jaunumi   contact

« Tikai dažas īsziņas.… | Home | Sacensības zemledus m… »

LR čempionāta 2.posms Dūņezerā

Šodien Dūņezerā sākās LR 2007.gada zemledus makšķerēšanas čempionāta otrā posma sacensības. Laika apstākļi lieliski, - D, DR vējiņš, -5° C, saulains. Taču pirmajā dienā zonas bija izvietotas relatīvi nabadzīgākajā ezera rajonā, tāpēc lomi bija nelieli. Jācer, ka rīt lomi būs nopietnāki, jo zonas atradīsies it kā zivīgākā rajonā. Kā var redzēt no protokola, iepriekšējo gadu līderiem neklājas viegli. Tikai Guntis Kārkliņš un Laila Grīnberga spēja saglabāt pirmajā posmā uzsākto tempu un joprojām atrodas tabulas galvgalī. Labu sniegumu šogad rāda arī Pēteris Grieze un Krišjānis Krasovskis.

Uzklikšķini!Uzklikšķini!Uzklikšķini!




Arī otrās dienas rezultāti rādīja, ka Guntis Kārkliņš nedomā atdot savas līdera pozīcijas. Ar iegūtajiem 2 punktiem vinš izcīnīja pārliecinošu uzvaru arī otrā posma sacensībās un tagad viņam ir vislielākās iespējas izcīnīt arī 2007. gada Latvijas čempiona nosaukumu. Otro vietu posmā ar 4 punktiem izcīnīja Harijs Raciborskis no Normark komandas, trešo ar tādu pašu punktu skaitu, bet ar 30 g mazāku loma kopsvaru ieguva Andrējs Fiļimonovs no MK Pasaule. Komandu vērtējumā vadībā pēc diviem posmiem pārliecinoši ir Salmo komanda.

Rezultāti pēc 2. posma

Trešais posms notiks plānotajā laikā, taču, kā paziņoja trešā posma organizātors Maver Sport LV, sacensību vieta būs Dūņezers. Pulcēšanās līdz 9:00, sacensību sākums 11:00.
 
17. 02. 2007


78 komentāri

janis janis - 11-03-’07 20:31

to Iv.
Tu doma ka sportists dizi vicinasies un blaustisie,ka man keras lielas raudas?ko tu zini?tu redzeeji ka vins slepus zivis no kautkurienes dabu?tevi ir tiesi pieradijumi,kad Guntis ir krapies?
tu to nofotografeji?cilvekam neizdarot lielas kustibas nevar izvilkt lielu zivi?un kas tad ir,kad vins nokera tas lielas raudas?ko tad pats nemakskereeji?kas to lai zin,tikpat labi Guntim ta zivs tur apaksa paradijas..taka ja tev ir tiesi pieradijumi -tad velos redzeet,ja nav paklusee..
labaak klusesanas zelts..neka runasanas sudrabs..

lv lv - 10-03-’07 21:33

skatoties peec rezultaatiem nerial!!!!!!!
Guntis 2193
filimonovs 1622
ikstinjsh 1104
maklere 776 njeemot veeraa,ka vinja bija viens no tuvaakajiem daliibniekiem kas makshkjereeja blakus guntim un neredzeeja nevienu raudu!!!hmm nerial, un kaads piekritiis ka vinja nemaak makshkjereet
grigorjevs 1039
margevichs 752
zomerfelds 579
vecveerbinsh 1007
liepinjsh 587
shevcovs 771
nukjis 1199
ti rmanis 955
kuzmins 591
jevs-rozenlauks 491
voits 1066
ūdris 918
lācis 556
strēle 527
shlokorcinjsh 1076

kopsumaa tikai filimonovs vis tuvaakais un vinsh seedeeja tuvaak a zonai dziljumaa,kur bija baltaa zivs ,praktiski ielika visiem pa 1 kg ,tad jau vairs neviens nemaak makshkjereet!!

fg fg - 02-03-’07 22:58

mg Nu paldies dievam tev ar beidzot pieleca.

mg mg - 02-03-’07 21:09

vienkarsi makskeresana ir atputa nevis vieta kur smaukties…

fg fg - 02-03-’07 15:39

Jopcik popcik, mg kāpēc tu taisi smaku kad velc kaut ko? Tas nav atļauts. Tiesneši nevar pieiet tuvumā… a tu pa to laiku laikam velc plakanos no biksēm. Es taču zinu! Man rīt būs gāzmaska iedošu soģim lai sēž tev blakus un izčamda, kas tev tur biksēs.

oskars oskars - 01-03-’07 23:44

neņem to,mg,galvā,viņš ir ieciklējies. es zinu,kā ķer kārkliņš,kāds ir viņa temps,tev pie tāda tempa netikt,tu pa daudz izlādējies,neptiesi apsūdzot cilvēkus :)
un vispār,tu tā peries,itkā viņš būtu atņēmis tev pirmo vietu :D

??? ??? - 01-03-’07 22:35

taapeec ka viņš ved maajaas…. buutu smiekliigi ja taads vecis kaa viņš njemtu zivis liidzi… un vel kas, pirms ieeshanas zonaa tachu tiesnesis paarbauda visus, ja ar to pa maz tad lai naakosho reizi iz;geerb plikus ja nevar savaadaak

mg mg - 01-03-’07 22:18

Tad kadelj vinjs uzreiz pec sversanas zivis njema lidz uz masinu?

??? ??? - 01-03-’07 20:56

mg – 25 02 07 – 23:43

Zivis ari vinjs svera kaut ari tas ir jadara tiesnesim.

vinjsh tikai lika zivis uz svariem nevis sveera taas

??? ??? - 01-03-’07 20:54

Agris Jr
(Un klīda baumas, kad viņs ar visām zivīm gāja uz toleti katru dienu) tu vispaar filtree ko tu runaa ??? jot araa no zonas zivis atdo tiesnesim, taka paskaidro kaa tas iespeejams…
un starpcitu otraa dienaa vinjs vilka visu laiku pats redzeeju jo biju tai zonaa.

oskars oskars - 01-03-’07 12:44

ko jūs tramdat kārkliņu? kad,mg,tu sāksi strādāt ar barībām,eksperimentēt un meklēt,kas zivīm patīk,ko viņas vēlas katrā ūdenstilpnē un atradīsi,un tev sāks zivis nākt pašas klāt,tad arī varēsi sākt bļaustīties,kapēc kāds noķer vairāk nekā tu un kur viņš dabū raudas.
a kamēr,tu neko vairāk,kā virināt muti,neesi iemācījies,pastāv klusu un labāk ,tai vietā,lai aprietu cilvēku,aprunājies,palūdz padomu,un ja paveiksies,viņš padalīsies ar tevi savā noslēpumā,bet domāju,ka tev nespīd,tu nemāki ar cilvēkiem runāt,tu rej.

JK JK - 28-02-’07 15:45

Ja Dievs ir, tad viņš noteikti ir copmanis! Paldies viņam un LMSF. (angel)

Suits Suits - 28-02-’07 14:10

Pateicoties gripas epidēmijai, mūsu sastāvs ir palicis ne tikai bez rezervistiem, bet arī pamatsastāvā ir robs. Tas nozīmē, ka piesakot vēl divus citus spēlētājus, formāli pārkāpsim nolikumu. Ko domā JST un pārējā tauta par šo situāciju, jo pieņemu, ka arī vairākām citām komandām varētu būt analoģiskas problēmas ar komplektāciju? Būtu stulbi izraut brīvdienās cilvēku pamačoties un pirms sacensību sākuma aizsūtīt viņu mājās, jo tāda lūk ir kārtība. :-[ Uz titulu un troni nepretendējam. Ko sakat?

LMSF valde ir atbalstījusi nelielu atkāpi no nolikuma. Ievērojot to, ka valstī ir gripas epidēmija, pēdējā kārtā ir atļauta papildus divu rezervistu pieteikšana. Tātad, papildus jau pieteiktajiem var izmantot vēl divus rezervistus.

mg mg - 27-02-’07 21:49

Lai nakamaja diena sava maisinja saliktu!

Agris Jr Agris Jr - 26-02-’07 15:02

Bet taču neviens cilvēks neteiktu kad viņam ir 4 raudas. Un preškam viņs ņēma līdzi zivis?

NG NG - 26-02-’07 10:22

To tu viņam arī uzprasi, nevis jauc gaisu ar saviem pieņēmumiem, pieej klāt un uzprasi.
Zivis sver vai nu tieneši vai brīvprātīgie palīgi, un kāda starpība vai viņš stāv un skatās vai palīdz un pēc tam kopā ar jums kurn, ka viss process ievelkās. Gan es gan visi organizatori vienmēr aicina komandu pārstāvjus uz lomu svēršanu, bet atnāk parasti tikai 3-5 cilvēki.
Kas attiecās uz jebkurām aizdomāma, tad kaut kā neatceros, ka kāds cits izņemot mani jebkad būtu uzrakstījis kādu protestu vai oficiāli ierosinājis kādu papildus pārbaudi, personīgi es ticu, ka viss notiek godīgi, jo zinu cik nopietni Guntis šai ziemai gatavojās, bet tas ir pavisam normāli, ka tie, kas ir starp pēdējiem nevar saprast kā kāds var vienmēr būt starp pirmajiem

Agris Jr Agris Jr - 26-02-’07 07:59

Bet preškam viņs ņema līdz zivis?

mg mg - 25-02-’07 23:43

Zivis ari vinjs svera kaut ari tas ir jadara tiesnesim.

Agris Jr Agris Jr - 25-02-’07 13:54

Un klīda baumas, kad viņs ar visām zivīm gāja uz toleti katru dienu.Manuprāt mēs visi piedalamies lai atpūstos nevis krāpties.

mg mg - 25-02-’07 13:48

Agris- tieši ta taja zonaa reti kuram bija raudas!

Agris Jr Agris Jr - 24-02-’07 23:11

Nu jā ja citi domā kad Guntis ir paslēpis zivis tad viņš ir japieķer.Bet tikuntā tač neviens cilvēks nebļautu kad viņam ir 4 100gramīgas raudas.Un kādēļ viņš ņēma līdzi zivis?Pēc 1dienas?

ķīsis ķīsis - 22-02-’07 16:28

Vieca
Nevajdzēja jau nu iespringt. Kādu nedēļu vai divas atpakaļ jst tepat sporta lapā jau to rakstīja un slavēja Normarku… :-)

Vieca Vieca (E-pasts ) - 22-02-’07 16:14

JST
Ja pareizi atceros, tad mūsu komanda organizē šogad (atvainojos par pārteikšanos, iepriekšējā komentārā) LR vienu posmu spiningošanā un LR cempionātu divcīņā.

Ineta Ineta - 22-02-’07 16:11

Nu kādu kalkulātoru Dieviņš devis, tāds arī ir:-pKam ta citam lai uzticas?

NG NG - 22-02-’07 16:08

Mirtin, tā visa rēķināšana un skaitīšana ir viena no sastāvdaļām visam procesam ko saucam par mačiem, protams, ka man ir izrēķināti visi varianti, bet vadoties no pieredzes es neko neprognozēšu, jo makšķerēšana paliek makšķerēšana.
Par Gunti runājot, viņš nedrīks krist nemaz, jo pat divas trešās vietas var būt liktenīgas, pagājušajā čempionātā bija tieši tāpat, pirms trešās kārtas līderis, bet finālā netika pat uz pjedestāla, pie patreizējās konkurences un sportistu augstā līmeņa jebkura mazākā kļūda var būt liktenīga. Tiem, kas ir aukšgalā es ieteiktu izraktīt savus un visu tuvāko konkurentu punktus un uzreiz pēc svēršanas jau varēsiet visu noskaidrot un sarēķināt, tādējādi arī nokontrolējot sekretariāta un kompja darbu.

ķīsis ķīsis - 22-02-’07 15:25

Ineta

Raksti lieliem burtiem un boldā.:) Neuzticies lētiem kaukulātoriem. :)

Viss bija labi un būs labi.

JK JK - 22-02-’07 14:50

Ineta
Būšanu jau ir, bet ne tādā formā, lai varētu izkaukulēt ātri, cik pretendentu ir uz attiecīgo pjedestālu.
NG
5 komandas ir 30 punktu robežās. Finišs atkal baisais komandu vērtējumā. Man ar noņemt sliktāko rezultātu patīk, jo tad esmu atkal savu rezultātu uzlabojis salīdzinot ar pagājušo gadu.

<span class='registered'>mirtins</span> mirtins - 22-02-’07 14:48

NG – a tu izvilki bez viena posma, vai ar posmu?:) Es te štukoju, štukoju… un izštukoju, ka pagaidām vēl nav vērts. Vot pēc pirmspēdējās kārtas, tad gan… piemēram pašlaik sportists ir septītā vietā, pieņemsim. Pat ja viņš dabū tikai divus punktus, vēl ir nepieciešams lai visi priekšā esošie nostartē slikti. Nu ok, viens var noiet garām, otrs notiet garām, nu labi trīs vai četri nostartē slikti, taču nevar cerēt, ka seši vadošie sportisti nostartēs slikti divas kārtas. Nu vienu jā, bet to var skaitīt laukā, bet divas?… nu cerības ir baigi mazās un izskatās, ka pat ja Guntis kādu no kārtām nobliezīs reāli vāji, tad viņš vēl var atļauties nostartet viduvēji, lai iegūtu čempiona titulu:) Vai esmu tuvu patiesībai? vai tālu?:))

NG NG - 22-02-’07 13:39

JK, es visu izvilku, pārvilku un apvilku, tiesa gan pirmajam 20niekam individuāli, diemžēl tevis tur nav, man pagaidām izdevīgāks būtu variants, kad sliktāko kārtu neņem ārā, bet ir tā kā ir, Asarim gan ir vēl ļoti reālas cerības kaut ko mainīt, jums tikai nopietni jāpadomā ko liksiet Edgara vietā, tad viss var izdoties. Tu sestdien uz Baltezeru brauksi?, jā starp citu, tu solījeis šodien iebraukt un savākt savus sarkanādainos bērnus.

erudzi erudzi - 22-02-’07 12:11

2 JK
Ieliec savu j-pastu, dabūsi indvid.rez pa 2 posmiem.

Ineta Ineta - 22-02-’07 11:59

JK- nu tak pie rezultātiem komandu kopprotokolā ir abu divu posmu kopējais rezultāts arī(angel)

JK JK - 22-02-’07 11:52

Vai kāds nav apkopojis kopējo tabulu pēc abiem posmiem? Tā negribās to darīt un fāters ar laukos iesnidzis un negribās šamo traucēt, lai kaukulētu visus iespējamos variantus manai uzvarai nākamājā posmā.(devil)
Končaiķe sorita gorjāčije latvijskie parņi. Vilciens jau ir aizgājis un tagad jādomā jau par noslēgumu!!! (angel)

NG NG - 22-02-’07 11:42

par sacensību organizēšanu, Haris aizstāv Normark komandu, bet mans komentārs attiecās tikai un vienīgi uz Vieču, nevis visu komandu vai to atbalstošo firmu, ko visnotaļ cienu par sporta atbalstīšanu, diemžēl Vieča nav informēts, ka sacensību organizatori nestāv rindā, pat pavisam otrādi, nav neviena gribētāja, kurš pats pieteiktos kāda no posmu organizēšanai, tāpēc Viečam ir visas iespējas izvērsties, vienas sacensību kārtas noorganizēšana izmaksā + – ap 400 latiem, neskaitot tiesnešus. Es gan varu saprast arī Vieču, jo tieši es viņu treniņu dienā palūdzu pārcelties tālāk no sacensību sektoriem, piedraudot ar protesta iesniegšanu, bet lai nu paliek, sacensības notika, ja neskaita nelielu kļūdu apbalvošanā, kura tiks novērsta nākošajā sacensību kārtā, tad viss noritēja labi un tas, kas patreiz šeit notiekās ir pavisam normālas emocijas pirms trešās kārtas, pāris dienas pirms mačiem daudzi vispār nebūs runājami, jo lai vai kā slikts ir tas karavīrs, kurš negrib kļūt par ģenerāli.
p.s. un finansiāla labuma kādai firmai no sporta atbalstīšanas nav, parasti tas viss ir ar lielu mīnusa zīmi, vienkārši liels paldies visiem uzņēmumiem, kuri ziedo savu naudu komandu atbalstīšanai, lai gan tik pat labi šo naudu varētu ziedot savām izklaidēm.

jst jst - 22-02-’07 10:59

erudzi
Martins raksta par būtību, kā viņš to redz. Tu raksti par neko, tikai izliec publiskai apskatei savas problēmas. Konkrētāk, kas tev ir būtība un kur ir kļūdas, kuras nevar izlabot?

Kur tu redzēji, ka daļa atbildības par kļūdam protokolos tiek uzliktas uz pašiem dalībniekiem? Par kādu atbildību ir runa? Par atbildību pret sevi un komandas biedriem?!
Ja kāds bez piezīmēm uzliek savu parakstu (vizē) uz kāda dokumenta, viņš tikai apliecina, ka pret saturu viņam nav iebildumu.

Par tiem uzņēmumiem, kas grib popularizēt…Varbūt kādam tas ir jaunums, taču viss nav tik primitīvi, kā tu to pasniedz.

<span class='registered'>mirtins</span> mirtins - 22-02-’07 10:39

erudzi – nu par kādu vienu pusi tu runā:)? Kļūda pieļauta, ko tagad, man izģērbties plikam, pavaļāties sniegā, nogulties uz sliedēm… nu ko? :)) Kļūda ir konstatēta, tiek publiski apspriesta, bet kā tev šķiet, ko pašlaik vēl vajadzētu darīt? Es arī varētu tagad bļaustīties, galvenais tiesnesis idiots, pirms lasīšanas nepārbaudīja. Lūdzu priekšlikumus, kā to visu var labot? Kur ir kaut viens priekšlikums? Ko un kā vajag darīt. Lūk no Krāna normāls teksts, varbūt tiēšām pie zonām vajag uzrakstus pielikt, varbūt tas līdzēs. Lūgtum pasākuma rīkotājus par to padomāt. Bet par apbalvošanu? – kad vēl visi būs sanākuši kopā? Tikai pirms nākamā posma, tad nu ierosinājumus galvenajam tiesnesim, kā vajadzētu šajā gadījumā rīkoties.

un kur ir otra puse?

Ineta Ineta - 22-02-’07 10:14

Nu neviens taču nenoveļ atbildību uz dalībniekiem par kļūdām;)jums nu arī visiem patīk pārspīlētX-(
Bet vienu gan es gluži cilvēciski nesaprotu- kāpēc gan jums tie rezultātu protokoli vajadzīgi, ja jums pašiem savi rezultāti neinteresē?Ja es būtu dalībnieks un zinātu, ka esmu pietiekam daudz zivtiņu saķēris, lai ietu un pirmajām 3 vietām-man tiešām būtu interesanti ne tikai kādi un vai pareizi rezultāti ir man, bet arī maniem vistuvākajiem konkurentiem.It sevišķi kā šoreiz, kad tie 4 punkti bija vairākiem dalībniekiem.Vai tiešām nav interesanti apskatīties?Tad jau tiešām var sarakstīt jebko:-[
Lūdzu nākamajā posmā, vēl jo vairāk tāpēc, ka pēdējais, pasekot līdzi saviem rezultātiem un skaļi protestēt ja kas ne tā kā vajag.Vai nu būšu es vai kāds cits, vienalga labāk 5 minūtes pakavēties ilgāk un nosaukt īstos uzvarētājus, nekā te zākāt vienam otru.;-)

erudzi erudzi - 22-02-’07 09:54

mirtins
Izskatās, ka šoreiz redzi tikai bildes vienu pusi – pusi kurā pats atrodies, tāpēc var viegli saprast aizrautīgās aizstāvības runas, kuras pāriet apsūdzībās, bieži palaižot garām pat lietas būtību(tā ir tipiska reakcija uz kritiku:))). Neuzskatu, ka ir pareizi uzlikt daļu atbildības par kļūdām protokolos uz pašiem dalībniekiem.
Es uzskatu, ka visi var kļūdīties, bet dažas kļūdas pilnībā izlabot nevarēs, tādēļ ir rūpīgāk jāpārbauda rezultāti pirms paziņošanas.
Uzņēmumi veido komandas, lai popularizētu savus produktus un pakalpojumus vai vienkārši atbalstītu savējos, šajā gadījumā tas ir produkts. Ja komandai ir dalībnieks, kurš sasniedzis atzīstamus rezultātus un kopvērtējums tiek iefiksēts priekš kāda no mēdijiem, a tur nav pareizais kadrā, tad sanāk, ka komandas ieguldījums nav devis efektu – kādēļ? Vienkārši jāpierod pie domas, ka šie mači vairs nav tikai entuziastu un domubiedru tusiņš, ka bez rīkotāju atbalstītājiem ir arī komandu atbalstītāji, kas to lietu padara vēl aizraujošāku un profesionālāku.

kraans kraans - 22-02-’07 08:44

ech,ko var cepties par tiem caurumiem iebarotajiem un nebut ne tie, kas pashi spiecakie shajaa posmaa.nu,atnaca kads vietejai pensionars kajitim zivtinju pacopet,kuraam vispariba nekadas sajegas, kas tie par mietiem tur uz ledusslaikti un kas tur notiek (a varbut vajadzeja uzlikt plakatu uz ledus “nozogujumā neiet, notiek sacensības“un onulim butu skaidra bilde, nu,izurba caurumu, ielika skjipsninju motili (tapat ar visu motilja likshanu cope struntiga, ja neteiktu vairak,tad atnaca onkulji dusmigam sejam un aizdina projam. Tiesneshi pienjema lemumu,visiem viss skaidrs, tikai atseviksjiem joprojam nav sirdsmiera,pielajujot domu, ka tas onkulis tagad novilka piesieto asari;)D

mirtins mirtins - 22-02-’07 07:55

Jst – oi sori… reizēm grafomāns pamostas:))) ņemšu vērā:))

jst jst - 21-02-’07 23:13

mirtins
Tavi komentāri ir 2X garāki kā šī programma to pieļauj. Garu komentāru gadījumos tie jāsadala divās daļās.

mirtins mirtins - 21-02-’07 23:05

Vieca, 22:56

Neviens neprasa, lai kāds cits labotu citu pieļautās kļūdas. Pasaki tu godīgais cilvēk. Vai tu būtu līdis iežogotajā zonā makšķerēt, pat ja nebūtu sportists? Man tas nebūtu ienācis prātā. Jo ja kaut kas ir nožogots, tātad, tāda nepieciešamība ir radusies un es vismaz būtu mēģinājis kaut ko vairāk uzzināt, pirms sperties tur iekšā. Pieļauju, ka arī sacensību organizētājiem neienāca prātā, ka tādi idioti var uzrasties. Un man šķiet, ka kļūda tika labota.

Ja tu runā par kļūdu, ka tika apbalvots sportists kuram balva nepienācās, tad es domāju kļūda nav tik liela kā tu to pasniedz. Pasaki, kā lai to kļūdu pašlaik labo. Man šķiet, ka to var izlabot tikai pirms nākamā posma. Tad ko tagad cepties? Tabulā viss skaidri un gaiši uzrakstīts. Nu un lūgtum komandas pārstāvi vērsties pie galvenā tiesneša ar prasību labot radušos kļūdu.

un nevajag būt pašam gudrākajam IT jomā, lai saprastu, ka šķirojot datus Excel programmā šāda kļūda var rasties. Diemžēl šī kļūda tika pamanīta par vēlu. Lai met akmeni sekretārei tas kurš nezina, kādā saspringtā gaisotnē un stresā notiek darbs, kad printeris pirms katra posma atkal pēkšņi atsakās darboties, kad izveidotā programma aprēķināšanai ir paredzēta tikai pirmajai dienai, nevies otrajai un steigā jāizdomā kā lai bez pārrakstīšanas ar roku , ātri dabū gatavus zonas protokolus, kad pēkšņi izrādās 20.komandas nav, bet kompis to 20.numuru tik un tā ierēķina…

tas viss ir izdarāms un paveicams, bet ja tev līdz startam ir atlikusi pusstunda un kaut kas noiet greizi, jo vecais Mērfijs nesnauž, un tev par visām varītēm ir kaut kas jāizdomā… zini vecīt, tā meitene ne tikai pārmetumus nav pelnījusi, bet gan lai viņai pieminekli uzceļ:) Protams pārspīlēju:)Bet ja pa nopietno, tad, ja es būtu sekretārs jūs mani mīļie tos gala protokolus līdz vēlai naktij gaidītu

Es piekrītu vairākiem izteiktajiem pārmetumiem, par to, kas varētu būt savādāk. Piekrītu ka iziešana uz zonām var būt savādāka, ka svēršanu var organizēt savādāk u.t.t. Bet tas viss ir jārunā federācijā, sapulcēs, nevis tad kad notiek sacensības. un ko var prasīt no cilvēkiem, kas šādos pasākumos nepiedalās gadu no gada. Ja būtu 10 cilvēku komanda katrā zonā pa divi, no kuriem vismaz viens ar lielāku pieredzi + gavenais tiesnesis + sekretārs, tad varētu gudri filozofēt. Vai tu atradīsi 12 idiotus, kas sezonā būs gatavs ziedot sešas brīvdienas, atraujot tās saviem tuviniekiem, atraujot sev mīļāko hobiju, atraujot sev da jeb ko citu. Jā protams, arī tu neesi mājās pie mīļotās sāniem, bet toties tu tās četras dienas copēji, bet es tikai siekalojos skatoties kā to dara citi. Domā tas ir forši? Un tici man, es aizgāju par tienesi ne jau dēļ tiem 10 latiem pa dienu. No tā mans budžets būtiski nepalielinājās, un kredītus es ar to naudu tik un tā neatdošu. Es to būtu darījis arī bez maksas idejas vārdā…

Un visbeidzot… no malas pasākuma organizēšana šķiet gluži kā divus pirkstus apčurāt. Bet pirms pārmst organizatoriem, ko tad paši uzprasījās… pajautā sev, kādēļ tu neuzprasījies organizēt kādu posmu. Vai ta bija tā, ka tu lēci kājās sanāksmē un teici, dodiet man, es gribu vienu posmu paņemt. Bet tevi strupi atraidīja un pateica – nē, mēs dosim Salmo, vai BB copei. Vai tā bija? Man šķiet ka nē, lai gan es tajā sanāksmē nepiedalījos, paldies dievam. Man šķiet ka tev nav īsti nojausma, ko un kā vajadzētu paveikt. Arī man pilnībā nav skaidrs, bet viegli tas nav. Un ja kas, tad bez NG tiesnešiem nebūtu pat tik elementāras lietas, kā to 5metrīgo koku, ar ko sportistus turēt pienācīgā attālumā vienam no otra…

eh… atkal baigi gari sanāca.

Piedod draugs ja vari, bet man domāt, vajag braukt augumā cilvēkiem, kas to ir pelnījuši un pamatoti. Citādi var kādu aizvainot un cilvēkam sirds sāpēs.

Es par sapratni.

Vieca Vieca (E-pasts ) - 21-02-’07 20:44

mirtins.
Nevajag būt pašam gudrākajam, lai saprastu, kas notiek pie dēļa, kad izkarina rezultātus. Un kādēļ kādam būtu jālabo citu kļūdas…
NG
Starp citu, Jusu klubam neviens neuzspiež organizēt pasaākumus. Tā ir brīva griba. Ja nevarat, tad atsakaties. Gan jau starp visiem klubiem atradīsies, klubs, kurš noorganizēs pasākumu.
Kas attiecās uz mūsu klubu, tad Tev jau Haris visu pateica. Gribētos piebilst tikai to, ka mūsu klubs nākamajā gadā organizē divus pasākumus. Un kritiku mēs uztveram (ja būs par ko) pozitīvi, nevis slimīgi…

Par kuriem nākamā gada pasākumiem tu domā? Neticu, ka tu to domāji nopietni – …Un kādēļ kādam būtu jālabo citu kļūdas.

Kāds no malas Kāds no malas - 21-02-’07 20:22

mg
Ja pats nemāki izvilkt zivi tad nedomā ka citi ir tādi paši. Skaudība nav laba lieta un vēl sliktāk ja mēģina kādu anonīmi apmelot.

<span class='registered'>mirtins</span> mirtins - 21-02-’07 20:17

bise27 – manā zonā © tas nenotika, jo ierobežotā teritorija netika sacaurumota. Visi ssportiski, kas bija ielenkuši kušķus, bija godavīri un iekšā nelīda. Savukārt kaimiņzonā, bija viens tāds gadījums un ja pareizi sapratu, tad tiesnesis palūdza šo sportistu iet laukā neko nenoķērušu. Un ja kas, tad tie piebarotie ālinģi nebija pievilinājuši zivis. Manā zonā tie kas ganījās tiešā kušķu tuvumā nebija starp pirmajiem.

<span class='registered'>mirtins</span> mirtins - 21-02-’07 20:13

Haris – Pirmkārt – no tās telpas tiek dzīti laukā cilvēki tieši tādēļ, lai netraucē ievadīt pareizus skaitļus un visu sarēķināt. Otrkārt – rezultāti bija laukā pie dēļa un varēja jebkurš skaitīt un rēķināt. Treškārt, paskaties tepat augstāk, kur sacensību sekretāre atvainojas par radušos kļūdu, pat nosaucot konkrētus vārdus. Arī es pievienojos un atvainojos par šādu kļūdu. Ceru, ka galvenais tiesnesis pirms nākamā posma publiski atvainosies visas tiesnešu grupas vārdā.
Ceturtkārt – Krišjānim ir pasniegta balva, nevies piešķirta trešā vieta. Ja tu paskaties tabulu – punkti bija vienādi un bija jāsaliek pēc svara. Iespējams darbojoties ar Excel programmu, vienkārši nav izvēlēta pareizā kolonna pēc kāda kritērija sašķirot rezultātus. Vai arī tas ir bijis compja gļuks
Piektkārt – nekļūdās tikai tas, kas neko nedara. Līdz šim cik sapratu, nav bijis tā, ka kāds idiots ieiet nožogotā teritorijā un sāk darboties. Līdz ar to turpmāk ceru organizētāji ņems vērā notikušo. Savukārt par tienešiem varu teikt tikai to, ka pašlaik Latvijā varam tikai ilgoties pēc augstas kvalifikācijas un bagātas pieredzes tiesnešiem. Atklāti pateikšu, ka šāda līmeņa sacensībās tiesnesis biju pirmo reizi. Savulaik tiesāju republikas mēroga sacensības, taču tas bija tautas klasē un tīri simboliski. Biju arī piedalījies šādās sacensībās. Ja manā dzīvē nenotiks krasi pavērsieni, ceru, savu kvalifikāciju un pieredzi šājā darbā paaugstināt, lai gan atklāti pateikšu, ka dzirdēt tās ķengas, kas vienbrīd bija jāklausās bija ļoti nepatīkami. Tas nav tik viegli kā sākumā šķiet.

Lai tev veicas!

es par sapratni:)

Haris Haris - 21-02-’07 19:37

NG, ???: “Ar lielāko prieku atteiksimies no sacensību organizēšanas par labu Viečas pārstāvētajam klubam, pat ar vārdiem neizsakāmu prieku, apsolos pat neko sliktu neteikt, tikai izdari kaut ko”. Starp citu, šis klubs ne tikai piedalās, bet tāpat kā tavējais atbalsta LMSF pasākumus un arī nodrošina sacensību organizēšanu, un ja kaut ko dara, izdara normāli, ja nesanāca atzīst kļūdu un nemētājas ar liekiem apvainojumiem!

Haris Haris - 21-02-’07 19:36

turpinājums
Vai gribat teikt, ka 20 komandu pārstāvjiem jācenšas ielavīties telpā no kuras dzen laukā un jāievada svaru rādījumi savos datoros, lai konstatētu tiesnešu kļūdu?
Varēja jau kāds atbildīgas vismaz normāli atvainoties – tā gadījās, visu nokārtosim. Kaut gan šaubos vai tas, kurš Krišjāni nosauc par posma uzvarētāju, vēlāk piešķir 3. vietu vispār ir sapratis kas notika.

Haris Haris - 21-02-’07 19:33

Varbūt atļaušos paskaidrot arī citiem par kādām kļūdām ir runa un ko neviens pat nepiemin: pirmā trijnieka vietā tika apbalvotas 1, 3 un 5 vieta(Nākamo reizi mēģināšu trāpīt uz nepāra ciparu).
Pastāstiet kādā veidā komandas pārstāvji piecu minūšu laikā no rezultātu izkāršanas uz dēļa caur vismaz 50 ieinteresētajiem: 1) pārskaita un sasummē divu dienu rezultātus, 2) salīdzina tos ar citu komandu pārstāvju rezultātiem, 3) sarindo tos augošā secībā, 4) iedomājas pārbaudīt vai kļūda vispār ir notikusi.

Nebiju klāt, bet izskatās, ka apbalvošana ir noritējusi ar kļūmēm. Taču tās ir labojamas kļūdas, kuras, sliktākajā gadījumā, var labot kaut vai šodien.
Vienlaicīgi jāsaprot, ka svarīgākie dokumenti, kuriem jāseko līdzi, ir pirmdokumenti – sektoru protokoli un no tiem datorā ievadītie rezultāti. To sakritību komandas pārstāvis var pārbaudīt dažu minūšu laikā. Pēc būtības komandu pārstāvji to pareizību apliecina uzreiz pēc svēršanas ar saviem parakstiem uz sektoru protokoliem. Papildus, pārstāvjiem vai kādam no komandas būtu jāseko un jāpiefiksē visu savu sportistu rezultāti. Mūsu komandas rīkojas gaužam primitīvi – katrs iet un pētī savus rezultātus, tas rada drūzmu. Matemātiskā pārbaude ir lieka, dators visu izdara automātiski. Diemžēl, pirmajās divās kārtās bija ielavījušās dažas, pie tam nebūtiskas programmas nepilnības, taču tās ir izlabotas. Cik noprotu protokolos internetā viss ir kārtībā. Tomēr vietu sadale konkrētajā posmā un balvu sadale, ja ir vienādi rezultāti, ir atkarīga no tā, cik redzīgs ir tas, kurš veic šo darbu. Šoreiz, laikam, kaut kas bija palicis neievērots.

Haris Haris - 21-02-’07 19:26

Nevaru ielogoties.

bise27 bise27 (E-pasts ) - 21-02-’07 17:37

nu jaaa par Guti nu ir taa,ka itkaa liekas ka nekaa nevelk,bet taapat ir.ir jaamaak arii nosleept ka tev nem,jo ir jau arii apurbeeji.un par otro dienu,B sektorā pateica individuāli katram,ka kur ir tie sabarotie caurumi,ir novilkta līnija 5m.attlalumaa kur nedrīkst līst ieksaa.bet bija nepatīkami ka viens klients taapat pamanijās ieborēties ieks līnijas,arii tiesnesis to redzēja.kaa juus domājiet,tas bij labi dariits.

Viens no laba sportiskā rezultāta priekšnoteikumiem – nesekot citu sportistu apšaubāmiem soļiem, tos nepārdzīvot un neielaisties diskusijās par nebūtiskām lietām. Tiesnesis, kurš neko nedarīja, acīmredzot, redzēja, ka izteikt aizrādījumu vai sākt jebkādu strīdu ir bezjēdzīgi.

<span class='registered'>mirtins</span> mirtins - 21-02-’07 15:36

mg – un vēl. Īsti sportisti zivis velk tā, ka normāls cilvēks nemaz tik viegli to nepamanīs. Piemēram profesionāls sportists pirmajā dienā mēģināja nobildēt Lailu ar zivi. Uzliekot automātu, kas izšauj daudzus kadrus pēc kārtas, labākais ko varēja noķert, bija ķīša astes galiņš laukā no rokas, bet visu zivi nē.

<span class='registered'>mirtins</span> mirtins - 21-02-’07 15:31

mg – nu tu gan lej:) Šādi runāt nav labi. Guntis strādāja tajā zonas galā, kur nākamjā zonā es biju tiesnesis. Katrreiz, kad biju starpzonā, redzēju ko un kā viņš velk… tu alojies.

viens kurš redzēja ka tu noķer vienu zivi viens kurš redzēja ka tu noķer vienu zivi - 21-02-’07 15:05

mg
Ja slikti ar redzi nevajag vismaz muldēt.
Es pats redzēju, ka tu izvilki vienu zivi, a beigās tev bija vesela kaudzīte. Dīvaini, dīvaini, laikam kāds piesvieda.

mg mg - 21-02-’07 14:11

KO jus domajat par Kārkliņu,kurs otrās tures pirmaja diena,taja zonā kur nevienam viapar nekerās neviena zivtinja,vinjs skalji pazinojot visiem par savam 4am 100gramigam raudām kka dīvaini ne.Un nakamajā diena es pats redzeju ka vinjs tekosi nevilka lai kopā sanaktu 2,5kg.Kka nesader!!!

Ineta Ineta - 21-02-’07 12:59

Mīļie draugi, atverot 2.posma rezultātus ir tāds šīts “komandu kopprotokols” un tur arī ir redzami visi koprezultāti(h)

<span class='registered'>mirtins</span> mirtins - 21-02-’07 11:55

Tiem kuriem slinkums:)

Guntis Kārkliņš – 4
Rita Verze Grabovska – 10
Krišjānis Krasovskis – 12
Normunds Grabovskis – 12
Laila Grīnberga – 14
Ēriks Tučs – 15
Valdis Janitens – 18
Mareks Reķis – 19
Pēteris Grieze – 19

Bet ja izņem laukā sliktāko no pašlaik esošajiem posmiem tad saraksts vismaz divkāršojas:) Tā ka viss vēl tikai priekšā.

P.S. Es par Lailu, jo esmu viņas fans no veciem laikiem, kad vēl piedalījos sacensībās:) Kā arī par Ēriku, jo viņš no Balviem:)) Taču ja uzvarēs Rita, es būšu priecīgs. Bet ja Guntis arī turpmākajos posmos dabūs pa vienam punktam tas būsvienkāši super:))

<span class='registered'>mirtins</span> mirtins - 21-02-’07 11:45

Individuālais kopvērtējums ir jāizskaita pašam, vai arī padarbojies ar Excel un tev pāris sekundēs būs individuālais kopvērtējums:) Vienu gan zinu droši – ja Gunti nopļaus gripa, tad vēl ir vesels bars konkurentu:) Bet pie šitāda razklada, viņš ar visu gripu būs uz ledus:) Intriga saglabājas:))

Morbids Morbids - 20-02-’07 21:07

Īstais….makšķernieka!!!

Ineta Ineta - 20-02-’07 15:30

Godavārds???

Morbids Morbids - 20-02-’07 15:29

Krisjānīt par meitenēm domā pēc trešā posma!!! Ja tā smukā meitene vēl ieliktu netā individuālo kopvērtējumu pēc diviem posmiem, nēkošreiz uz izlozi ietu ar puķītēm!

Ineta Ineta - 20-02-’07 10:21

Paldies par jaukajiem vārdiem(blush)

Krišjānis Krišjānis - 19-02-’07 13:29

Ā, un īpašs paldies jaukajai sekretārei, kuras smaids tīri labi aizstāja saulīti, kas dotajā posmā ne pārāk lutināja ar saviem stariem!

Krišjānis Krišjānis - 19-02-’07 13:26

Vicināja rokas?… Nu man īpaši nepatīk kad kļūdaini tieku nosaukts par 2. tūres uzvarētāju, tāpēc uzreiz arī pateicu par to, ka galvenais tiesnesis pārteicās!

Ineta Ineta - 19-02-’07 11:27

Jā, nebūtu slikti. Nākamreiz kad vedīsim pajautāsim;)

JK JK - 19-02-’07 11:13

Vai par šito gājienu ar to ZOO kaut kādas brīvbiļetes nevar dabūt? Man jau personīgi tās nevajag, bet copmaņiem tak arī ir bērni! It kā jau sīkums, tomēr patīkams! (angel)

Ineta Ineta - 19-02-’07 10:33

Starp citu-liels paldies čempionāta dalībniekiem par saķertajām zivtiņām no ZOO darbiniekiem un pelikāniem;)

JK JK - 19-02-’07 10:06

Vieca
Tavs kolēga (ja no B sektora) muld, jo pie tiem meldriem viņš uztaisīja 3 aliņģus un aizskrēja atpakāļ uz dziļumu, bet atpakaļ vairs neatgriezās, pat urbi savāca tikai pēc finiša. (h)

NG NG - 19-02-’07 09:10

Ar lielāko prieku atteiksimies no sacensību organizēšanas par labu Viečas pārstāvētajam klubam, pat ar vārdiem neizsakāmu prieku, apsolos pat neko sliktu neteikt, tikai izdari kaut ko,
par kļūdām, visu laiku dalībniekiem tika atgādināts, lai komandu pārstāvji ir klāt pie svēršanas un rezultātu apkopošanas, pēdējos gados trijos mēs esam atraduši kļūdas un pierādījuši savu taisnību vairākas reizes, teorētiski to vajadzētu darīt arī pārējiem, sevišķi, ja runa iet par aukšgala rezultātiem.

copmanis copmanis - 19-02-’07 08:48

Viečam. Nu tu gan atradi lielu kļūdu! Starp citu, tavos caurumos zivis pirms mačiem bija jau izķertas…Vot tur gan vajdzēja taisīt troksni.:-)

BB COPE BB COPE - 19-02-’07 08:30

Mēs izsakam milzīgu pateicību organizatoriem, par perfekti noorganizētām sacensībām. Noturēt disciplīnu šajā milzu sportistu barā, ievērojot visus laikus, kvalitatīvi nospraustās un izvietotās zonas, tēja, kafija, kas vienoja sportistus pēc katras dienas finiša.SUPER!!! Un protams šīs sezonas smaidošā sekretārīte, kura savu darbu veic nevainojami. Kļūdas bija arī iepriekšējos gados. Un vai tik skaļi bija jākliedz. Kur ir vairāk ciparu par trīs, tur kļūdas iespēja ir neizslēdzama.Bet to, ka šie rezultāti bija gatavi jau tad, kad vēl nebija paspēti apēst pēdējie pīrādziņi, nevis pēc divām stundām, kā bija vēl nesenā pagātnē, to gan neviens neievēro. Un tā ir tikai šī posma kļūda, nevis čempionāta kopvērtējuma kļūda. Nepatiess čempions netika nosaukts…….

Vieca Vieca (E-pasts ) - 19-02-’07 07:31

Es neuzskatu ka bija traucēta sacensību norise, jo nebiju tajā sektorā. Komandas biedrs gan teica, ka dēļ šī incidenta bija grūtāk pārvietoties pa sektora daļu, kur bija ierobeojumi. Tad jau atļausim trenēties zonās un starpzonās visiem.
Tas arī nav tik traģiski, lai nevarētu pieciest. Runa iet par lielām kļūdām vai neizdarību, kas tika pieļautas no organizātoru puses. Protams, kas nekļūdās, tas nedara neko… Ceru ka nākamā kārta un nākamā gada sacensības būs bez šādiem starpgadījumiem.

ML ML - 18-02-’07 23:16

Vai tu uzskati, ka dēļ šā notikuma sacencību norise bija traucēta?

Vieca Vieca (E-pasts ) - 18-02-’07 23:09

Kad no rīta piebraucām pie stāvlaukuma Dūņezerā, starpzonā sēdēja makšķernieks, kurš ar mūsu palīdzību tika aizsūtīts prom. Par to, es personīgi, informēju galveno tiesnesi, kurš nosūtija uz turieni tiesnešus kuri konstatēja, ka ne tikai starpzonā, bet arī pašā zonā tika urbti caurumi. Protams ka tika sastādīts savstarpējās vienošanās protokols, kuru parakstīja arī mūsu komanda un arī pašlaik mums nav iebildumu. Bet vai tad tas ir normāli, ka organizātori un tiesneši uz sacensībām ierodas neilgi pirms reģistrācijas un nevar nodrošināt saviem spēkiem sacensību normālu norisi…

ML ML - 18-02-’07 22:37

Bija tāda lieta, ka C un B zonās bija saurbti un sabaroti āliņģi. Tas bij 100%, ka tie bija šīsdienas ālīņģi un 97%, ka tie bija sportistu urbti, jo varēja redzēt, ka tie ir baroti ar motili. Neviens wietējais nebarotu ar motili, un vēl zinādams, ka tur notiek mači, un tikuntaa nedrīkstēs tur makscerēt. Uzskatu, ka šī problēma tika ļoti veiksmīgi atrisināta- ierobezojot 5m laukumu no iebarotajiem āliņģiem!!! Par šādu cūcību, var uzņemtie atbildību, tikai tas sportists, kas to ieprieks ir urbis un barojis, tiesnesi arī ir cilvēki, kas nevar stāvēt un salt uz ledus jau 3 vai 4 stundas pirms starta!!! Sāds atgadījums, protams, ir nepatīkams, bet, manuprāt, vainu nevar uzvelt ne uz organizātoriem, ne uz tiesnesiem!!!!

Vieca Vieca (E-pasts ) - 18-02-’07 22:04

Ko dod publiska atvainošanās tagad. Kur paliek tādas mazsvarīgas lietas, kā intervijas, fotogrāfēšanās, balvas u.t.t. Kas to visu kompensēs? Pirmajā kārtā arī viss notika operatīvi, bet tad viss bija kārtībā.
Un uz ko tad novels vainu, par pirms sacensību sākuma copējošiem copmaņiem zonās… Man jau šķiet, ka ar atvainošanos šoreiz vien nepietks!

Jebkuras kļūmes tiem, kurus tas skar personīgi, tiks kompensētas iespējami pilnīgi. Ja bija kļūdas, vai tad tās nevarēja novērst uz vietas? Parasti acīmredzamas kļūdas ar komandu pārstāvju līdzdalību tiek novērstas nekavējoties. Bez tam tu liec saprast, ka pirms sacensībām notika makšķerēšana zonās. Paskaidro, lūdzu, konkrētāk.

mirtins mirtins - 18-02-’07 20:41

Aha… steigties, mīļā, nav labi:)) Tāpēc Krišjānis arī sākumā vicināja rokas, ka kaut kas nav riktīgi. Nekas, galvenais tak gala vērtējums:)) Jāprasa vien Jst. vai tiks oficiāli labots paziņotais, vai atstāts tā kā ir.

Kāda jēga roku vicināšanai, ja kļūda netiek novērsta. Tiesneši arī ir cilvēki. Ja ir pārliecība par savu taisnību, jādara viss, lai tiesnešu kļūda nekavējoties tiktu labota.

Ineta Ineta - 18-02-’07 20:06

Nesakrīt tāpēc, ka tiešām bija kļūdas:)pēc rezultātu izprintēšanas neviens kaut vai uz aci nepārbaudīja vai viss kā vajag.žēl ka arī dalībnieki pirms rezultātu paziņošanas neko nepamanīja.
Gribējām kā labāk (lasīt-ātrāk) a vot kā sanāca.
Personiski un publiski atvainojos Harijam Raciborskim, Andrejam Fiļimonovam un Krišjānim Krasovskim.

mirtins mirtins - 18-02-’07 19:44

Baigi gaidu tabulu. Īsti nav skaidrs individuālais vērtējums. Tas ko atceros nesakrīt ar to, kas tabulā. Gan jau kļūdos, tādēļ pagaidām turēšu muti:) lai kāds nesatraucas:))
Nekautrējies un norādi neprecizitātes vai kļūdas.



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top