jaunumi   contact

« LMSF pasākumi 2009. g… | Home | Aktuāla informācija… »

Jaunumi no LMSF valdes

LMSF biedru un šī gada čempionāta čempionu un godalgoto vietu ieguvēju (individuālā vērtējumā) zināšanai.
Gadskārtējais LMSF pasākums, veltīts 2008. gada sporta sezonas noslēgumam, notiks šī gada 5.decembrī 16:00 E.Smiļģa ielā 46 (Āgenskalnā) pirmā stāva zālē.
Dalība tikai ar ielūgumiem. Piedalīties tiek lūgti pārstāvji no visiem LMSF biedriem - pašvaldībām, firmām, klubiem, biedrībām, kā arī čempionātu trīs godalgoto vietu ieguvēji. Lai apstiprinātu līdzdalību un saņemtu papildus informāciju, zvanīt Jānim Stikutam pa tel. 29517507 ( izņemot 8.11. - 16.11., kad nebūšu pieejams)
Uzmanību! Pasākums tehnisku iemeslu dēļ tiek pārcelts uz 12.decembri.

Par makšķerēšanas sacensību kalendāru joprojām notiek diskusijas. Valdes loceklim N. Grabovskim ir uzdots sagatavot priekšlikumus Latvijas delegācijas sastāvam 2009.gada pasaules čempionātam zemledus makšķerēšanā Polijā.

Spiningošanai spēkā paliek projektā ierakstītās 4 kārtas, Liepāja, Koknese, ???, Baltezers. Pēdējā kārta Baltezerā notiks nedēļu vēlāk 10.oktobrī. Atklāts paliek jautājums par 3. kārtas vietu. Potenciālas un interesantas varētu būt Venta un Daugava virs Jēkabpils. Mēģināsim tās apzināt, tai skaitā atrast, kas varētu būt rīkotāji.
Par spiningošanas nolikumu. Asaru koeficients, visticamāk, būs 1,20. Par tiesnešiem, kuri nespēs izturēt copi, tiks noteiktas soda naudas. Velcēšana ir zem jautājuma zīmes, par to vēl ir laiks diskusijām.

Lai nodrošinātu pienācīgu sagatavošanos black bass čempionātam Meksikā 2009.gada aprīlī, valdes loceklim H. Raciborskim uzdots sagatavot priekšlikumus delegācijas sastāvam.

LMSF pasākumu 2009.gada kalendārs.
 
03. 11. 2008


46 komentāri

Gatis Gatis (E-pasts ) - 25-11-’08 11:54

jst
Varu mēģināt. Kaut gan laikam man būs vienkāršāk tulkot no angļu valodas, nekā no krievu. Bet LMSF tukoto variantu Jūs gan varētu atsūtīt, būtu vieglāk.

jst jst - 25-11-’08 09:23

Man vēl nav neviens pieteicies, kuram būtu problēmas ar krievu valodu. Taču jebkurā gadījumā tas nav normāli, ka LV nav noteikumu.
Ja tev nav problēmas ar RU, varbūt uzņemies sagatavot LV variantu. LMSF jau vienreiz tulkoja, mēģināšu sameklēt, tas noderētu kā pamats.

Gatis Gatis - 24-11-’08 10:35

jst

Vai tiešām LR čempionātā zemledus makšķerēšanā dalībniekiem noteikumi, pēc kuriem tiek organizētas šīs sacensības, būtu jālasa krievu vai angļu valodās. Man personīgi ne ar vienu no šīm valodām problēmu nav, bet kādam, iespējams, ir! Vajadzētu tomēr parūpēties, lai noteikumus varētu izlasīt valsts valodā!

NG NG - 24-11-’08 08:58

nu man sanāk, ka ir ap 30 nedēļām, kurās var notikt mači, vismaz mana maču sezona tāda ir, es tik un tā palieku pie viedokļa, ka Latvijā maču ir maz, EČ un PČ nevar skaitīt, jo tie skar tikai 5-6-7 cilvēkus. Ja gribam, lai sports attīstās, tad mums ir jāiet šo ceļu, mēnesī viena tūre, tas nav daudz, bet vismaz neļaus iesūnot tiem, kuri nepiedalās citu valstu sacensībās. Mums taču dalība LČ ir brīvprātīga, ja kāds darba vai ģimenes apstķļu dēļ netiek, tad komanda ieliek rezervistu, kaut vai puiku vai meiteni no malas, i to labāk kā nulles. Es te paskaitīju, man piemēram uz nākošo gadu ir ieplānotas 13-15 sacensības, zinu, ka citi arī taisās piedalīties vismaz 10-12 mačos, piekrītu, ka tie ir paši slimākie, katrā gadījumā tu esi vienīgais, kurš iebilst pret 5 tūrēm, visi ar ko esmu runājis ir tikai par, nu gribās tos mačus, dikti gribās

andris andris - 24-11-’08 02:58

NG – Andris – ja tu būtu cītīgi palasījis tēmu, tad zinātu, ka runa iet par to, ka individuāli viens cilvēks var startēt tikai vienu sezonu, tālāk jau viņam pašam jālemj, ja gribās palikt sportā, tad jāiekļaujās kādā komandā vai jāveido jauna, ja nepatika, nu tad nepatika, nekādā gadījumā neiet runa par to, ka mēs visi varēsim startēt kā ienāks prātā.

bet jaapiedalaas visaas tuurees, vai vismaz jaaiemaksaa daliibas maksa

-Runa, ka 5 kārtas ir pa daudz, piedod, bet tā ir tukša dir…., Latvijā tās ir vienīgās sacensības, citu ta nav un pie patreizējās ekonomiskās situācijas arī nebūs, kaut kur pa rajoniem notiek mazie mači,prieks par to, bet to par sportu nosaukt ir pagrūti.

gribu pieveerst uzmaniibu vadoso sportistu slodzei
vasaras sezonaa apmeeraam 17-20 nedeelas
5-latvijas cemp.
2-eiropa
2-eiropa komandu
2- pasaule
sanaak 11 nedeelas vai 77 !!! dienas kad jaadod uz pilnu gaazi un attieciigi jaagatavojaas.
neatliek laika treniniem, eksperimentiem, makskereesanai kaa valaspriekam
pielauju revolucionaaru domu ka dazreiz kaadu izejamo dienu jaaatveel maajai :-)
doma ir taada ka par daudz ir macu ,kur piedaliisanas obligaata
taapeec jau ir taads priekslikums 3 tures latvijas cemp.+2 draudziibas sacensiibas,kur rezultaats nespiez, un vadosie var realos apstaaklos paarbaudiit bariibu,taktiku,inventaaru.

igors igors - 22-11-’08 20:56

Par spiningošanu.Ja čempis tiek rīkots izlases veidošanai,tad velcēt nedrīkst.Kā pasaules mačos?Ja izlase tiek veidota pēc KATRA MACIŅA,tad kāpēc neatļaut velcēt………..

Gatis Gatis - 21-11-’08 09:21

Zem vardiem “ne mazak svarigiem merkiem” ari bija domatas izmaksas, kas saistitas ar sacensibu organizatoriskajam izmaksam! Nekada zemteksta tur nebija! Un manas personiskas domas ir tadas, ka ta naudina, ko mes maksajam, tiek tereta pec vislabaka godaprata, atskiriba no nodoklu naudas, ko maksajam valstij!

agris agris - 20-11-’08 22:16

Kā jau minēju iepriekš, ja tikai būs ledus, izvedīsim visus trīs ziemas čempionāta posmus. Tiesnēši ir tikai viena un ne tā pati sāpīgākā problēma. Ne kurš katrs ezers der sacensībām, ir vairāki priekšnoteikumi: jābūt normālam zivju sastāvam, jābūt daudzmaz taisnai krasta līnijai un pēc iespējas vienādiem dziļumiem pa šo līniju, ezeram jābūt pietiekami lielam pēc platības lai varētu izvietot zonas, manuprāt, ļoti būtiski ir jābūt vietai, kur izvietot tiesnešus un nosvērt lomus. Te slēpjās galvenā problēma, jo jābūt vietai kur novietot automašīnas un saimniekiem, kuri gatavi uzņemt visu šo ambrāžu. To lēmumu par vietas atbilstību sacensībām varam pieņemt mēs ar Normundu, bet galvenais ir jābūt iniciatīvai un gatavībai rīkoties. Finansējums tiesneššiem ir no dalībnieku dalības maksas, tā kā nekādiem citiem “ne mazāk svarīgiem mērķiem” tas netiek izmantots. Tiem , kas jau ilgāku laiku piedalās sacensībās, ir priekštats par to, kādam jābūt ezeram, līdzīgam ka Dūnītis, Baltezers, Ungurs, Dzirnezers. Tas ezeriņš, kur notika sacensības šogad nav slikts, bet ir mazliet par mazu krasta līnija. Gaidīsim salu un priekšlikumus, tad arī 2009.gada sezona izdosies.

Gatis Gatis - 20-11-’08 21:50

???

Tikai jautājums, kam jāuzņemas šāds konkurss izsludināt? Manuprāt tam, pie kā nonāk naudiņa!

??? ??? - 20-11-’08 21:32

Ja mums būtu tiesnešu brigāde… Cik ilgi par to runāsim, izsludinām konkursu par lētāko piedāvājumu un uz priekšu. Makšķerēt visi gatavi, varbūt kāds ir gatavs uzņemties arī pastrādāt makšķernieku labā un un par cik?

Gatis Gatis - 20-11-’08 19:11

Piekrītu Peksim par tiesnešu brigādi! Katrs klubs taču maksā naudiņu par piedalīšanos. Tā nauda gan jau aiziet ne mazāk svarīgiem mērķiem, bet vajadzētu padomāt arī par šo jautājumu. Savādāk sanāks kā pagājušā gada sezonā – viens posms!

Peksis Peksis - 20-11-’08 18:58

Eini- būtībā piekrītu tam, ka sacensības varētu rīkot aukstākos apvidos.Ja mums būtu normāla tiesnešu brigāde, kas no A lidz Z veiktu visus organizatoriskos pienākumus, t. sk. zonu nospraušanu, tad kādas tur problēmas. Kamēr lielākā sacensību organizācija gulsies uz atsevišķu klubu pleciem, tikmēr ir jāiztiek tā kā ir. Vai man Eini skriet pēc TAURES?

einis einis - 19-11-’08 20:54

Visu cieņu tiem kas joprojām domā par Latvijas 2009 gada pludiņmakšķerēšanas čempionātu. Man tās domas sedzās ar ziemu. Nu sory! Tā kā šī ziema neizskatās, ka būs bargāka par iepriekšējo, tad varbūt derētu jau laicīgi pārbāzēties uz aukstāko rajonu pusi, jo, piemēram, pagājušā gadā, šajā apvidū, varēja bez problēmām izvest visus trīs, Latvijas zemledus makšķerēšanas posmus. Vai tad nu vienmēr jāorientējās ap Rīgu…..
Tādas ir manas pārdomas.Jā, piemirsu piebilst, ka ja kāds būtu pret, tad ir lielas iespējas dabūt pa tauri…..:):):-)

Krišjānis Krišjānis - 19-11-’08 15:17

Par 5 kārtām pilnīgi piekrītu, jo nav mums to maču. Savukārt kas attiecas uz diskusiju kopumā, kā jau es teicu kaut ko te vispār diskutēt ir lieki, viss tāpat jau ir nolemts.

NG NG - 19-11-’08 11:52

Andris – ja tu būtu cītīgi palasījis tēmu, tad zinātu, ka runa iet par to, ka individuāli viens cilvēks var startēt tikai vienu sezonu, tālāk jau viņam pašam jālemj, ja gribās palikt sportā, tad jāiekļaujās kādā komandā vai jāveido jauna, ja nepatika, nu tad nepatika, nekādā gadījumā neiet runa par to, ka mēs visi varēsim startēt kā ienāks prātā.
Runa, ka 5 kārtas ir pa daudz, piedod, bet tā ir tukša dir…., Latvijā tās ir vienīgās sacensības, citu ta nav un pie patreizējās ekonomiskās situācijas arī nebūs, kaut kur pa rajoniem notiek mazie mači,prieks par to, bet to par sportu nosaukt ir pagrūti. Sporta makšķernieks ir dvēselisks stāvoklis, vismaz man, es braucu baudīt to tusiņu, sajust to gaisotni un ja cilvēks ir sajutis to garšu, tad no tās tikt vaļā ir grūti.
jau sen necenšos kādam skaidrot kas tas ir sports, normālam cilvēkam to nesaprast, bet ja atrodās kāds, kuram tas interesē, tad neļaut cilvēkam izjust procesu nedrīkst, visi mēs kaut kad esam sākuši, visiem mums kāds ir palīdzējis kļūt par tiek, kas esam, tieši tāpēc arī es nācu ar šo priekšlikumu un cik zinu, tad nevienam no LMSF valdes būtisku iebildumu nav.

andris andris - 17-11-’08 16:31

es uzskatu,ka individualajiem vispar nav ko dariit valsts cempionaataa .

Ko noziimee pameeginaat speekus? tas ir augstaakaa meroga sacensiibas kaadas mums vispaar ir. speekus jaapaarbauda tautas klasee. cita runa ka mums taadu sacensiibu ir pa maz. prieks kam jaariiko piecas tuures? pat triis pa daudz.cik atceros vismaz divus peedejos gadus peec otraas tuures viss komandaam bija skaidrs, pagajusaa gadaa arii individuaali. briivos liidzeklus var novirziit uz masu sacensiibu riikosanu. visi kas veelas startee individuali. startejot tur iesaaceji var saliidzinaat savu liimeni ar vadosajiem, un atrast domubiedrus ar kuriem var izveidot komandu. jo starteet komandaa noziimee zinaamu atbildiibu.un tikai tad var pieteikties valsts cempionaatam.
cik tagad maksaa 1kg motila? prieks kam jaatukso vadoso sportistu kabatas? izlases kandidaatu saraksts nemainaas jau vairaakus gadus.
muusu sporta veids attiistaas un izdziivoja tikai pateicoties klubiem .atceraties,2-3 gadus atpakal tikai stiprie klubi vareeja paliidzeet sariikot valsts cempionaatu, apmaksaajot visu no savas kabatas . ja tad vareetu starteet individuaali, domaaju,ka finansiaalo apsveerumu deel pajuktu vairaaki klubi. un tagad mees veerotu taadu ainu: 2klubi dala zeltu, taalaak 1 var buut 2 ciinaas par bronzu un vesela kodla individuaalo (gribu starteeju,gribu nee) , bet jaaizvada 5 tuures, taatad luudzu miilie Salmo, Maver,varbuut Milo taisiet valaa savus macinus , mees gribam ciiniities par valsts cempiona nosaukumu un pretendeet uz vietu izlasee……

??? ??? - 16-11-’08 18:14

Redzēju to Oltes TV raidījumu par pasaules rekorda alati kaut kur Zviedrijā. Kāpēc LMSF ar to nenodarbojas? Ko tu domā par to rekordu, pats esmu redzējis daudz un lielākas?

2007.gadā LMSF saņēma no ASV piedāvājumu kļūt par IGFA biedru. Ņemot vērā IGFA reģistrāciju zemo prestīžu, mēs nospriedām, ka Latvija no tā neko negūst un nolēmām neizmantot šo iespēju.

Par OM raidījumā minēto pasaules rekordu, atļaujos pasmaidīt. Visticamāk, apmaksāta Somijas copes reklāma, nekas vairāk. Jāsaka, ka IGFA veic savdabīgas pasaules rekordu reģistrācijas. Attiecībā uz IGFA prasībām pēc IGFA sertificētiem svariem un uz lietotās auklas parametriem okeāna zvejā tās tiek stingri kontrolētas un ievērotas, taču citos gadījumos IGFA, visticamāk, mārketinga nolūkos paļaujas tikai uz autoru godaprātu. Jau vairākus gadus atpakaļ zviedri un somi, kuri regulāri ķer 2 kG un lielākus alatu eksemplārus, man stāstīja, ka tas ir viens no iemesliem, kāpēc viņi ignorē šādu rekordu reģistrāciju. Arī raidījumā minētais rekords ir savdabīgs. Piemēram, autors, pēc viņa vārdiem, esot copējis ar 0,22 mm auklu. Grūti iedomāties, ka autors lietojis galīgi vecu auklu, kuras stiprība ir tikai 6 Lbs.

agris agris - 14-11-’08 23:49

Mani motīvi ir ļoti vienkārši, šo domu par individuālo dalībnieku piedalīšanos izteica Normunds (NG) un es tikai tai pilnība pievienojos, jo redzu šaja apstāklī tikai kopēju labumu. Citu motīvu man nav, bet ja runājam par ārzemju sportistu ietekmi uz čempionāta kopējo rezultātu, tad tieši es sezonas sākumā brīdināju, ka var izveidoties situācija,ka kāda rezultātu ietekmēs zaudētie punkti tieši ārzemniekiem, tāka viss notika pec vairākuma pieņemtā lēmuma. Bet gribu vērst uzmanību uz to,ka līdzīga situācija var izveidoties nākotnē, gadījumā kad kāda no komandām nostartē tikai pāris posmos.

Krišjānis Krišjānis - 14-11-’08 23:30

Pareizi Tu saki – citās valstīs izlasi arī neveido pēc iekšējā čempionāta, tur čempionāts pārsvarā tiek izvests kā divu dienu sacīkste. Es šeit vēlējos vērst uzmanību uz to, ka mums tomēr izlase veidojas uz LČ rezultātu bāzes, vismaz man tā šķiet, un redzams uz šī gada piemēra kā ārvalstu sportistu piedalīšanās iespaido gala rezultātu. Kas attiecas uz vadošajām ārzemju komandām, kaut vai tanī pašā Anglijā ar pludiņu makšķerē 2 miljoni cilvēku, nav brīnums, ka tur izlases veidošanas pamati ir citi, tās nav salīdzināmas lietas. Attiecībā uz Mārtiņu – viņš sāka nopietni makšķerēt tikai pagājušajā gadā un uzsāka visai spilgti, tapēc, ja interese paliks, viņš nākamgad startēs un mēs centīsimies, lai viņš piedalās kā komandas spēlētājs. Manuprāt, mēs tagad ar Tevi vienkārši maļam vienu un to pašu – ir skaidri motīvi kādēļ Tu esi par un es pret.

agris agris - 14-11-’08 23:05

Gribu atgādināt Krišjānim, ka vēl pāris gadus atpakaļ tika spriests par divu līgu ieviešanu ziemas sacensībās, spiningošanā tas līdz pat šai sezonai bija aktuāli,jo daudz dalībnieku, tikai vasaras pludiņmakšķerēšanas sacensībās stāvoklis ir pašvaks. Cik mums ir junioru,kuri būtu gatavi makšķerēt sacensībās pie pieaugušajiem pēc 3-5 gadiem, atbilde trīs ar pus, jo Simsons jaunākais nepiedalās LČ, jo nav blices. Nevajag vietējās sacensības jaukt ar PČ un EČ, tur ir citi principi. Vadošajām pasules komandām starts vietējajā čempionāta neietekmē dalību izlasē, katra valstī savi noteikumi. Mums vienu reizi bija fantastiska iespēja Ventā makšķerēt kopā ar frančiem no Sensas komandas, kādi bija secinājumi…? Tie džeki ir reāli pasaules klases sporta makšķernieki, kāds no viņiem mēģināja mācīties, citam bija vienalga, bet tas mazliet kāpināja visu mūsu līmeni. Šogad atbrauca leiši un somi, kaut kā viņu rezultāti nebija nemaz tik slikti, tātad varējām no viņiem pamācīties, iegūt jaunu pieredzi un lieki netērēties.

Krišjānis Krišjānis - 14-11-’08 20:48

Runa neiet par bleķiem, runa ir par principu – Pasaules čempionāti notiek komandā, tā tas notiek arī spiņos. Tagad daži pieteiksies individuālistos, pēc viena posma sapratīs, ka vairāk viņam tas nav vajdzīgs, atbrauks teiksim leiši, nostartēs vienā kārtā un vairāk nebrauks… Bez tam, cilvēki jautā, kāpēc ziemā nevar piedalīties individuāli, jo negrib lasīt komandu, vai tad tagad teikt ka ziemā mums tagad ir pietiekoši cilvēku, tapēc lasiet komandu, manuprāt, apsurda situācija. Redzi, Mirtins pastoties no malas jau saprata ko nozīmē komandas darbs, kā tiek sasniegti rezultāti strādājot attiecīgi uz komandu. Tad jau pareizi viņš saka – ejam visi kā kurš māk, kā pagadās.

Haris Haris - 14-11-’08 18:27

Ne par manu tēmu, bet: Individuālisti kaut arī salasīsies 5 gab. var cīnīties tikai individuālajā vērtējumā līdz momentam, kamēr viņi paši nepaziņo, ka viņiem ir komanda. Elementāri- tāpat kā spiņos :) Krišjāni, pats zini, ka komandai tikt pie bleķiem ir daudz reālāk nekā individuāli izsisties.

mirtins mirtins - 14-11-’08 17:46

Kādēļ gan ja savāksies 4 individuālie nesameklēt piekto un nelikt startēt komandā? Katru reizi sastāvs var pamainīties. Vienīgā problēma ka sastāvs jāpiesaka visai sezonai un tikai 1 rezervē. Bet ja individuālo pietiek, tad kādēļ viņus neapvienot. Lai katrs makšķerē kā grib, bez komandas taktikas, bez kolektīvas darbības, katrs pats jājas treniņos kā māk un copē kā grib, bet protokolos iet – Salašņas 1, Salašņas 2 – vai nu sauciet kaut vai par Čempioni 1, Čempioni 2. Varbūt ka nolasās 10 jaunas blices:)))

kraans kraans - 14-11-’08 13:31

jaagādaa tik štekeris un jameeģina Jūs apmaksjerēt;):-D

agris agris - 14-11-’08 11:29

Par to jau ir šis stāsts, jo pats ļoti labi zinu, ko nozīmē savākt blici. Iedomājies situāciju, ka normāls copmanis, kas visu dzīvi ir braucis copēt šaurā lokā vai viens pats, tagad nolemj izmēģināt savus spēkus sportā, kur lai viņš ņem komandu, visas esošās ir nokomplektētas, jaunas neveidojas. Ļaujot piedalīties individuāli, ir dota iespēja satikt tādus pašus dullos, skaties jau nākamajā sezona izveidosies kāda jauna komanda. Salīdzinot ar rokeriem, tad dalība sacensībās jau ir tas tusis, jo kopā tiek pavadīta visa nedēļas nogale, tie kas piedalās sacensībās jau savā ziņā jau ir sva veida kopiena. Visiem kam rodās intrese par šo pasākumu varam dot nepieciešamās konsultācijas, galvenais ir gribēšana, prasme nāks ar laiku.

kraans kraans - 14-11-’08 09:54

Man kaa jau ar pāķu domašanu skjiet, ka individualajam ir shadas tadas priekshrocibas, jo nav jauztraucas par komadas rezultatu,ja Tu sudigi nostartee, kaa ir taa ir, nav kasishanas par to, ka kads ir nolaidis bobi un iegazis komandu,taapat ar sastava savakshanu un garantiju, ka kads atkal nepametis to un buus jaameklee ilgstoshi (Krišjanis jau teica, kursh gribes būt vilcejspeks, ja parejiem intereses par to visu nekads lielas), kas nu aizstaas, bez tam parasti jau komandaa jabut arii savstarpejai saskanjai un vaacas ari kautcik “spečukiem”,jo tak visiem merkjis ir uzvaret (un struntigs ir tas sportits, kam shadu merkju nav, te neiet runa par to vai šoreiz izdevās vai nee),un kaada, tad jega, ja viens prot copet, bet parejie chetri svetdienas maksjernieki, kuri atnaakushi tikai pacopet, jo chomam gribejas machos piedalities, nevis sacensties,piedevam, ja viens trāpas kautkads nelidzsvarots intrigants, izmest tadu uzreiz nevar, jo nebus jau, kas vieta nak). Protams, komada ir forshi, tak tapec jau rokeri ari nebrauka vienatne, bet baros, jo pavisam cita shtelle;) ai, da aizrunajos,nenejmiet galvaa.

Krišjānis Krišjānis - 13-11-’08 21:44

Tapēc jau faktiski es šeit pūlos kaut ko rakstīt – ja sākas saruna un man jautā par iespējām piedalīties pludiņmakšķerēšanas čempionātā, es uzreiz atbildu ka vajag savākt komandu, proti 5 cilvēkus, būtībā tas ir koks ar diviem galiem – no vienas puses nemērķtiecīgs cilvēks šādai iecerei atmet ar roku un pat nemēgina savākt komandiņu, no otras – entuziasts savāc un ieinteresē attiecīgi papildus cilvēkus lai piedalītos. Manuprāt komandas starts ir būtisks no daudz un dažādiem apstākļiem, kaut vai no tā aspekta, ka Pasaules mērogā tas tomēr ir komandas cīņu sporta veids. Savukārt ja svarīga ir kvantitāte, protams, iespējams ar individuālo sportistu piesaistīšanu šo situāciju iespējams uzlabot, kaut gan tas, kā man liekas, dos laicīgu efektu – kā jau minēju nebūs komandas “vilcējspēkam” vai entuziastam (vai dažiem entuziastiem) jēgas tomēr veidot un paskubināt pārejos komandas biedrus startēšanai. Jebkurā gadījumā ideja par jaunu cilvēku piesaistīšanu ir tikai apsveicama un nekļūdas vienīgi tas, kas neko nedara, tomēr uzmanīgiem jābūt dēļ iespējamām sekām – tas attiecas arī uz ārvalstu sportistu piedalīšanos, jo ja Latvijas čempionāta uzdevums ir piesaistīt maksimumu skaitu dalībnieku, nevis konkrēti, piemēram, izveidot izlasi, tad šāds risinājums ir pareizs.

agris agris - 13-11-’08 17:30

Manuprāt, patreiz jau situācija ir tieši tāda, būtībā komanda parstāv piecus domubiedrus, kam hobijs ir sporta makšķerēšana. Mums komandas nav veidotas pēc kluba principiem, tādēļ neredzu lielu starpību starp pieciem sacensību individuālajiem dalībniekiem, kas izlozes un kārtības dēļ apvienoti komandā X, un jebkuru no esošajām komandām. Runa iet tikai par vasaras pludiņmakšķerēšanas sacensībām. Pie patreizējās situācijas mums ir reālas problēmas situācijā, kad piemēram tev vai man uzrodas domubiedri, kas vēlētos izmēģināt spēkus sportā, viņiem reāli nav iespējas to izdarīt, jo pēc nolikuma komandā var būt tikai viens rezervists. Ļoti labs piemērs manis teiktajam ir komanda Asaris, ko, ja es pareizi visu esmu sapratis, savā laikā savāca Normunds. Domājams ar laiku no individuāļiem izveidosies jaunas komandas. Mūsu mērķis nav komandu skaits, kas nav mazsvarīgi, bet dalībnieku kopskaits. Kad vasarā būs 100 un vairāk dalībnieku, tad varēs izvirzīt prasības pēc tā, ka startē tikai komandas.

Krišjānis Krišjānis - 13-11-’08 17:08

Agri, nepārprotami tas var skart ikvienu un ļoti labi saprotu kapēc Tu esi par individuālistiem. Es savukārt cenšos vērst uzmanību uz mīnusiem, kā saka – uzturēt diskusiju, kaut gan apzinos ka manu viedokli diez vai kāds ņems prātā. Gribu vērst uzmanību uz tādiem aspektiem – neviens individuālists nebūs ieinteresēts izveidot un startēt komandā, kas savukārt, manuprāt, ne vien novedīs pie stagnācijas, kā Tu minēji, turpināšanās, bet arī vovedīs pie degradācijas, proti vēl dažu komandu sabrukuma, tas attiecas ne vien uz komandām, kas grasījās šādu kolektīvu izveidot. Nu nav šādos apstākļos liela jēga no komandas.

agris agris - 13-11-’08 12:18

Krišjānim Pirmkārt gribu atgādināt mūsu nostāju jautājumā par ārvalstu sportistu dalību mūsu sacensībās. Jau vairākus gadus atpakaļ tika nolemts, ka čempionāts ir atklāts un visi, kam ir vēlme, ir laipni aicināti piedalīties mūsu sacensībās. Pirmkārt tas dod iespēju pašmāju sportistiem, kuri nebrauc uz sacensībām tuvās un tālās ārzemēs, pamēroties spēkiem ar citiem makšķerniekiem, gūt pieredzi. Otrs aspekts ir tāds, ka arī mums nav liegta dalība citu valstu sacensībās, mēs paši piedalamies jau divas sezonas Lietuvas līgas sacensībās un arī nestartējam visos posmos, jo ir brīži, kad pārklājās pasākumi. Vairākus gadus notiek mēģinājumi izveidot labas sacensības, kas apvienotu arī citus ap Baltijas jūru dzīvojošus makšķerniekus. Šogad sacensības notika Somijā, Saimas kanālā, arī pats tu tur biji. Itālijā, kad bijām PČ mūs ar Pēteri somi uzrunāja ar domu,ka arī nākamgad viņi būtu gatavi sarīkot šāga mēroga sacensības, tikai ar garantiju, ka visi uzaicinātie ieradīsies, lai paveiktais darbs saniegtu mērķi. Ir pilnīgi skaidrs, ka dalība sacensībās ir saistīta ar zināmiem izdevumiem, bet tāda nu ir dzīve, šos izdevumus var mazināt, ja sacensības notiek pie mums. Mums ir problēmas ar sacensību vietām, būtu atbilstoša vieta, varētu rīkot labus mačuc ar plašu pārstāvniecību, viens nosacījums- vieta un zivju kvalitāte. Atbildot uz otro tavu jautājumu, ja vienā sezonā mums dalībnieku skaits palielinas par 10-15%, tad elementāri rēķinot trijās sezonās mums būs uz pusi vairāk dalībnieku. Jau vairākus gadus mums ir vērojama stagnācija, jo jaunas sejas neparādās,ir sajūta ka nevienam šis pasākums neinteresē. Šādos apstākļos, ja parādītos kaut vai viens interesents, mūsu uzdevums būtu izveidot apstākļus lai būtu iespēja piedalīties sacensībās. Kad izjuka dažas komandas, vairāki makškernieki pazuda no aprites, jo viņiem nebija iespēja individuāli piedalīties sacensībās, arī tevi tas varēja skārt, labi ka Maverā atbrīvojās vakance. Jāatceras,ka sacensības tiek rīkotas visiem latvijas makšķerniekiem, kam ir vēlēsanās nodarboties ar makšķerēšanas sportu.

Krišjānis Krišjānis - 13-11-’08 01:44

Tad es neizprotu šādus aspektus : pirmkārt, jēgu cilvēkiem censties izveidot, uzturēt un piedalīties kā komandai (attiecas arī uz ziemas sezonu – kamdēļ ziemā būtu šī komanda jāsalasa)otrkārt, vai ja Latvijas čempionātā piedalīsies nevis 30, bet gan 34 dalībnieki, būs uzskatāms par attīstību? Šos jautājumus es uzdodu sakarā ar to, ka šīs sezonas beigās sāka veidoties vēl vismaz 2 komandas startam nākamgad, taču šobrīd esmu visai pārliecināts ka jaunu komandu nebūs. Protams, varbūt arī komandu skaits nav galvenais. Un visbeidzot gribētos uzzināt motivāciju ārvalstu sportistu piedalīšanos Latvijas čempionātam.

agris agris - 09-11-’08 12:04

Jāsaprot, ka ja sacensībās neparādīsies jaunas sejas, tad nekādas attīstibas nebūs. Jautājums par citu valstu sportistu dalību mūsu čempionātā tika atrisināts jau šosezon un pie tā nav jēgas atgriezties, sacensības ir atklātas un var piedalīties visi interesenti. Jautājums par punktiem, ko iegūst individuāli startējošais dalībnieks arī ir risināms, apvieno individuālos komandā un nekādu problēmu nav, viņi startē katrs individuāli, bet izlozē piedalās kā komanda. Mūsu uzdevums ir nodrošināt katram ieinteresētajam makšķerniekam iespēju piedalīties sacensībās. Domāju daudz svarīgāk ir padomāt par jaunām sacensību vietām, lai sacensību lomi būtu stabilāki. Ja mēs katrs mēģināsim piestrādāt šinī virzienā, tad domāju sacensības kļūs daudz interesantākas. Jāatceras ka sacensībās ir izmantojamas visu veidu makšķeres, nebūs nekādu problēmu,ja zivis ķersies tikai 20-30 m no krasta, no tā iegūs mūsu sportistu meistarība. Vēl ir laiks nākt klajā ar savām idejām par to,kur varētu notikt nākamās sezonas sacensības, galvenais lai var piebraukt pie krasta un maksķerēšanas apstākļi būtu iespējami vienādi.

Krišjānis Krišjānis - 07-11-’08 22:42

Manuprāt nevajadzēja savulaik atteikties no tautas klases – būtu iespēja visiem interesentiem piedalīties sacensībās. Kas attiecas uz individuālajiem dalībniekiem, palieku pie sava viedokļa – manuprāt, tas tikai graus komandas vēl vairāk, parādīsies logiski apsvērumi, ka nav jāuztraucas par komandas savākšanu, vieglāk startēt vienam, utt. Vai tas, ka, piemēram uz Latvijas čempionāta pirmo posmu sanāks individuālisti un (vai) ārzemju sportisti, kas pēc pirmā etapa izdomās vairāk turpmāk čempionātā nepiedalīties, būtu pareiza doma. Doma piesaistīt jaunu cilvēkus nepārprotami ir apsveicama, taču, manuprāt, šinī gadījumā ir daudz vairāk zemūdens akmeņu kā to vēlamies.

copmanis copmanis - 07-11-’08 19:56

Daugava virs Līvaniem būtu interesantāka.

viesturs viesturs - 07-11-’08 19:43

Kālā zivju ir ,,ļoti daudz ,lieli asari,līdakas zusi,palijas utt,kas atticas ezera lielumu,tad tur daudzus gadus notika Unisport rikotas sacensibas,kurā piedalijās apmēram 200 dalībnieku,taka vietas pietiktu.Bet Tu copman ari varētu varbūt kautko piedāvāt!

copmanis copmanis - 07-11-’08 19:08

Ko tur Kālā meklēt? Neliels, dziļš, zivju nav daudz, bieži tauta paliek bez zivīm… Citādi jau smuks, bet mačiem gan neieteiktu.

viesturs viesturs - 07-11-’08 18:37

Manuprāt velcēsana nedrikst būt ieklauta spiningosanas cempionātā!vai piedavājums Kala ezerA rikot 3posmu nevienu neieintereseja?

agris agris - 07-11-’08 11:35

Runājot par dalības maksu individuālajam dalībniekam vasaras pludiņmakšķerēšanas sacensības, tā varētu būt 15-20Ls par divu dienu sacensību. Tā ir noteikta skatoties uz šā gada izmaksām, precīzi visi skaitļi būs redzami nolikumā. Runājot par ziemu, piekrītu Normundam, individuālos dalībniekus nepielaidīsim.

NG NG - 07-11-’08 10:56

Tā kā esmu makšķerēšanas sporta sludinātājs, tad uzskatu, ka jo vairāk cilvēku varēs pamēģināt sporta garšu, jo labāk, runa ir par vasaru, ziemā esmu pret individuālajiem startētājiem, jo izmēģināt sporta garšu ir ļoti daudz iespēju dažāda līmeņa dāzādos mačos pa visu Latviju, toties vasarā tādas iespējas praktiski nav, jo tas kas notiek dažādu kolektīvu vai rajonu mačos visbiežāk ir ļoti tālu no nopietna sporta, ļoti ceru, ka ārī pārējie valdes locekļi atbalstīs manu priekšlikumu.
Kas attiecās uz maksu, tad plānojās, ka individuālajiem startētājiem tā būs praktiski tāda pati (noapaļojot uz augšu), kā komandas sportistiem, ja maksās par visu sezonu, bet ja būs vēlme startēt tikai kādā no LČ kārtām, tad iemaksa būs nedaudz lielāka, bet kā jau teicu, tas ir tikai projekts.

robis robis - 06-11-’08 20:32

uģim
Es jau pirms gada prasīju lai pielaiž individuāli. Tā ir mana ideja! jst man toreiz pateica, ka pec starptautiskajiem noteikumiem tāda iespēja neesot paredzēta. Labi ka tagad varēs.

uģis uģis (E-pasts ) - 06-11-’08 17:42

Labdien,manuprāt atbalstāma ir NG ideja par individuālajiem dalībniekiem LR čempionātā pludiņmakšķerēšanā dalību,jo tā ,iespējams, ļautu startēt tiem kuri nav klubu vai komandu biedri-t.sk. arī kā es.Ja būs šāda iespēja-aptuveni cik liela būtu dalības maksa +,- par nākamo gadu?

spin spin - 03-11-’08 22:15

Gadskārtējais LMSF pasākums, veltīts 2007. gada sporta sezonas noslēgumam notiks šī gada 5.decembrī 16:00 E.Smiļģa ielā 46 (Āgenskalnā), pirmā stāva zālē.

Tāds jau notika gandrīz pirms gada, tagad derētu apkopot 2008.gada sezonu :)

Liekas, ka tik godalgām bagāts gads kā 2007. vēl ilgi …

Nevajag atkārtoties, tā vietā man patiktu lasīt kaut ko konstruktīvu. Kaut gan par godalgām bagāto 2007.gadu pilnībā piekrītu.

Krišjānis Krišjānis - 03-11-’08 20:45

Pievienošos Mirtina uzdotajam jautājumam, papildinot ar tādu jautājumu – kā tiks lemts par šo jautājumu, t. i. vai par to lems LMSF valde?

Valde strādā un par darba jautājumiem lemj tiešsaistes režīmā. Visi mēs darbojamies sabiedriskā kārtā un visiem trūkst laika. Ja ir kādas idejas vai priekšlikumi, tos var izteikt jebkurš. Labas idejas vienmēr tiek izvērtētas.
Protams, ja kāds LMSF biedrs grib atdot savu balsi par kaut ko, tad tas jādara, neslēpjoties aiz nika. Ja domas dalīsies, vai strīdīgā situācijā būs jāpieņem politiski lēmumi, piemēram, par izlases vai delegācijas sastāvu, sauksim valdi kopā un lemsim.

janis janis (E-pasts ) - 03-11-’08 20:02

Vēlējos pajutāt kas ir zināms par nākamā gada sacensībām karpu makšķerēšanā?Nevaru sameklēt nekādu informāciju!Domāju ka neesmu vienīgais kas vēlētos to iegūt!Paldies!!!

Par karpu makšķerēšanu LMSF valdē atbild Ārijs Ū., kurš solīja tuvākās dienās iesniegt savus priekšlikumus. Problēma ir atbilstoša ūdenstilpe. Ceram vienoties ar G. Ķirsonu par Kaķīša ezeru.

mirtins mirtins - 03-11-’08 19:19

Piedodiet par uzmākšanos, vai ir kas vairāk zināms par pludiņmakšķerēšanas čempionātu nākamgad – atklātais, slēgtais, ar individuālistu piedalīšanos vai bez, vai formāts mainīsies, vai nē, vai posmu skaits pieaugs, vai nē? Jautāju tādēļ, ka pēdējā posmā bija daudz dažādu diskusiju. Man tas šķiet interesanti.

paldies

Par slēgtu nekad nav bijusi runa. NG ir noskaņojums pielaist individuāļus. Neredzu principiālus iebildumus. Gaidu no viņa un citiem šonedēļ konkrētus priekšlikumus par posmu skaitu un datumiem.

??? ??? - 03-11-’08 19:11

it kā sīkums, bet 2008

Paldies :-)



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top