jaunumi   contact

« Idejas jaunajai sezon… | Home | Informācija par 2008.… »

Par jaunumiem spiningošanas sacensībās.

Šovakar tikos ar dažiem klubu pārstāvjiem un kopīgi izveidojām nolikuma projektu jaunam 2008.gada spiningošanas čempionātam brīvajā klasē. Nolikuma pilnu projektu varēs redzēt tuvākajās dienās, tagad ievietoju tikai svarīgākos formulējumus.
1.Laiks un vieta. 4 kārtas, 17.05. - Burtniekā, 14.06. - Liepājā, 26.07. - Engurē, 27.09. - Alūksnē.
2.Dalībnieki. Komandas, kuru sastāvā 2 ekipāžas (divas laivas) katrā pa 2 dalībniekiem. Katrai ekipāžai līdzi jābūt 1 tiesnesim. Ekipāžas un komandas tiek pielaistas arī nepilnā sastāvā. Komandas pašas ir atbildīgas par laivām. Laivu celtspējai un izmēriem jābūt tādiemi, lai vienlaicīgi ar ekipāžu (1 vai 2 dalībnieki) tajās vieta būtu arī tiesnesim. Motoru izmantošana nav aizliegta, tā notiek atbilstoši noteikumiem attiecīgajā ūdenstilpē. Katrā laivā jābūt mērlīneālam pec vienota parauga un palīgierīcēm zivs atbrīvošanai no āķa.
Dalības maksa no katras komandas par līdzdalību vienā kārtā - 60 lati, LMSF biedriem - 50% atlaide. Komandu skaits nav ierobežots.
Sacensības atsevišķā kārtā notiek, ja tajā piedalās vismaz 50% no komandu skaita, kuras uzsākušas čempionātu.
3.Noteikumi. Atļauta tikai spiningošana, velcēt aizliegts. Mērītas tiek visas zivis. Zivis pēc mērīšanas tiek atlaistas ( variants - dalībnieki drīkst paturēt personīgām vajadzībām MN atbilstošus lomus). Dalībniekiem aizliegta mobīlo telefonu lietošana. Tiesnesis nedrīkst sniegt dalībniekiem palīdzību, saistītu ar zivju ķeršanu.
4.Vērtēšana. Vērtēti tiek lomi, summējot ekipāžas visu izvilkto zivju garumus. Zivis, kuras ir mazākas par atļauto izmēru, un asari tiek vērtēti ar koeficientu 0,5.
Uzvarētāju katrā kārtā nosaka individuāli starp laivu ekipāžām, kopvērtējumā - starp ekipāžam un komandām. Uzvarētāju čempionātā nosaka pēc iegūtās vietu summas labākajās trijās kārtās.

Tā kā starptautiskās sacensības parasti notiek pēc noteikumiem, kuri līdzīgi minētajiem, sacensību rezultāti kalpos arī, lai noteiktu kandidātus Latvijas izlasei.
LR čempionāts tautas klasē notiks pēc 2007.gada scenārija.
Kalendārs veidots, lai abu čempionātu datumi nepārklātos, taču tas vēl nav saskaņots ar ezeru apsaimniekotājiem.
Izliktais variants pašreiz nav galīgais variants, iespējamas izmaiņas. Nolikums tiks pieņemts janvāra vidū.
Papildus - gaidu priekšlikumus galvenā tiesneša kandidatūrai.

Ievērībai ! Blakus ailē ievietoju aptauju, kurā katrs var nobalsot par sev patīkamāko variantu.
 
10. 12. 2007


62 komentāri

nemo nemo - 18-01-’08 21:30

Kad varēs iepazīties ar nolikumu?

EdgarsG EdgarsG - 21-12-’07 17:27

Kāpēc tikai ezeri. Šogad biju Daugavā pie Kokneses. Skaista vieta, daudz zivju. Bez līdakām spiningojamas ir meženes, zandarti, gadoties arī sami uz špiņa. Par asariem pat nerunāju.

Daugava visā tās garumā mūsu sarunās tika pieminēta kā gandrīz ideāla brīvās klases sacensību vieta. Bija tikai iebildes, ka Daugava ir pārāk kaprīza, jo ir bijušas sacensības, kurās lomi esot bijuši stipri trūcīgi. Manuprāt, Daugavas potenciāls ir liels, taču kā motorizētu sacensību vieta tā ir pārāk maz izpētīta. Iespējams, tas viss kļūs skaidrāks tikai tad, kad būs notikušas kādas sacensības. Protams, par šo tēmu sarunas var turpināt.

Haris Haris - 21-12-’07 16:48

Par vērtēšanu: vērtētas tiek tikai 5 lielākās, punktu skaits proporcionāls garuma kvadrātam. Ideāls variants, kuru droši vien arī varētu pamainīt nolikuma projekta tekstā. Nebūtiska nianse: varbūt vēl var padomāt par 10 (7) lielākajām. Tas mazāk izslēgtu asarus no konkurences- būtu interesantāka cope.
Svarīga tēma, par kuru netiek runāts- sacensību vietas (ezeri) un laiks. Ko, piemēram, domā Liepājnieki vai kungi no otra Latvijas gala? Gribu vēlreiz pievērst klubu uzmanību, ka šajā sacensību versijā organizatoriem atkrīt ,manuprāt, lielākā problēma- laivas, kas līdz šim atbaidīja organizēt gribētājus.
Jonim: vai varēsi sarunāt ar tiesnesi lai viņš airē vai darbojas ar enkuru ir atkarīgs tikai no tavas daiļrunības. Pieļauju, ja tiesnesis būs nosalis un viņa komanda to nebūs aizliegusi, kādu gabalu paairēt pieteiksies pats neskatoties uz to, ka laivai būs motors.

!!! !!! - 21-12-’07 11:02

varbūt varētu tie, kam nav neko saprātīgu ko uzrakstīt pārvākties uz zive.lv un mētāties ar īsprātībām tur. spiningošanas mači ir tādi paši mači kā jebkurā citā sporta veidā. tie, kam mači saistās tikai ar tusiņiem un iedzeršanām var mīcīties pa tautas klasi, domāt kā apčakarēt citus, dzert, vemt, izlozēt medaļas un darīt jebko. tikai pateicoties tādiem gudrīšiem tiek veidota sporta līga lai būtu kur piedalīties tiem kas šo sportu ņem nopietni, nevis nolaisties līdz visādu jefiņu līmenim, vai vispār dēļ tādiem aurātiņiem pamest spiningošanas sportu vispār. ārpus Latvijas valsti pārstāvēs vienalga sportisti, nevis tusētāji un līdzīgi domājošie

Nepārdzīvo, viss notiek saprātīgās robežās. Pie tam katrā jokā ir daļa taisnības.

??? ??? - 21-12-’07 09:40

Izbeidziet, par ko ir runa? Kas tas par sportu ķert nelaimīgas zivteles, pamocīt un palaist. Tīrākā mērīšanās ar krāniņiem, to toč var izdarīt arī klātienē. :-)
Daži tos spininga mačus ņem pārāk šerpi. Ja tusiņš, tad tusiņš un nav ko matus skaldīt. Sametam un braucam. Medaļas tirgojam vairāksolīšanā, vinnests federācijas kasē ! Ja visu klātbūtnē nosola medaļu, tas nozīmē ka naudas netrūkst un tiek izlasē. Nevajag sarežģīt. :-)

copmenis2 copmenis2 - 20-12-’07 23:34

Es
Tu..uzvarai čempī negatavojos bet gan jau man ar gadīsies lielais loms. Bet tusiņš man patīk. Un jautrība. Neciešu krāpniekus copē, bet abām rokām atbalstu ko jst vienmēr saka ka tā cīņa ar blēžiem nav to vērta. Tie nelaimīgie ļautiņi nedzīvo ilgi. Nu lai taču vismaz papriecājas par kādu medaļu vai papīrīti. gan jau izlases treneri viņus atfiltrēs. Nav viņu dēļ vērts iespringt un ar sliktām domām bojāt sev garīgo.

Kāda runa par noteikumiem, tās garās runas ir tīrākās utu medības, svarīgākais zināt kur, cikos un kas jāņem līdzi. Priekā! Piemirsu vienu lietu, beigsim sacerēties par sponsoriem. Kas te rakstīja ka nebūs sponsoru. nenopietni! Viņi nekad nav bijuši. Vai tad tas kurš pa pāris simtiem latu prasa lai viņu rāda pa TV ir sponsors. Tas pats Zveja viņam paprasīs četrciparu skaitli. Priekā!

Aigar, ko tu domā par Brugal?

Ja ir kādas ziņa, ka EZ prasa naudu par maču atainošanu TV, dod man konkrētu ziņu. Tu neesi vienīgais, kas izmet šādu informāciju. Brugal (Anejo un uz augšu) ir tīri ciešams.

es es - 20-12-’07 22:46

Neredzu pamata jautrībai. Ideja par šo līgu manuprāt ir labākais, kas pēdējā laikā ir noticis. Piedalos čempionātā jau gadus sešus, un, nekad nav izticis bez runām par negodīgām cacensībām(zivju siešanu, līdzpaņemtu zivju svēršanu, zivju kopā likšanu starp laivām u.c.). Vienmēr ir liels bars ar čīkstētājiem par tiesnešu nepieciešamību, par to, ka laiva trāpījusies ne tāda u.t.t. Šeit ir risinājums. Tāpēc jau tiesneši ir tieši no Tavas komandas, lai nepieļautu citas komandas negodīgu rīcību. Tāpēc jau laiva ir Tava, lai viņa būtu tieši tāda, kāda patīk Tev, tas arī atrisina problēmu ar sacensību rīkošanas vietām, lai nebūtu atkal jāraud, ka mači notiek tikai Engurē, Babītē un nelielajā Lobē. Daudz ir dzirdēts, ka, kādēļ nerīko mačus piem. Liepājas ezerā, kāpēc neļauj lietot motorus. Lūdzu, šajā variantā ir tā iespēja. Varētu turpināt ilgi par šā projekta (+) Par (-), īpaši tādus nesaskatu. Laivas jāpērk? Bet laivu jau nepērk 1 gadam 4 posmiem, varēsi braukt velcēt vai vienkārši bērnus vizināt. Nianses par vērtēšanu(kādas zivis, no cik cm mērīt, cik pēc skaita u.c.) var atrunāt kaut pirms starta. Piemēram Hondas kausos kaut kā neesmu dzirdējis protestus par to, ka nav pirms starta zināms kā notiks vērtēšana.
Esmu pārliecināts, ka raksta kaut ko tikai tie, kuriem vienmēr ir slikti. Tie, kuriem liekas, ka viss ir kārtībā, mierīgi gatavojas svētkiem, neauglīgos strīdos neiejaucas un gaida nākošo sacensību sezonu.
p.s.Ļoti ceru, ka šis sacensību modelis gūs atbalstu un nākošgad notiks godīga cīņa, savstarpēja sapratne starp komandām(piem. neieliks citiem par tiesnesi tādu, kādu negribētu savā laivā, un izturēsies pret citas komandas tiesnesi tā, kā gribētu, lai izturas pret sevi pašu) un beidzot sportiskie principi gūs virsroku pār vēlmi uzvarēt par katru cenu, jebkuriem līdzekļiem.

copmanis2 copmanis2 - 20-12-’07 22:32

Beidzot tautai sāk pielekt par ko ir bazars un sāk parādīties normālas fīčas.

Aigar, bet vai nesaiesim ragos uz ruma pamata? Man tas niedru šnabis…:-)

Konstruktīvs – jānosaka ka vienā kārtā visi drīkst lietot tik vienas valsts uzlējumus, kvalitātē ne zemākus kā XO un traukos ne mazākos kā 0.7l. Pirms katras kārtas izlozē no kuras valsts. Tad es ar velku ārā savu stroķi un pērķu biļeti uz šo čempi, latos tas būs pat lētāk nekā skraidīt pa bodēm un ieprkt visus reklamētos superrīkus. Visa veida degviela no manis garantēta un neslims kompanjons var pieteikties līdz …. Kā tur rakstīts nolikumā?

Priekā!

Priekā! Visumā interesanta doma.:-)

tofiks tofiks (E-pasts ) - 20-12-’07 21:58

Teātris par brīvu…Kā jūs visi nesaprotat, ka būs tā kā nolems Harijs un valde.Šī jaunā līga nomirs vēl nedzimusi.Man ir priekšlikums – Visiem būs pilni vēderi ar rumu (kā parasti) un kašķis par visiem 100% . Lai izietu no situācijas un visi būtu apmierināti piedāvāju nopikt biļetes uz prāmi Tallink un laižam uz Stoholmu. pirmā kārta turp otrā kārta atpakaļ, un tā divas reizes. Visi ir uz klāja un katram pie kājas tiesnesis. Mēra visu ko var sagrāpstīt.

Priecīgus svētkus
(h)

Nav slikta doma. Arī šim variantam piekritēju netrūktu. Tikai kādam tas jāaorganizē. Tātad, uz priekšu! Tavai reklāmai bezmaksas vietu šajā lapā garantēju. Piedāvājums derīgs līdz 01.02.2008. :-)

jusis jusis - 20-12-’07 21:07

kāda starpiba vai 2 ved tiesnisi vai viens cilveks.Un vel kurš atbild par tiesneša uzvedibu laiva,ja viņš ir ieravis vai pohains tadu bistami laiva ņemt ko lai darit

Aigars Aigars (E-pasts ) - 20-12-’07 20:15

Man prieks, ka beidzot būs ……godīga spēle…….negulētās naktis un rums ir devis rezultātu :)) , paldies Jāni…….spiežu roku Hari…… aptauja tās ir nianses…….primārais – “fair play”….. nezinu kā Jūs, godātie copmaņi, bet mani kaitina tas, ja mani uzskata par idiotu (un piedevām par paša naudu – dalībasmaksa)…….tad jau viennozīmīgi labāk samaksāt druscītiņ vairāk, un gūt patiesu baudu un azartu no copes………to novēlu arī visiem Jums – godīgiem – “īstajiem copmaņiem” ……..priekā !

Jonis Jonis - 20-12-’07 13:25

Par to pat es nepadomāju:-), jāizsludina tiesnešiem konkurs-līdzīgi kā bobslejistiem stūmējus meklē(joks) Tur jau ir tā lieta, bez motora šādā gadījumā neiztikt. Elektro motors pavilks, bet cik ilgi, un cik aķus jāņem un ja labs pūtiens, kā tas bija pagājušājā gadā Babītē.Ar benzīnieku gan problēmu nebūtu, bet visur-Engure, Babīte, Lobe-nedrīkst. Starp citu visa inventāra nogādāšana uz vietu būs problematiska.
Labi, ja 2*120, ka nesanāk 3*120+2*30(vismaz 2 aķi)+pričendāļi, un savietošanās laivā.:-)

hmm hmm - 20-12-’07 12:43

Joni, PČ laivā bija gan viens dalībnieks, bet rezultātus summēja uz diviem kā ekipāžai…
Tu raksti, ka ar tiesnešiem nav problēmu, bet problēmas radīsies tad kad viņiem pateiktu, ka jāairē un jāvizina konkurentu komandas 2 120kg veči;-) labāk lai sēž klusiņām laivā un fiksē rezultātus
ir pārbaudīts, ka elektromotors šo masu pavilks(h)

Jonis Jonis - 20-12-’07 12:12

Hari
Jūs kad bijāt PČ spiningošanā, tiesnesis sēdēja pie motora un laivā bija tikai viens dalībnieks?
Kā pie mums plānots-tiesnesis vizinās kā atpūtnieks un zivju pierakstītājs, vai arī kā strādnieks Es neesmu ar mieru visu dienu airēt un vazāt līdz teiksim 120kg veci, ja pieņemsim laivā vēl ir pārinieks ar tādu pašu svaru-beigās kāda tad tur vairs spiningošana, par dienas beigām vispār nerunāsim, un ja vēl ir sū… laiks. Starp citu elektro motors(ja atiecīgā vietā atļaus), šo masu arī nepavilks un cik aķīšus vajadzēs, kas arī nav no tiem vieglajiem. Vienkāršāk protams ir ar benzīnieku, bet ne visur ar to ļauj. Tas nu tā -manas domas.
Pārējais jau būtu salīdzinoši interesanti. Ar laivām, tiešnešiem nebūtu problēmas, problēmas sākas ar laivu transportēšana – treilers, attiecīga mašīna ar āķi u.c.
Noziņoju sava kluba pārstāvjiem un augšai-tālākais jau paliek viņu ziņā.:-), piegdien droši vien apspriedīsimies.

Haris Haris - 20-12-’07 10:45

Nemo, federācijai nav jāatbalsta neviens klubs, klubiem ir jāatbalsta federācija. Būtu žēl ja tie kas to jau dara savu iespēju robežās to vairs nedarītu.
Par laivām: ja mēs esam 4 tad 2 trīsvietīgās un 2 tiesneši+ 1 piekabe divām laivām+ dalības maksa 1 komandai izklausās reālāk nekā 4 laivas, četri tiesneši+ 2 piekabes+ 2x dalības maksa. Es arī negribu pirkt 3 vietīgo bet uzskatu ka tas būtu optimālākais variants.
Arī tavas, kā dalībnieka domas ir interesantas un nevajag mest plinti krūmos. Ja uzskati ka sarunas veidā tiksim pie labāka kopsaucēja, caur JST vari dabūt manas koordinātes, aprunāsimies.

hmm hmm - 20-12-’07 10:44

Ievērot VISU intereses ir NEIESPĒJAMI. Nesaprotu, kas kādu satrauc visvairāk? Tas, ka čempiona tituls jādala ar kādu citu, zivis jāķer gan sev, gan viņa vietā?? Sameklē sev līdzvērtīgu ekipāžas partneri. Kopīgi var piemeklēt labāko stratēģiju, ir palīgs, lai ieceltu lielāku zivi laivā u.t.t. Vai tiešām “nemo” tā dzīvē nav paveicies, ka nav cilvēka ar ko pat laivu dalīt:-[
Izstrādātais variants vispārējos vilcienos ir optimāls

nemo nemo - 20-12-’07 10:00

Nevis speciāli,bet atbilde Harim. Nekad nēesmu rakstijis ka labāk ar kompanjonu nekā vienam.Man s uzskats ir, ka vajag INDIVIDUĀLO čempionātu, un variants 1+1 nozīmē 1 dal.+tiesnesis,bet ja tik ļoti vajag komandu ,tad komandā varetu būt 2 laivas,un tavs klubs varetu startēt ar divam komandām,bet mēs vismaz vienu komandu sagrabinātu Tāpat uzskatu ka ne visi GRIBĒS pirkt trīsvietīgas laivas,jo ir normalas divvietigas Arī par transportēsanu ,un tiesnesiem esmu padomājis,ne jau Tu viens māki reķināt!Tas variants ,ka var jau tāpat viens startet neiet krastā,jo nav jau jēga vienam cīnīties pret komandu vai ekipāžu.Tava kluba nostādnes nebūtu jāstāda aukstāk par citu interesēm,un ari federācijai nav jāatbalsta tikai Tavs klubs!!! Piekrītu ka ir daudzkas jāuzlabo un jamaina ,bet tas ir jadara ieverojot visu intereses, tapat gribetos lai tik svarīgi jautājumi netiktu risinati ar telefona un interneta palidzību,bet gan cilvecīgi sanakot kopā.Esmu nolēmis vairāk nevienu ar savām domām netraucēt,tāpēc visiem novēlu priecīgus ziemas svētkus,laimīgu jauno gaduun lai mums izdodas labas sacensības.ČAU!

JK JK - 20-12-’07 09:49

Balsos nebalsošu, lai paši spiningotāji objektīvu rezultātu taisa, bet vai ir droši, ka kāds oponents no savas biroja ēkas nesabalso no katra kompja? Man tādu ir aš 60 gab. Pieņemu, ka balsot var 1 reizi no vienas IP. (devil)

Nekavējies un nobalso 60 reizes. Pierādi, ka neblefo. :-)

Haris Haris - 20-12-’07 01:12

Speciāli NEMO: 1) Pamēģini iedomāties kāpēc Latvijā čempis notiek divos ar pusi ezeros. Tāpēc, ka nav vairāk bāzes ar 60, pie tam vēl normālām laivām. Risinājums: ņemam savas, normālās.
2) Tagad parēķinām: 3 vietīga laiva uz 2-viem, vai 2 vietīga vienam? 1 tiesnesis uz 2-viem vai katram? Transportēšana uz 2-viem vai vienam?
Piedalīties vari arī ar vietējo vai atvesto, izīrēto (loģiski, ka neērti jo nedaudz jāpakustina smadzenes un pakaļa, pierasts, ka visu noliek priekšā). Ja vēlies viens ar tiesnesi tad Tev vispār nebūs problēmu atrast 2- vietīgo uz vietas.
3) Pats raksti, ka daudziem patiktu laivā kopā ar kompanjonu nevis vienam.
Apskaidro arī ko nozīmē “visi bija par variantu 1+1”: 1) Dalībnieks+ dalībnieks; 2) dalībnieks+ tiesnesis; 3) Vai ja dalībnieks+ tiesnesis tad komandā ir 4 laivas, tātad kopā ~120, vai kā?
Variantu par sacensībām bez tiesnešiem (vecais, labais variants) vispār neapskatu jo mana kluba nostādnes ir tādas: ja nekas nemainās tieši tiesnešu jautājumā, klubam komandas vispār nebūs (viena jau nav), atbalsts federācijai arī nē, vienas no trim esošajām kārtām organizēšana (iespējams arī 2- cīņas nē), balvu fondi loģisi arī nebūs. Diemžēl tā ir un es tur neko savādāk mainīt nevaru.
Starp citu, daudzi, man zināmi dalībnieki esošās kārtības dēļ nepiedalās vispār, daļa vairs nepiedalās, daļa plāno nepiedalīties turpmāk.
Tad ko darām, uzlabojam Latvijas čempionāta kvalitāti, pietuvinām pasaules variantam un padarām to interesantāku sponsoriem vai maucam pa vecam līdz kliņķim.

EdgarsG EdgarsG - 19-12-’07 22:40

to hm
Ja būtu pēc BB čempja nolikuma, tad no katras laivas vērtētu 5 garākās zivis. Tur gan tiek vērtēc svars, kas šajā gadījumā atkrīt. Bet tikai 5 zivīm no laivas.
BTW arī varētu būt varianc vērtēšanai. Bet diez vai kāc censtos ķert asarus.

Tā ir tīri laba ideja – vērtēt tikai 5 lielākās. Tiek izslēgta daudzuma nozīme. Samazinās cerības, ka ar asariem var tikt uz augšu. Ja vēl ievedam punktu skaitu proporcionālu garuma kvadrātam, sāk veidoties tīri sakarīga shēma.

hm hm - 19-12-’07 21:18

nemo
jst jau 13.dec. 16:05 komentārā rakstīja, ka var būt grūtības ar tiesnešiem. Tāpēc lietderīgāk uz 2 dalībniekiem vienu. Vai tad pasaules čempī BB bija uz katru sportistu viens tiesnesis? Un ko atkal kāpsim mazajās laiviņās?

nemo nemo - 19-12-’07 20:06

Hari, vai Tu varētu lūdzu paskaidrot kāpēc variants 2dal+tiesnesis laivā ir labāks par 1dal+ tiesnesis.Ja grib objektīvi noskaidrot labākos prieks izlases,tad pirmais variants ir objektīvāks,un lielākas izredzes ka būs pietiekami daudz dalībnieku,jo grozi kā gribi ,ne visiem būs iesrējas nopirkt laivas.par to cik objektīva ir tāda aptauja ,es sodien pārliecinālos,paklausiju JSpadomam un apzvaniju daudzus paziņas ,kas vienmēr ir piedalijusies sacensībās,neviens no viņiem nebija neko dzirdeējis par tadu projektu,un visi bija par variantu 1+1.

Haris Haris - 19-12-’07 15:25

Man liekas, ka daļa nav sapratusi domu par to, ka „brīvā” (sporta) klase tiktu veidota kā federācijas oficiālie mači ar visām izrietošajām sekām un iespējām, savukārt tautas klase veidotos kā amatieru klase. Līdz ar to saprotams, ka piedalīties starptautiskos mačos izlasē priekšroka ir sportistiem, nevis amatieriem u.t.t..
Sākotnējā doma ir par Latvijas čempionāta kvalitātes uzlabošanu nevis vairāku līgu veidošanu. Amatieru klase varētu būt kā pārejas posms neticīgajiem* kura atmirtu dabīgā veidā 1- 2 gadu laikā. Prātīgāk būtu ja tāda vispār neveidotos un neplēstu tā jau mazo sportistu, atbalstītāju un sponsoru daļiņu uz daļām.
Patīk man arī šie džeki kas pīkst par dārgu laivu uz diviem, bet tai pašā laikā piedalīties grib abās klasēs un pie tam vēl viens pats. Starp citu, ne vecie, ne jaunie noteikumi vienam startēt nekad nav aizlieguši- lūdzu uz priekšu, varēsi staigāt ar divām medaļām. Un vienam startējot varēsi braukt ar veco divvietīgo laivu, kurā tagad tev līdzi būs tiesnesis, kas apliecinās pārējiem tavu veikumu.
Aicinu visus pievērsties iespējām, ko jaunais variants dod, nevis pukstēt par niansēm, kuras var mainīt pat 3 minūtes pirms starta.
Meklējiet paši sponsorus- aizvelcieties pie sava darba devēja, izstāstiet bēdu, un domāju par zīmolu komandas nosaukumā vai uz laivas borta labam darbiniekam pus laiva mierīgi sanāks.

  • - Latvietis, klasiskais viss nepatīk, viss slikti, darīt neko negrib.
copmanis copmanis - 19-12-’07 12:33

To aptauju jau sen vajadzēja palaist. Tagad nebūs nekādas tukšas sēdēšanas un braukāšanas.
Tik tās podziņas var spiest kurš katrs un nevarēs zināt, kurš klubs ir par kurš pret.

nemo nemo - 19-12-’07 12:31

priecājos par aptauju,bet varbūt vēl vajadzēja variantu kur viens dal.+tiesnesis(individ.),kā ari tautas klasē

vienkāršais vienkāršais - 18-12-’07 19:21

Man tā jaunā līga….Tautas klase dzīvoja un dzīvos.:-))
Tie super copmaņi ar savām slimīgajām aizdomām un super pareizo tiesāšanu ir galīgi sagājuši sviestā. Groziet to sistēmu kā gribiet, atbrauks viens vietējais un bez motora tos visus biezos nomazgās. Ko tad sponsori teiks? akal vainīgi būs noteikumi??!!;-)

Ielikt tekstu gan bija grūti, vai nevar vienkāršāk?

Komentāru ievietošana, diemžēl, ir speciāli apgrūtināta, lai izvairītos no spama. Pretējā gadījumā te būtu pārāk daudz porno un viagras piedāvājumu.

Copes mačos meistarība slēpjas ne tikai sportista mākā un gatavībā noķert zivi. Vietējo apstākļu pārzināšanai un no sportista neatkarīgu apstākļu sakritībai, ieskaitot zivs noskaņojumu, ir daudz lielāka nozīme nekā citos sporta veidos. Tieši tāpēc spiningošanas sacensības ir grūti izveidot kā objektīvu sportisku pasākumu. Pasaulē tās parasti tiek organizētas vairāk kā piedzīvojumu vai reklāmas pasākums ar loterijai līdzīgu iznākumu. Paskatīsimies, būsim optimisti.

copmanis copmanis - 18-12-’07 18:52

Nikins Kāpēc pats neraksti? Dabūtu vēl honorāru. Ja tevi skar tie sponsora draudi, tad ņem un izplati rezultātus, ņem un raksti tos rakstus. Ej pie Zvejas un sasoli viņam debesmannu lai nevis Simsonu bet tevi pareklamē. Gaidi ka kāds cits rakstīs par tevi lai tev būtu sponsors?
Esmu par to, ka federācijā ar laiku būtu stipri jāpaceļ biedru naudas, tad gan varētu prasīt vairāk. Laikam sasapņojos.

Vai daudz federācijai ir sponsoru? Jebkurš kas ziedo pāris kātus saviem čomakiem vai pāris simtus latus kopīgā katlā grib lai to sauc par sponsoru. Smieklīgi.

Gan katram sportistam, gan klubam var būt savs sponsors un savas attiecības ar to. Tai skaitā var būt kluba pienākums atspoguļot sacensības noteiktos mēdijos.
LMSF sponsors ir tikai tas, kurš ziedo līdzekļus kopīgiem mērķiem – LMSF darbībai, LR čempionātu organizācijai un izlases komandu atbalstam. Jebkurš pienākums pret nopietnu sponsoru tiek noformēts ar rakstisku līgumu.

Nikins Nikins - 18-12-’07 15:36

JS
Jautājums par vērtēšanu nav smagākais šajā koncepcijā. Gan jau prakse mums palīdzēs to noregulēt. Būtiski ir saprast, vai būs pietiekošs skaits dalībnieku, kuri gatavi piedalīties un darboties atbilstoši šadai sacensību organizācijai, kad katrai komandai pašai ir janodrošina laivas un divu tiesnešu līdzdalība. Tieši no tā būs atkarīga šī čempionāta nākotne.

Tas ļoti atkarīgs no tā, kur un kā tiks izplatīti posmu un kopvērtējuma rezūltāti, jo kā šogad tikai JS mājaslapā (izņemot pludiņniekus un bļitkotājus par kuriem “Copes lietās” apraksts gandrīz uz vienas lapas. KĀPĒC?), sponsoram pāriet vēlme maksāt kaut vai dalību.

Atkarīgs, kā tiks izplatīti… Kā tu domā viņi būtu jāizplata? Pasaki priekšā, kam tas būtu jādara. Ja būs potenciāls sponsors, noslēgsim līgumu un lappusi garš raksts būs arī Copes lietās. Tikai parādi, kur ir tas sponsors.:-)

Atkal jātkārtojas. Federācija ir sabiedriska organizācija, kurā visu darbu sabiedriskā kārtā veic valde. Lai valde darītu vairāk, klubi var maigi “piedraudēt”, ka nākošreiz par izvirzīto personu nebalsos. Vienīgā persona, kas LMSF saņem niecīgu atalgojumu, ir grāmatvedis.

Tieši tāpēc jebkurš priekšlikums federācijai vai valdei vispirms jāvērtē kā uzruna pašiem sev vai sava kluba pārstāvim. Protams, katrs var izdarīt vairāk, pirmkārt jau tie, kas šobrīd kopīgo mērķu labā neko nedara. Varbūt uzņemies tādu šobrīd aktuālu sīkumu, ko te piedāvā, visus apzvanīt un paprasīt, ko klubi domā par šeit minētajām idejām.

JK JK - 18-12-’07 09:27

Par zemmēriem!
NG aicināts jau 2 gadus esmu bijis mušiņotāju pasākumā Siguldā kā tiesnesis. Šogad manis tiesātajā zonā, pie gāzes vada, bija daudz zemmēra alatas, bet mēs viņas neuzskaitījām, jo zemmērs. Un uz pjedestāla tika “maiļu speciālists.” ;-)
Ļoti labs piemērs tam, ka noliekot izmēru, uzvarēt vai tikt uz pjedestāla ir pierdzes bagātām, kas savāks pat mailes, lai tikai punktus dabūtu. Tā kā izmēra noteikšanai ir arī citi mīnusi. Katrai sugai jau nav izmēri.

anonīms anonīms - 18-12-’07 08:38

varu atkārtot vēlreiz, Latvija nav tik liela, lai nevarētu sazināties ar Tevis vadītā LMSF sastāvā esošo klubu pārstāvjiem un noskaidrotu ko viņi par to visu domā. laiks apdomāties bija pietiekošs. visa sarežģīšanas meistari

Noskaidrot, ko domā? Domā, ka es to nedaru? Uzraksti, kuru klubu tu pārstāvi, tad tavai balsij varbūt būs kāds svars.

Nikins Nikins - 17-12-’07 23:24

Zemmēra līdakas nav jāskaita. Jo tad sāktos viņu nenormāla slaktēšana. Engurē ar mazo rotiņu sit cik uziet un lielākā daļa ierijusi līdz žaunām.
JS. Salīdzinājumam: arī futbolā ir aizmugures stāvoklis. Tādēļ spēlēsim pēc LR makšķerēšanas noteikumiem.

Tu saprati, kādēļ mēs gribam skaitīt visas zivis? Vai arī šis arguments tev liekas nenozīmīgs.

Ja negribi zivis pārāk stipri traumēt, tad būtu jāiestājas par vienžubura aķu vai vismaz bezatskabargas āķu lietošanu. Pie tam nedomāju, ka zemmēra līdakas ķersies būtiski mazāk, ja mēs tās nevērtēsim. Bet asari ķersies jebkuros apstākļos.

Jautājums par vērtēšanu nav smagākais šajā koncepcijā. Gan jau prakse mums palīdzēs to noregulēt. Būtiski ir saprast, vai būs pietiekošs skaits dalībnieku, kuri gatavi piedalīties un darboties atbilstoši šadai sacensību organizācijai, kad katrai komandai pašai ir janodrošina laivas un divu tiesnešu līdzdalība. Tieši no tā būs atkarīga šī čempionāta nākotne.

vilnis vilnis - 17-12-’07 15:46

Ja tiesnesis kā airētājs, tad sāksies joki, laivās taču sēdēs tiesnesis no konkurentu blices. Motora darbinātājs ar neiet krastā. Ja labprātīgi kāds piekritīs, tad jā, bet obligāti nekad.

Jonis Jonis - 17-12-’07 13:27

Tas tiesnesis kas ir laivā darbojās arī kā airētājs vai motora darbinātājs. Pretējā gadījumā kaut kā negribās lieku svaru vadāt līdz:-)

copmanis copmanis - 16-12-’07 16:48

Man izskatās tas kas ir izlikts, ir labi noregulēts. Piekrītu lauciniekam, ka nav nekada profita skriet uz Rīgu, ja nekas degošs nav ko pateikt. Ja nemo ir ko teikt, raksti tagad, vai nekad! :-)
Līdz šim tavos rakstos nebija nekā par ko cīnīties.

Par ko tad balsosim? Par to, kas izlikts internetā, vai par anonīmā “nemo” priekšlikumiem? Pēc būtības nav jau svarīgi, kas izsaka priekšlikumu, taču, ja tas nav būtisks uzlabojums, tad jebkura inspirēta balsošana ir lieka.

anonīms anonīms - 16-12-’07 16:10

latvieša dabā ir visu noliegt, sarežģīt, neko nedarīt un pēc tam vaidēt, ka kaut kas ne tā
nu nav tie LMSF sastāvā esošie klubi tik daudz. ir 21. gadsimts, ir e-pasti, telefoni. katram klubam ir savs kapteinis vai vnk līderis. svarīgu lēmumu pieņemšanai apzvana vai izsūta e-pastus ar jautājumu, iedod dienu divas laika un saņem atbildi par vai pret. saskaita par/pret un jautājums nobalsots. āmen

Katram ir dota iespēja izteikties. Par priekšlikumu apjomu zināmā mērā var spriest pēc konstruktīvu priekšlikumu apjoma. Jāsecina, ka tas ir minimāls, tātad pamats ir tīri labi izstrādāts.

nemo nemo - 16-12-’07 14:44

Lauciniek,ja Tev nav ko piedāvāt tad sēdi savos laukos,tikai pēctam necepies ,kad tie 100 km. būs jābrauc uz nekur nederīgām sacensībām.Tu laikam esi pieradis ,ka visu tavā vietā izlemj? Un es arī nedzīvoju Rīgā.

Ja tu pārstāvi kādu klubu, raksti, tava balss tiks ņemta vērā arī bez viesošanās Rīgā. Ja gribi izteikties klātienē, atsūti adresi, aizsūtīšu ielūgumu uz nākošo valdes sēdi.

laucinieks laucinieks - 16-12-’07 14:10

Paklau nemo, ko tu cepies? Tu laikam turpat Rīgā, nav ko darīt un vari katru dienu piestaigāt, man tikaim līdz Rīgai pāri par 100 km. Domā, mums nav ko darīt, lai aizskrietu tik un paceltu roku??? Priekš tam ir valde un tai tas jāizdara. Neko citu taču neviens nepiedāvā, ko tad tu balsojot taisies vēl mainīt?

nemo nemo - 16-12-’07 13:07

Piekrītu ka par nolikumu jābalso visiem LMSF biedriem,un nekā tur sarežgīta nav visiem savākties kopā, jo savādāk mēs dzirdam atrunas,vienalga lems valde,nevajag iedomaties,mēs te apspriedamies(kas tie mēs?),ja nav pa kabatai nepiedalies,neracionāla laika izmantosana utt. Tiesi tāda vēstulīsu rakstisana ir laika izniekosana ,jo apsprisanā piedalas ļoti maz cilveku.Daudziem nemax nav tādu iespēju,un vai tie maz ir LMSF biedri.Tādā veidā mēs labas sacensības neuztaisisim! Mums taču ir atbildīgs cilveks par spiningosanas sacensībām,vinam ari vajadzētu ar to nodarboties

Tev ir nepilnīgs priekšstats par lēmuma pieņemšanu. Ja tu pat inkognito neko nopietnu nevari piedāvāt, maz cerību, ka kaut kas mainīsies, ja tas pats notiks klātienē. Neesam mēs iesācēji, pie tam tavas idejas jau ir izvērtētas, neko jaunu tajās es neatrodu.

nemo nemo - 14-12-’07 19:00

Kā būs ar dalības maksām? Vai janomaksā uzreiz par visiem 4posmiem ,vai varēs maksāt pirms katra posma.Ja nav obligata piedalīsanas visos posmos tad nez vai kāds maksās uz prieksu,un vairs nav iespējams prognozēt vai tas posms vispar notiks.
Vēl mazliet par tiesnesiem,domaju ka par tiesnesi nedrīkst būt nepilngadīgas personas,jo neviens neuzņemsies par viņu atbildību.Obligati jāaizliedz alkohola lietosana,un kas būs ja man ielozētais tiesnesis no rīta nav spējīgs tiesāt.,utt.

Dalības maksas nomaksas termiņš ir diskutējams jautājums. Ir doma, ka dalības maksa būtu jānomaksā sezonas sākumā vismaz par trim kārtām. Tie, kas nepiedalīsies vismaz trijās kārtās, varētu nomaksāt 1 mēnesi pirms kārtas sākuma. Tā kā laivas nebūs jārezervē, tas būtu pieļaujams.
Sacensības kā pasākums varētu notikt arī ar mazāku dalībnieku skaitu nekā minētā puse, taču tad šī kārta netiks vērtēta kā čempionāta kārta. Vēl nav skaidrs, vai pietiekošs skaits dalībnieku izrādīs interesi par šo čempionātu.

EdgarsG EdgarsG - 14-12-’07 15:54

Varianc ar izmēriem kvadrātā izklausās interesanc. Motivējošs ķert lielas zivis.
Tomēr garuma ierobežojumus vajadzētu lietot. Līdakām ja ne gluži 50cm, tad 40 noteikti. Arī asarim kādus 20cm, lai trāpot uz baru tiesnesim katru 5cm nav jāmēra. Tad tos sametīs čupā un izmērīs tikai pēc bara izstrādes. Un reāls catch&release nesanāx.
Kā ar zandartiem (meženēm, samiem)? Vai tos ir paredzēc iekļaut novērtējumā ja gadījumā tiek noķerti sacensībās ūdeņos, kur dzīvo?
Nu tās jau tikai detaļas un manas personīgās domas. Noteikumi nekad pilnīgi visiem nebūs pa prātam. Visumā super projekts. Man priex, lai izdodas.

Spiningošanas mači pasaules čempionātu līmenī ir tikai sākuma stādijā, visi vēl eksperimentē. Tajās sacensībās, kas ilgstoši funkcionē, piemēram MM, arī foreļu spiningošanā, tiek ķertas, mērītas un atlaistas visu izmēru zivis. Jāņem vērā, ka mūsu sacensības notiek nevis lielo zivju ķeršanā, bet tās ir spiningošanas mači. Tikko sāksim pielietot augstākas izmēru robežas, mači mūsu apstākļos arvien vairāk līdzināsies loterijai. Par to nupat novembrī pārliecinājos, tiesājot lielas sacensības Krievijā Volgas deltā. Tiesnešiem nebija ko mērīt, jo robeža bija pārāk augsta, balvas palika neizsniegtas.

LFF sacensības parasti notiek ūdeņos, kur līdaku ir daudz un tur var darīt, ko vēlās. 2005.gadā, kad organizātori ar to pašu mērauklu sacensības noorganizēja ne tik bagātā ūdenskrātuvē, kur ķērās tikai zemmēra zivis, organizātori bija panikā. Gandrīz visi mājinieki zviedri palika bez loma un nākošā gadā atteicās piedalīties šajās sacensībās.

Kas ķers daudz asarus, būs jārēķinās, ka katrs būs jāmērī, nekāda kopīga mērīšana nav paredzēta. Protams, formulas pielietošana daļēji atrisina mēģinājumu zivis vērtēt pēc svara, jo svars ir proporcionāls garuma kvadrātam. Tā mēs darām MM un, izskatās, ka tīri labi izdodas visu salāgot. Ja tauta piekritīs, varbūt šo paņēmienu pielietosim arī spiningošanas mačos.

ImantsK ImantsK (E-pasts ) - 14-12-’07 12:13

Par to arī ir runa, ka nav nekādas vēlēšnās piešauties ķert sīkaļas ne vienā un arī ne četros posmos

Tikai ilustrācijai par meistarību un lielajām zivīm. Rumānijā spiningošanas čempionāts notiek dalībniekiem darbojoties fiksētos pāris simts metrus platos sektoros, no krasta un mērot katru zivi. Dalībnieku netrūkstot. Par rumāņu spiningotāju meistarību varējām pārliecināties šogad LFF, kur rumāņi apspēlēja latviešus.

Protams, katrs pats var izvēlēties, kur piedalīties. Vairums cer kļūt turīgi, strādājot regulāri, bet ir arī tādi, kuri to aizvieto ar ruleti. Varbūt laimējas lielais loms.

copmanim copmanim - 14-12-’07 11:54

Tur, kur ir ķer un atlaid , mačos nekādi izmēri netiek ierobežoti.
tur nu gan tu kļūdies, zinu, ka ikgadējos LFF Zviedrijā, kur daudz letiņi arī piedalās ir līdaku minimālais izmērs, varu nosaukt arī spiningošanas pasaules čempi BB, arī ir min izmērs, un vēl citos
pie mums skaitās demokrātija, pirms apstiprina nolikumu jābalso VISIEM LMSF klubiem

Gribētu redzēt, kā kādam izdodas organizēt tevis pieminēto balsošanu. Neizslēdzu, ka tu domāji savādāk, kā uzrakstīji.

hm hm - 14-12-’07 11:45

Imants. Ko teiksi, ja kāds iesācējs uz dullo izvilks vienu trijnieci bet citi kaut kādas sīkaļas? tas ar pie mums novērots. Viss ir OK, tāpēc ir četras kārtas un var piešauties.
Man liekas mušotāji skaita citādi. Tur saņem punktus pēc izmēriem kvadrātā. 50 cm līdaka 2500 punkti, 100 cm līdaka 10000 punkti. Tā būtu precīzāk.

ImantsK ImantsK (E-pasts ) - 14-12-’07 11:26

Ar pašu principu par laivām un tiesnešiem ir viss kārtībā, sen to jau vajadzēja. Problēmām ar laivām arī nevajadzētu būt, kas vēlēsies piedalīties atradīs iespēju tās nopirkt. piemērs varētu būt Hondas kauss – cik ir dalībnieku un ar ko brauc.Bet nevisai patīkamas pārdomas rodas par ideju ieskaitīt zemmēra līdaciņas, kaut vai ar koeficientu 0.5. Parēķināsim: viens no censoņiem noķer trīs līdakas 65 cm, 72 cm un 105 cm, kuru kopgarums ir 242 cm, bet cits saķer 10 gabalas 49 cm garas līdaciņas rezultāts:49 × 10 × 0.5 = 245 cm. Kurš vinē un kurš zaudē? Visi labi zinām arī to, ka mūsu ezeros, ja pie tā speciāli piestrādā, tad desmit līdz piecpadsmit gabalas 45 līdz 49 cm garas siļķītes saķert nav nemaz tik grūti. Ja man šādās sacensībās palaimētos būt tam pirmajam un kāds novinnētu mačus ar kaudzi zemmēra zīmulīšiem, tad es, un domāju, ka jebkurš cits būtu varen nikns, un organizatori dabūtu par sevi dzirdēt ne visai glaimojošus izteicienus.

Nepārspīlē, to zīmulīšu kaudzi nevienam neizdosies redzēt, visi tiks atlaisti. Taču nav nekas vieglāks, kā savās neveiksmēs vainot organizātorus. Tādas atrunas esmu dzirdējis ļoti bieži, parasti gan no iesācējiem vai ambicioziem neveiksminiekiem. Kuri parasti neapgrūtina sevi, nelasa nolikumu un domā, ka copē eksistē tikai viena vispārīga un sekmīga stratēģija.

nemo nemo - 14-12-’07 10:12

Var jau būt ,ka kādai komandai tie sponsori atradīsies kas nopirks laivas,bet lielākā daļa līdz sim bija priecīga ka bija kāds kas nomaksā dalības maksas,bet nu pietiks par tām laivām.
vai drīkstēs piedalīties abas līgas,piemēram brīvjā līgā ekipāža un tautas klasē tāpati ekipāža komandas sastāvā.Domāju ka komandām obligati jāpiedalās visos posmos,jo pretejā gadijumā uz pēdējo posmu nebus vajadzigais dalībnieku skaits,bet ieskaitē ies 3labākie rezultati,tapat nez vai kāds būs priecīgs ja būs jābrauc mājās,jo ieprieks jau neviens nezinas vai bus vajadzīgais dalībnieku skaits

Tas par dalībnieku skaitu sacensību kārtā ir atrunāts. Protams, ja kāds būs nodrošinājis augstu vietu bez līdzdalības pēdējā posma, tas var samazināt dalībnieku interesi. Taču sportā tā ir normāla parādība, un bezjēdzīgi ir to regulēt, paredzot obligātu līdzdalību. Jo mēs prognozējam, ka jebkura komanda var izkrist arī objektīvu apstākļu dēļ. Eksistē taču nepārvarami apstāķļi, pie tam mūsu sports ir tīrākais amatieru sports. Neizslēdzu arī, ka būs komandas, kuras intereses pēc piedalīsies tikai vienā vai divās kārtās.

hm hm - 14-12-’07 09:59

nikins. Brīnos, ka kāds nopietns copmanis lasa Copes lietas. ;-)
Par to futbolu tu nepareizi domā. Vienreiz jau var aiziet, bet ja būs nepārtrauktas nulles…. Tautai vajag golus! Iedomājies ko domās tauta copes maču protokolā visiem redzot nulles.
Par futbolu un rezultativitātes iespaidu uz apmeklētību tev pilnīga taisnība. Mēs varētu noorganizēt ideālas sacensības, bet, ja sacensībās zivis noķers tikai daži dalībnieki, tas būs sacensību beigu sākums.

Nikins Nikins - 14-12-’07 09:13

Esi domājis, kāpēc futbolā vārtiem vai basketbolā grozam ir noteikts izmērs? Galvenokārt, tāpēc, ka tas nodrošina noteiktu vārtu vai grozu guvumu, un attiecīgi, padara sacensības par rezultatīvām un atraktīvām. Līdzīgi ir arī copē. Izvēloties ūdenstilpes PČ organizēšanai, viens no svarīgiem noteikumiem ir, lai vismaz puse dalībnieku nepaliktu bez rezultāta. Ja organizātori nevar pierādīt, ka tas ir reāli iespējams, tehniskā komisija šo vietu nepieņem.

Tur jau tā lieta ka vārtiem ir izmēri un viņi nav pa visu gala līniju un vārtiem ir vārtu stabs un pārliknis, pa kuriem trāpot spēles rezūltāts nemainās. Tieši tāpat ir ar zemmēra līdakām. Un ja daudzi paliek bez rezūltāta, tad tāds ir sports. Starp citu arī nulle ir rezūltāts.

Ideja par laivām ir apsveicama un izmaksas varbūt nav tik lielas, bet ja komandas sponsors redz ka nām nav atdeves viņš sāk domāt par to lietderību. Jo par spiningošanas čempionāta godalgotajām vietām informāciju varēja iegūt tikai no JS mājas lapas un “Copes lietās” jau otro gadu NEKĀ.

Varu piekrist, sadarbība ar mēdijiem ir vāja. Diemžēl, nostrādā divas lietas. Pirmkārt, trūkst zinošu un rakstīt gribošu cilvēku. Otrkārt – ne visi mēdiji izrāda aktīvu interesi par sportu, laikam domā, ka viņu tematikā bez sporta var tīri labi iztikt. Rezultāts – ar sportu saistītā auditorija skeptiski attiecas pret medijiem. Neesot, ne ko lasīt, ne ko skatīties. Savukārt mediji priekšplānā bīda reitingus, – redziet, cik mēs labi,- mūs skatās, mūs pērk. Cik ilgi tas tā būs, man nav īsti skaidrs.

copmanis copmanis - 13-12-’07 23:36

Tur, kur ir ķer un atlaid , mačos nekādi izmēri netiek ierobežoti.

Pamatā notiek tieši tā. Taču sacensības ir dažādas, dažāda var būt arī pieeja. Organizātoru mērķi var būt visdažādākie.

spec. priekš nemo spec. priekš nemo - 13-12-’07 23:09

nemo, spiningo 2 letiņi, tiesnesis mierīgi sēž un fiksē zivju garumus. Laivas pameklē netā, piem. Pella Nova, Lielā Līdaka, Dambo, HR 400, Seniors, Ego-470, TS-480 u.t.t. varētu arī iemest linkus, bet tā jau var tikt uzskatīta par reklāmu. Izmanto netu arī kam vairāk par komentu rakstīšanu.

nemo nemo - 13-12-’07 22:56

Pie mums jau nemaz tadu trīsvietīgu laivu nav no kurām trīs kārtīgi letiņi vaŗētu spiningot,nebaqidoties ka paliks bez acim.(pella ari tāda nav)Es nevaru saprast, kāpēc visu laiku vajag to kolhozu,ekipāža,komanda utt.Vai tad neviens negrib to čempiona titulu pats ar savām rokām izcīnit?!Kāpēc man būtu jādomā kur cits ņems laivu,tiesnesi utt.Lūdzu ,otrā liga,tur var cīnīties komandas.Var jau ari būt komanda no divām laivam,katrā laivā dalībnieks un tiesnesisArīPČ Krievijā dalībnieki bija pa vienam laivā,ja jau mēs gribam pēc pasaules standartiem.Esmu par pārmaiņām!!!

hmm hmm - 13-12-’07 22:23

domāju, ka tiem kam vienmēr ir slikti – visi šmaucās, visi sien zivis, visi zivis samet kopā, atved līdzi, uzpērk tiesnešus u.t.t. – labāk vajadzētu darīt kaut ko citu

Tas pilnā mērā sakrīt ar manu uzskatu. Tikai žēl, ka daži pārāk viegli uzticas pa ausu galam saklausītām ziņām vai nekompetentam viedoklim un lietu būtībā neiedziļinās.

mierīgais mierīgais - 13-12-’07 22:15

ha ha… protams var nopirkt laivas, motorus ha ha… (un arī uzpirkt tiesnešus):-)

hmm hmm - 13-12-’07 22:02

Nepārliecināji, arī dažādās starptautiskās sacensībās tiek noteikts minimālais ieskaites zivju izmērs, ja jau reiz iet runa par šo noteikumu pietuvināšanu starptautiskajiem.
Kā jau saprati, par pašu ideju esmu “par”. Piemetu finanses, pirmā gadā uz komandu 4 dalībniekiem 2 laivas piem. līzingā uz gadu ir mēnesī 1 kārtīga kroga vērtībā – nav problēmu; motora lietošana ir atļauta pēc ūdenstilpnes noteikumiem, nevis “obligāta” ;-), un arī mēneša izdevumos laivas ar visiem motoriem iebrauc zem 100Ls(secinājums – nav jābūt “biezam”). Un ar skatu nākotnē – citus gadus tas viss jau būs!!
Manas pārdomas ———->> skeptiķiem, čīkstētājiem u.c.
p.s. ne jau mani LMSF ir jāpārliecina……(santa)

hmm hmm - 13-12-’07 21:37

Visu zivju vērtēšana dod iespēja samazināt tādu sacensību skaitu, kurās 80 – 90 % dalībnieku paliek bez rezultāta, bet sacensības pārvēršās par vistīrāko loteriju. Mums jārēķinās ar to, ka Latvijā ir maz tādu ūdenstilpju, kurās varam nodrošināt to, ka 50 būs ar rezultātu, ja vērtēsim tikai mēra zivis.%
Interesanta atbilde: nodrošināt dalībniekus ar rezultātu
:-D:-D
Tie 10 – 20 % kam būs zivis tad arī būs parādījuši meistarību un veiksmi. Par loteriju – cope jau kā tāda ir vairāk vai mazāk loterija;-) Un četros posmos vieni un tie paši loterijā laimēt diez vai var, tāpēc jau ir vairāki posmi, kuros vienmērīgi startējot tiek parādīta meistarība.
Un vēlreiz: nekas neattaisno neatļautu lomu ieskaitīšanu rezultātos, izziņas nolūkos noķertos zemmērus var fiksēt atsevišķi.

:-Dha ha “nodrošināt lomu” “Briljanta roka” pie melnās klints ha ha:’-D:’-D

p.s. kā jau rakstīju, pārējais princips bez īpašām pretenzijām
p.p.s. “biezais” neesmu;-)

Esi domājis, kāpēc futbolā vārtiem vai basketbolā grozam ir noteikts izmērs? Galvenokārt, tāpēc, ka tas nodrošina noteiktu vārtu vai grozu guvumu, un attiecīgi, padara sacensības par rezultatīvām un atraktīvām. Līdzīgi ir arī copē. Izvēloties ūdenstilpes PČ organizēšanai, viens no svarīgiem noteikumiem ir, lai vismaz puse dalībnieku nepaliktu bez rezultāta. Ja organizātori nevar pierādīt, ka tas ir reāli iespējams, tehniskā komisija šo vietu nepieņem.

mierīgais mierīgais (E-pasts ) - 13-12-’07 20:28

Interisants risinājums:
Divas līgas, brīvā līga(biezajiem)un tautas klase(pārējiem) tam var piekrist tikai tie kas naudu neskaita…
Ja jau ir tādi kas piekrīt šādam variantam, tad ļoti labs priekšlikums ir NEMO. viens dalībnieks un viens tiesnesis laivā, šādā variantā pēc četrām kārtām varēs ļoti labi redzēt, kurš ir Latvijas čempions zīmulīšu saķeršanā, bet kā zināms meistarība parādās nevis 25gab. (1m 59cm) bet gan 2-4gab(10kg). tie kuri būs izcīnījuši čempionāta galvgalu var droši pat necerēt, ka viņī bez naudas tiks izlasē un kaut kur brauks. (santa)(santa)(santa)

LR čempionāts pēc 2007. gada shēmas netiek likvidēts un neviens neliek tev piedalīties sacensībās, kuras tev nav pa kabatai.

Nevaru piekrist, ka meistarība parādās tikai 2-4 kg līdaku medīšanā. Tikpat labi var apgalvot, ka vēl lielāka meistarība ir noķert 10 kg zivi. Par meistarības kritērijiem mēs visi vienojamies pirms sacensībām, tie atspoguļojas sacensību noteikumos. Atbilstoši, – meistarība parādās mākā rīkoties un sasniegt augstāko rezultātu atbilstoši sacensību noteikumiem.

Izlasē tiks iekļauti tie, kas būs vislabāk gatavi līdzdalībai attiecīgajā čempionātā. Pasaules čempionāti spiningošanā notiek no motorlaivām vai no krasta. Makšķerēšanas sports nav tas sporta veids, kurā līdzdalība tiek garantēta bez paša vai sponsora finanšu piesaistes.

hmm hmm - 13-12-’07 20:05

4.Vērtēšana. Vērtēti tiek lomi, summējot ekipāžas visu izvilkto zivju garumus. Zivis, kuras ir mazākas par atļauto izmēru, un asari tiek vērtēti ar koeficientu 0,5.
Ja zivs ir mazāka par atļauto izmēru(uzsvars uz ATĻAUTO), tā ir saudzīgi atlaižama un nav vērtējama – MANA PĀRLIECĪBA. Nepārvērtīsim nopietnu pasākumu par zemmēra līdaciņu medībām, pieredze rāda, ka tādas bieži vien ir lielā skaitā noķeramas vieglāk kā asarus. Par pārējo – atbalstu.

Nedomāju, ka visi nodarbosies ar zemmēra zivtiņu medīšanu. Bez tam no izziņas viedokļa tā nemaz nav tik nicināma nodarbošanās. Pieredze katram ir visdažādākā. Kad viens vīrs savilks daudz asarus, būs citas runas. Šis variants dos iespēju katram izvēlēties savu copes stratēģiju. Pēc pirmā gada vērtēsim no jauna. Visu zivju vērtēšana dod iespēja samazināt tādu sacensību skaitu, kurās 80 – 90 % dalībnieku paliek bez rezultāta, bet sacensības pārvēršās par vistīrāko loteriju. Mums jārēķinās ar to, ka Latvijā ir maz tādu ūdenstilpju, kurās varam nodrošināt to, ka vismaz 50 procenti dalībnieku būs ar rezultātu, ja vērtēsim tikai mēra zivis.

nemo nemo - 13-12-’07 16:05

Copman,es jau vienu priekslikumu uzrakstiju,un tagad paskaidrosu kapēc viens dalībnieks un viens tiesnesis.Pirmkart pagrūti būs sagadāt visai komandai atbilstosas laivas, un tas bus dārgi.,kā ari būs grūti nokomplektēt komandu.Var sanākt ka nesalasīsies pietiekami daudz dalibnieku.Varbūt Tev copman ari ir kāds priekslikums?Pēctam varbūt ari kādu glāzīti

Domu par vienu cilvēku laivā mēs apspriedām. Tas tiešām ir diskutējams jautājums. Vājā puse ir tā, ka šajā variantā katru dalībnieku apkalpo viens tiesnesis. Piedāvātajā variantā viens tiesnesis var apkalpot divus dalībniekus, tātad tiesnešus vajadzēs 2x mazāk. Mūsuprāt, tiesnesi ilgtermiņā nodrošināt būs sarežģītāk kā trīsvietīgo laivu. Mūsu piedāvātais variants neizslēdz gadījumus, kad kāda ekipāža sastāv no viena dalībnieka (un tiesneša).

copmanis copmanis - 13-12-’07 15:25

Nemo, tu gan labi laid, pilnīgi kā Zalāns. No kura laika internetā idejas izklāstīt ir grūtāk. Rakstīt taču māki, kur tad grūtums? Ja jau gatavojies pasākumam tad tik klāj vaļā ko esi sagatavojies. Varbūt atbalstīsim. Grūti ir internetā kopā izdzert kādu glāzi, tas gan… :-)

nemo nemo - 13-12-’07 11:16

Statūtos ir teikts, ka visiem biedriem ir tiesibas piedalities Lorganizētajos pasākumos,iesniegt priekslikumus utt.(41,4),tātad tiksanās ar dažiem klubu pārstāvjiem ir pasākums.Arī mēs tam ;pasākumam; bijam gatavojusies ,bet……Protams ,ka tagad ar interneta palidzību savas idejas izklāstīt un aizstāvet ir daudz grūtāk,un izskatās, ka viss jau ir nolemts. Tāpēc varbūt daži mani priekslikumi.Individuālais čempionāts,laivā viens dalibnieks-viens tiesnesis,bet komandas sacensas otrā ligā

Jānis Jānis - 13-12-’07 10:35

Liels prieks redzēt šīs JS pārdomas par nākamo gadu. No Normark Latvia SIA puses varu teikt, ka šo projekta skici pilnībā atbalstām.

nemo nemo - 12-12-’07 19:44

Vai nebija runāts,ka decembra vidū tiks uzaicinati visu klubu pārstāvji,un tad lems kā turpmāk tiks organizētas spiningosanas sacensibas.kautkā nesmuki sanāk,maksā visi ,bet lems daži

Jebkurā gadījumā lems valde, jebkura sanāksme var tikai sagatavot priekšlikumus valdei. Valde ir izveidota, lai starplaikos pieņemtu lēmumus kārtējos jautājumos. Ja statūtos noteiktā kārtība, kādam liekas nesmuka, katrs biedrs var iesniegt priekšlikumus statūtu izmaiņām.

Mūsu mērķis ir izveidot labu sacensību sistēmu. Ja es pieminēju sapulci, nevajag iedomāties, ka notiks tradicionāla Vislatvijas klubu pārstāvju kopā sanākšana, kurā parunāsim par jau izdiskutētām lietām. Esmu aicinājis visus klubus sekot informācijai internetā. Cienīsim viens otra laiku, izdarīsim katrs savus mājas darbus. Uzskatīsim, ka sanāksme ir sākusies, tikai tā šobrīd notiek elektroniskā vidē. Sasaukt visus kopā fiziski un sākt diskusiju no nulles ir pārāk dārgs prieks, dažam tā būtu neracionāla laika izniekošana. Arī es priecājos, ja kāds, kurš pats piedalās sacensībās, izrāda iniciatīvu un šajā lapā piedāvā kādu apspriešanas vērtu variantu. To jau izdarījuši divu klubu pārstāvji, to ir iespēja izdarīt katram. To var darīt, izmantojot šo projektu, to var darīt arī pilnīgi neatkarīgi, piedāvājot savu koncepciju. Projekts tāpēc ir izlikts apspriešanai, lai visi publiski var piedalīties ar konkrētiem priekšlikumiem. Tikai tad, ja būs pretrunīgi priekšlikumi un būs nepieciešama kaut vai nosacīta balsošana klātienē, organizēsim arī to.

JK JK - 12-12-’07 09:53

Es gan nespiningoju, bet esmu lasījis cepšanos par spiningošanas tiesāšanu. Tas jau ir tīri tehnisks jautājums, bet tomēr vajag uz papīra uzlikt, ka katra ekipāža uz sacensībās ierodas ar savu tiesnesi, bet sacensību organizators pirms starta tos sajauc tā, lai nebūt varinats: “draugs – draugam roku sniedz.” Bet izlasot projektu skatos, ka vismaz šai novirzienā tiešām pārmaiņu vējš iepūtis! Apsveicu!!!

Tiesnešu maiņa ir pašsaprotama, nolikumā tādas lietas nav jāapraksta.



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top