jaunumi   contact

« CIPS pasaules čempion… | Home | Par jaunumiem spining… »

Idejas jaunajai sezonai

Ar piektdien notikušo makšķernieku sporta aktīva saietu 2007. gada sezona ir noslēgusies un varam it kā mierīgi gaidīt un svinēt Ziemassvētkus. Taču no kārtējiem darbiem norobežoties neizdodas, jo notiek aktīva gatavošanās jaunajai 2008. gada sezonai.
Aktuālākais uzdevums ir vienoties par jaunās sezonas sacensību kalendāru un nolikumiem. Lielākās pārdomas ir par tiem sporta veidiem, kuros, kā to rādīja 2007.gada sezona, dalībnieku lielais skaits sāk radīt organizātoriskas problēmas. Tādi ir zemledus makšķerēšana un spiningošana.
Tā kā saieta laikā man personīgi neizdevās piedalīties visās diskusijās, atzīmēju tikai atsevišķas idejas, kuras parādījās diskusijās, kā arī tos lēmumus, kurus pirms nedēļas savā sēdē pieņēma LMSF valde. Ceru, šo rindu lasītāji mani papildinās. Gan ar savām pārdomām, gan ar citām jaunām idejām.

Par ziemas copi.
Sacensību noteikumos principiālas izmaiņas nav vajadzīgas. Komandu skaits 30 - 35 ir stabilizējies. Ir doma, ka LR čempionātos vajadzētu pielaist tikai LMSF biedrus. Tie, kas ir organizējuši šīs sacensības, zin, ka lielāko darba apjomu, kas jāveic organizātoriem ziemā, sastāda zonu ierīkošana. Turpmāk tam un tiesnešu apmaksai jāplāno lielāki līdzekļi. Arī maksa par citiem pakalpojumiem ir augusi, tādēļ valde ir pieņēmusi lēmumu, paaugstināt dalības maksu par līdzdalību trijās kārtās, nosakot to 150 Ls ( LMSF biedriem - 50% ) no komandas. LR čempionāta nolikumam jābūt gatavam tuvāko divu nedēļu laikā.
Par spiningošanu.
Vienlaicīgi ar domu, ka LR čempionātos jāpielaiž tikai LMSF biedri, ir arī jaunas idejas. Tā kā pašreiz MK noteikumu līmenī notiek diskusijas par iespējām atļaut arī Babītē un Engurē izmantot elektromotorus, ir doma vēlreiz atgriezties pie divu līgu idejas. Vienu līgu organizēt, kā saka, motorizētiem dalībniekiem, otru - kā tautas klasi, kurā saglabātu iepriekšējos noteikumus. Ieviešot divas līgas, rastos iespēja pārliecināties par dažādu risinājumu dzīvotspēju.
MK Pasaule jau ir izteikusi gatavību būt par tautas līgas sacensību organizētāju.
Motorizētajā līgā varētu spert lielu soli uz priekšu sacensību organizācijā. Piemēram, varētu izmantot privātās laivas un katrā laivā iesēdināt tiesnesi. Tas savukārt ļautu pilnā mērā izvairīties no dažādiem pārpratumiem un liekiem ierobežojumiem, kā arī realizēt principu "ķer un atlaid". Sacensības varētu pārvietot arī uz citiem lielajiem ezeriem - Alūksni, Rāznu, Lubānu, Burtnieku, Liepāju. Protams, pieaugs organizātoriskie izdevumi, taču var sagaidīt lielāku sponsoru interesi un atbalstu. Atklāts paliek jautājumi - kurš klubs ir gatavs uzņemties to rīkošanu, cik kārtas rīkot, pieļaut velcēšanu vai nepieļaut un citi sīkāki. Jācer arī, ka šādām sacensībām pieteiksies pietiekoši daudz dalībnieku.
Decembra vidū ir iecerēta klubu pārstāvju sanāksme, lai rastu vienošanos par spiningošanas tēmu.

Par citiem jaunumiem
Neskatoties uz to, ka šajā gadā Latvijas komandas ir guvušas ievērojamus panākumus pasaules čempionātos un valsts finansiālais atbalsts 2008.gadā varētu palielināties, LMSF valde vienlaicīgi ar ideju celt dalības maksas visās sacensībās nolēma 2008.gadā daļēji paaugstināt LMSF biedra naudu. Klubiem, kuri piedalās tikai vienā veidā, tā būs 100 Ls. Klubiem, kuri piedalās vairākos veidos, biedra nauda paliek 150 Ls apjomā. Attiecīgi rēķini tiks nosūtīti tuvākajā laikā.
SIA Normark LV atsūtīja vēstuli ar lēmumu savu pārstāvi LMSF valdē J. Mančasu nomainīt ar citu, tā vārds tuvākā laikā tiks paziņots.
LMSF saņēmusi iesniegumu par vēlmi iestāties federācijā no MK Silver Scale. Informāciju par šo klubu var atrast kluba interneta lapā.
 
02. 12. 2007


27 komentāri

JK JK - 06-12-’07 16:22

Kādi normatīvie akti nosaka kārtību, kā izveidojams makšķernieku klubs? Atrodu tikai “Biedrību un nodibinājumu likumu.”

Ieej lapā Par reģistrāciju un izlasi tās divas sadaļas Sabiedriskās organizācijas un Biedrības un nodibinājumi. Pēc tam turpat netālu vari atrast reģistrācijas veidlapas.

mirtins mirtins - 06-12-’07 06:24

JST – piedod, neizlasīju tavu pēdējo piebildi, pirms rakstīju iepriekšējo komentu. Atvaino ja aizskāru, tāds nebija mans mērķis. Lai tev jauki Ziemassvētki, un lai viss izdodas.

Tev arī, lai veicas.

mirtins mirtins - 06-12-’07 06:21

Peksis – tev patīk, ka tevi apgrābsta un izģērbj uz ledus?:)) Tad pieteikšos uz kādu posmu … tik ielozējies zonā:)))

Patiesībā jau viss ir labi arī tā kā ir, jo pārmaiņas agri vai vēlu pašas atnāk, varbūt nav jēgas steidzināt. Un ja kas, man līdz galvenajam vēl būtu 14 pudi sāls jāapēd, LSMF ir daudz zinošāki un saprātīgāki cilvēki:)) Varbūt kad otrā jaunība iestāsies, tad mēģināšu?:))

pp pp - 05-12-’07 22:49

!!!esmu protams par izmaiņām,bet,ja apkopotu visas idejas,kuras ir izskanējušas arī agrāk un visu to pieņemtu, tad labāk es šo naudiņu par trīs dienu tusiņu pietaupu braucienam uz havaju salām.divus gadus gaidu un zīlēju,kļut par lmsf biedru vai nē.izskatās,ka ilgi vairs nebūs jāgaida,tikai ļoti lūdzu ,paziņojiet to laicīgi,lai nesanāk kā ar pagājušās sezonas divām divīzijām-no potenciālās pirmās vispār ārā no ČEMPIONĀTA .vēl joprojām škrobe.

Dažas idejas ir stipri atšķirīgas, visas vienlaicīgi nez vai izdosies realizēt. Uzraksti, kuras tev liekas atbalstāmas, varbūt ir arī kāda atšķirīga doma.
Par pagājušo sezonu varu teikt tikai vienu, – informācijai ir jāseko nepārtraukti.

NG NG - 05-12-’07 20:57

JK un Eini es arī nevienu reizi nekur neesmu to slēpis ka esmu loceklis, patiesībā jau es esmu tāda pati tapa kā Mirtins, tikai Mirtins to visu pasak gudriem vārdiem, bet es ļoti bieži pārslēdzos uz visiem saprotamu “matu”.
Par LMSF valdes locekli es tiešām kļuvu negaidot un pašam to nezinot, bet labi vien ir, man patīk, gan jau arī kaut ko izdarīsim.

Peksis Peksis - 05-12-’07 19:35

Mirtin- manuprāt tu varētu nopietni padomāt par to tiesāšanu, jo tev pagājušā sezonā tas diezgan labi iznāca.Ja tu tā nopietni ķertos tai lietai klāt un izveidotu labu profesionālu brigādi, tad daudzi atviegloti nopūstos, jo tiesāšanas lietas visu laiku tiek pārspēlētas kā karsts kartupelis. Un tad ar tevi, kā ar Galveno Soģi vairāk rēķinātos.

JK JK - 05-12-’07 18:12

einim
NG ir un paliks normāls mužiks ar savām dīvainībām, kuras mums visiem ir. Mani izbrīna tikai fakts, ka par valdes sastāva locekli var kļūt par to nemaz nezinot!!!

Nevajag pārprast NG. Viņš nezināja, ka viņu izvirzīs, bet, kad izvirzīja, skaļi nepretojās.

einis einis - 05-12-’07 16:49

JK
Es jau arī klusībā pārdzīvoju par NG. Bija normāls mužiks…..tagad vēl viens loceklis klāt.Ko nu?:)))))

JK JK - 05-12-’07 16:18

NG
Nevienā vārdā neesmu teicis, ka ideja par klubu būšanu ir slikta! :-)
Laikam nevajadzēja uzrakstīt pirmo komentāru, kur pateicu par negatīvajām lietām , kas saistīts ar šo lietu.
Otrajā komentārā pieļāvu kļūdu, ka mirtinam ar elementāru teksta uzdevumu parādīju, ka šobrīd izdevīgāk ir nebūt biedram.
Trešajā komentārā laikam vajadzēja rakstīt – lūgties, lai valde pēc iespēja ātrāk izlemj, lai copmaņi zin ko darīt!:-)
Un ceturtais jau ir komentārs, kurā runāju laikam tikai man saprotamā valodā.

p.s. NG nevajadzēja tev rakstīt, ka nezinot esi kļuvis par valdes locekli. Saprotu, ka esi makšķerēšanas sporta autoritāte, bet tomēr kaut kas nebija tur pareizi. Iedomājos, kā mani ieliek mēness iekarošanas programma, kur letiņi ar Mi 8 mēģinās to dabūt gatavu :-)

einis einis - 05-12-’07 15:51

AKK
Man šķiet, ka tu kaut ko neesi sapratis līdz galam. Pārlasi vēlreiz MIRTINA uzrakstīto, kā arī paskaties uzmanīgāk uz tām zīmītēm teikumu galā. Internets nav sadzīvē, tuvumā redzama cilvēka ģīmis ar visām redzamām emocijām.
Vispār, ko te cepties. Es zinu kādu sporta veidu kurā esmu apēdis tik daudz cik te viens otrs ir ilgi dzīvojis uz šīs laicīgās zemītes virsmas. Tur diemžēl arī vēl nav viss kārtībā, kaut gan pieredze un zināšanas ir krietni vairāk kā sporta makšķerēšanas organizātoriem. Diez vai vispār kādā sporta veidā būs tā, ka viss būs salikts pa plauktiņiem. Pats “sacepos” tāpēc, ka zinot tās lielā sporta batālijas esmu pieredzējis kad ideja, pēkšņi vienā naktī, pārvēršās par īstenību. Tāpēc jau arī tie teksti par klubiem un piedalīšanos.
Kas attiecās uz tiesāšanu tad varbūt vajadzētu atrunāt tieši situāciju nianses nevis vispārējā aspektā. Taču ne jau šeit! Tā var burbuļot līdz katliņš sauss :))

Interesanti, kurš ir tas sporta veids, par kuru tu raksti. Par tiesāšanu. Tiesnešu problēma ir visos sporta veidos. Cilvēku, kuri grib savu brīvo laiku pavadīt apgūstot tiesāšanas iemaņas un veicot tiesnešu pienākumus, paliek arvien mazāk. Viņu darbs kļūst arvien dārgāks. Tieši tas arvien nopietnāk sāk iespaidot sacensību kvalitāti un budžetus. Ne tikai pie mums, bet visā pasaulē. Pie mums tas ir nopietns šķērslis daudzu ideju realizācijai.

AKK AKK - 05-12-’07 14:14

jst
Ja jau mirtinam nav sakara ar LMSF,ko viņš te ņemās. Nav taču vērts auklēties ar cilvēku, kurš skaidri pasaka ka LMSF viņam nav vajadzīga.

mirtins mirtins - 05-12-’07 11:38

NG – vai ta es saku ka elitāri klubi ir slikti?:)) Gribēju tikai norādīt, ka ja nav iespējams saņemt atbildes uz jautājumiem, tad es tajā klubā nestātos. Varbūt tu, kas esi LSMF jau ilgus gadus, zini visu no a-x, bet ja kāds grib iestāties tagad, tad manuprāt būtu tikai normāli, ja būtu iespēja uzzināt, kas un kā notiek, pirms maksāt biedru naudu:))

Par tiesnešiem. Savulaik runāju ar vienu cilvēku, kurš ir LSMF, kurš ieminējās, ka ir iecerēts pamēģināt sakārtot tiesnešu lietas. Un tikai tādēļ man bija šis jautājums, vai kaut kas ir pavirzījies uz priekšu. ne man bija doma kādam uzbraukt, ne man bija doma norādīt, ka viss ir slikti. Es tikai gribēju zināt, vai kaut kas ir gājis uz priekšu, ja tāda vēlme kādam bija. Mani pilnīgi apmierinātu atbilde, ka nekas nenotiek šajā jomā. Jo patiesībā jau tā kā pašlaik notiek tā taču arī var dzīvot, jo sacensības notiek:))

Tas bija arī viss, jo mani konkrētā lieta interesēja no tā, ka pats pāris reizes esmu bijis tiesnešu brigādē un izbaudījis lietas un vietas, kas manuprāt īsti nestrādā. Bet tā vietā lai normāli atbildētu, JST gluži kā 14 gadu vecumā uzmet lūpu un saka ja jau esi tik gudrs, taisi pats :)) Nu nevajag man tiesnešu nolikumu un LSMF nevienā acī.

Esmu apsolījis dažiem cilvēkiem palīdzēt, un cik tas būs manos spēkos palīdzēšu. Taču, ja pašos pamatos nemainīsies attieksme, tad man tas nav vajadzīgs un globāli tajā neiesaistīšos, jo neredzu tam nekādu jēgu:)) piedod, bet man nav 16 un pat ne 18 gadu un tērēt laiku lietām, kurām nav piepildījuma, es neredzu jēgu. Atliek tikai turēt īkšķus, ka tiem entuziastiem, kas uz kaut ko vēl cer, viss izdosies:))

NG NG - 05-12-’07 11:03

Nu re cik jauki parunājām, pirmkārt jau tautieši dārgie izlasiet JST rakstīto, sākot jau no paša virsraksta, tās ir idejas, idejas par to kā sakārtot un pilnveidot esošo situāciju, kā jau zinat arī es esmu ticis, pašam nemaz to sākotnēji nezinot, pie LMSF valdes locekļa statusa, tāpēc daudz ko no šīs diskusijas uztveru personīgi, tajā skaitā arī apvainojumus, bet ne par to ir runa.
Iedomājieties situāciju, ka jebkurā firmā vai valsts uzņēmumā jebkurš cilvēks no ielas ar putām uz lūpām varētu sākt mācīt kā kuram jāstrādā,pietam savus ieteikumus rakstot uzņēmuma sienas avīzē, ja to neuztver personīgi, tad liekās absurda un smieklīga situācija, tāpēc manuprāt pareizāk būtu, ja jūs, tie kam ir ko piedāvāt un pateikt(, zinu, ka jums ir daudz ko teikt)atbrauktu uz kādu no valdes sēdēm, vispirms saprastu kas tur notiek un tad izteiktu savus priekšlikumus.
Mirtin, tu starp citu lieki ironizē par to slēgto klubu, pamēģini neesot kādā klubā iekļūt valsts izlasē jebkurā no sporta veidiem, precizēšu, kādā no sporta veidiem, kurā jau ir gadu desmitiem vecas tradīcijas, pats taču zini, ka tas neizdosies.
Nekā personīga, bet ja tu par piemēru gribi nosaukt kādu citu organizāciju, tad tas vispār ir privāts klubs un arī tur vairāk di…, nekā dara, tāpēc būsim godīgi savos tekstos.
Par pašu LMSF, kā sportistu man arī neapmierina esošā situācija ar sacensību tiesāšanu, kā vienu no dažu sacensību posmu organizatoriem mani šī situācija neapmierina vēl vairāk, BET, es neesmu gatavs, man nav ne laika, ne naudas dotajā mirklī kaut ko mainīt darot to pašam, tāpēc arī valdē izskan dažādi viedokļi par profesionālas tiesnešu brigādes izveidošanu, lai to varētu darīt vajag naudu un (pats svarīgākais) cilvēku kurš uzņemtos virsvadību, Mirtin, tu negribi kļūt par visu makšķerēšanas sportu Pašu Galveno tiesātāju? Patreiz ir tāda iespēja.
Par to elitāro klubu, nu ja arī tā būtu, kā rakstat, kas tur būtu slikts, tas nozīmētu tikai to, ka šādas organizācijas biedri skaitītos augstākās raudzes makšķernieki, tie kas ievēro makšķerēšans noteikumus, tie kas rāda priekšzīmi savācot aiz sevis savus un arī citus atkritumus upes vai ezera krastā, es personīgi labprāt ar lepnumu nēsātu LMSF nozīmīti pat pie žaketes atloka, kā to dara daži no SALMO kluba biedriem. Tad večiem būtu mērķis iestāties šādā klubā\federācijā, jo tā apvienotu aktīvākos makšķerniekus, kuriem nav vienalga kas notiek.
EHHH, es laikam esmu nelabojams optimists, ja?

JK JK - 05-12-’07 08:59

Cienījamais LSMF!
Neprasu, lai LSMF tagad veido informējošo kampaņu katram. Lieta ir tā, ko rakstu otrajā rindkopā, tekstā, ko komentējāt. Uzrakstat nolikumā, ka čempionātā varēs piedalīties tikai biedri!!! Un beidziet čakarēt smadzenes! Ir ideja, nav nekas vēl teikts utt. Valde izlemj un pieņem lēmumu. Ja gribat, lai ciena Jūsu darbu, tad cieniet arī citu darbu! Nevienam nav laika, lai sēdētu caurām dienām fishing.lv un gaidīt, ko nolems LSMF. Tiem, kas ar klubu izveidi nenodarojas, būs vajadzīgs vairāk, kā 1 diena, lai to pasākumu uztaisītu!

p.s. Plus tagad ir gada beigas un to ko nav darījuši visu gadu grib uzspēt izdarīt vienā decembrī. Tas nav tikai valsts sektorā. Arī privātuzņēmēji skrien un grābj ko var.
Ja nepieciešams varu sniegt konsultācijas sava un citu laiku plānošanā, lai nebūtu kā vienmēr: zināja, domāja, bet neizdarīja laicīgi. :-)
Internetam ir tas mīnus, ka veidojot diskusiju tajā, nevar redzēt mīmiku, balss intonāciju un citas lietas, kas palīdz pareizi uztvert informāciju, ko grib pateikt!

mirtins mirtins - 05-12-’07 06:13

“Varbūt uzraksti man kādu paraugu tiesnešu Nolikumam. Ja tu ceri kaut ko sagaidīt, tad jau, laikam, zini kā tam būtu jāizskatās.” – tu vienkārši ņemies, vai par visām varītēm gribi kādam kaut ko pierādīt? Jēgu nesapratu:)) Mans jautājums radās tikai tādēļ, ka dzirdēju, ka ir plānots sakārtot tiesnešu lietas. Un man ir smagas aizdomas, ka tāda doma bija:)) Ja tā doma ir atmesta tā arī pasaki, un pasaki, ka katra posma rīkotājiem ir tiesības izvēlēties vai vajag katrā zonā tiesnesi vai nevajag, vai pietiek ar vienu tiesnesi uz visām zonām, ka tiesnešiem nav jābūt pieredzei, ka tienešiem nav regulāri jāatjauno savas zināšanas un pasaki NG ka viņa sapnis par to, ka iedod tienešiem naudu un viņi saliek zonas, nodrošina svēršanu un visu pārējo ir tikai muļķa sapnis vasaras naktī. Lai tas sapnis piepildītos ir jābūt kaut kādam mērķim un plānam kā to realizēt.

Bet ja nē, tad nē:)) Nezin kādēļ man rodas aizdomas, ka LSMF visi jautājumi, kas saistās ar kaut ko kas ir jāizdara, beidzas ar tavu komentāru, ja kādam kaut kas nepatīk, lai dara pats. Piedod ka pajautāju, ne es esmu LSMF ne man vajag. Ja arī tev nevajag, tad nav jautājumu, vienkārši tā arī pasaki.

Rādās, ka drīz LSMF nolikumā būs ieraksts – jautājmus drīkst uzdot tikai LSMF biedri, jo mēs esam elitārs, slēgta tipa klubiņš.

par to liecina arī tava atbilde JK – “Kam lai dod to informāciju? Katrai privātpersonai, kas to prasa? Tas nav nopietni.”

Atklāti pateikšu – ar tādu attieksmi, tu uz atvadām nobeigsi visu ko esi veiksmīgu uzbūvējis. Jo starp citu Latvijas likumdošana paredz, ka jebkura persona no ielas, pilnīgi jebkura, ir tiesīga tev paprasīt, kur tu esi izlietojis pēdējo santīmu, ko tev iedeva no valsts budžeta. Lai tie būtu kaut vai 5 lati, bet jebkuram ir tiesības to prasīt.

Un jebkuram muļķim, kurš ir izdomājis iestāties LSMF ir tiesības noskaidrot visu, pirms to darīt. Vismaz es, nekad nestātos organizācijā, ja man nebūtu skaidrs, kas tas ir par klubiņu un kā tas darbojas. Izmest naudu un nopirkt kaķi maisā… nu to laikam var atļauties tikai ļoti bagāti cilvēki, kuri paguva veiksmīgi izmantot mežonīgās privatizācijas priekšrocības:))

P.S. Ja es redzētu jēgu no rosīšanās jūsu slēgtajā klubiņā, ja es redzētu kaut mazāko cerību stariņu tuneļa galā, nevis intrigu perēkli, kur galvenā vērtība ir sarīkot pasākumu, lai kādu apd… kurš nav klāt, nevis runātu par lietu… ja es redzētu, ka katra jauna ideja tiek racionāli izsvērta, nevis momentā norakta, pasakot, ka tas nekam neder, lai gan patiesībā visa vaina ir tajā, ka to ideju neizteica pareizie cilvēki… es varbūt iespringtu un uztaisītu tev to nolikumu, jo paraugi jau nav tālu jāmeklē, vienkārši jāpielāgo vietējiem apstākļiem… bet zini… varbūt kādreiz kaut kas mainīsies, bet pašlaik neredzu gaismu tuneļa galā:)) Ceru ka jaunā valde spēs kaut ko mainīt jūsu elitārajā klubiņā:)) Galvenais ir mainīt attieksmi, cik zinu daži LSMF biedri arī to grib.

Lai izdodas!:))

Tavi tekstiņi sāk palikt, maigi izsakoties, arvien dīvaināki. Būšu pateicīgs, ja savām “atklāsmēm” atradīsi kādu citu lapu.

einis einis - 04-12-’07 16:17

Es laikam jau neieslīgšu nekādos dižos komentāros. Klubu sistēma ir, un tiek piekopta visos sporta veidos un visā pasaulē. Tomēr izziņot šādu versiju, kaut vai ziemas sezonas sākumā, ir manā skatījumā nedaudz par šerpu. Tādā gadījumā par to vajadzēja oficiāli paziņot, un pieņemt attiecīgu lēmumu, krietni ātrāk.

Kur tu redzēji, ka šī ideja ir izziņota? Un, ja arī paziņojums būs, nekā šerpa tur nav. Vai tad parādās kāda jauna principiāla problēma. Jāpieņem tikai politisks lēmums, nav jāmaina nedz bori, nedz makšķeres, nedz copes ieradumi. Sen jau vajadzēja saprast, ka izmaiņas būs. Par tām jau spriedelēts vairākus gadus, patīkami, ka jaunā valde vismaz vēlās darīt kaut ko jaunu.

valdis valdis - 04-12-’07 13:38

Karpu čempis notiks 7.līdz 10.augustā. Tas ir skaidrs.

Paldies par informāciju, to man apstiprināja arī ĀŪ, kalendārs tiks papildināts.

breksis breksis - 03-12-’07 19:45

Mēs taču vienojamies ne tik tāpēc lai varētu piedalīties kaut kādos mačos. Par to lai satiktu večus kas piedalījušies pasaules mačos un parunātos ar viņiem vien jau būtu jāziedo vairāk kā dalības maksa sacensībās. Kāds tur ir izdevīgums? Ja katrs kaut ko neziedos kopīgai lietai, nekas nekustēsies. Paskaitiet tikai cik Latvijas izlases veči ziedo vieniem mačiem. Tā tomēr ir mūsu kopīga lieta.

Tev ir taisnība, netrūkst makšķernieku, kuri LMSF uztver nevis kā interešu kopu, bet kā saimniecisku vienību.

mirtins mirtins - 03-12-’07 14:08

NG – bet ja kādreiz būs tāda idille, kā tu saki:)) Tad ir nepieciešami skaidri spēles noteikumi, sāksim ar to tiesnešu nolikumu – kas, kā, kapēc u.t.t. Citādi katram pasākumam tiek lasīti citi cilvēki, un neveidojas pēctecība. Bet ja normāli ir kāda noteikta brigāde, kas to dara, protams ar iespēju mainīties, lai ir rezerves spēlētāji, tad pamazām vien pēc gadiem pieciem mums būs ideāli tiesneši, kuriem neradīsies jautājumi par to kas un kā notiek:))

Bet no otras puses… piemēram es nevarēju aiziet Viesturam pēdējo pludiņu posmu palīdzēt, jo atvaļinājumu biju paņēmis uz pirmo noteikto datumu:)) a pēc tam vairs neko nevarēju mainīt, lai gan labprāt būtu piedalījies.

Un vispār… iemet kaut ko jaunu savā lapā… man ir pāris jautājumi, bet pēdējā tēmā negribas tos uzdot

Varbūt uzraksti man kādu paraugu tiesnešu Nolikumam. Ja tu ceri kaut ko sagaidīt, tad jau, laikam, zini kā tam būtu jāizskatās.

JK JK - 03-12-’07 13:18

NG
Pusdienas paēstas un man ir labs garastāvoklis. Neiet jau runa par to gribu, vai negribu būt LSMF biedrs. Runa iet par to, ka šobrīd ir situācija, ka izdevīgāk ir neūt. Mana formula ir augstāk.
Ja LSMF nolemj, ka viņas organizētajās sacensībās piedalās biedri, tad lai padomā, nolemj un uzraksta uz papīra, lai nebiedri zin ko darīt. Nedomāju, ja šo lēmumu paziņos 2 nedēļas pirms pirmajiem mačiem, ka tad kāds paspēs uztaisīt klubu ar visām reģistrācijām un vēl LSMF valdē paspēs iesniegt iesniegumu un valde to apstiprinās.
Tas ir arī viss. Dodiet informāciju un vadlīnijas!!!

Kam lai dod to informāciju? Katrai privātpersonai, kas to prasa? Tas nav nopietni.
Atvaino par kategoriskumu, bet daudzi joprojām nesaprot, ka LMSF valde strādā tikai ar saviem biedriem – kaut ko prasīt tā var tikai no biedriem, savukārt tikai biedriem ir tiesības piedalīties visās aktivitātēs. Pārējiem ir ielūgtu viesu statuss. Bez tam, ja zini, kādas būs prasības, kādas problēmas, rīkojies. Kluba reģistrēšanai, vismaz man, pietika ar vienu dienu. Baidies, ka prasību nebūs un būsi lieki iztērējies? Gan jau noderēs.

NG NG - 03-12-’07 12:15

Piekrītu tam ka viss ar valsts čempionātu rīkošanu nav kārtībā, sevišķi jau ar zonu ierīkošanas un tiesāšanas jautājumiem, bet tieši tādēļ , lai varētu samaksāt cilvēkiem par darbu, lai varētu nodrošināt siltu tēju , lai kakāt nebūtu jāiet mežā, bet gan siltā tualetē, tieši tādēļ arī tiek pacelta dalības nauda sacensībās. Ir ļoti daudz labu domu un ideju jau savāktas, bet ir arī jāsaprot, ka LMSF nav algotu cilvēku kas ar to vien nodarbotos kā plānotu un kārtotu šīs lietas, tāpēc nedaudz savaldīsim savas emocijas (tas attiecās arī uz mnani pašu)un pamazām centīsimies ieviest kārtību.
Personīgi mans viedoklis ir tāds, ka ziemas čempionātā tiesnešu brigādei pirms sacensībām būtu jāsaņem noteikta summa un (saskaņojot ar kārtas organizatoriem)jānodrošina sektoru nospraušana (ceturdien)un to novākšana pēc sacensībām, kā arī jānodrošina sacensību tiesāšana, zivju svēršana un ZIVJU SAVĀKŠANA, nogādājot tās Zooloģiskajā dārzā vai kādā dzīvnieku patversmē. Domāju, ka ja šī summa par katru kārtu būtu teiksim 500 lati, tad gribētāji strādāt atrastos, kādus 3 jau zinu.

NG NG - 03-12-’07 11:58

JK – būt vai nebūt LMSF biedram ir tikai un vienīgi tevis paša izvēle, BET tā būtu pavisam normāla situācija, ka sporta veidos, kuros ir liels komandu skaits (ziema un spinings) Latvijas čempionātā var piedalīties tikai tās komandas, kuras ir LMSF biedri. Pirmkārt jau tādēļ, ka tas nozīmētu tikai to, ka šī konkrētā komanda ir iepazīstināta ar sacensību noteikumiem (tā vajadzētu būt), ka no šīs konkrētās komandas var prasīt kaut kādu elementāru pieklājības normu pildīšana (kaut vai tikai mašīnas stāvvietas sakopšana pēc sevis u.t.t.), un otrkārt ir grūti iedomāties , ka Pasaules čempionātos varētu startēt kāda komanda, kas nebūtu FIPSā,( meloju, vienu reizi var nostartēt, lai saprastu kas ir kas). Par naudām un izmaksām, makšķerēšana ir hobijs, makšķerēšanas sports ir dārgs hobijs, ja nevari to atļauties, tad vai nu PATS meklē sev atbalstītāju vai izvēlies lētāku laika pavadīšanas veidu, skarbi, bet ļoti patiesi. Nevienam neko nepārmetu un nevienu nemācu dzīvot, vienkārši cenšos pateikt, ka LMSF nav sponsors, bet gan tikai un vienīgi visus makšķerēšanas sportus apvienojoša BEZPEĻŅAS organizācija, ja tu uzzinātu šīs organizācijas gada budžetu tad tu skaļi smietos.

JK JK - 03-12-’07 11:30

mirtins
Teksta uzdevums: JK un biedri piedalās 2 čempjos. Tātad dalības maksa 150×2=300 Ls.
Biedru nauda LSMF ir 150 Ls + (50% no 150) x 2 = 300 Ls. Jautājums kurš no variantiem ir darbietilpīgāks?
Mans personīgais un dažu biedru uzskats ir: ka mums pofig zem kāda karoga startēt Salmo, Maver vai Milo. Ļaujiet mums copēt un nosakiet skaidrus noteikumus, kā tas notiek. Apskatoties LSMF biedru sarakstu secinu, ka ir LSMF biedri, kas nepiedalās ne ziemā, ne pludiņos. Tātad ir varianti. Ar viņiem var uzsākt sarunas par pievienošanos viņiem vai arī izveidotu savu klubu, lai pilnīgi neko neieekonomētu, bet padarītu savu startu iespējamu. Tikai šo jautājumu vajag beidzot pateikt skaidri, lai zin ko darīt. Ceru, ka lēmums būs drīz, lai zin ar ko rēķināties pirms čempionāta.
Ekonomija sākas tikai tad, ja klubs piedalās 3 un vairāk čempionātos. Mainot saskaitāmos vietām, summa nemainās.
No šis vietas varētu sākt palikt tiešs un rupjš par to LSMF biedru būšanu, bet vai man to vajag?

mirtins mirtins - 03-12-’07 10:37

JST – kas notiek ar tiesnešu lietām? Vai ir nolikums?

Par ziemas čempionātu – būtu vēlams, katru reizi, pirms katra posma stingri atgādināt visiem sportistiem ko un kā drīkst darīt. Piemēram par to pašu iziešanu zonās.

Pērn pirmajā posmā tiesnešiem un sportistiem tika pateikts, ka iešana uz zonu notiks tiesnešu pavadībā. Tas ir – salasās visi 20 sportisti un tiesneša vadībā iet uz zonu. Taču pēkšņi kaut kādi “pareizie” aiziet uz zonu bez tiesnēša, kurš tiek nostādīts muļķa lomā . Vēl lielāki muļķi bija tie sportisti, kas klausīja un gaidīja tiesnesi, nevis laikus gāja uz zonu un ieņēma zonas malā vietu.

Tas rada nevajadzīgu stresu – būtu labi, ja pirms katra posma tiktu noteikts – cikos sāk iet uz zonām, kā tas notiek. Ja ir kārtība, tad ir. Citādi uz atklāšanas pasākumu atnāk viens komandas pārstāvis, bet pārējie jau ir pie zonām. Nevajadzīgi stresi nerada pozitīvu noskaņojumu.

Kas nodrošina 5m mērāmos? (Cerams, katra posma rīkotāji) Vai arī šogad NG staipīs līdzi teleskopus? Paldies viņam par to:))

Vai ir iespējams izvirzīt nosacījumus karodziņiem? Lai nav tā, kā pērn, kad vienā posmā pasaules čempions staigāja ar skujām:))

mirtins mirtins - 03-12-’07 10:26

JK – Kādas problēmas?:)) Nestājies LSMF un maksā 100% dalības maksu čempī:))

No katra kluba pielaist 1 komandu. A ko darīt tām komandām, kuras nepārstāv nevienu klubu? :))

Un kādēļ ierobežot komandu skaitu no klubiem? Ja kāds klubs var atļauties maksāt un uzturēt vairākas komandas, kādēļ to liegt? Tādēļ samazināt komandas dalībnieku skaitu man domāt nav prātīgi, jo tas tieši veicinās komandu skaita palielināšanos:))

Varbūt labāk uzlikt par pienākumu komandām nodrošināt tiesnesi. Jo pienāks tā diena, kad sagrabināt tiesnešus būs ļoti grūti. Nav daudz cilvēu, kuri labprātīgi ziedos nedēļas nogali lai nevis pacopētu, bet paklausītos kā citi copmaņi tevi aplamā un pataisa par pēdējo:)) No iepriekšējās sezonas varu teikt, ka vienam tiesnesim zonu pilnībā pieskatīt ir nereāli. Jāpaļaujas uz sportistu godaprātu, kas atsevišķos gadījumos ir ticis apšaubīts.

copmanis copmanis - 03-12-’07 10:00

Vajadzētu samazināt ziemā komandas lielumu, pietiktu ar 4 dalībniekiem, vieglāk atbraukt ar vienu auto uz mačiem.
No katra kluba pielaist tikai vienu komandu.

JK JK - 03-12-’07 08:52

Paskatījos 2006 un 2007 gadu protokolus un secinājus, ka ziemas sacensībās piedalās tikai 20-24 komanadas.
Doma pielaist čempionātos tikai LSMF biedrus īstenībā ir diezgan riskanta, jo ne jau nu katrs tagad taisīs klubu, lai iestātos LSMF. Tātad, ja pielaiž tikai biedrus, samazinās komandu skaits, kas savukārt samazina iemaksas. Tad varēs taisīt maziņus čempionātiņus ar mazāku budžetiņu un par attīstību un progresu varēs aizmirst. Šobrīd ir 30 biedri (fishing.lv informācija) un ne jau nu visi piedalās visos sporta veidos. Tās ir pirmās pārdomas pēc izlasītā. :-)



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top