jaunumi   contact

« Ziņa no LMSF valdes | Home | Ārkārtas LMSF valdes … »

Ledus neiepriecina

Visiem, kuri pieteikušies līdzdalībai Latvijas čempionātā zemledus makšķerēšanā!
Ledus apstākļi Latvijas ezeros joprojām nav piemēroti sacensību organizācijai. Arī prognozes nākamai nedēļai nav optimistiskas. Tāpēc šodien LMSF valdes pārstāvji, kuri atbild par Latvijas zemledus makšķerēšanas čempionāta organizāciju, pēc ilgiem meklējumiem un konsultācijām, pieņēma lēmumu sacensību pirmo kārtu atlikt vēl vismaz par vienu nedēļu.

Ledus situācija pēdējos gados kļūst arvien grūtāk paredzama. Lai gan LMSF plānos bija uzņemties pasaules 2009.gada čempionāta organizāciju, šāda vāji prognozējama situācija stipri apdraud pasākumu plānošanu, attiecīgi, arī šo ideju, un, visticamāk, tā netiks realizēta.

Atbildīgais par spiningošanu Harijs R. ir iesniedzis valdei Latvijas spiningošanas čempionāta nolikuma projektu. Nolikumu plānots pieņemt LMSF valdes sēdē, kura notiks pēc tam, kad Latvijas izlase atgriezīsies no Krievijas, acīmredzot, marta sākumā. Līdz tam laikam gaidīšu arī pārējo LMSF biedru ieteikumus.
Būtu labi, ja visi ieinteresētie dalītos ar saviem priekšlikumiem. Šobrīd ir iespējams vēl dažas lietas mainīt. Ezeru nosaukumi, konkrētie datumi un atbildīgie organizētāji ir ievietoti nosacīti. Tāpat tekstā dažuviet ir ievietoti rezerves varianti, par kuriem plānojam vēlreiz diskutēt valdes sēdē pirms nolikuma pieņemšanas. Manuprāt, par visiem jautājumiem esam publiski jau diskutējuši, taču, ja vēl ir palikušas kādas neskaidrības, tagad ir īstais brīdis komentāriem. Ja kāds vēlas uzņemties organizātora lomu, no LMSF puses būs nodrošināts vispusīgs atbalsts.
 
24. 01. 2008


53 komentāri

pp pp - 03-03-’08 00:34

garāmejot.ir stulbi sēdēt svešā laivā un mēģināt iespaidot sacensību gaitu.līdzīgu taktiku un mānekļus var izmantot arī citos ezeros.attiecībā uz pārspīlēšanu-līdzīgā situācijā nonācu kad piedalījos.divi apdzērušies mudaki izčakarēja labu asaru copi un pat uzaicināja pēc aizrādijuma uz klopi.ja nav savstarpējas uzticēšanās pat klātesot tiesnesim,tad kāda jēga piedalīties.iedziļinoties visādos sīkumos var nonākt līdz absurdam. ps.citi iemesli- man mājās ir četras galviņas,kas vēlas netikai ledenes,tāpēc arī nedaudz jārēķina līdzi cik tērēt savam vaļaspriekam.gan jau vēl tiksimies.

garāmejot garāmejot - 01-03-’08 21:53

PP – Tavi citi komenti neliecināja, ka esi dumjš, bet šis8-O Pārspīlēt patīk.. Pārlasi nolikuma projektu un varbūt sapratīsi, ka tas ir domāts tā – tiesneši ir no citas komandas un nebūtu labi, ja viņi zvanītu savai komandai un stāstītu – kā, ar ko, kur, cik u.t.t. Domāju, ja Tu iedziļinātos saprastu, ka tā ir normāla prasība un neiet runa par ārkārtas situācijām:D(devil)(pig)(monkey)u.c. Gan jau, ka iemesli neņemt dalību ir citi:\

pp pp - 01-03-’08 19:31

pats nepiedalīšos.dažu prasība aizliegt lietot telefonu laivā sēdošam tiesnesim ir absurda.kaut vai no tāda viedokļa kā palīdzības izsaukšana vai sazināŠANĀS ar GALVENO TIESNESI.piemēram es esmu laivā sēdošs tiesnesis -mani uzraugāmie klusākā nostūrī izvelk polšu,ierauj,vadā mani pa liegumiem uc.,bet man jāgaida teju 8h,lai galvenajam tiesnesim iesniegtu prasību diskvalificēt šo ekipāžu!!!!!

spec. =>>JST spec. =>>JST - 27-02-’08 15:27

Varbūt tiešām ir vērts atsākt diskusiju par spiningošanas čempionāta norisi šajā gadā, tikai AR JAUNU NOSAUKUMU TAVAS LAPAS AUGŠPUSĒ :-.

Diskusiju būtu vērts atsākt, ja atklātos kādi jauni un iepriekš nezināmi apstākļi. Šobrīd neredzu neko tādu, kas liktu tīmeklī vēlreiz atgriezties pie šī jautājuma. Pēc nedēļas ir ieplānota LMSF valdes sēde, tur tad arī spriedīsim, par pamatu ņemot apskatei izlikto nolikuma projektu. Ja kādam vēl ir kādi orģināli priekšlikumi, rakstiet droši.

janis janis - 27-02-’08 10:55

ziemas cempionats beidzies, ziemas ka tadas ari nav. vai nebutu pienacis pedejais laiks salikt punktus uz i spiningosanas cempionatam ?

??? ??? - 09-02-’08 12:10

forši, ka jau kaut kas ir zināms konkrēti. 2cīņa jau noteikti būs. bet kas tā tāda “tautas klase”, kam viņa vajadzīga, kurš gan to ņemsies organizēt??? pietiek jau visādi mači kur “tautai” piedalīties, nav vajadzība tādu pasākumu nosaukt tik skanīgā vārdā “Latvijas čempionāts”. Latvijas čempionātam jābūt tikai vienam – šim pēc jaunā nolikuma! bez kaut kādiem apakšnosaukumiem – brīvā, biezo, tautas, cittautiešu, minoritāšu u.tml

viesturs viesturs - 09-02-’08 11:45

Grubu informēt, ka 2. posms kas paredzets Koknesē Daugavas ūdenskrātuvē notiks 14.jūnijā.Turpat,tikai nedēļu ieprieks7un 8 jūnijā notiks sac.kokneses zandarts.tā ka būs laba iespēja patrenēties.
Gribētu aicināt visus mazāk kasķēties ,bet izteikt kādus lietisķus priekslikumus ,kā pēc iespējas labāk sakārtot nolikumu un organizet Lč.
Vai varētu uzzināt vai būs Tautas klase un divcīņa?

Andis Andis - 08-02-’08 19:44

Vareni , Jāni ! Nu Tu laid!Tādus murgus nekad vēl nebiju dzirdējis.Ar patiesu cienu……

Haris Haris - 08-02-’08 15:17

jāni! Vienīgais ko sapratu no tevis rakstītā, ka tu par kaut ko esi neapmierināts, bet par ko, acīmredzot, pats īsti nezini:-)

??? ??? - 08-02-’08 13:42

JĀNIS, tu uzrakstīji veselu referātu neko nepasakot. varbūt lūdzu kaut ko konkrētu. nepilnības tavā skatījumā, konkrētus priekšlikumus u.t.t. savādāk no tevis rakstītā iznāk, ka viss ir slikti, bet kā būtu labi???

jānis jānis - 08-02-’08 13:32

neēsmu teicis ka nepiedalījos Latvijas čempionātā.Šogad par Liepājas ezeru tiks lauzti šķērpi,visdrīzāk tiks izveidots eiropas līmeņa liegums.Balsošana ir par zināmu tēmu.Man liegta iespeja balsot pret jebkuru no šiem variantiem,taču balsot par nepilnīgiem variantiem netaisos.Tas ka sen jāmaina nolikums Latvijas čempinātam un kārtība,kā tu nokļūsti līdz Latvijas čempinātam.Mēs mēģinām sarežģīt lietas kuras ir patiesi vienkāršas,taču nevienmēr pats lētākais,šajā gadījumā tas noteikti ir tā.Pasaules čempionāta modelis taču netika izstrādāts vienas dienas laikā/tātad krievi savu variantu uzskatīja kā vienīgo iespējamo/,ja mums Latviešu spiningotāju pulkam liekas ka mes esam par nabagiem,lai pienācīgi izveidotu savu Latvijas čempionātu.Tad mēs neko neizveidosim.Atkāti šogad nepiedalīsies ļoti daudzi spēcigu spiningotāju un nejau naudas vai laivu trūkuma iespaidā.Bet nepieņemamā nolikuma un daudzo noteikumu nepilnības dēļ.Ja ļaudis stādā pie nolikuma,nevis virspusēji un sekli izklāsta arzemēs redzēto.Nevis ir zeltsķas spīd.Jāni tev protams ir atbildes uz neizskanējušiem jautājumiem.Protams ari maniem!!!!Taču cik ilgi mēs taisamies dzīvot šajā bardakā.Domāt ir viens,bet domai nolikt pretī no tās izrietošās sekas,kas cits.

jst jst - 07-02-’08 07:45

janis
Diskusija šeit nenotiek, lai noskaidrotu tautas domas. Te piedalās tikai tie, kas paši grib piedalīties. Pārējo spiningotāju domas ir saprotamas – viņus tas neinteresē, vai arī nav ko teikt.
Ja kādam ir kaut kas pret, izteikt to nevienam nav liegts. Ja pietiek drosmes un prāta, lūdzu, šeit var visu rakstīt. Taču balsošana ir par citu tēmu.

Relatīvi nelielais balsotāju pulciņš tikai norāda, ka mums ir maz zinošu un, uzsveru, aktīvu cilvēku. Tāpat kā politikā. Esam pāris miljoni, bet visiem jārēķinās ar to, ka miljona vietā domā, piemēram, Zaļās partijas 90 pārstāvji.

jānis jānis - 07-02-’08 03:27

piedodiet laukiem,bet lai diskusija par spinigošanas čempionātu pilnvērtīgi atspoguļotu visas spiningotāju tautas domas,jābūt vēl piektajai izvēles iespējai!!!Nepiedalīties nevienā no piedāvātajiem variantiem.Par ko liecina nelielais balsotāju pulciņš.Cik balsu nāktu klāt,ja iekļautu 5 variantu/NEVIENĀ NO MINĒTAJIEM/?.Atliek tikai noraudzīties uz balsotāju pulciņu,jo ļoti daudziem spinigotājiem tiek liegta šī iespēja balsot PRET!!!:-?

viesturs viesturs - 04-02-’08 12:08

Man vēl būtu dazi priekslikumi,varētu turpmākieviest tradiciju, katās komandaskas izcīna 1~~3 vietu Lč ,iegūst tiesības nākamajāgadā rīkot kādu no posmiem.Līdz ar to tās komandas iegūst pasmāju prieksrocības.
Cik posmiem jānotiek ,lai varētu uzskatīt ,ka čempionāts ir noticis, un ir noskaidroti čempioni?
Domāju ,ka tiem kuri nav ieradusies uz sacensībām jāsaņem vairāk soda punkti,nekā tiem kuri piedalās ,bet nenoķer nevienu zivi.

Aigars Aigars - 01-02-’08 11:20

Visiem, kuri piedalījās spiningošanas nolikuma veidošanā – malači……….niansītes vienmēr ir, kādam patīk, kādam nē, bet galvenais……..spiningošanas sacensības Latvijā, būs “pasaules klases” līmenī………tāpēc, gods un uzslavas visiem, kuri izveda šo “karavānu”, lai gan tik daudz apkārt “vaukšķēja”……cepuri nost !
Priekā……!

jst jst - 30-01-’08 17:20

Somijā notiks Baltijas klubu čempionāts pudiņmakšķerēšanā. Piedalās klubu komandas.

??? ??? - 30-01-’08 14:14

iepriekš atvainojos par savu nezināšanu. kas tie par mačiem Somijā, kad, kādā makšķerēšanas disciplīnā??? ja nav baigais noslēpums

jst jst - 30-01-’08 13:21

Par mačiem Somijā.
Šobrīd somi nav noteikuši komandu limitu. Līdz nedēļas beigām gaidīšu ziņu no visiem klubiem, kas ir gatavi braukt. Vēlāk viss notiks pēc principa – kas pirmais brauc, tas pirmais maļ.

jst jst - 30-01-’08 13:10

Par spiningošanu. Šobrīd kopā ar potenciālajiem organizātoriem tiek meklēti varianti ar domu, ka sacensības Daugavā varētu notikt vienu vai pat divas nedēļas agrāk.

agris agris - 30-01-’08 13:03

Kā jau Normunds minēja,sacensības notiks, izdevās vienoties ar Latgales čempionāta rīkotāju Elgastu Dimantu par tehniskās daļas nodrošinājumu. Ledus situācija ir normāla, zivis ķeras, šo sestdienu esam ieplānojuši tur divas dienas pamakšķerēt un patrenēties ar Latvijas izlasi.
Sacensības notiks “Eikša” ezerā ūdensslēpošanas sporta kluba “Bašķi” teritorijā,Rušonas pagasts,Riebiņu novads, Preiļu rajons. Atbildīgais organizātors Elgasts Dimants 28757027. Naktsmītnes iespējams rezervēt laicīgi, informācija http://www.preili.lv,, sadaļā tūrisms un atpūta.
Sīkāku informāciju par sacensību vietu ievietošu svētdien vakarā.Sacensības notiks saskaņā ar nolikumu.

NG NG - 30-01-’08 12:41

Patreiz izskatās, ka LČ 1.kārta tomēr notiks, patreiz runa iet par 9. un 10. 02., runa iet par vietu pie Preiļiem, kur notika Latgales čempionāts, patreiz tiek apkopota visa informācija par iespējamajām naktsmītnēm, man solīja, ka visa informācija par mačiem šovakar būs apkopota un pieejama.
Šajā sakarā līdz rītdienas pēcpusdienai pieņemu pasūtījumus uz smalko un rupjo motili,
smalkais, barojamais motilis – 15, ls\kg
rupjais, āķa motilis – 25,-ls\kg
Runa iet tikai par kilogramīgām pakām, pasūtījumus atstājiet šeit vai zvaniet man, mani interesē komandas nosaukums un kilogrami, motili saņemsiet sestdien sacensību vietā, jo es uz turieni braukšu pa taisno no izstādes Polijā.

dalībnieks dalībnieks - 30-01-’08 12:04

jst, pēc Tava sacensību kalendāra 28.jūnijā ir Zviedrijas LFF, uz kuru parasti dodas arī vairāki Latvijas čempionāta dalībnieki, tajā skaitā arī atbildīgais par spiningošanu HR. Bet visumā apsveicami, ka lietas ar Lč sāk sakārtoties.

jst jst - 30-01-’08 10:57

Mēs valdē esam vienojušies, ka datumi un organizētāji tiks sakārtoti atbilstoši potenciālo organizātoru piedāvājumiem.
Nupat saņēmu pirmo piedāvājumu no Kokneses – viņi ir gatavi 28.06.2008. Daugavā organizēt vienu kārtu. Pēc Daugavas speciālistu domām labākais laiks esot jūnija otrā puse.

EdgarsG EdgarsG - 29-01-’08 22:06

to Monarh79
Tu zini, es arī sacensībās par catch&release only. Es domāju, ka katras kārtas rīkotaja ziņā tix atstāc nolemt vai rīkoties šādi vai arī kādu paturēt. Ja atceries, tad Lobē tieši šāda rekomendācija bija no Normarka, šīs kārtas rīkotāja. Vispār jau tikai līdzīga, lietot kukanu, lai pēc izvešanas varētu atlaist. Toreizējais nolikums neļāva atlaist zivi un par to dabūt ieskaiti.
Bet tagad, domāju ka rīkotājam brīvas rokas to ielikt attiecīgās kārtas gala noteikumos.

Monarh79 Monarh79 (E-pasts ) - 29-01-’08 18:11

Labdien! Nolikums ir izdevies. Par to jau runāja gada noslēguma pasākumā pie JST! Vienu lietu gan gribētu lai ietver nolikumā – “ķer un atlaid”. Tikai un vienīgi.
Pats esmu no Liepājas un domāju, ka Liepājas ezera apsaimniekotājs piekristu tikai uz šādiem noteikmiem atļaut rīkot sacensības. Un paša personīgais viedoklis ir tieši tāds pats.
Paldies!

viesturs viesturs - 29-01-’08 17:50

Vai Lč tautas klasē sogad notiks ,un kas to organizēs?

Krišjānis Krišjānis - 28-01-’08 22:16

Malacis, Hari! Manuprāt ļoti normāls nolikums, šo to jau noteikti nolems mainīt, taču darbs ir daudzsološs! :)

viesturs viesturs - 28-01-’08 22:11

Nolikumā vajadzētu ieraqkstīt no cik gadu vecuma drikst piedalīties,un vai Latvijas iedz. vai arī citu valstu .domāju ka arī tiesnesiem obligati jābūt pilngadīgiem. Vai drīkst lietot eholotes? Manuprat ari sacensību ilgums varetu but 8 st. Varbut ka vajadzetu iskaitīt visas mēra zivis ,nevis tikai 5 vai 10 lielakās,tad būtu jega ķert ari asarus,un asariem noteikt mēru piem. 20 cm.

EdgarsG EdgarsG - 28-01-’08 10:16

to hm
Catch&Release ir katram galvā jābūt. Ja agrāk veda zivis arā, lai apliecinātu savu veikumu, tad tagad tas nav nepieciešams. Tiesnesis laivā konstatēs noķerto. Ja vēlies, tad izved kādu zivi vakariņām, ja nevēlies, laid visas malā. Vai tad parasti copējot (ne sacensībās) tu visas noķertās ved malā? Sacensībās gan pie pie sevis vēl noteikti nodomā, ka ja nebūtu sacensību, tad kādas noteikti laistu vaļā.

hm hm - 28-01-’08 09:11

Kā tad ar to C&R? Vedam zivis malā, tāpat kā agrāk? ;-) Tad jau nav lielas atšķirības ar veco sistēmu. Līneāls ar ir lieks. Tiesneša darbs būs tikai vizināties. Ja zivis nemet atpakaļ, tā spēlīte ar tiesnešiem neatmaksājas.
Noteikti jāievieš C&R, pārējais ir OK.

breksis breksis - 27-01-’08 22:44

Viestur. 2 reiz nogādāt nopietnu aparatūru uz sacensību vietu himnai un atpakaļ šodien izmaksās vismaz 400 lašus. Tu taču nedomā himnu spēlēt ar kādu pārnēsājamo verķi. Ja būs lietus, tev būs jānodrošina vēl ūdensaizsardzība. Tad jau labāk rīkot atklāšanas banketu kādā zālē.

nopietnais nopietnais - 27-01-’08 22:15

Jūs vīri nodarbojaties ar sīkumiem kā pirmo reizi organizētu mačus. Vieni cepas par objektīviem mačiem, citi atkal par ceremonijām un skaistām meitenēm. Uztaisat šogad čempi kā uzrakstīts nolikumā, ja viss būs kārtībā, domāsiet tālāk par muzikantiem, tautu meitām, himnām un noslēguma banketiem. Nebūs dalībnieki vai nenoķersiet zivis, sacensības pazudīs tālē zilajā ar visām ārišķībām.

sportists sportists - 27-01-’08 22:12

Par zivju piereģistrēšanu runa neiet tas protams tiesnesim jādara,bet par atlaižšanu atkal atradīsies kunkstētāji,vai tiešām bija tā metrīgā zivs?Viesturs jautā par laivām.Kāds brauks ap Pellu un tur pat 50m attālumā gravēs kazanka,vai kāda gumijniece kuras celtspēja lielāka par Pellu.Ja es kautko palaidu garām par laivām-atvainojos.
Paldies,Harim!

viesturs viesturs - 27-01-’08 22:04

Tad tā arī vajag ierakstīt noteikumos!Bet es gan domāju ka tas lielu naudu neprasitu un drīzak būtu goda paradisana tiem dalībniekiem kas piedalas sacensibās

breksis breksis - 27-01-’08 21:48

Vajadzētu kā pie krieviem, ka balvas pasniedz smukas pilngadīgas meitenes. Kādu himnu mēs spēlēsim par godu kādam iebraucējam no Lietuvas? Robežas vaļā un sacensības ir atklātas, ja nemaldos. Nav taču nekur teikts, ka tikai LR iedzīvotāji.

viesturs viesturs - 27-01-’08 21:13

Varbūt ka pienācis laiks uzrakstīt SACENSĪBU NOTEIKUMUS,jo LMSF itkā tādi ir paredzēti,tad organizatori zinātu kā viņiem jārīkojas,vai Lč jābūt valsts karogam ,jāskan himnai utt.

Par himnu un karogu. Himnu spēlē un karogus velk par godu uzvarētājiem tikai oficiālos starptautiskos pasākumos. CIPS čempionātos to dara tikai par godu attiecīgajai valstij. Bet nevis organizātoriem Pārējos pasākumos to praktizē, kā organizātoru PR pasākumu, kurš adresēts daudzajiem skatītājiem.
LR čempionātos mēs LR karogu uzvelkam čempionāta sākumā un nolaižām beigās. Svinīgo atklāšanas un apbalvošanas procedūru, tāpat kā citas ar apbalvošanu saistītās lietas var pilnveidot tikai palielinot sacensību budžetu un procedūrai paredzēto laiku. Ja ir doma, ka vajag spēlēt himnu, tā ir tikai finansiāla problēma, un par to varam diskutēt – kur, kad.

jst jst - 27-01-’08 20:32

Pacentīšos atbildēt uz dažiem jautājumiem.

1. Nolikums ir dokuments, kurš tiek rakstīts dalībniekiem un tajā neatspoguļo citus jautājumus – kā tiks organizēta finansēšana, kā notiks tiesāšana, kā tiesneši unn organizātori rīkosies, ja kāds būs neatbilstošā kondīcijā vai uzvedīsies “nepareizi” un citi tehniski jautājumi, kuri rodas vienmēr un uz vietas ir operatīvi jārisina organizātoriem un tiesnešiem.

2. Personīgi uzskatu, ka nolikumos nav jāraksta vispārzināmas ētikas normas. Jo vienam var likties, ka jāieraksta par alkoholu, citam par necenzētiem vārdiem vai apkārtnes piemēslošanu, vai skaļu uzvedību. Tādas problēmas organizātori un tiesneši vienmēr risina uz vietas, ievērojot esošās normas un veselo saprātu. Un nevietā vaicāt, ko darīt, ja kādam tā trūkst. :-)

3. Nesaprotu, kāpēc atkal tiek pieminēti dažādi ārzemju piemēri. Mums visi tie zināmi, jo esmu personīgi piedalījies dažādu starptautisku pasākumu noteikumu sagatavošanā, tai skaitā spiningošanā. Mūsu variantā ir apkopota visa mūsu pieredze, tas ir adaptēts mūsu apstākļiem un no dažiem aspektiem ir pat labāks. Noteikumi vienmēr ir politisks dokuments, kurš rāda to, par ko esam spējušies vienoties. Teorētiski to uzlabot var vienmēr.

4. Protams, organizētāji ir svarīga problēma. Taču organizātorus varam nopietnāk meklēt tikai tagad, kad ir sagatavots nolikums, kurš diezgan būtiski atšķiras no iepriekšējiem. Ceru, ka uz apstiprināšanas brīdi viss būs labāk sakārtots.

5. Sacensības notiek spiningošanā. Pie tam mūsu apstākļos par meistarības pierādījumu kalpot var jebkura noķertā plēsīgā vai pat dažas miermīlīgās zivis. Problēma ir kā sabalansēt visu. Piemēram, lai par noķertu 34 cm garu asari dalībnieks saņemtu vismaz aptuveni tikpat, cik par 50 cm līdaciņu. Garuma kvadrāts ir izmantots, lai palielinātu lielo zivju īpatsvaru, proti, punktu skaits būtu tieši proporcionāls svaram.

6. Visu izvilkto zivju reģistrācija dod objektīvu papildus informācijas materiālu, kuru var izmantot dažādiem mērķiem.

Peksis Peksis - 27-01-’08 18:57

piekrītu Viesturam par domu, ka posma organizētāji ir jāatbrīvo no dalības maksas, citādi tiem klubiem, kas organizē kādu no posmiem tas pasākums iznāk sālīti.

viesturs viesturs - 27-01-’08 17:30

inkognito,varbūt ka sacensības ar būs nosacīti ,jo nebūs kas rīko.Normāli ir pa prieksu sarunāt ,un tikai pēctam rakstīt!Tagad par nolikumu,laivu izmēriem jābūt noteiktiem ,min.garums ,bortu augstums utt., jo var iznakt tā ka kādam liksies ka ‘sams’ arī ir pietiekosi liela laiva,un kads tiesnesis lielakā vējā negribes kāpt tādā laivā. Ar ko aizstās piedzērusos tiesnesi,kādā veidā isniedzami protesti,musa ari ir mākslīga ēsma,kāpēc jāmēra visas zivis un jākavē laiks ja iskaitē tikai 5 vai 10 mera zivis,ja vienads punktu skaits var ari pec mēra zivju lielākā garuma.Manā saprasanā nolikums ir dokuments ,kuru nedrīkst mainīt pirms katram sacensibām.Es negribu noniecināt to darbu ko veikusi cilveki ,kas sastadija so nolikumu,bet izsaku savas domas un aicinu ari citus to darīt ,tad varbut mums kas izdosies.

sportists sportists - 27-01-’08 16:40

Breksi cik saprotams mums nav asaru čempis bet gan spiningošanas.Saratovā zivis svēra nevis mērija,laivā bij viens cilvēks ar tiesnesi,varbūt es kļūdos.Atgriežoties pie asariem,cik man zināms ziemā tos nodod zoodārzam kāpēc to nevar darīt vasarā.

inkognito inkognito - 27-01-’08 16:34

Viestur, patin atpakaļ un izlasi rūpīgāk: “Ezeru nosaukumi, konkrētie datumi un atbildīgie organizētāji ir ievietoti nosacīti.” uzsvars uz “nosacīti”
Vairāk interesē kas ir tās Tavas daudzās neskaidrības ar nolikumu.??
Manuprāt ļoti skaidri un saprotami uzrakstīts nolikums. Jāprecizē tās dažas augstākminētās nianses un jānodot apstiprināšanai.

viesturs viesturs - 27-01-’08 16:13

esmu diezgan pārsteigts ka Koknesē notiks Lč posms,jo neviens ar mums nav runājis.Nesaku ka nē,bet mums tās lietas jāsaskaņo ar pagasta vadību.Cik noprotu,tad vēl nav saskaņots arī ar pārējiem organizatoriem.Ir priekslikums posmu organizatorus atbrīvot no dalības maksām,un to naudu izmantot posma organizēsanai,tad varbūt organizēt gribētāji atradīsies.Arī ar nolikumu ir daudz neskaidrību

breksis breksis - 27-01-’08 16:06

sportists
Kaut kur bija rakstīts, ka black basus veda ārā un tad malā tiesneši ar vieniem svariem svēra. Ko tad mums ar būtu jādara tā?
Par asari tu kaut ko jauc, tam taču koeficents 1,5. Par citām zivīm ar viss skaidrs ka tās tiek mērītas bez kādiem koeficentiem.

sportists sportists - 27-01-’08 14:13

Es nesaprotu problēmu ja vēlas atrast Latvijas čempjonu spiningošanā un izdarīt atlasi Pč spiningošanā,tad arī vajag rīkot čempijonātu pēc Pč noteikumiem,nevis kautkādi metri’‘un kvadrāti,kāpēc divi laivā.Kāpēc asars ir mazvērtīgāks par līdaku,Daugavā būs varbūt sami,meženes vai tās nav plēsīgās zivis un par zandartiem nerunājot.Tos mērīs ar kādu kojeficentu?

piedalos:)) piedalos:)) - 27-01-’08 13:06

labākais nolikums pēdējo gadu laikā! atstājam: 1)pie sacensībām netiek pielaisti dalībnieki un tiesneši alkahola reibumā; 2)zivis drīkst paturēt atbilstoši MN (katrs dalībnieks 5 līdakas un 5kg asarus taču drīkst, piecas zivis izklausās dīvaini-1 līdaka un 4 asari vai kautkā tā;-) ) 3)mobilos telefonus un citus sakaru līdzekļus(piem. rācijas) sacensību laikā nedrīkst lietot tikai tiesneši.
p.s. varbūt vajadzēja atdalīt dikusiju par sponingošanu no ziemas čempja problēmam
p.p.s. LČspin2008 jānotiek pēc šī nolikuma, iedzert un patusēt varēsim arī pēc finiša:-D

Andis Andis - 27-01-’08 11:07

Par spiningošanas čempja rīkošanu 100% piekrītu*garāmejot*.Par nolikumu-manuprāt tas ir perfekts.Ir tikai apspriežami daži varianti.Ja kādu interesē mans viedoklis,tad tas ir šāds:1.pie sacensībām netiek pielaisti dalībnieki un tiesneši alkahola reibumā.2.Zivis drīkst paturēt atbilstoši MN.3.Mobilos telefonus nedrīkst lietot tikai tiesneši(sacensību laikā).Ar cieņu.

??? ??? - 27-01-’08 10:20

Juris
Ja kaut cik saproti no tēmas, pasaki, kurā vietā Latgalē kāds var 02.- 03. februārī noorganizēt dzīvošanu kādiem 100 cilvēkiem uz divām – trim dienām, sektoru iekārtošanu un tiesāšanu. Spečuki nebaidās.

Juris Juris - 27-01-’08 08:36

Varēja jau rīkot sacensības Latgalē. Ledus ir labs. Bet nu laikam ‘‘spečuki’‘ baidās braukt uz latgali, jo apzinās, ka konkurence būs krietni vien lielāka.

Haris Haris - 26-01-’08 23:42

Copmanim: atrodi to komentāru un kārtīgi izlasi visu.(Par jaunumiem spiningošanas sacensībās. Komentārs 19 12 07 – 15:25) Neuzskatu, ka sporta federācijai jāorganizē tautas klasi. Loģiski, ja tautas klase būs, atbalstīšu to ar domu, lai daļu dalībnieku, pievērstu lietai nopietnāk un paplašinātu sportistu pulku. Starp citu, vari piedalīties arī tikai pāris posmos. Laivu laicīgi noīrē uz vietas, par motora ietekmi uz lomu var strīdēties, čomu par tiesnesi, un uz priekšu.
Gaidu komentārus par variantu piebildēm nolikumā.

garāmejot garāmejot - 26-01-’08 09:38

copmanim un līdzīgi domājošiem – pāris reizes gadā variet paspēkoties jebkuros dažādu organizāciju un privātpersonu rīkotajos pasākumos, kuru pēdējos gados paliek aizvien vairāk. Harim un LMSF nav jārīko 2! Latvijas čempionāti ! Uzskatu, ka šis piedāvātais ir vienīgais Latvijas čempionāts, kurā tiek noskaidrots Latvijas čempions. Nevis Lč tautas klasē, Lč starp sportistiem, Lč starp citādi domājošiem u.t.t.
Tā vietā lai noko nedarot noliktu citu padarīto vajag nākt klajā ar konstruktīvām idejām, piedāvāt palīdzību organizēšanā u.t.t. (ja vien kāds ir spējīgs uz ko citu kā vien neapmierinātu pukstēšanu par jebko)(h)

copmanis copmanis - 26-01-’08 08:00

Harim
Tu kādu laiku atpakaļ komentos minēji ka tautas klase tiks veidota kā amatieru klase. Kur var redzēt kā tas notiks? Tikt izlasē man ir bezceris tāpēc par to neinteresējos. Gribu pāris reizes gadā paspēkoties ar sev līdzīgiem, kam vēl nav trīsvietīgas laivas, motora, personīgā soģa un daudz brīva laika.

Gatis Gatis - 25-01-’08 23:05

Vai gadijuma nevar sanakt ta, ka nenotiks visas kartas?

EdgarsG EdgarsG - 25-01-’08 21:13

Exelents spiningošanas nolikums!



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top