jaunumi   contact

« FIPS sacensību 2007.g… | Home | Baltijas līga un 2007… »

Uz jaunās sezonas sliekšņa

Šodien LMSF valde mēģināja sastādīt 2007.gada kalendāru un formulēt dažus jaunus principus sacensību organizācijā.
Par ziemas čempionātu. Tika pieņemts projekta variants, kurš paredz jaunu kārtību. Turpmāk, sākot ar 2008.gadu sacensības notiks divās līgās. 2007.gadā tiek likti pamati divu līgu izveidei. Pirmajā posmā 2 dienu sacensībās piedalās visas komandas, kuras pieteikušās. Otrais cēliens notiek pēc atšķirīga scenārija. Pirmās 12-15 komandas no kopēja skaita tiek iekļautas pirmajā līgā un turpina savā starpā sacensības (vēl 2 posmos) par medaļām, pārējās ( arī tās, kuras izlaiž pirmo posmu, jo brīvprātīgi vēlas startēt otrā līgā) turpina sacensības vēl vienā (vai divos) posmā, lai noskaidrotu vietas otrā līgā. Pēc čempionāta, otrās līgas 3 labākās komandas nomaina pirmās līgas trīs vājākās komandas. Tas ir projekts, kurš šobrīd tiek piedāvāts apspriešanai, bet 9. decembrī valde pieņems galīgo lēmumu.
Par lašu spiningošanas čempionātu. Tā kā līdz šim sacensībās nav izdevies nodrošināt vienveidīgus apstākļus visiem sacensību dalībniekiem, sarežģīti ir ieviest "ķer un atlaid" principus, bet sacensības būtiski iespaido ūdens līmenis sacensību vietās, čempionāta rīkošana uz laiku tiek pārtraukta.
Par spiningošanas sacensībām Atbilstoši nostādnēm, ar kurām šajā gadā tika iepazīstinātas visas komandas, nākošā gadā sacensības notiks divās līgās. Pirmo līgu veidos 20 komandas pēc šī gada rezultātiem, otrā līgā būs visas pārējās. Pirmā līga sacentīsies pēc programmas, kura līdzīga kā 2006.gada čempionātā. Par otro līgu vēl notiks diskusija - saglabāt trīs kārtas vai apmierināties tikai ar divām kārtām. 5 labākās komandas no otrās līgas 2008.gadā pāries uz pirmo līgu un aizvietos 5 vājākās pirmās līgas komandas. Atbildību par otrās līgas 2007.gada čempionāta organizāciju uzņēmās MK "Marlins". Pie jauniem principiem jāpieskaita tas, ka sacensību rajons tiks ierobežots, bet sacensību dalībniekiem treniņi sacensību ūdenstilpē dienā pirms sacensībām būs liegti.

Valde nolēma gadskārtējo LMSF biedru un labāko 2006.gada sportistu saietu rīkot 9.decembrī 14:00. Par vietu tiks paziņots atsevišķi.
 
08. 11. 2006


53 komentāri

einis einis - 05-12-’06 10:01

to eriks. ……skatoties kādas balvas :):)

es ar es ar - 22-11-’06 22:20

domāt tās dārgās prīzes čempioniem gan var nedot. Ja kādreiz gadītos tikt tai vietā atteikšos kā likts, vot visi brīnītos ij būtu ko atcerēties. Bet diplomu gan nebūtu žēl, tādu nedārgu, bet tādu smuku ar zelta maliņu un kāda prezidenta incāli.Man domāt visi, kam līdz tām vinnētāju trepēm grūti tikt noteikti būs par šito domu. Ij nevajdzēs tos pusotra simta lasīšus, ij dalībnieku būs daudzāk.

eriks eriks (E-pasts ) - 22-11-’06 20:10

runājot par diplomiem,nav jau svarīgas tās balvas bet medaļa un diploms tai klāt vienmēr paliks kā atmiņa par piedalīšdanos LČ-kas tomēr skan cēli,būs ar ko lepoties nākamai paaudzei.

NG NG - 22-11-’06 12:26

Oficiāli LMSF diplomi, kas apstiprinātu to, ka tu esi Latvijas čempions vienā vai otrā sportā ir sāpīgs jautājums, nerunājot nemaz par kaut kādām balvām, bet ļoti labi apzinoties ka naudas ir tik cik ir, mēs arī daudz neskumstam, jo galu galā neba jau nu pelnīt kāds sportā nāk, tomēr pieļauju, ka tik, kas augšgalā iekļūst retāk šāds apliecinājums ir ļoti svarīgs. Lielo sacensību praksē arī nekādu diplomu un balvu fondu nav, ir kausi un medaļas. Latvijā, vasarā, ieviesusies prakse apbalvot katras tūres uzvarētājus, pārsvarā viņiem tiek dāvanu kartes organizatora vai kāda tuvu stāvoša paziņas veikalā, ja cilvēks(teorētiski) uzvar visās trijās kārtās, tad viņš sevišķi sūdzēties nevar.

eriks eriks - 22-11-’06 10:30

Ir jau redzēti pasākumi, kur katram ir diploms.
JST jūs varēt būt orģināli tiem kam jāatskaitās ķoščai par atsevišku maksu izsniegtu ar notāra parakstu aplecinātus. NG kā jums tajos PČ medaļām bija arī papīra piedeves? Es gan labāk savu prīzi gaidu aploksnē. Vismaz nebūtu jāskopojas pērkot murmuļus NG veikalā.

JK JK - 22-11-’06 10:23

Jautājums: kurš no organizatoriem ir par 2 līgām, jo redz viens ir pret to un ir gatavs organizēt mačus arī lielākam dalībnieku skaitam, ja ir neliels finansiāls atbalsts. Paliek tikai Pasaule un Maver. :-?

Agris Agris - 22-11-’06 09:58

Jāni tu labi zini sacensību izmaksas.Komandai piecu cilvēku sastāvā nepieciešams ziemas inventārs un motilis,ņemot vērā cenu kāpumu vienai tūrei minimums 5kg kas summā ir sotaks,pluss naktsmājas un viss pārējais, tapēc domāju tie 150,-Ls nav nāvējoši,toties būs ko maksāt tiesnešiem un paliks vēl attīstībai.Runājot par dalībnieku skaitu, manuprāt nav nemaz tik traki, un atrunas par to meistarību ir tikai atrunas,ja vari apķert 20 večus zonā cepure nost,nevari nav ko raudāt.Reāli tas dalījums līgās izsvītros no aprites kādas 10-15 komandas.

Nikins Nikins - 22-11-’06 09:40

Cik zinu, jebkurā sporta veidā medaļai klāt nāk diploms, kā apliecīnājums medaļas iegūšanāi.

Mierīgais Mierīgais (E-pasts ) - 22-11-’06 01:46

Atļaujiet man izteikt savu viedokli par spiningošanas mačiem…..2 līgas vai 150 Ls ???, tad jau labāk jo vairāk naudas, jo labāk….varbūt tad varēs iepirk tādas laivas, lai varētu nodrošināt tiesneša vietu laivā, nu un protams viņa atalgojumu.Laivu transportēšana arī prasa līdzekļus.
Es apgalvoju kamēr spiningošanas mačos tiesnesis nesēdēs katrā laivā, tie nebūs spiningošanas mači, bet …..nepierādāmu savstarpēju pārmetumu un klaču tusiņi (pieļauju ka arī pamatotu).
Es pilnībā apzinos , ka tas nenotiks rīt vai nākošajā sezonā, tāpēc arī uzskatu ka dalījums līgās nav godīgs no copmaņa profesionalitātes viedokļa, kamēr nav nodrošināta pienācīga kontrole.
Secinājums – lai dzīvo Lucky John festiņš …..varbūt arī LČ spiningošanā vietas izlozēt, kas zin varbūt tā beigās būs godīgi ????? Es protams ironizēju….bet piedalīties vairs negribās, labāk ziedot laiku samu ķeršanai, un rumam arī protams. :-)

Tavas pārdomas liek atgriezties pie jautājuma, kas tad ir mači. Jo sevišķi apstākļos, kad ļoti daudz kas atkarīgs no zivju noskaņojuma un citiem dabas apstākļiem. Manuprāt, mačus var dēvēt arī par tusiņu, taču pēc noteikumiem, par kuriem visi brīvprātīgi ir vienojušies. To normālo noskaņu nereti jauc atsevišķi pārlieku ambiciozi censoņi, kuri pēc būtības ir iesācēji šajā sporta veidā. Iesācēji, jo nemāk rēķināties ar citiem un savās vai savu draugu neveiksmēs visbiežāk vaino citus, bet ne paši sevi. Sliktākais ir tas, ka šādu cilvēku klātbūtne, pareizāk gan viņu aizdomu un skaudības pilnās runas, dažreiz var sabojāt visu iespaidu par jebkuru pasākumu. Dažreiz pat attur no līdzdalības cilvēkus, kuri nevar ciest tukšu muldēšanu. Taču to visu savā vietā var nolikt tikai laiks. Cope ir tāda lieta, ka tikai gadu gaitā var noskaidrot, kas ir kas.
Par rumu, ceru, mēs vēl padiskutēsim. Citreiz, jo šobrīd mana pieredze ir pārāk maza.

agris agris - 21-11-’06 17:55

Ja kādu tas varētu interesēt,tad mēs atbalstītu veco variantu,pirmkārt viena iemesla pēc,šogad beidzot bija daudz dalībnieku,tātad rodas intrese.Es piemēram diezvai gribētu ķert otrajā līgā,sacensībās piedalos pirmkārt tusiņa pēc,rezultāts otrajā plānā.Ar organizēšanu nevajadzētu būt problēmām,problēma ir tiesnešos,nav kam tiesāt sacensības.Viens no variantiem ir palielināt dalības maksu,tad būs līdzekļi ko maksāt tiesnešiem un zonu ierīkošanai(piemēram tos pašus 150,-LS no komandas par dalību ziemas čempī).Uzskatu ka copmaņiem ir svarīgi pamēroties spēkiem ar vadošajiem sportistiem,arī iedot dažam labam pa kāju.Ja mēs zaudēsim kvantitāti, agri vai vēlu zudīs arī kvalitāte.Visiem kas uztur šo dialogu ir īsa atmiņa,gribu pajautāt cik pieteicās uz atlasi pirmajam Latvijā notiekošajam Pasaules Čempim,varat pajautāt JS,viņam noteikti ir saglabājušies protokoli.

Tev ir daļēja taisnība. Lielākā problēma ir sacensību vieta. Protams, ja mēs pazeminām sacensību kvalitāti un atgriežamies pie tautas klases principiem, tad viss ir OK, tusiņš izdotos labs. Uzskatu, ka šo nišu varam atstāt citām organizācijām, kurām patīk milzu cipari. Varbūt es kļūdos, bet man joprojām ir pārliecība, ka nosakot dalības naudu 150 Ls, mēs zaudēsim vairāk, nekā izveidojot divas līgas.

Nikins Nikins - 21-11-’06 17:35

Vai nākošgad spiningošanas sacensībās diplomus pasniegs, ja ne posmu uzvarētājiem (gan komandu, gan individuālajā ieskaitē) tad vismaz čempionāta kopvērtējumā?

LMSF valde nekad nav iev bildusi, ja kāds no posmu organizētājiem pasniedz savus diplomus labākajiem attiecīgajā posmā. Izmaiņas čempionāta uzvarētāju apbalvošanas kārtībā nav ieplānotas.

aldis aldis (E-pasts ) - 20-11-’06 18:50

Jāni,nesaprotu tavas replikas pret :DAIWA: UN :CORMORAN:un kādi mums ir vajadzīgi aizstāvji?

Nedomāju, ka vienīgā replika, kur pieminēju tevis nosauktās firmas, ir pret D – C. Ja jums nav vajadzīgi aizstāvji, tad jau, laikam, pareizi darīju, izdzēsdams dažus tekstus.

tāpat tāpat - 19-11-’06 21:04

ha, skaidrs, baigā sakritība- es atvēru brīdī, kad Tu dzēsi komentus, žēl, nepaspēju izlasīt kas tad atkal … vari likvidēt visu “tāpat”;-)

eriks eriks (E-pasts ) - 19-11-’06 19:56

nu protams, Stikuta kungam jau cormorans no paša sākuma ““āknās “” durās,tāpēc jau visus tekstus par šiem izdzēš :)

Izskatās, ka tu esi slikti informēts par tēmu, kuru uzsāki. Atgādināšu tikai, ka sagrozītus faktus manā lapā nav pieņemts publiskot, tie tiks dzēsti.

tāpat tāpat - 19-11-’06 19:42

ha, interesanti, manējais ir,bet no sporta lapas labā pusē pazuda komentētāji “jancis” un “NEU” vai kā viņus tur .. mistika
atvaino, ka nau pa tēmu, bet domāju kompis vai lapa gļjuko:-S

Viss ir kārtībā, tikai es parūpējos, lai viens slikti informēts cilvēks, kurš tēlo Daiwa-Cormoran aizstāvi, te neizplatītu dezinformāciju.

tāpat tāpat - 19-11-’06 19:37

jst, interesanti, kāpēc es neredzu pēdējos komentārus? uz ekrāna pēdējais “edgars”
:-?

Vai tad vajadzēja vēl kādam būt… :-)

edgars edgars (E-pasts ) - 19-11-’06 13:30

ha,ha.Marlins organizatori!murgs,lai no sākuma paši iemācās spiningot,tik zivis kar.uzreiz atsit visu gribēšanu piedalīties.un runājot par 9.decembri,piedodiet nezinājām ka federācija ir tik nabadzīga,kā tika pateikts,īslaicīgs saietiņš ar uzkodām,stundiņu divas,par dzeramo ?kam vaig ņemj paši :)))))

Turpmāk vari necensties.

NG NG - 17-11-’06 08:59

Lai nebūtu tukša runāšana nosaukšu Burtnieku, pareizi izvēloties vietu zonām, var sanākt labi mači, aizsalst tas ātri, arī šogad jau bija aizsalis, tiesnešiem un zivju svēršanai var telti uzcelt uz paša ledus, piebraukšana ir pie paša, vai pat uz ezera, ar zivīm sacensībās būtu kā ar bitēm, bet nulles nebūtu, viss atkarīgs no zonu izvietojuma. Ar saskaņošanu problēmu nebūtu, vienīgais, ka pašos Burtniekos un tuvākajā 10-15 km apkārtnē nav sevišķi daudz naktsmītņu, kādas 20-40 maksimums, pārējie varētu nakšņot Valmierā, t.i. 25 km, es varētu sameklēt visu informāciju par dažādu cenu naktsmītnēm, Valmieras MMB ar Zača kungu priekšgalā, es tā domāju, ļoti labprāt palīdzētu organizēšanā, BET, vajag tikai pašu organizatoru, vai sauksim to par naudas maku. Ja paliekam pie šī gada shēmas, tad SALMO organizē divas vasaras tūres, kas arī nav pareizi, bet lai nu paliek , noteikti, ka būs jāpalīdz arī Baltijas līgas sacensību organizēšanā, tāpēc nebūtu gudri prasīt no mums arī ziemas tūri.
Arī Kuldīgas pievārtē, Lielajā Nabas ezerā, var notikt viens posms, turienes pārstāvji ir pārliecināti, ka vietas un zivju pietikšot, ar naktsmājām ir līdzīgi kā Burtniekos.
Tas pats Ungurs, lai gan ir izteiktāks “zivju punktu” ezers, bet sacensībām tas der labi.
No pierīgas ezeriem man pazīstami ir tikai tradicionālie sacensību ezeri, vislabāk sacensībām atbilst Dūņezers, arī bāze tur nav slikta, tikai zonas jāizvieto ar galvu, tad zivju pietiek visiem.
Galu galā arī Daugavas ūdenskrātuves ir pilnīgi neapgūts, noteikti pārbaudāms, stadions, pēc mūsu šī gada makšķerēšanas Baltkrievijā uz divreiz stāvākām betona plāksnēm, viens no vasaras posmiem noteikti notiks HES ūdenskrātuvē.

Burtnieks uzskaitē ir sen. Problēmas – ziemas copē otrā ešalona komandas līdz šim nebija noskaņotas braukt tālāk par 200 km, pie tam neizdodas atrast konkrēto organizātoru, kurš varētu šādu pasākumu noorganizēt, kā saka bez stipri bieza maka. Kurzemes puses lielāko ezeru papildus problēma – vāji prognozējamie ledus apstākļi, jo sevišķi siltajās ziemās.

einis einis - 16-11-’06 22:02

Ko nozīmē tas smaidiņš?
Nu labi, tad es jautāšu pavisam konkrēti. Vai 9 decembrī LMSF valdes sēdē drīkst piedalīties arī preses pārstāvis?

Tu pārāk nopietni visu tver. Tāpēc smaidiņš. Oficiālas valdes sēdes 9.decembrī nebūs.

erudzi erudzi - 16-11-’06 18:17

jst
Es nerunāju par tām 5 minūtēm starp pirmajiem signāliem(15 punkts), bet par tālāk notiekošo, vienalga 10. vai 170. minūtē. Es gan esmu novērojis, ka pastumšana, kā taktisks paņēmiens tiek izmantots diezgan bieži. Aprakstīju pavisam reālu notikumu, gadijās vienam vīram tīri piespiesties 5 m. attālumā no viņa karoga, bet blakus viņa iepriekš izurbtajam caurumam, no kura viņs pavirzījās nost, bet joprojām uzskatīja par savu īpašumu, to vajadzēja dzirdēt, kas pēc tam sekoja vismaz 15 min., paldies tiesnesim, visu salika pa vietām.
Šo gadijumu minēju, atbalstot JK ideju par noteikumu pilna varianta pievienošanai nolikumam, lai noteikumi būtu pieejamāki, nevis katram tie kaut kur jāmeklē. Būs vairāk skaidrības mazāk interpretāciju.

Atkal vecā dziesma.
Tavs piemērs rāda tikai to, ka vienmēr atradīsies gudrinieki, kuri visu tulkos pēc sava prāta.Šī problēma ir arī tāpēc, ka dažas komandas par noteikumiem pašas daudz neinteresējas. Salasās kopā, brauc uz mačiem un tur cenšas pierādīt savu taisnību.

Suits Suits - 16-11-’06 17:49

Visi laikam ir daudz izrunājušies un man laikam tā kā vajadzētu teikt gala vārdu.;-)
Uzskatu, ka līdz 25 dalībniekiem 120m X 80m zonā ir pieciešams skaits, tā dēļ divas kastas taisīt nevajadzētu. Jautājums – vai ir pamatotas aizdomas, ka šogad šis skaits tiks pārsniegts? Pretējā gadījumā piesakoties tām pašām 20 komandām, otrajā līgā satiksies 5 cilvēki zonā.
Otrkārt, neticu, ka vadošās komandas “raustītos” no izkrišanas no desmitnieka. Vai tā kādreiz ir bijis? Var “ieberzties” kāds no komandas kas nav retums, bet kopumā vadošais desmitnieks tāpat vien ap savu asi rotē.

Gribu kārtējo reizi atgādināt – no sportistu viedokļa pašreizējo kārtību nevajadzēja mainīt. Problēmas rodas organizātoriem. Pat pirmā posma organizācija ir zem jautājuma zīmes. Patīkami būtu, ja kāds no jaunajiem censoņiem uzņemtos organizēt kādu no posmiem. Tas palīdzētu rast vairāk skaidrības.

einis einis - 16-11-’06 17:27

Nekā personīga. Attiecībā uz ezeriem es tikai piedāvāju salīdzinājumu.

einis einis - 16-11-’06 17:18

Man ir jautājums.
Vai 9 decembrī paredzētā valdes sēde ir aiz “slēgtām durvīm”?

Tā būs neoficiāla valdes sēde, tādēļ tikai ar ielūgumiem.:-)

einis einis - 16-11-’06 15:00

Tieši tā JK!
Arī man nav nekādas vēlmes kašķīgiem strīdiem.
Stikuta kungs, gods un cieņa par iepriekš padarīto. Visa veida darbu organizators nekad nebūs pieņemams visiem!
Vienmēr būs kāds labvēlis, daudz pohu-tu, un tie kas vienmēr ir ar kaut ko neapmierināti.
Varbūt, ka tā ir sagadīšanās, bet lasot jūsu atbildes tā vien šķiet, ka atgriežoties pie pamatjautājuma par līgām VISS ŠĶIET JAU IZLEMTS. Tāpēc vairāk komentāros par šo tēmu neieslīgšu, bet atbildēšu uz jautājumiem.
Par pāredzamību jūs tiešām neminējāt, bet ap šo mistisko vārdiņu slēpjas liela nozīme. Tas ir viens no iemesliem kāpēc vienam otram, kas nejūtas pietiekoši droši, gribētos mazāku cilvēku skaitu sektorā. Es jums ieteiktu pienākt sacensību laikā un kādu pusstundiņu pavērot makšķerniekus. Atbilde būs rokā.
Par to kāpēc citos sporta veidos eksistē atlases sacensības, fināli un līgas, bet sporta makšķerēšanai Latvijā tas ir par agru ( es uzsveru par agru) mēs varētu spriedelēt ilgi un gari. Es pirmajā kārtā pie jums noteikti atzīmēšos tad arī ja būs vēlme parunāsim.
Par sacensību vietām spriežot es pilnībā piekrītu NG. Jautājums, manuprāt ir pavisam cits. Kurš brauks, meklēs un iekārtos sacensību vietas ar visām no šīs darbības izrietošām sekām.
Varbūt patiešām ir vērts pacelt dalības maksu un izveidot īpašu cilvēku grupu kas par attiecīgu samaksu veiktu sacensību vietas iekārtošanu.
Piemēram Kāla ezers. Ziemeļu un ziemeļaustrumu puses krasta sektors ir stipri līdzīgs M. Baltezers sacensību vietām. Tikpat labi būtu ja atsauktos kāds no kurzemes puses, jo atklāti sakot tie pierīgas ezeri jau sāk apnikt.
Man tikai nepatīk viena lieta, ka ja tiklīdz kaut kas jāapspriež tā atsaucas labi ja padsmit interneta lietotāju bet uz ledus vai pirms maču stundās vārīsies visi kā putras katli. Neapmierināto būs jūra. ES jūs organizatorus neapskaužu.

Tu piedāvā man pusstundiņu pavērot sacensību dalībniekus. Hm, interesants piedāvājums. :-)
Projekts ir nodots tautai, kā saka, izķidāšanai. Ja parādīsies nopietni argumenti vai priekšlikumi, daudz ko var mainīt. Piemēram, ja kāds uzņemsies organizēt vismaz divas kārtas, kurās piedalītos 120 dalībnieki. Ja tas nenotiks, visticamāk, tiks pieņemts šeit minētais variants.
Pieņemsim, Kāla ezers, līdzīgi kā Rustegs, varētu pretendēt. Ja tu Kālu sāc pielīdzināt M. Baltezeram, uzreiz pateikšu, ka M. Baltezers nav ideāla sacensību vieta. Man ir savs viedoklis arī par Kālu, taču būtu interesanti, ko domā tie, kuri tur paši pabijuši ziemas sacensībās.

NG NG - 16-11-’06 14:33

JK, tu jau mandražē pirms sezonas, manuprāt viens no cerīgākajiem veidiem kā palikt pie patreizējās sistēmas, t.i. vienā līgā, ir piedāvāt labas ūdenskrātuves saprātīgā attālumā no centra, kurās varētu notikt lielie mači. Kā jau rakstīju, esmu pilnīgi un noteikti pret divām līgām, bet tik pat labi saprotu, ka viens pats NG kopā ar JK visus posmus noorganizēt nevar, paskaties, cik te cilvēku piedalās diskusijā, tā nav pat viena desmitā daļa no tiem, kas startē, laikam pārējiem ir PO, tāpēc atbildīgie, un viens no tiem ir Guntis, kurš ir par divām līgām, darīs pēc saviem ieskatiem, jo 3-5-9 balsis pret nav vairākums, diemžēl.
ERUDZI, tieši deļ tādiem asprāšiem kā tu, rodās apsalūti nevajadzīgi strīdi, nu pasper tos pāris soļus sāņus, nekasies, vismaz es tā daru, neesmu ne reizi saucis tiesnesi lozēt, diemžēl to nevaru teikt par citiem, taiskaitā arī saviem komandas biedriem. Nu nav super punkta šajos ezeros kur notiek mači, te strādā dziļumu joslas, kantes u.c., bet neviens no vadošajiem sportistiem nekādus brīnumpunktus nezin.

Nedomā, ka man trūkst, ko darīt un esmu sajūsmā par jaunām rūpēm. Joprojām gaidu solītās adreses. Kā tu mini, – labas ūdenskrātuves saprātīgā attālumā no centra, kurās varētu notikt lielie mači.

JK JK - 16-11-’06 11:50

“Tu mani pārsteidz ar tik burtisku, es teiktu, primitīvu noteikumu izpratni. Taviem jautājumiem un mājieniem daudzkārt esmu devis skaidrojumus, nez kādēļ daži tos ātri aizmirst.”

Bet kas man atliek, ja jūs negribat pats sev palīdzēt. Uztaisam tak beidzot vienu variantu, jo citu gadu nāks atkal cits lasītājs utt. Ta ne jau man te gribās ar kādu strīdēties. Es gribu tikai to, lai ir viens variants, kuru lasot var atrast visas atbildes. Jo kamēr Jūs teiksiet, ka ir lietas, kas mums der no noteikumie, bet ir citas, kuras jāpielāgo, tikmēr būs šī problēma. Vismaz tās lietas, kuras jāpielāgu Latvijas čempionātam nu vajadzētu uzrakstīt.

Un par tiem pieteikumiem es papildināju eini, jo ja nekas nav mainījies, tad katra startējošā komanda var pieteikt arī treneri, rezerves copmani utt, kuri maču laikos var palīdzēt kontrolēt situāciju sektorā. Tādējādi tie, kas kurn, ka neredz ko dara citi, tiem tak ir pilnīga rīcības brīvība.
Negaidi uz citiem, bet esi tik labs, pazvani Ārijam Ūdrim, viņam kādreiz bija LV variants, izrediģē un laid pasaulē. Tas būtu konkrēts tavs ieguldījums.
Tiem, kuri kādreiz uzsāka sarunu par pārredzamību, pietika ar 5 min. sarunu, lai šo jautājumu noņemtu no dienas kārtības. Priecātos, ja arī citi to respektētu.

erudzi erudzi - 15-11-’06 18:52

par vietas aizņemšanu pēc starta signāla
Sacensību laikā dažreiz nepieciešams, kādu paspiest tālāk no meduspoda, tad parasti arī rodas strīdi. Noteikumos ir rakstīts, ka vietu skaitās aizņemta, ja ir uzsākta urbšana, proti – Началом сверления считается установка ледобура на лёд, un nolikts karodziņš. Man sanāca diskutēt ar vairākiem dalībniekiem, par vietas aizņemšanu, viedokļi bija atšķirīgi, bet pārsvarā tika uzskatīts, ka vispirms jāizurbj caurums, kas ir pretrunā ar noteikumos rakstīto, ja es pareizi saprotu krieviski rakstīto. Es tikai par, ja man ko paskaidro, bet mans cietais pauris neņem pretī skaidrojumu, ja tas neatbilst rakstītajam, bet gan vispārpieņemtai praksei.

Principiāli īpatnēja ir sākuma nostādne – strīdēties par bezjēdzīgu tēmu. Kāds iedomājas, ka eksistē medusvietas un gatavs gan otru paspiest nost, gan karot par to līdz bezgalībai. Pie tam suituācija vairāk gan ir ambiciozu sportistu pašu izdomāta. Sacensību laikā tāda nepastāv, jo tādā veidā nevienu no patiesi labas vietas tik vienkārši izstumt nevar. Reāli tā uzrodas reti, galvenokārt, sacensību sākumposmā, kad ambiciozi iesācēji ar nesportiskiem paņēmieniem un saviem principiem panaivi sadomā cīnīties ar atzītiem speciālistiem. Protams, ja kāds grib sabojāt otram copi, var atrast dažādus, pie tam arī legālus līdzekļus. Parasti šāda vēlme tiek apkarota dažādi. Labākie sportisti visi ir iemācījušies blefot. Bet tiesneši parasti ir pienācīgi instruēti, kā tādus gadījumus vērtēt, lai nākotnē šādiem censoņiem pārietu apetīte tā rīkoties.

JK JK - 15-11-’06 14:13

einis

Pie kāpnītēm var arī pielikt vēl to, ka katra komandas var arī visu apkalpojošo personālu pieteikt, kā to dara MAVER ar saviem spiegiem :-)

Pieņemu, ka komentārs, kā tas šajā lapā paredzēts, ir adresēts man, bet einis ir otrs adresāts. Tavu mājienu nesapratu, paskaidro, par kādiem pieteikumiem ir runa.

einis einis - 15-11-’06 11:03

……starp citu, ja paliek spēkā jaunais variants tad es arī zinu kur sarīkot pirmo kārtu :-)

Izrādās daudzi zin, tikai nav neviena reāla priekšlikuma. Padalies, varbūt varēsim izmantot.

einis einis - 15-11-’06 10:54

Par ziemas mačiem.
Līdz šim man šķita, ka makšķerēšanas sacensības vairāk vai mazāk bija tautas sports. Tagad izskatās, ka notiks sijāšana jo vienam otram no vadošajiem sportistiem ( un es esmu pārliecināts, ka tas vējš pūš tieši no tās puses) sākusi drebēt apakšlūpa. Uztraukums, ka kāds no “malas” varētu paiet garām, dara savu. Protams, ka vieglāk ir sacensties ar mazāku konkurentu skaitu nekā lielāku.
Šādas runas par līgu veidošanu jau izskanēja uz ledus pagājušā sezonā jo redz nevarot izkontrolēt kas notiek zonā! Manuprāt te jālasa savādāk “ nevaru uzreiz izčikot visus kas velk, lai paspētu pirmais pieskriet un apurbt”.
Šogad bija doma Ogrē izveidot savu komandu un to arī izdarīju. Sameklējām arī sponsorus. Bet izlasot jauno nolikuma projektu man sponsors tā arī pa tiešo pajautāja vai es varu garantēt, ka iekļūsim labāko 10-15 niekā. Kaut kā nevērās mute uz tukšiem solījumiem. Līdz ar to jautājums palika kā teikt karājamies gaisā.
Nevajadzētu makšķerēšanas sportu sākt pielīdzināt citiem sporta veidiem kur pastāv vairākas līgas. Gribēšana ir viena lieta, bet tas rezultāts var izrādīties stipri vien negaidīts. Sevišķi sporta spēlēs motivācija ir pavisam cita. Lai tiktu labā klubā nemaz nav vajadzības ar savu komandu atrasties elites grupā. Pietiek parādīt savas spējas un tev jau “draud” ar labu līgumu. Turklāt iespēja, ka kāds varētu pēkšņi ielekt no malas praktiski nepastāv jo līdz izcilam līmenim nepieciešami daudzi jo daudzi pacietīga darba gadi. Kurš nu kurš, bet es šo virtuvi pārzinu ļoti labi, pat izcili labi.
Kas attiecas uz makšķerēšanas sportu tad te tās lietas grozās nedaudz savādāk. Pagājušā sezonā, atsevišķās kārtās un nemaz ne reti mūsu labākie izlīda kā caur adatas aci. Rezultāti ir kļuvuši krietni blīvāki. Tas jau rada to intrigu un motivāciju, jo ir iespēja uz katru kārtu braukt un daļēji sākt savu maču it kā no jauna. Kāda motivācija būs tiem kas atkritīs uz otro līgu? Cīnīties par iekļūšanu nākamgad augstākajā līgā? Kurš dos garantiju, ka tā komanda vispār pastāvēs?
Es piemēram esmu pārliecināts, ka otrajā līgā esošās komandas, kurām uz trešo kārtu nekas “nespīdēs”, labāk aizbrauks uz kādu zivīgāku vietu pacopēt nekā brauks uz mačiem lai ar skābiem ģīmiem, no malas, pavērotu kā citi sitās par medaļām.
Es paliktu pie vecā varianta, jo nemaz jau viņš nav tik slikts. Ja kādam ir problēmas ar pāredzamību, lai ņem līdzi saliekamās kāpnītes un vispār jo mazāk redzēs kas notiek apkārt jo labāk pierādīs savu meistarību.

No kurienes parādās runas par pārredzamību? Tā tiešām nav problēma, tas jautājums pat netiek cilāts.
Ja tu labi pārzini sporta virtuvi, varbūt atbildi pats sev uz jautājumu, kāpēc citos sporta veidos eksistē atlases sacensības, fināli un līgas. Pēc tam iedomājies, ka mēs arī esam nonākuši līdz šai problēmai. Tikai tāpēc, ka mums pārak mazi tie sporta laukumi. Kāds var būt risinājums? Tavs arguments par to, ka kādas otrās līgas komandas brauks copēt, ir nenopietns. Tādi copmaņi, retāk komandas, kuras pagriež muguru mačiem, ja nevar būt starp vadošajiem, ir bijušas un būs. Par tiem mums galvu nebūtu jālauza. Jautājums ir, ko darīt ar tiem, kuri nedomā braukt copēt, bet grib piedalīties sacensībās, pie tam dalību tajās vērtē augstāk kā savu iegūto vietu.

erudzi erudzi - 15-11-’06 10:29

JK
Strīds bija par:
16. После сигнала “Старт” спортсмены могут свободно передвигаться в своих зонах и сверлить неограниченное число лунок. Место считается занятым после начала сверления обозначенной флажком лунки. Началом сверления считается установка ледобура на лёд………………………….
Daudzi ir pārliecināti, ka tikai pēc cauruma izurbšanas vieta ir aizņemta:)

Ja tu domā citādi kā daudzi, padalies ar savu viedokli. Tā ir vispārpieņemta prakse, ka zinošākie sportisti citus pamāca vai dod skaidrojumus. Bet mistiskus un apšaubāmus “daudzu” viedokļus parasti nekomentēju.

JK JK - 15-11-’06 10:09

14. “Длина зоны по отношению к берегу определяется из расчёта не менее 10 метров на каждого спортсмена в зоне. ….. Размеры зон устанавливаются с учётом того, чтобы на каждого спортсмена приходилось не менее 400 кв.м “ Par šo punktu kaujas ir bijušas un būs.

15.a. “До первого сигнала спортсмены отмечаются в протоколе судьи зоны, после чего располагаются по периметру зоны.” Šadi notikās tikai pēdējā posmā!

15.b. “В зоне спортсмены располагаются друг от друга на расстоянии не менее 5 метров. В спорном случае, при размещении флажков спортсменов ближе 5 метров друг от друга, вопрос решается судьёй в том числе и при помощи жребия. Преимущество имеет спортсмен, первым прибывший на выбранное место и отметивший его флажком. Бросать флажок для занятия места не разрешается.” Pēdējā posmā pirmajā kārtā gandrīz manā zonā sakāvās, jo redz tiesnesi nevarēja pateikt kuram taisnība!

27. “Каждый участник должен неукоснительно соблюдать правила соревнований.” Ja viņi zinātu, ko ievērot, tad nebūtu problēmu.

Nu cik tas prasītu laika, ja to vienreiz izdarītu?

Tu mani pārsteidz ar tik burtisku, es teiktu, primitīvu noteikumu izpratni. Taviem jautājumiem un mājieniem daudzkārt esmu devis skaidrojumus, nez kādēļ daži tos ātri aizmirst. Arī par strīdiem. Ja sektorā saskrienas divi stūrgalvīgie, no strīdiem vai teorētiskiem “semināriem” uz ledus neizbēgt. Sekas parasti ir vienas, – strīdnieki zaudē gan laiku, gan enerģiju. Visbiežāk pilnīgi nepamatoti. Nekas nemainīsies arī tad, ja noteikumi būs latviešu valodā. Iemeslu strīdam un sīkiem kašķiem varēs atrast vienmēr.

JK JK - 15-11-’06 08:37

asarītis

erudzi jau tev uzrakstīja, ka tikai daļa ir latviski uzrakstīta, pārsvarā organizatoriskās lietas. Pārējie noteikumi ir jāskatās starptautiskajos noteikumos, kā teikts nolikumā. Bet izrādās, ka ja tur apskatās visus noteikumus, tad izrādās, ka Latvijai tie 1:1 nav pieņemami vai arī negribam, tos pieņemt. Un tā atkal sāksies strīdēšanas, ka nolikumā rakstīts, ka jāskatās starptautisko maču noteikumi, bet tur rakstītais izrādās nav patiesība. Un tā pa to vāveres riņķi uz riņķi!
Vienreiz jāuztaisa tak kārtīgs dokuments un šī tukšā salmu malšana beigsies, bet var jau būt, ka es atkal kaut ko esmu saputrojis.

Citāts….izrādās, ka ja tur apskatās visus noteikumus, tad izrādās, ka Latvijai tie 1:1 nav pieņemami vai arī negribam, tos pieņemt.

Starptautiskajos noteikumos ir sadaļas, kuras regulē tikai pasaules un Eiropas līmeņa čempionātu norisi un kuras vienmēr tiek adaptētas konkrētajai situācijai. Ja domā, ka pārzini noteikumus, uzraksti, kurus pantus mūsu tiesneši neievēro. Citādi tavi teksti tiešām sāk izskatīties pēc paša pieminētās salmu kulšanas.

no laukiem no laukiem - 14-11-’06 21:24

Dažam laikam nav ko darīt var mačoties katru dienu. Jeņķi pat savus olimpiešus dažos veidos atlasa vienos mačos, vinnēji brauc, nevinnēji sveiki. Cik zinu pasaules mači ar notiek vienā kārtā. Kapēc mēs gudrojam ko jaunu?
Nav ko daudz dzesēt muti, izziņojiet pirmo kārtu un noteikumus, kas turpinās cīņu otrā līgā. Tik lai abās līgās piesakās vienlaicīgi. Redzēs cik ir gribētāju. Varbūt nekas nebūs jāmaina

copmanis copmanis - 14-11-’06 19:41

Nezin kur jūs zēni tos noteikumus tik grūši meklējat, Amerikā vai? Es paskatos LMSF lapā, caur turieni nav nekādu problēmu. Nupat vēlreiz iemetu aci teorijas lapā un atradu ka arītur ir links.

erudzi erudzi - 14-11-’06 19:16

Nolikums bija latviski, bet tur bija atruna, ka viss notiek pēc starptautiskajiem noteikumiem, kuri ir pagrūti atrodami.
Man iepriekš izdevās atras tikai krieviski, šajā pašā lapā sadaļā “sacensību noteikumi”. Pāris gadu atpakaļ CL bija arī latviski, atceros vēlāk arī kļūdu labojums sekoja, tikai nezinu vai tur bija viss pilnībā.

asarītis asarītis - 14-11-’06 18:45

JK Par ko ir runa? Pirmo reizi dzirdu, ka nolikumi ir angliski vai krieviski. Tu neesi kaut ko saputrojis?

Varu piekrist. Nolikumus savas valsts iekšējām sacensībām visi raksta savā valsts valodā. Nolikums parasti regulē visus konkrētā pasākuma organizātoriskos jautājumus, bet sacensību noteikumi ir tikai nolikuma viena sastāvdaļa, kura sava apjoma pēc reti tiek ieslēgta nolikuma tekstā. Pie tam noteikumi var būt jebkurā valodā. Vairums valstu kā pamatu lieto starptautisko federāciju oficiālos sacensību noteikumus, kuri mainās relatīvi reti. Zemledus makšķerēšanā pamatā ir teksts krievu valodā, citos veidos – noteikumu angliskais teksts. Mums bija latviskotais variants, bet man tas ir kaut kur noklīdis, ja kāds var to atsūtīt, labprāt izmantosim. Šobrīd arī RU variants nav radījis problēmas.

??? ??? - 14-11-’06 14:54

spiningotājam
Ja nav ko laba rakstīt, neraksti neko, bet nevis nodarbojies ar ap***šanu. Kas tev nepatīkams saistās ar Marlina vārdu? Viņš ir tavs konkurents vai iesmērējis kādu sliktu štrumentu? Uzraksti skaidri, mājienus vari atstāt sev. Ja negribi piedalīties nepiedalies, būs vieglāka dzīve citiem.

SPININGOTĀJS SPININGOTĀJS - 14-11-’06 13:29

kapēc visa diskusija tikai par ziemu, tapēc, ka tā tuvāk? par spiningošanu visi diskutēs tad kad tiks nostādīti fakta priekšā? sak, lēmums pieņemts iebildumu nebija?? man piemēram bija doma piedalīties spiningošanā otrā līgā, varbūt tikt pirmajā. bet izlasot organizatora vārdu MARLINS!!! paldies , kaut kā iztikšu, ar šo vārdu saistās daudz nepatīkama.. cik zinu neesmu vienīgais.. ar cieņu

JK JK - 14-11-’06 11:53

Nav jau vajadzīgs skaists variants nolikumam. Ir vajadzīgs viens, latviešu valodā, kuru jebkurš startēt gribošas var izlasīt un tad zināt, kas čepionātā jādara. Es ar esmu gatavs darboties, ja tiek izveidota kaut vai darba grupa, kas angļu un krievu variantus iztulko un pārraksta latviešu valodā.

erudzi erudzi - 14-11-’06 08:51

Gada sākumā nosakot komandu skaitu, kuras nākamajā gadā paliek 1.līgā, tas jau būtu pietiekams sākums, nekas netiktu atlikts uz gadu un palicēji tiktu noskaidroti pilnvērtīgā cīņā, nevis kilometrā no trīs kilometru distances. Saņemot garantijas, bet apzinoties, ka ir noteikta barjēra uz nākamo gadu, gatavošanās sezonai nevar būt nenopietna.

maaris maaris (E-pasts ) - 13-11-’06 22:02

varbuut taisam sacensiibu pirmo possmu teiksim durbes ezeraa !!!!! un peec tam sadalamies pa liigaam !!!!

erudzi erudzi - 13-11-’06 18:14

2 jst Pēc pašreizēja projekta 2007.gadā komanda var iesākt ar cerību uz 3 posmiem kopējā katlā, bet pēc pirmā posma palikt 2.līgā, kur vietu sadalījums faktiski var notikt tikai otrajā(iespējams vienīgajā) posmā, ja pieļauj, ka dažas komandas var pieteikties pa tiešo otrajā līgā, nepiedaloties kopējā pirmajā posmā. Cik objektīvi būs rezultāti, ja pirmajā posmā ir tāds nekļovs kā viengad Dūnītī, kad uzvarētājs varēja lepoties ar pusotru zivi, tad sadalījums līgās var sanākt pavisam interesants:) Iedomāsimies, ka izkrīt kāda no vadošajām komandām + vēl vienīgajā 2 līgas posmā, kurā iespējama cīņa par vietu, ir atkal totāls bezkļovs………………………………….. Tādēļ vismaz 2007. gadā būtu jāsaglabājas iepriekšējam formātam. Pietiktu tikai noteikt ??? komandu skaitu 2008. gada 1.līgai, ja vēl būs vajadzība dalīties. Īstenībā panākt, lai kāds atbalstītu zemledus makšķerēšanas komandu ir ļoti grūti, daudz kaitīgu šķidrumu caur nierēm jāizlaiž ,bet nedomāju, ka atradīsies daudz atbalstītāju, kuri būs ar mieru, ka sezonas sākumā nav zināms, kurā līgā komanda beigs sezonu.

Tu pilnīgi nevietā spekulē ar pieņēmumiem, pie tam tādiem, kurus mainīt nav mūsu varā. Par tādiem diskutēt var līdz bezgalībai.
Pilnīgi nepareizi, ka organizātoriem būtu jārūpējas, lai labākais attiecīgā reizē nepaliktu pēdējais. Neesi pamanījis, – pat pasaules izcilākie sportisti kādreiz totāli izkrīt no sarakstiem kādas sīkas nejaušības vai savainojuma dēļ, kas tiem liedz piedalīties kādās svarīgās sacensībās.
Kādēļ gaidīt vēl gadu? Pēc gada būs tieši tādi paši jautājumi. Iedomājies, ka čempions tiek noteikts pēc citas sistēmas. Ar priekšsacīksti un sekojošu finālu. Tavuprāt, sistēma neder, jo dažu spēkavīru māc bailes, ka viņš netiks finālā. Vai nakošgad viņš nebaidīsies? Varbūt būs otrādi, saņēmis garantijas ,viņš sezonai nopietni negatavosies un būs sliktāks par kādu no otrās līgas.
Par atbalstītājiem tavs arguments izskatās stipri samākslots. Vai tad divu līgu esamība liedz tev kaut ko solīt savam sponsoram? Jūtu tev līdzi, būs grūti, ja pēkšņi būs, kā tu saki, totāls bezkļovs.:-)

JK JK - 13-11-’06 15:25

Jā. Es palikšu pie sava. Un kuram būs taisnība, to parādīs laiks. Viens ir skaidrs, ka neuzvarāmo nav. Arī šis sezonas rezultātos 13 sportistiem no 30-ka, sliktākais rezultāts ir zem 15. vietas.

Bet vai nolikums šogad beidzot būs tāds, kurā lasot varēs visas atbildes atrast, jeb skatīsimies atkal 3 variantos un katrs runāsim par savu taisnību?

Laiks jau sen visu ir salicis savās vietās. Neticu, ka šogad nolikums beidzot būs tāds…, jo tas ir atkarīgs arī no lasītāja. Visticamāk, tas atkal būs atbilstošs manai izpratnei. Nesaprotu, kas traucē tev pašam piedāvāt kādu skaistu variantu.

jst jst - 13-11-’06 14:40

erudzi
Ar ko tavs piedāvātais limits atšķiras no divu līgu idejas? Ko darīt tiem, kas neiekļausies?
Kas ir interesantāk iesācēju komandai – palikt 18.vietā kopējā katlā, vai ieņemt trešo apbalvoto vietu otrā līgā un nākamajā gadā pāriet uz pirmo līgu?
Nesaprotu tavu domu par sarežģījumiem darbā ar atbalstītājiem. Tikai nesaki man, ka atbalstītāji priecātos vairāk par 15. vietu pirmā līgā, nevis par 1. vietu otrā līgā.

NG
Divām līgām ir priekšrocības un ir arī trūkumi. Domāju, ka tas viss ir zināms. Divas līgas ziemā šobrīd ir vispirms jau organizātoru vēlme, kuri izjutuši, ko nozīmē liels komandu skaits. Jebkurā gadījumā, palielinoties komandu skaitam, ja vēlamies saglabāt sportiskus principus, citu reālu risinājumu neredzu.

Es priecātos, ja LMSF valdes loceklis G. Kārkliņš, kā atbildīgais par šo sporta veidu un citi aktīvisti paši šo jautājumu pārrunātu un pieņemtu attiecīgu lēmumu. Laika vēl nedaudz ir.

Varu piekrist – dalības naudas palielināšana dotu nelielu palīdzību organizātoriem, kuriem katrā vietā ir savas problēmas. Vienā rajonā nav, kas uztaisa zonas, citā – nav, kas sargā zonas, lai tajās pirms sacīkstēm neviens neieietu. Taču tas daudz ko nepalīdzēs, jo svarīgākas ir citas problēmas.

Vispirms – ūdenstilpes izvēle. Tu piemini 1000 ezerus, bet nosauc kādus 3 – 4 potenciālos reālos ezerus, kuros kāds varētu sarīkot sacensības 120-150 sportistiem un var izveidot kaut cik zivīgas un viendabīgas 5 zonas katru gandrīz hektāru lielu, pie tam priekš 2 dienām katru savā vietā. Pat ar domu, ka nebūs jādiskutē par 10 m krasta zonu vienam dalībniekam. Atceries, – pat Baltezeriem ir divi trūkumi – slikti prognozējami ledus apstākļi un izteikti neviendabīgs zivju sadalījums. To visu mēs izjutām divas reizes plānojot PČ.

JK
Tu gribi apgalvot, – neviens vēl nezin, kurā līgā katrs startēs, bet pati doma, ka varētu pēc pirmās kārtas nonākt otrā līgā, jau ir radījusi gan tev, gan kādam iespējamam dalībniekam problēmas?!?
Ar šādiem argumentiem tev maz cerību ietekmēt LMSF valdes lēmumus. Piemini Lipmani, Putinu vai Romas pāvestu, tas neko nemaina.

Jonis Jonis - 13-11-’06 14:32

Vajadzētu trīs līgas izveidot vasaras pludiņmakšķerēšanas sacensībās:)

JK JK - 13-11-’06 10:33

NG es ar esmu pret līgām, jo piemēram no tām 2 manis savervētajām komandām, vieni atsakās vispār startēt, ja taisa līgas, bet otrie daļēji pārgāja zem cita karoga. Jautājums ir: “Cik mēs esam spējīgi šos lēmumus ietekmēt.” Vai te nebūs tāpat kā Latvijas hokeja federācijā, kur visi saka vienu, bet Lipmans dara to, kas viņam izdevīgāk. Tur to es saprotu, jo tur liela nauda grozās, bet kas būs te?

NG NG - 13-11-’06 10:20

Es kā cilvēks, kurš pēdējos gados esmu iniciējis vismaz desmit jaunu komandu tapšanu, kurš visu laiku cenšās “iznest sportu tautā” esmu viennozīmīgi pret divām līgām, vismaz līdz brīdim kamēr nav vairāk par 30 komandām. Tikko sāksies dalīšanās līgās, tā komandu skaits samazināsies, patreiz jebkuram ir dota iespēja “izdrāzt” kādu no vadošajiem sportistiem, ir intriga, paškiram atpakaļ ziemas diskusijas, kaifs, visi kaut ko skaita un rēķina, analizē un plāno, sākoties dalīšanai līgās tas viss var izbeigties. Zinu, ka galvenie iniciatori šādam lēmumam ir daži sportisti, jo nevarot kontrolēt zonā notiekošo, muļķības, visu var redzēt un izkontrolēt, par to liecina pagājušās ziemas rezultātu tabula, augšā ir visi, kam tur bija jābūt, kādā secībā tas jau ir atkarīgs no veiksmes.
Ja arguments ir vieta kur notiek sacensības, tad tas ir tikai darīšanas jautājums, gan tradicionālie Baltezers un Dūņezers ļauj izvietot ļoti lielu daudzumu zonu, Latvijā ir tūkstošiem ezeru un pie daudziem ir laba piebraukšana un viss kas vajadzīgs lai sportisti varētu pārnakšņot , sasildīties vai paēst, viss atkarīgs no organizatora vēlēšanās darīt.
Mans priekšlikums ir pacelt dalības maksu dalībai LČ, piemēram ja par katru posmu no komandas tiks iekasēti teiksim 15 – 20 lati, tad sacensību organizatorus, kas grib un var noorganizēt sacensības, būs daudz vieglāk atrast.

erudzi erudzi - 10-11-’06 11:03

Vai ta dalībnieku skaits šogad bija tik kritiski liels, ka jātaisa divas līgas? Šogad mači, manuprāt, bija ļoti interesanti. Iesācēji tak lielmeistariem īpašas raizes nesagādāja, drīzāk neērtības, bija grūtāk – visam sektorā notiekošajam nevarēja izsekot, līdz ar to radās daži pārsteigumi, radās lielāka intriga. Protokolu galvgalī tāpat bija praktiski tie paši sportisti un komandas, kuri tur bija iepriekš. Piekrītu, ka organizatoriem neklājās viegli, bet vai nākotnē būs vienkāršāk organizēt sacensības divās līgās. Galu galā sacensības var zaudēt sasniegto popularitāti. Varbūt vienkārši noteikt komandu skaita limitu, kā F1. Precīzi definēt rotācijas principus. Visticamāk, ka uz 2007.gada čempi vairs nepieteiksies tik daudz un tās pašas komandas, būs jau dabiska rotācija. Cilvēki daudzmaz ir sapazinušies, būs vieglāk komplektēt komandas, pat būs spiesti apvienoties, lai noturētos noteiktajā X skaitā, līdz ar to atkritīs tie, kuri sacensību laikā aizmieg uz kastes. LMSF pašreiz piedāvātais LR čempionāta formāta projekts, var radīt sarežģījumus sadarbībai ar komandu atbalstītiem.

JK JK - 10-11-’06 06:28

ES
Kur tu izlasījis šo slepeno informāciju? Bet ja tā padomā, tad sportā bez ambīcijām tālu nevar tikt! (devil)

ES ES - 09-11-’06 20:44

Es skstos tu sevi jau pie elites pieskaiti?

JK JK - 09-11-’06 20:19

Nu ja paskatamies uz to, kā apskaidrojāt, tad protams, ja spējām 2, tad trešo posmu arī noorganizēsim. Man apakšā bija vairāk tā doma, kā objektīvāk sadalīt pa līgām. Man ir aizdomas, ka pēc līgu izveides daudzi vairs negribēs startēt, jo nevarēs tik grandiem klāt, bet vai mēs to gribām? No Daugavpils vai Liepājas atbraukušie noteikti grib pagrūstīties ar eliti, jo ziemā ir visvieglāk tik viņiem klāt, jo nav tie lielie tūkstoši vajadzīgi kā vasarā.(h)

JK JK - 09-11-’06 10:52

Es par ziemas copi.
Ja tiešām pārejam uz 2 līgām, tad tikai vienu posmu pirms sadalām pa līgām, būs par mazu, jo uz kādas konkrētas ūdenstilpnes var jebkurš izšaut un būt spicē, bet uz citām paliks tālu aizmugurē. Mans priekšlikums ir atlasē taisīt 2 posmus un pēc tam vēl 2.Bet ar 2008. atkal paliekam pie 3 posmiem. Bet vai ir jau apmēram zināms cik komandas taisās startēt? Varbūt nepiesakās vairāk un nekas nav sevišķi jādala.

Absolūto recizitāti sasniegt ir neiespējami, mums jāvienojas par zelta vidusceļu. Tavs piedāvātais risinājums maz atšķiras no vecās sistēmas. Ja varam uztaisīt divas kārtas, tad atliek tikai sīkums – uztaisīt tādu pašu trešo un iepriekšējā sistēma būs saglabāta.
Izšaut var viens vai divi sportisti, taču šeit runa ir par komandām. Komandu vērtējumā tāda varbūtība ir neliela. Pie tam pirmo kārtu plānots rīkot Rīgas pievārtē, kādā no lielākajai sportistu daļai pazīstamām vietām. Ja tur kāda komanda, kā tu saki, izšaus, nez vai kāds varēs apgalvot, ka tas ir nepelnīti.



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top