jaunumi   contact

« CIPS pasaules meistar… | Home | LMSF gada sezonas nos… »

Sezonas pēdējais LR čempionāts beidzies

Šodien ar copi Babītes ezerā noslēdzās Latvijas 2007.gada čempionāts spiningošanā. Labāko spiningotāju rezultāti šajā kārtā bija ļoti blīvi. Labākā ar 8410 g smagu lomu bija Rapala I ekipāža, kurā startēja Ivars Zīle un Uģis Zvirbulis. Otrajā vietā ar 8340 kg palika Cormoran ekipāža Guntis Riekstiņš un Normunds Sproģis, trešajā ar 8130 g smagu lomu komandas Stream ekipāža Elmārs Andersons un Visvaldis Krūmiņš. Neveicās Daiwas ekipāžai ar Jāni Strazdiņu priekšgalā, kura palika bez loma, un tāpēc pazaudēja divās kārtās izcīnīto lielo handikapu. Uzklikšķini!Uzklikšķini!
Komandas Daiwa relatīvi lielā neveiksme pēdējā kārtā tomēr netraucēja viņiem triju kārtu summā ieņemt 1. vietu komandu vērtējumā, sudraba medaļas ieguva Mērsraga komanda, bronza - Rapalas otrai komandai.
Individuālajā vērtējumā ar 18 punktiem čempiona titulu izcīnīja Mērsraga ekipāža, kurā startēja Viktors Sibiļevs, Uldis Zutis un Pāvels Sibiļevs (rezervē). Viņi trijās kārtās iemanījās arī tikt pie lielākā, aptuveni 20 kg smagā kopīgā loma. Otrajā vietā ar 23 punktiem palika Daiwas pārstāvji Kaspars Miltiņš un Gatis Bergmanis. Ar tādu pašu punktu skaitu, bet tikai nedaudz mazāku kopējo loma svaru bronzas medaļas ieguva Kokneses I pārstāvji Viesturs Saulītis un Modris Bērziņš. No protokoliem ir redzams, ka augstākas vietas ieguva tie, kas visā sezonā demonstrēja diezgan vienmērīgu sniegumu un nevienā sacensību kārtā nepalika bez loma.
Rezultātus var redzēt protokolā.
 
21. 10. 2007


44 komentāri

jst jst - 07-11-’07 18:47

visiem

Ja kādam ir kāds nopietns, argumentēts viedoklis par tēmām, kas skartas katrā no veblogiem, labāk ir nerakstīt to komentāros, bet atsūtīt man pa e-pastu, var pat kopā ar fotogrāfijām, un es to ielikšu kā ziņu. Par šādu iespēju autors var norādīt arī pašā komentārā, tad es attiecīgo komentāru pie pirmās izdevības pārcelšu uz pamatziņām.
Komentāru lapa paredzēta tikai konkrētai ziņai veltītiem komentāriem un ziņas autoram adresētiem jautājumiem.

mirtins mirtins - 07-11-’07 14:50

Tie ir mērķi katram sportistam, komandai un uz katru atsevišķu pasākumu, bet globāli, organizācijai kā tādai… nu tur popularizēt un atīstīt konkrētos sporta veidus, vairot biedru skaitu, attīstīt pirmorganizācijas, panākt lielāku valsts atbalstu… nu kaut kādas tādas lietas:))

Uzskati, ka tas viss – popularizēt, attīstīt, uzlabot, pilnveidot, panākt, utt. visās statūtos ierakstītās jomās ir mūsu stratēģija.

copmanis copmanis - 07-11-’07 14:44

mirtin
Baigi jau grūti pašam izdomāt un saprast startēģiju sporta federacijai. ;-) Lasi statutus un pagrozi ar pelēko vielu. Kas cits var būt kā uzvarēt pasaules čempionātos.

mirtins mirtins - 07-11-’07 11:27

Jst – a fishingā ir kaut kur izklāstīti federācijas mērķi un stratēģija? Nu kaut kas vismaz… baigi gribētos saprast…

A par tām summām – tā ir viena summa priekš NG, vai kopējā ar bļitkotājiem?

Neatceros, varbūt ir. Apsveicu, tu esi pirmais, kuram vajag stratēģiju lai saprastu, ko LMSF dara.
Informācija par sadalījumu būs publiskota kā MK lēmums. Nevaru to publiskot pirms lēmuma. Starp citu, tikai un speciāli tev – bļitkotājiem nav iedalīts neviens santīms.

copmanis copmanis - 07-11-’07 10:40

Vai nav zināms, kādas summas ir piešķirtas?

NSP lēmumā ir 3800 Ls.

jst jst - 07-11-’07 10:34

urbim
Kas ir mirtins, to var pateikt tikai viņš pats. Nevienā LMSF klubā, pēc viņa vārdiem, viņš nesastāvot. Domāju, ka tam var ticēt.

mirtinam
LMSF nav neviena algota darbinieka, tai skaitā nav neviena, kurš nodarbotos ar komunikācijas jautājumiem. Tāpēc tiem, kuri nav LMSF sastāvā, ir jāiztiek ar publiski pieejamajiem dokumentiem un to informāciju, kuru var atrast šajās lapās vai cituviet.

mirtins mirtins - 07-11-’07 06:19

urbis – es nepārstāvu nevienu klubu, bet tikai pats sevi:)) Un ja tu uzmanīgi palsītu, tad saprastu, ka šeit es vēlējos turpināt diskusiju, kas man notika ar atsevišķiem federācijas biedriem klātienē:))

Domājams federācija nav slēgta tipa klubiņš, lai būtu jāslēpj organizācijas mērķi un stratēģija?… man nav nekāda nolūka … tikai gribu zināt, vai tāda ir?:)) ja ir tad labprāt ar to iepazītos

Tava privātā reklāma tika izdzēsta.

Esi beidzot taču precīzāks un nemaldini tautu. Tu nevari šeit diskutēt ar federācijas biedriem, jo šeit ir tikai LMSF valdes locekļu vai ierindas lasītāju personīgie, pavisam reti oficiālie viedokļi. LMSF biedri ir juridiskas personas.
Nekas netiek slēpts, taču nekas netiek katram garāmgājējam izlikts bezmaksas nogaršošanai.

urbis urbis - 06-11-’07 23:22

jst
Āpgaismo mani ja zini, kuru klubu mirtins pārstāv?

urbis urbis - 06-11-’07 23:20

Mirtin tu te diskutē klātienē. Kas tā par klātieni, ka nevaru atrast kas tu tāds esi, nu vismaz stādies priekšā.:-?

mirtins mirtins - 06-11-’07 12:17

Turpinot iesākto diskusiju klātienē:)) Vai kāds no federācijas var pateikt, kāda ir LSMF stratēģija, attīstības plāns, vai kaut kas tamlīdzīgs…

Agris Agris - 04-11-’07 21:22

Edgaram G Mēs ar šo problēmu sastopamies regulāri, pirms čempionāta nav iespējas novadīt trenniņus sacensību vietā, bet līdzīgas problēmas ir vairumam komandu. Priekšrocības šajos apstākļos ir komandām, kuras jau ilgāku laiku ir starptautiskajā apritē, jo pēc zināma laika sacensību vietas atkārtojas un tad jau tu atbrauc uz zināmu ūdeni. Šogad Ungārijā sacensību vieta bija zināma, puse blices tur jau bija ķēruši, bet visa cope bija par 180 grādiem savādāka nekā iepriekšējā reizē,tādēļ jau tā pirmkārt ir makšķerēšana un tikai pēc tam sports. Domāju jūsu gadījumā izeja meklējama atrodot kontaktus ar citiem sportistiem,savācot maksimālu informāciju par sacensību vietu un tad jau oficiālajos treniņos atrast labāko taktiku. Nākamgad plānojam piedalīties divos čempionātos, jau šodien man ir zināmi sacensību apstākļi un dažas nianses, kas atvieglos sagatavošanās procesu sacensībām, jo ja ir zināmas nianses, var ietaupīt naudiņu netērējot to nevajadzīgam inventāram, tas viss pateicoties draugiem, kuri tajās sacensību vietās ir aizvadījuši nevienu vien maču. Redzi tu raksti,ka treniņam līdzekļus varētu atrast, brt domāju ka komandai ir jābūt vienotai un viss sagatavošanās process jāveido kopīgi, tātad varat vienu izlūku aizsūtīt viss atkarīgs no izmaksām( nezinu cik izmaksās laivas īre, bet pārējais nav tik nepaceļams, zinu no savas pieredzes). Runājot par gimeni, katrā copes reizē mēs kutko atraujam,bet kautko dodam, tāda ir dzīve, nav ko sūdzēties. Lai veicas sagatavošanās procesā.

NG NG - 04-11-’07 21:01

Edgar bet tev taču neviens neliek turp braukt, itin neviens, ja negribi tad nebrauc, es lasu visas tavas sūkstīšanās, ka tevi nabadziņu neviens neatbalsta un mēģināju noklusēt, tomēr beigās neizturēju. Pasaki lūdzu cik gadus tu esi veltījis makšķerēšanas sportam, sporta attīstībai Latvijā, cik tu esi darījis lai popularizētu un skaidrotu makšķerēšanas sportu kā sportu. Piemēra pēc minot pludiņmakšdķerniekus varu teikt, ka lielākai daļai no izlases sportistiem visa dzīve, ģimene un bizness ir pakārtots sportam un makšķerēšanai, pietam visi sportam ir veltījuši 10-20 gadus un līdz šim neviens nekad nekādu finansiālu atbalstu vai pateicību novaldības nav saņēmis, lai gan panākumu ir bijis gana, labi JST mani var palabot, kaut kādu naudu no federācijas jau izlases dabū, bet tāir ne vairāk par 1\5 no visām izmaksām. Makšķerēšana un makšķerēšanas sports ir dzīvesveids nevis bizness, tu teiksi, ka man ir viegli runāt, jo man un komandai ir SALMO atbalsts, jā bez SALMO daudz kas nebūtu noticis, bet lai vai kā atbalstu saņem tie, kas vispirms kaut ko sasniedz un tie kas nekaunās iet un runāt un sarunāt.
Es nekādā gadījumā necenšos tev ko pārmest, cepuri nost, ka jūs aizbraucāt uz to čempi un ļoti labi nostartējāt, BET tev neviens to nelika darīt un ja tev iekšējais urdītājs sāk prasīt kāpēc tu to dari tad tiešām padomā kāpēc tu to dari, es varu peteitk priekšā tikai un vienīgi sevis pēc, tikai sevis pēc. Tu zini, ka man ir pietiekošas tiesības tā spriest, jo ar visām tavām pārdomām un šaubām par tēmu vai ir vērts, esmu saskāries ne reizi vien, atgādināšu, ka man ir trīs Pasaules vicečampiona un divi Pasaules čempiona tituli un to man atņemt neviens nevar.

EdgarsG EdgarsG - 04-11-’07 20:18

Agrim.
Ir tā, ka šīs zivis Latvijā nedzīvo un arī tādas laivas, no kurām basus ķer, Latvijā nedzīvo. Bet, tā kā iepriekšējie rezultāti bija labi, kā sacīt noblese oblige, tad lai iegūtu labu nākamo startu, nāksies uz Itāliju aizbraukt patranēties ūdenskrātuvē, kur notix čempis. Trenniņu domāju, ka nofinansēšu sev pac, bet summu par pasaules čempja dalību, diez vai gribēšu atraut ģimenei. Man tūdaliņ-tāgadiņ perioc jau sen beidzies.
Trenniņš Latvijā šajā gadījumā līdzinās sausajam treniņam peldēšanā.

Agris Agris - 03-11-’07 11:47

Edgaram G Labi ka ir kāds,kam rūp sporta attīstība, bet neredzu par ko te cepties un kā var pārmest to, ka trūkst finansējuma. Visus šos gadus kopš mūsu komandas piedalās dažādās starptautiskās sacensībās, pāši gādājam sev finansējumu. Neviens nav spiedis mani un citus čaļus piedalīties sacensībās, tā ir pašu brīva izvēle, bet domāju ka pārstāvēt valsti ir liels gods, un tas ir jārespektē. Šogad mums ir bijuši lieli panākumi, tas dod lielu motivāciju nākamajiem startiem. Domāju, ka laicīgi visu organizējot ir iespējams sagādāt zināmu atbalstu valsts komandai, kopš sākam gatavošanos ziemas pasaules čempionātam ir jau panākta vienošanās ar firmu Salmo par iespējamu atbalstu valsts vienībai ar nepieciešamo ekipējumu, itāļu firma MILO nodrošinās komandu ar nepieciešamo makšķerauklu. Atliek sagādāt līdzekļus dzīvošanai un ceļam, kā arī ēsmām, tad droši varēs apgalvot, ka LMSF ir 100% nodrošīnājusi komandu startam PČ. Negibu pirms laika pārāk sapriecāties, bet domāju mums viss izdosies, tā ka sportistiem būs jālauza galva tikai par to, kā labāk sagatavoties startam. To visu rakstu tādēļ, lai potenciālie 2008.gada čempionātu dalībnieki laikus sāk domāt par gaidāmajiem startiem, tad varēs sameklēt nepieciešamos līdzekļus.

EdgarsG EdgarsG - 02-11-’07 14:07

Pārlasot tavu atbildi uz hm – 01 11 07 – 20:31
BB čempī piedalījās 9 valstis (>8). Zem vērtējuma INDIVIDUALS gāja 2 cilvēki ekipāžā, tātad maza komanda.

Tas neiet cauri. Atceros, pirmajā brīdī es arī tā domāju. Bet kad iesniedzu šo ziņu LSFP, viņi visu salika savās vietās. Komandas – kā bumbu spēlēs. Tajā pašā laikā, piemēram, airēšanas divnieki, četrnieki nolikuma izpratnē nav komandas.

Piedalījās 27 (>25) mazas komandas, starp šīm mazajām komandām iegūtas sudraba medaļas, tātad …
Vai arī skatīties uz mana iepriekšējā komenta pēdējo rindkopu.

EdgarsG EdgarsG - 02-11-’07 13:28

Ar to tik gribēju teikt, ka aizbraukt basus paķert pašam, noteikti sanāk lētāk, nekā uz world championship, ja par visu pašam jāmaksā. Pac vari izvēlēties laivu īrēt pēc savas kabatas, dzīvošanu, kā arī makšķerēt bez stresa.
Statoilu (kā piemēru) minēju tikai tāpēc, ka ja viņi gribētu uz komandas krekliem savu logo, tad viņi saprastu, ka mūs jāatbalsta materiāli. Valstij gan nekas, par uzraxtu LATVIA un karoga krāsām, nav jāmaksā.
Jāni, tu taču zini cik par ko un kas maxāja BB mačos. Nedaudz mūs atbalstīja federācija par formām un Salmo ar ekipējumu, bet dalības maxas un laivu īres tika pašu segtas.
Murgoju jau es te arī, bet salasoties visu augšā sarxtīto, dūša uz šādu pusi sagriezās.
Īstenībā jau ir – gribi brauc (varēsi karogu pavicināt, bet par to neko nedabūsi. Bet par to pašam jāmaksā), vai arī nebrauc.

jst jst - 02-11-’07 11:07

Edgaram.
Viss notiekas, varbūt ne tik strauji, kā mēs vēlētos. Mēs esam viena komanda, ja kopā pacelsim finansiālā atbalsta kopējo līmeni, kaut kas vairāk tiks arī tiem, kas tiešā veidā nevar uzreiz to saņemt.
Par spin. čempionātu.
Es ilgi “terorizēju” mūsu draugus Krievijā, deklarējot, ka Latvija nebrauks uz spin. čempionātu, ja būs mazāk komandu kā 10. Viņi ilgi solīja, varbūt blefoja, ka būs 11-12 komandas. Rezultāts – ieradās 6 komandas, mēs izcīnījām augstu vietu, bet uz finansējumu tas tiešā veidā nekādi neatsaucas. Neko darīt, ar šādu varbūtību mēs rēķinājāmies. Taču jāatcerās, – sacensībās, kurās valstu skaits būs lielāks, uzvarēt būs nesalīdzināmi grūtāk.
Kaut kas līdzīgs ir arī ar BB čempionātu.

Vienlaicīgi,- nekas neliedz piesaistīt arī Statoil. Ja Latvijā par valsts atbalstu cīnās 100 sporta veidu pārstāvji, nav grūti iedomāties, ka uz būtisku valsts atbalstu daudz paļauties nav prāta darbs. Jebkurā gadījumā valsts finansiālā palīdzība federācijai pastāvīgi palielinās.

mirtins mirtins - 02-11-’07 10:49

JST – tevis teiktajam par to ka pārējie nepieļaus var būt tikai daļa patiesības. Pārējie var nepieļaut, bet tas makšķerniekiem maz ko dod. Pats esmu bijis klāt šitajos pasākumos. Tur ne vienmēr lemj par visu sarakstu kopumā. Atsevišķas pozīcijas var apstiprināt, dažas strīpot. Tieši par to ir baža, lai kāds neiedomājas ierosināt izstrīpot. MK viss notiek elementāri – sēž politiķi (uzsveru, politiķi, nevis kāds cits) pie galda un gudri izstellējas. Pēkšņi pie jūkošās valdības, kāds gribēs uztaisīt politisko kapitālu un pateiks – es zem šitā saraksta neparakstos. Mēs nevaram tērēt naudu, jo tas būs slogs nākamajai valdībai. Tādēļ piemēram ierosinu šitos un tos un tos strīpot. Ietaupīsim prāvu summu. Tad nāks laukā pie kamerām, saplēsīs kreklu un teiks – kāds es varonis, ietaupīju 100 000 un pūlis applaudēs. Es to negribu. Tādēļ būtu ideāli, ja kā kāds lēmuma brīdī kādam paturētu rociņu:))

Par Dieva lūgšanu lai spīd saule… khm… varbūt tu esi darvinists un materiālists, bet es uzskatu, ka domas materializējas. Un ja daudzi cilvēki vienlaikus domās ko labu, tad tas piepildīsies:) Uzskati mani par muļķi, bet domāju, ka Dalailama ir forš vecis, lai gan izskatās pēc muļķa, kurš visu laiku smejas. Man patīk cilvēki, kas smaida:))

Teorija, ka cilvēks ir cēlies no mērkaķa, man domāt ir baigi apšaubāma:)) Un ja cilvēks nav cēlies no mērkaķa, tad lūgšanām, iespējams, ir nozīme:))

Maldies, ja domā, ka es to nezinu.
Neviens nevar tev atņemt cerības, ka tavas domas materializēsies. Lai cik tās jocīgas nebūtu.
Nav manā gaumē piesavināties autorību tam, kas notiek atbilstoši dabas likumiem. Bet, ja jau tu lūdz, lai dievs dod MK saprātu, cerēsim, ka ar to pietiks.

EdgarsG EdgarsG - 02-11-’07 09:11

Piebilde hn secinājumam.
Nu nav laikam vērc tādos pasākumos stāvēt latvian red & white krāsu formās. Dalības maksā valsts nepiedalās, zem prēmijas, kas segtu nākamā čempja izmaksas, arī netiekam. Nu ko, lai piesakas, piemēram, Statoils ar savu formu.
Nerunāju komandas vārdā, tikai mans noskaņojums. Varbūt uz nākamo basu pasākumu, kas mainīsies. Bet varbūt manis tur nebūs.

hm hm - 01-11-’07 22:01

secinājums nemainās, bet skaidrībai jābūt…………:-I

hm hm - 01-11-’07 20:31

melno asaru čempionātā piedalījās 9 !!! valstis un 27 !!! ekipāžas (devil) protokoli ir arī Jums pieejami :-? tas ir vairāk par 8 ! valstīm un 27 × 2 = 54 dalībnieki !!!!!!!

Jā, tagad, kad pārbaudīju protokolus, redzu, ka tev taisnība. Kad rakstīju no galvas, bija sajūta, ka kaut kas nav tā, tagad skaidrs, ka esmu kļūdījies ar cipariem. Tāpat neesmu bijis precīzs skaidrojumā. Precizēju. Kritēriji – vismaz 8 valstis un 25 dalībnieki attiecas uz PČ, kuros piedalās tikai komandas. Uz PČ, kuros notiek individuālas sacensības, bet kā komanda sacensībā tiek vērtēta valsts, kritērijs ir valstu skaits, kurš nedrīkst būt mazāks kā 10. Diemžēl, secinājums nemainās.

mirtins mirtins - 01-11-’07 18:27

Gribi parunāt par politiku?:))) Man domāt nav vērts. Vienīgais ko piebildīšu – būtu labi, ja šo lēmumu caur MK dabūtu vēl šīs valdības laikā, citādi visvisādi jautājumi mēdz iestrēgt. Vai tu gribētu lai konkrētais jautājums iestrēgst? Manuprāt ir vienalga kāds paraksts stāv zem rīkojuma, galvenais lai rīkojums tiek pieņemts:))

Tam visam nav sakara ar politiku. Tikai cerēju, ka no piemēra sapratīsi, man nav vienalga, kā tas viss notiek.
Ja tev tas dara prieku, vari lūgt dievu, lai no rīta uzlec saule. Varbūt tomēr iedomājies, ka ir cilvēki, kuriem ieplānoti pārējie, teiksim, 480 tūkstoši ls. Domā, ka viņi pieļaus, ka tas viss aiziet nebūtībā? Tā notiek ļoti reti.

copmanis copmanis - 01-11-’07 18:14

No kuriens tā NSP rauj kādi uzvārdi ir jāapbalvo?

Valstī visiem oficiāli atzītajiem sporta veidiem ir vienota kārtība. Par katru sasniegumu, kurš atbilst noteiktajiem kritērijiem, LMSF informāciju un sacensību protokolus iesniedz LSFP, vienlaicīgi pieteikums un anketes jāiesniedz IZM Sporta pārvaldē. IZM Sporta pārvalde gatavo materiālus NSPei, kura vienreiz vai divreiz gadā gatavo premēšanas priekšlikumu MKam. Prēmijas tiek izsniegtas ar MK lēmumu. Prēmijas var būt līdz 20 000 ls

mirtins mirtins - 01-11-’07 16:17

JST vot to jūsu ņemšanos es nesaprotu:)) Izskanēja presē ka mūsējiem ir sasniegumi, nu un paaicināja Vējonis pie sevis. vai ta tas ir slikti? Vai ta tev ir tik svarīgi, lai tevi ņem visur līdzi. Federācijas nopelnus jau neviens domāju necenšas mazināt vai noliegt:)) Domāju ka svarīgi lai tiem cilvēkiem kaut teorētisku paldies kāds pasaka, citādi būs kā ar basu copētājiem. Tas bija vienreizējs sasniegums, bet vai kāds ir pateicis paldies cilvēkiem par Latvjas vārda nešanu pasaulē? Smagi šaubos:)) Un man kā vienkāršam patērētājam ir vienalga, galvenais lai es varu lepoties, ka mūsējie ir ķeneri un ka viņiempar to kāds pasaka paldies:))

Tavi tekstiņi man stipri atgādina to dažus ventspilnieku izteikumus, kuri dzīvo savās būdās, dievina vadoni un saka, – kāda mums daļa, ko vadonis darījis, galvenais, ka viņš smaidīgi pamāj mums ar rociņu un ielas ir nobruģētas…

banka banka - 01-11-’07 14:15

jst
Vai tad tā komanda no Latvijas bija valsts komanda?
Pats redzēju pa TV rādīja un teica ka tā esot Edgara Zvejas komanda, kas dabuja sudrabu Krievijā. Kas tur ko brīnīties ka kāds to Vējonim uzlika galdā kā asociācijas sasniegumu.

Pasaules čempionātā Krievijā startēja Latvijas valsts komanda. Par žurnālistu paviršību vairs nebrīnos. Tik tiešām, kā nopratu no šodienas sarnas ar vienu personu no VM, Vējonim tas pasniegts kā asociācijas sasniegums. Kaut gan asociācijai ar to nav nekāda sakara.

hm hm - 01-11-’07 12:32

vēl jau šogad ir bijis individuāls sudrabs un komandas bronza melno asaru spiningošanā… šis panākums liekas nepelnīti piemirsts…

Nekas nav piemirsts. Taču, lai saņemtu balvas par izciliem sasniegumiem no valsts, par ko ir runa šoreiz, nepietiek ar uzvaru pasaules čempionātos. NSP, gatavojot priekšlikumus Ministru kabinetam, vērtē arī dalībvalstu un dalībnieku (ekipāžu) skaitu. Izvirzītajiem kritērijiem atbilda tikai divi čempionāti – zemledus makšķerēšanas un pludiņmakšķerēšanas čempionāts. Atbilstoši valstī noteiktajai kārtībai un kritērijiem, neolimpiskajos veidos netiek vērtēti sasniegumi PČ vai EČ, kuri gūti sacensībās, kurās dalībnieku skaits ir mazāks par 25, vai valstu skaits ir mazāks par 8 valstu skaits ir mazāks kā 10. Attiecīgi, uzvarai šādā sacensībās neseko ne finansiāls atbalsts, ne prēmijas par izciliem sasniegumiem. Black Bass čempionātā piedalījās 15 ekipāžas 9 valstis, spiningošanas čempionātā 6 valstis.

mirtins mirtins - 01-11-’07 10:53

Rīga, 31.okt., LETA. Šodien vides ministrs Raimonds Vējonis (ZZS) pasniedza atzinības rakstus par nozīmīgu personīgo ieguldījumu Latvijas zivju resursu saglabāšanā un izcīnītu 2.vietu komandu un individuālajā vērtējumā 2007.gada pasaules čempionātā spiningošanā …. utt utp

A par atbalstu valdībai tev taisnība… šeit labāk par to nerunāsim:))

Varbūt tev ir zināms, kad to rīkojumu varētu stumt uz valdību?

No kurienes LETAi šī ziņa? Izskatās, ka VM neorientējās vienkāršās ētikas normās, taču neizslēdzu, ka tā ir tikusi maldināta. Interesanti, kā tas izskatītos, ja LMSF premētu mirtinu par labu savu darba pienākumu izpildi, pat nepavaicājot tava darba devēja viedokli.

mirtins mirtins - 01-11-’07 01:03

:))) Es pat palaidu šo prieka vēsti garām:)) Taču ejot cauri dienas ziņām, pamanīju:))

Nacionālā sporta padome (NSP) šodien atbalstījusi ieceri piešķirt 0,5 miljonus latu Latvijas labāko sportistu apbalvošanai, aģentūru LETA informēja Finanšu ministrijas Komunikāciju departamentā. …. Paredzams, ka naudas balvas sportisti saņems par augsta līmeņa sasniegumiem gan Eiropas, gan pasaules sacensībās dažādos sporta veidos – biatlonā, bobslejā, džudo, makšķerēšanā, pieccīņā, roku cīņā, riteņbraukšanā, sporta dejās u.c. – pieļauju, ka no tās lielās summas makšķerēšanai, ja arī kaut kas tiks, tad nu baigi mazs un niecīgs:))

P.S. Zini… baigi vajadzētu nolobēt valdībā. Par šito lēmumu jūtos mazliet iesaistījies:)) Bet valdībā nolobēt… kaut par 0,00000001% pagaidām nav nojausmas…ja nu vienīgi caur Vējoni, kurš pasniedza diplomus spiningotājiem. Kādēļ gan lai pludiņotāju neatbalstītu:)) Citus nevaru pat iedomāties. Kalvītis pats gan laikam ir pāris reizes turējis makšķeri rokās.

Interesants pavērsiens, interesants:))) Ja rīt man tas tur augšā dos skaidro saprātu mēģināšu atcerēties, ka jāpalūko kas un kā:)) Galvenais par agru nesapriecāties, jo kopējā taupības režīmā uz āķiem un auklām kāreiz var ietaupīt:))

Bet tagad mīļie mēs esam ieinteresēti neiet uz tautas sapulci, jo mums ir jāsolidarizējas un jācer, ka Kalvīša valdība šo lēmumprojektu atbalstīs. Un ja atbalstīs – es teikšu ka Kalvītis ir godavīrs:)))

Lēti gan tevi var nopirkt.:-)
Nesapratu, par kādiem Vējoņa diplomiem spiningotājiem tu runā, kaut kā neesmu neko manījis.
Lobēt vairāk nav vajadzības. Viss, kas bija jāizdara, jau ir izdarīts.
Nesapratu, kāpēc šeit piemini tautas sapulci. Lai izrādītu atbalstu esošajai valdībai? Tam nav nekāda sakara ar šīm prēmijām. Tikpat labi tu varētu aicināt atbalstīt valdību tāpēc, ka šodien valstī nav atslēgta elektrības padeve…

copmanis copmanis - 31-10-’07 19:28

Šodien vakarpusē parādījas gandrīz neticama ziņa – makšķernieku čempioni ir apbalvoti par izciliem sasniegumiem sportā. Apsveicu ! ( nezinu, bet balvas, it kā esot solīdas):-)
Kuri ir tie apbalvotie, varbūt jst zini ko vairāk?

Arī līdz manīm šodien nonāca ziņa, ka Nacionālā Sporta padome savos priekšlikumos par sportistu apbalvošanu ir ieslēgusi LMSF pieteiktos sportistus. Tie ir visi pasaules čempioni zemledus makšķerēšanā un pasaules vicečempions pludiņmakšķerēšanā. Lai gan NSP lēmums ir liels solis mums vēlamajā virzienā, taču pēdējo vārdu attiecībā uz summām saka Ministru Kabinets, tāpēc pagaidīsim.

mirtins mirtins - 30-10-’07 16:35

foksim – nu ka par to pašu:)) bet tu jau vienaldzīgs pret tumšmatēm:)) Tādu mandarīnu princesi atstāji svešumā:)))

Megafox Megafox - 30-10-’07 13:28

mirtinam – Tu par tā, 3-ām, kas sarkanos mētelīšos pie kausiem stāv ??? :)) tā garākā (tumšmate) nu ļotilabi izskatās … :))

Krišjānis Krišjānis - 30-10-’07 09:23

Lai zin mūsējos, kā ta bez tā!? :)

mirtins mirtins - 30-10-’07 09:14

tie stāsti izklausījās gandrīz tik pat skarbi, kā gabaliņš Kā rūdījās tērauds)) skarbi būs, skarbi:))

Toties izskatīju Egona disku no čempja:)) Viņš jau tur vairāk tās smukās meitenes bildējis:))) un pēc tam brīnās ka šīs raud kad mūsējie brauc prom:))

Hm, tas man ir jaunums, ka E.S. čempionātā kaut ko ir bildējis. Laikam bildes gribēja pataupīt LETAi un tāpēc no manis noslēpa. :-)

Peksis Peksis - 29-10-’07 19:13

Ja jāspļauj tikai uz vienu murmišku, tad vēl varētu, bet ja jūs mainīsiet murmenes vienu pēc otras, tad var palikt ar sausu muti. Nū, tad viens ir jātukšo.

Krišjānis Krišjānis - 29-10-’07 15:00

Mirtin, tu gribi braukt līdzi spļaudīties uz mormiškām? :-)
Baltezerā dzirdēji stāstu par tās puses ūdeņiem, ta kā jāsāk jau raganas piesaukt…

mirtins mirtins - 25-10-’07 23:37

Agrim – Ceri vien uz tām ūdeņu raganām:)))) Varbūt pirms copes vajag paprasīt lai uzspļauj uz mormiškas:))

A datumi nav jau zināmi? Varbūt jāsāk domāt par līdzjutēju vākšanu kā uz hokeja čempi:))

Krišjānis Krišjānis - 25-10-’07 23:15

Nebūs viegli, domājams turienes puiši būs ņēmuši vērā visu un rīkos mačus sev līdz centimetriem pazīstamā vietā. Ja nu gadījumā es nekļūdos tā būs Mažaiskas ūdenskrātuve un cik runājos ar Genādiju Grigorjevu, kas tur jau bija piedalījies mačos, parasti sacensības norisinās virs appludināta ciemata, kur krievu sportisti zin visu gultnes sastāvu – kokus, mājas, utt. Tā ka viegli nebūs, plus vēl tur parasti uzsalst dubultais ledus caur kuru ne vienmēr tiek cauri ar standarta bori…

agris agris - 25-10-’07 22:57

Mirtinam- šoreiz beidzot izdevās nenoniecināt 2007.gada sezonas rezultātus,jo pirms mačiem tika atrunāts,ka rezultāti būs par pamatu 2008.gada izlasei. Novēlu katram dalībniekam labus rezultātus 2008.gada LČ,tad šie rezultāti būs par pamatu nākamajai 2009.gada izlasei.
Valsts izlases komanda neatšķiras no citām komandām, tai manuprāt ir nepieciesams vienāds ekipējums,vienādas formas utt.Lai to visu nodrošinātu ir nepieciešams zināms laiks.
Runājot par gaidāmo startu, domāju visu mūsu kopējā pieredze ļaus pasākumam pieiet ar vēsu prātu un ja nenotiks kautkādi kardināli s——, vis būs kārtībā, jo galu galā mēs būsim vienīgā komanda, kurā startēs veselas divas meitenes,tas mūs tikai stiprinās.
Piekrītu Normundam,viegli nebūs, bet notest krievus pie viņiem būtu pavisam forši,dzīvosim redzēsim!!!

JK JK - 25-10-’07 21:41

Riit braucu uz Alpiem. Staasta, ka esot tur jau 0 graadu, ja jau vietaas, kur jaabuut -10 un vairaak miinusu, to nav, tad jau ledus shoziem nemaz nebuus.
p.s. piedodiet par rakstu, bet nevienaa shveicieshu datoraa nav Tildes. (h)

NG NG - 25-10-’07 21:13

nu Kreivijas vīzu uztasīs arī vienas dienas laikā, ja vajadzēs, zinu īstās vietas, bet neba tur problēma, mūs ļoti daudzi apskauž par patreizējo atlases sistēmu, arī manuprāt tā ir ļoti godīga sistēma, šogad tā vēl uzlabosies , jo sliktāko kārtu vairs ārā neņems, ko nopelnīsi, tas viss ir tavs.
Mirtin, šī gada izlases sastāvs ir ļoooooti spēcīgs, pat tīri teorētiski nezinu nevienu, kuru vajadzētu nomainīt, par prognozēm es neizteikšos, vienīgi piebildīšu, ka viegli nebūs, garantēta nav ne otrā, ne trešā un pat ne ceturtā vieta, visiem ir milzīgas ambīcijas un ne bez pamata.

Nejauksim Latvijas čempionātu klāt, tās ir divas dažādas lietas, pietam LČ vēl nebūs beidzies uz to laiku.

Peksis Peksis - 25-10-’07 19:04

Mirtin- tu gribi atgriezties pie ļoti vecas sistēmas, kas bija spēkā vēl padomju laikos, kad jebkurā sporta veidā atlase pirms lielām sacensībām notika līdz pēdējam brīdim. Daļa sportistu visas savas emocijas un spēkus izšauj atlasoties un īstajiem mačiem vairs nekas prātīgs pāri nepaliek. Piedevām, braucot uz Krieviju ir nepieciešama vīza, kuras iegūšanai arī ir nepieciešams laiks. Pēdējā brīdī to neviens neuztaisīs.

mirtins mirtins - 25-10-’07 16:17

Agrim – Es domāju, ka pēc atkārtotajiem panākumiem kādreiz jānāk kritienam. Turklāt, ja nemaldos pasākums notiks Krievijā, kur vietējiem jau nu 100% ir trases priekšrocības. Tā ka patiesībā, ja būsiet pirmajā trijniekā tad jau būs labi:))

Vai nav tā, ka Pasaules čempionāts notiek pēc Latvijas čempionāta? Varbūt ir jēga taisīt komandas korekcijas pēc jaunākajiem rezultātiem. Domāju Ritas piemērs pamato manu teikto, jo Rita vienkārši bija ideālā formā un paņēma 1. vietu gan mājās gan pasaulē. Domāju, ja kādam, kas pašlaik nav izlasē, izdotos šosezon Latvijas čempionātā ļoti labi nostartēt, un izcīnīt 1.vietu, tad varbūt būtu vērts padomāt paķert šo sportistu līdzi vismaz rezervistos. Brīnumi gan nenotiek un visticamāk 1.vieta būs kādam no pašreizējā sastāva, taču ej nu sazin:))

Agris Agris - 22-10-’07 22:38

2007.gada sporta sezona ir noslēgusies,kādam tā ir bijusi veiksmīgāka, kādam mazāk veiksmīga. Pēc mēneša vai mazliet vēlāk sāksies ziemas sezona un būs jādomā jau par 2008.gada zemledus čempionātu, ar LMSF valdes lēmumu man ir uzticēts nokomplektēt komandu dalībai 2008.gada PČ zemledus makšķerēšanā, kurš norisināsies Krievijā. Šajā sakarā gribu laicīgi salikt visus punktus uz “i”,lai pienākot sezonai varētu veltīt laiku sacensībām un nešķiest emocijas diskusijās par komandas sastāvu un to,kam braukt kam nē. Nosakot komandas sastāvu, par pamatu ņēmu 2007.gada sezonas rezultātus, jo tā nu reiz paši esam nolēmuši,un manuprāt tas ir arī taisnīgi. Startē: Rita Verza-Grabovska( Salmo); Guntis Kārkliņš( Salmo); Krišjānis Krasovskis( Pasaule); Laila Grīnberga( BB Cope);Pēteris Lideris( Salmo) un Andrejs Fiļimonovs( Pasaule), komandas vadītājs Egons Simsons(Pasaule)un komandas kapteinis Agris Ziediņš(Milo). Visiem izņemot Andreju jau ir PČ pieredze, jaunas asinis nāks komandai tikai par labu. Kāds jautās kādēļ sastāvā nav Normunda Grabovska- izlaist 2008.gada ziemas sezonu ir Normunda lēmums,viņa vietā komandā ir Pēteris. Pēc izcīnītajiem 2007.gada čempiona tituliem komandu un individuālajā vērtējumā mērķi var būt tikāi tie augstākie, domājams mūsu pieredze,meistarība un gribasspēks dos savus augļus. Visiem ir iespēja dot savus komentārus par komandas sastāvu, galīgo lēmumu paziņos federācijas valde pēc mēneša.

Agri, tik ātri galīgo lēmumu valde paziņot nevarēs. Vispirms būs jāizveido paplašināts sastāvs, pēc tam visa komanda veidos pasākumu plānu, ieskaitot treniņbraucienus, tad sekos tāmēšana un klubu garantijas, un tikai pēc tam varēsim pieņemt galīgo lēmumu.

Ivars Ivars (E-pasts ) - 21-10-’07 23:30

Apsveicu Mērsraga virus ar lielo panākumu!
Mērsraga dome Jūs neaizmirsīs:)
Mērsraga pašvaldības vārdā apsveikumi arī pārējo vietu ieguvējiem:)
Tā turēt, un ne asakas!



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top