jaunumi   contact

« Latvija 6.reizi uz go… | Home | Informācija karpu spe… »

Jaunās sezonas tuvumā

Uzklikšķini!Lai gan pavasaris joprojām kavējas, pēc neliela pārtraukuma LMSF valde sākusi gatavoties jaunajai sacensību sezonai. Ir sagatavots jaunais nolikums pludiņmakšķerēšanas čempionātam un, attiecīgi, noteikti scensību datumi. Pēc ilgām diskusijām projektā palikušas 3 sacensību posmi, kā arī eksperimentālos nolūkos iestrādāta iespēja piedalīties arī individuāliem sportistiem. Projekts tiek izlikts internetā, ja nedēļas laikā nebūs principiālu iebildumu no LMSF biedru puses, tas tiks pieņemts kopumā.

Joprojām nav pieņemts lēmums par spiningošanas čempionātu. Visvairāk diskutējamais jautājums - rīkot 3 vai 5 kārtas.
 
10. 03. 2009


39 komentāri

CopesLietas.lv CopesLietas.lv (Saite) - 20-03-’09 11:01

Viestur, vari lūdzu atsūtīt nolikumu sacensībām “Kokneses zandarts” (vismaz informāciju par norises vietu, laiku un citiem galveniem noteikumiem) uz cl[at]copeslietas.lv. Paldies!

viesturs viesturs - 17-03-’09 19:14

Sakarā ar to ,ka 6.junijā notiek pasvaldibu vēlēsanas Kokneses zandarts tiek pārcelts uz 13.jūniju, bet LČ varētu notikt pēc nedēļas 20.jūnijā.

Haris Haris - 17-03-’09 16:39

Par spiningošanu: noteikumu ziņā nolikums identisks 8. gadam ar vienu izmaiņu- asarim koeficients no 1,5 uz 1,2. Domāju, ka varētu būt tās pašas 4 kārtas kā pagājušo gadu, bet datumi un vietas vēl jāsaskaņo ar kārtu organizatoriem. Zem jautājuma paliek 3. kārtas norises vieta (Ķīšezers pagājušo gadu).
Aprīļa pirmajā nedēļā mēģināšu sakārtot šos jautājumus un ar jst ieliksim nolikumu.
Divas komandas jau ir „RAPALA 1” un „RAPALA 2”. Viestur, cik noprotu pēc tava nemiera, ar Koknesi arī viss ir kārtībā! Tu varētu arī ierakstīt, kad Jūs varētu piedāvāt Kokneses posma laikus.
Ja kādam ir konstruktīvas idejas par 2009. gadu, droši rakstiet, citādi pludiņnieki vien te cepās!:-)

viesturs viesturs - 16-03-’09 20:54

Vai būs iespēja redzet 2009 gada nolikumu spiningosanā,un kad. Varbut ,ka butu laiks sākt pieteiksanos LČ spiningosanā, kā pagājusaja gadā izveidot tabulu lai būtu redzamas komandas kas pieteikusas

no malas no malas - 16-03-’09 16:15

agris rakstīja:
Jāni, kādus klubus pārstāvēja Black bass izlases dalībnieki 2008 gada PČ?

neesu Jānis, bet cik zinu – Rapala un Milo.

p.s. tā kā Latvijā bassu nav un basu čempionāts nenotiek, tad aizbrauca tie, kuri bija gatavi apmaksāt paši savu dalību…

andrismaver andrismaver - 16-03-’09 12:49

-Pagājušajā sezona visiem bija pilnīgi vienādi spēles noteikumi, pretenzijas par nolikumu vajadzēja celt pirms sākās čempionāts, jo viedokļi bija dažādi.

nekādu pretenziju, es vienīgi gribēju pateikt, ka ārvalstu komandas ietekmēja galarezultātus.

-bet piekrītu Normunda teiktajam:
“Atgādināšu Andrim, ka tieši Maver komanda bija tā, kura sāka LČ savā sastāvā iekļaut ārzemju sportistus, tā ka šoreiz pārmetumi ir pilnīgi nevietā”, jo tajos gados daudziem vajadzīgos punktus atņēma tieši jūsu leģionāri,

šādu situāciju reglamentē FIPS normatīvie akti , LMSF ir FIPS biedrs. izskatam situāciju ar legionāru līdzdalību arī šogad.

agris agris - 16-03-’09 10:57

Pagājušajā sezona visiem bija pilnīgi vienādi spēles noteikumi, pretenzijas par nolikumu vajadzēja celt pirms sākās čempionāts, jo viedokļi bija dažādi. Nevienu mirkli necenšos kādu kritizēt, bet piekrītu Normunda teiktajam:
“Atgādināšu Andrim, ka tieši Maver komanda bija tā, kura sāka LČ savā sastāvā iekļaut ārzemju sportistus, tā ka šoreiz pārmetumi ir pilnīgi nevietā”, jo tajos gados daudziem vajadzīgos punktus atņēma tieši jūsu leģionāri, bet tas viss ir pagātnē. Neredzu vajadzības mainīt, manuprāt, ļoti pareizu sistēmu, tikai mainīšanas pēc. Šī sistēma labi strādā ziemas čēmpionātā, neesmu dzirdējis iebildumus, spiningotāji uzvarētājus arī noskaidro līdzīgā veidā, ir pietiekami daudz sacensību, lai izslēgtu nejaušības faktoru.

JK JK - 16-03-’09 10:56

Nu skatos, ka esat daudz sarakstījuši. Uzrakstīšu arī savas domas.
1. Par sportisko attīstību neko jaunu nepateikšu, tas laikam visiem skaidrs, ka jo vairāk un augstā līmenī, jo labāk.
2. Par sacensību nosaukumiem un veidiem. Ja ir kausi ar nopietnām dalības maksām, tad ne uz visiem kausiem visi brauks. Ja ir LČ ar vienu maksu un pieticīgām balvām, tad uz to brauks tomēr vairāk un tikai tāpēc lai iegūtu LČ titulu un iespēju tikt izlasē.
3. Runājot par kārtu skaitu, tad lielākā daļa no “Asaris” sportistiem pateicām, ka startēsim tik kārtās cik būs, bet apzinoties reālo situāciju pilnīgi saprotam, ka šogad 5 tūres ir pa šerpu.
4. Par izlasi, tad pagājušogad aizbraucu līdzi mūsējiem uz EČ un apskatījos to virtuvi no tās puses. Izlases nokomplektēšana pēc manā domām ir ok. Uzrādīji rezultātu, tātad brauc. Par treneri nu nezinu nevienu Latvijas copes sportistu, kas varētu to darīt. Spēcīgi sportisti, katrs ar savām ambīcijām un piekāpties negrib, jo katrs tic savai lietai. Tīri tehnisko rēķināšanas un grafiku uztaisīt jau var, bet vajadzīgi vismaz vēl 3 bez sportistiem līdzi. Kas brauks un nedēļu par savu naudu tur būs, šobrīd jau vēl grūtāk būs atrast.

andrismaver andrismaver - 16-03-’09 10:37

agris
-Andri, no tevis piedāvātā varianta izriet ka lai noskaidrotu latvijas čempionāta uzvarētāju komandām pietiek ar vienām divu dienu sacensībām, kuras katru gadu notiks vienā un tajā pašā vietā, tu pats esi pārlasījis to ko raksti! Tad jau tajos, tevis pieminētajos, kausos var startēt tikai individuāli.

diskusijā jākritizē viedoklis nevis personība, atvaino, bet tu šeit arī izskaties kā amerikānis. nu protams ka kausos startē pirmāmkārtām komandas.

-Attiecībā par to, ka kāds apmaksās kāda dalību, tu raksti pilnīgas muļķības, katra komanda vai individuālais dalībnieks maksā dalības maksu par startu sacensībās.

- es šeit nerunāju par naudu, es runāju par to,ka pēdējajā LČ ārzemju sportisti ietekmēja galīgo rezultātu. ja piedalītos tikai Latvijas klubi finišā gan tev,gan Aināram, gan Krišjanim būtu vienāds punktu skaits, un Krišjānis izejot uz starta pēdejā dienā ar +2p pret tevi zinātu , ka lai kļūt par čempi pietiek ar otro vietu starp sešiem dalībniekiem, un izvēlētos arī attiecīgu taktiku.
neuzskatu tādu situāciju par muļkībām

NG NG - 16-03-’09 09:09

es tā saprotu, ka Andris pauž MAVER kluba viedokli par LČ, tā kā šis klubs parasti ir vismaz vienas sacensību kārtas rīkotājs, tad šo viedokli ir jārespektē un nedaudz mainoties situācijai sportā arī var šādas tādas idejas izmantot, bet patreiz es esmu par to, ka jādara viss iespējamais un neiespējamais, lai popularizētu makšķerēšanas sportu, manis pēc LČ var startēt 50 dalībnieki ar lazdas makšķerēm, gan jau kāds no viņiem ‘paliks sportā, vadošajiem sportistiem dalībnieku skaits rezultātus neiespaidos. Atgādināšu Andrim, ka tieši Maver komanda bija tā, kura sāka LČ savā sastāvā iekļaut ārzemju sportistus, tā ka šoreiz pārmetumi ir pilnīgi nevietā. Kā jau teicu, iespējams, ka kādreiz atgriezīsimies pie divu dienu LČ, bet patreiz mazajām komandām ir daudz vieglāk atrast sponsoru dalībai LČ, nevis kaut kādā kausā, sacensībāma nosaukums LČ ir prestižāks, pie tam autosportā arī tituli izcīnās skaitot punktus no vairākiem etapiem, mums ir tieši tas pats, copējam dažādos ūdeņos, skaitam punktus, manuprāt pareizākā sistēma uz doto brīdi. Esmu reālists un saprotu, ka Latvijā vasarā nekad nebūs vairāk par 10 komandām, bet arī nevajag, galvenais, lai tie kas ir ir stipri un grib makšķerēt.
Andri – ja vasarā pie mums būtu vismaz 5-7 sacensības kurās varētu startēt jebkurš, tad varētu runāt par īso čempi, patreiz, ja nebūs 3-5 tūru LČ, tad maču Latvijā nebūs vispār, labi Mavers uztaisīs savu kausu, bet tas arī viss

andris_cits andris_cits - 16-03-’09 08:45

agris
par to, ka izlasē startē federāciju biedri ir noteikumos http://www.fishing.lv/teorija/notplud.ht..

agris agris - 16-03-’09 08:34

Andri, no tevis piedāvātā varianta izriet ka lai noskaidrotu latvijas čempionāta uzvarētāju komandām pietiek ar vienām divu dienu sacensībām, kuras katru gadu notiks vienā un tajā pašā vietā, tu pats esi pārlasījis to ko raksti! Tad jau tajos, tevis pieminētajos, kausos var startēt tikai individuāli.
Attiecībā par to, ka kāds apmaksās kāda dalību, tu raksti pilnīgas muļķības, katra komanda vai individuālais dalībnieks maksā dalības maksu par startu sacensībās. Tieši otrādi, jo mums būs vairāk dalībnieku, jo vairāk līdzekļu atliks pašiem.
Jāni, kādus klubus pārstāvēja Black bass izlases dalībnieki 2008 gada PČ?

andrismaver andrismaver - 15-03-’09 22:38

pamegināšu rezumēt:
LČ komandām notiek PČ formātā(septembris)
1 posms venta un 2 posms rezekne ir kausi, nosaukt var kā grib (varbūt kāds titulsponsors parādīsies)
tur startē individuālie un pārējie draugi jo nevar pielaist ārzemju klubus nacionālajā čempionātā, KĀPĒC Krišjānim un Aināram no savas kabatas ir jāapmaksā ārzemju sportistu piedalīšanās!?
12 individuāli labākie pretī prezidenta pilij…, vai Ķīpsalā.., izspēle individuālā Latvijas čempiona titulu (ņemot līdzi punktus no komandu starta)
par plusiem uzrakstīts augstāk

Eiropas Savienībā pastāv starpvalstu vienošanās, ka visi čempionāti ir atklāti un ES sportisti drīkst piedalīties jebkuras valsts nacionālajos čempionātos, ja tas nav liegts kādu citu apsvērumu pēc. Piemēram, ja eksistē kādas prasības, kuras kandidāts nevar izpildīt – kvalifikācija, līdzdalība atlases sacensībās un tml.

andrismaver andrismaver - 15-03-’09 21:43

agris
-Andri, vai tu nesaproti kas ir uzrakstīts, vai arī izliecies, es jau rakstu par to, ka lai piedalītos sacensībās nav nepieciešams dārgs inventārs, iesākumā pietiek ar parastu krēsliņu, makšķeri un dažiem sīkumiem.

var jau F1 sacensībās startēt ar zapiņu, bet vai gribēsies turpināt?
ja man būtu izvēle: nostartēt LČ , vai par to pašu naudu nostartēt LČ un nopirkt štekeri es izvēlētos otro variantu. un vairāk nekas.

-Normunds taču tev populāri paskaidroja, pēc kādiem principiem viņš un citi sportisti startē izlasē, nav ko ņemties par šo jautājumu, jo mēs atceramies pie kā noved neskaidrība par šo jautājumu – pussezonu ņemamies par to, kurš kur startēs.

izlases komplektēšanas principus varam apspriest kad tiksim galā ar nolikumu

-gaidam arī no jums otro komandu( tā jūs pagājušogad visiem stāstījāt).

ja otra komanda startēs tas notiks neskatoties , ne vis pateicoties šādam nolikumam

-Andris raksta, ka izlases treneris varētu būt ne no makšķerniekiem, tad sakiet man lūdzu pēc kādiem kritērijiem viņš formēs izlasi, ja no tā neko nesajēdz.

kas grib un var, bet labāk lai tas nebtu sportists.
kas nesaprata precizēšu: nebūtu startējošais sportists.
par sportistiem un makškerniekiem: sportists vienmēr būs augstāks par makškernieku, tas pats attiecās arī uz treneriem.

agris agris - 15-03-’09 18:59

Kopš kur a laika ir spēka punkts, ka Latvijas izlasē var startēt tikai LMSF biedrs( vai sportists kurš pārstāv klubu, kas ir LMSF biedrs), kā tad sanāk ar Mareku, kurš bija rezervists ziemā, cik man zināms Asaris nav biedrs,tīri formāli, tad var piereģistrēt komandu no jebkura LMSF biedra.

Tā tas ir bijis vienmēr un ši prasība ir ierakstīta starptautiskajos noteikumos. Bet Asaris ir Salmo otrās komandas nosaukums.

biedrs biedrs - 15-03-’09 16:56

Vai nevarat pateikt, kad jānomaksā biedru nauda, ja piedalāmies tikai karpu mačos?
Atbilstoši valdes lēmumam, biedra nauda jānomaksā līdz 1. februārim. Taču tiem, kuri piedalās tikai vienā veida sacensībās, mēs ļaujam to izdarīt līdz brīdim, kad beidzas pieteikšanās sacensību veidā, kurā klubs grib piedalīties. Karpu sezona sākas jūnijā. Tikai papildus jāievēro, – ja kāds nav nomaksājis biedra naudu līdz kopsapulces sākumam, šogad tā būs aprīļa pēdējā nedēļā, attiecīgajai juridiskajai personai kopsapulcē nav balss tiesības.

andrismaver andrismaver - 15-03-’09 16:17

jst
aizmirsu uzprasīt: cik uz doto brīdi pludiņmakškerēšanā ir kolektīvie biedri?

Tie, kuri nomaksā pilno LMSF biedra naudu, var piedalīties visos veidos. Atsevišķi uz pludiņmakšķerēšanu vēl neviens nav pieteicies. Interesi šogad ir izrādījuši divi klubi – Milo un Maver, taču b.n. nav vēl nomaksāta. Maver solīja to tuvākā laikā nokārtot. Pie reizes, – pasaules un Eiropas mačos Latvijas izlasē var startēt tikai tie, kuri pārstāv klubus, kas ir LMSF biedri.

andrismaver andrismaver - 15-03-’09 14:33

jst – -Nekādi nevaru saprast, ko tu piedāvā mainīt Nolikumā. Varbūt uzraksti konkrētāk.

drīzāk papildināt.
kas rīko? LMSF , izvada pludiņmakškerēšanas sekcija , galv. tiesnesis………tālr………. 3. Sacensību dalībnieki.
katrs sacensību dalībnieks personiski atbild par savu veselības stāvokli 5. Uzvarētāju noteikšana.
ja barterdraugi piedalās kā skaitam punktus? ja piedalās vienu reizi? divas? trīs? vai saņem titulu? šeit sīkāk nerakstīšu jo Maver komanda ir pret. Lai visi draugi startē kausos un citos neoficiālos pasākumos.

-kā individuālu čempināta finālu Rīgā,… pretī prezidenta pilij…, vai Ķīpsalā.., kurā startē tikai 12 – 15 labākie? Ļoti laba ideja. Varētu sanākt patiešām sportisks un sabiedrībā ievērojams notikums.

Viss norit tieši tāpat kā iepriekšējos gados. Nedomāju, ka kāds varētu izcīnīt titulu, ja nepiedalās visos posmos. Nepiedalīšanās kādā kārtā ieskaitei dod pēdējo vietu plus vienu papildus punktu. Protams, visi, kas piedalīsies, varēs izcīnīt titulus.
Neviens neliedz kādam klubam parādīt iniciatīvu un papildus noorganizēt kādu izrādi – superkausu, kurā piedalās tikai 10-12 čempionāta labākie.:-)

agris agris - 15-03-’09 10:54

Andri, vai tu nesaproti kas ir uzrakstīts, vai arī izliecies, es jau rakstu par to, ka lai piedalītos sacensībās nav nepieciešams dārgs inventārs, iesākumā pietiek ar parastu krēsliņu, makšķeri un dažiem sīkumiem.
Cik noprotu arī tu nepārstāvi to nabadzīgāko komandu, tā kā nav jāskatās tikai uz Salmo, jo viņi jau tagad atvēl sportam tik cik var, jāmeklē finansējums arī citur.
Normunds taču tev populāri paskaidroja, pēc kādiem principiem viņš un citi sportisti startē izlasē, nav ko ņemties par šo jautājumu, jo mēs atceramies pie kā noved neskaidrība par šo jautājumu – pussezonu ņemamies par to, kurš kur startēs.
Kurus sportistus, pēc taviem vārdiem, mēs šogad pazaudēsim, pirms kaut ko tādu rakstīt, varbūt no sākuma noprecizē, cik man zināms visas komandas, kas startēja pagājušajā sezonā, ir gatavas startēt arī šogad, gaidam arī no jums otro komandu( tā jūs pagājušogad visiem stāstījāt).
Finālsacensības var rīkot tad, ja regulārajā čempionātā piedalās 100 un vairāk dalībnieku, tad tiešām sezonas noslēgumā no tā varētu būt kāda intriga, bet arī sacensību vietai jabūt gana universālai, lai skatītājiem dotu iespēju redzēt dažādus makšķerēšanas veidus vienlaicīgi.
Andris raksta, ka izlases treneris varētu būt ne no makšķerniekiem, tad sakiet man lūdzu pēc kādiem kritērijiem viņš formēs izlasi, ja no tā neko nesajēdz. Vēl varētu būt runa par komandas menedžeri, kurš nodrošina izlasei visu nepieciešamo, ved sarunas ar iespējamajiem sponsoriem, nodrošina dalību sacensībās, bet tas ir no operas “vēlamais bet neticamais”.

jst jst - 15-03-’09 09:29

andrismaver
Nekādi nevaru saprast, ko tu piedāvā mainīt Nolikumā. Varbūt uzraksti konkrētāk.

Mēs esam gan analizējuši, gan praksē pārbaudījuši dažādus variantus. Kā vienmēr, tiks pieņemts tas variants, par kuru būs pārliecība, ka tas darbojas. Ne vienmēr tas sakrīt ar augstiem ideāliem un mūsu vēlmēm.

Makšķerēšanā ar pludiņmakšķeri, par cik sacensību dalībnieku skaits ir neliels, tieši pieejamie finansu resursi ir tas faktors, kurš vienmēr ierobežo mūsu iniciatīvas. No šī viedokļa čempionāts vienā posmā būtu labākais risinājums. Ja izlases komandas komplektēšanu mēs atstātu trenera kompetencē, tam nebūtu nekādas vainas. Taču tas jālemj tiem, kas paši piedalās. Pašreiz izskatās, ka 3 posmus, atsakoties no dažām ārišķībām, vēl spējam noorganizēt.
Varbūt organizēt divas priekšsacīkstes un trešo (vai ceturto) kā individuālu čempināta finālu Rīgā,… pretī prezidenta pilij…, vai Ķīpsalā.., kurā startē tikai 12 – 15 labākie?

andrismaver andrismaver - 15-03-’09 00:50

agris
-bet pie šāda varianta esam nonākuši vairāku gadu garumā, kopīgi meklējot labāko variantu. Mēs neveidojam nekādus reitingus un ,manuprāt, patreiz ir ļoti caurskatāma un demokrātiska atlases sistēma uz vietu izlasē.

cik es saprotu tas ir vienīgais arguments lai rīkotu trīs sacensības ar nosaukumu Latvijas čempionāts.
un kur mēs nonācam? No visas valsts piedalās tikai 30 cilvēki, daļu no kuriem pie tādas sistēmas mēs šogad pazaudēsim.
Vienīgais arguments par varētu būt ja piemēram Salmo vadība pateiktu ka LČ mēs dodam naudu, bet Kurzemes kausam nē. Bet un tas tikai tādā gadijumā, ja pārējie rīkotāji pasaka to pašu.labāk kaut kādu atbalstu,nekā vispār nekā.

demokrātiju izlasē tas nekādīgi neierobežo. NG pats zinās ko darīt

-Redzi, tu visu pamato ar nepieciešamību pēc dārga makšķerēšanas inventāra, bet tieši šogad mūsu makšķerniekiem ir dota iespēja vispirms pamēģināt savus spēkus sacensībās un tikai pēc tam pieņemt lēmumu par inventāra iegādi. Savulaik mēs jau piedzīvojām to,ka saruka komandu skaits, kā iemeslu tam minot inventāra nepieejamību. Kad kādam radīsies vēlme iegādāties kvalitatīvu inventāru, gan jau viņš pats noorentēsies ko izvēlēties, jo nav jau tā , ka tikai “pie Žeņas” var nopirkt makšķerīti, ir jau arī citi tirgotāji.

- pat nezinu ko šeit atbildēt. Par inventāru laikam jāprasa tiem kas sporto nesen un pēdējie pirka pilnu ekipējumu.Man liekās ka pēdejās jaunās sejas bija parādijušās milo komandā
ja man būtu izvēle: nostartēt LČ , vai par to pašu naudu nostartēt LČ un nopirkt štekeri es izvēlētos otro variantu. Pieļauju, ka kāds domā savādāk.

par nolikumu
tas taču ir oficiāls dokuments
kas rīko? kas atbild,kas tiesā?kontaktinformācija. ja barterdraugi piedalās kā skaitam punktus? ja piedalās vienu reizi? divas? trīs? saņem titulu?
dalībnieku drošības jautājumi?
tas tikai uz ātro……
tiesāšanā pilna anarhija, bet par to varam parunāt kad ar nolikumu tiksim galā.

krišjānim
-Lūdzu tik tiešām padalies : 1. Kas uz doto brīdi varētu būt par izlases treneri un uzņemties atbildību par rezultātu?
kas grib un var, bet labāk lai tas nebtu sportists.

-2. Kāda jēga pārējiem piedalīties Latvijas meistarsacīkstēs? Teiksim, varbūt uzreiz mūsu četriem aktīvajiem jauniešiem, Tomam, Mārtiņam, Agrim un Jānim, kas pagājušgad godam aizstāvēja Latvijas krāsas Pasaules čempionātā junioriem, vai tādiem, kas vēlas piedalīties Latvijas čempionātā uzreiz pateikt, lai ambīcijas ieliek kastītē?

uz priekšu ar pilu gāzi! sen jau vajag paraustīt aiz o..m šitos vecos

3. Neviens nenoliedz nosaukto sportistu meistarību un arī viņi paši to pierāda izcīnot to savu vietu izlasē jēga tad vispār sacensties Latvijā, jēga citiem potenciālajiem Latvijas čempionāta dalībniekiem tagad tērēt laiku un līdzekļus?
Nu nevar makšķerēšanu jaukt, piemēram, ar biatlonu un jābūt reālistam.

- sacensties par valsts čempiona titulu un par 4 vietām PASAULES LABĀKAJĀ KOMANDĀ.
vai tad tas nav stimuls?

Gatis Gatis - 14-03-’09 17:09

Par skatītāju trūkumu sacensībās!
Nav jau reklāmas. Ne jau visi copmaņi skatās sacensību kalendāru. Būtu kaut vai Olte vai Zveja savos raidījumos paziņojis, ka tad un tad tur un tur notiks sacensības, ka ir aicināti visi skatīties gribētājis, bet nevis paziņot tikai rezultātus – vot notika tādas sacensības un tas un tas dabūja tādu vietu. Kaut gan šie raidījumi pārsvarā pārstāv tikai LMA intereses. Un reklāmas nav par jebkurām sacensībās – ne vasarā, ne ziemā!

agris agris - 14-03-’09 14:31

Andrim nepatīk patreizējais nolikums, bet pie šāda varianta esam nonākuši vairāku gadu garumā, kopīgi meklējot labāko variantu. Mēs neveidojam nekādus reitingus un ,manuprāt, patreiz ir ļoti caurskatāma un demokrātiska atlases sistēma uz vietu izlasē. Daudzos sporta veidos labākos valsts sportistus noskaidro visas sezonas garumā. Ja gribam, lai katrs posms ir interesants skatītājiem, ir laicīgi jāpaziņo par to, rīkojot posmu, varat sarīkot nelielu izstādi pārdošanu skatītājiem, vai arī citos veidos padarīt šīs sacensības interesantākas. Kādēļ Kuldīgas posmā ir vienmēr diezgan daudz skatītāju, sacensību vieta atrodas diezgan patālu no pilsētas, bet fanus tas neattur, domāju tādēl, ka labu laiku iepriekš visi aktīvie pilsētas copmaņi zin kur un kad notiks sacensības.
Redzi, tu visu pamato ar nepieciešamību pēc dārga makšķerēšanas inventāra, bet tieši šogad mūsu makšķerniekiem ir dota iespēja vispirms pamēģināt savus spēkus sacensībās un tikai pēc tam pieņemt lēmumu par inventāra iegādi. Savulaik mēs jau piedzīvojām to,ka saruka komandu skaits, kā iemeslu tam minot inventāra nepieejamību. Kad kādam radīsies vēlme iegādāties kvalitatīvu inventāru, gan jau viņš pats noorentēsies ko izvēlēties, jo nav jau tā , ka tikai “pie Žeņas” var nopirkt makšķerīti, ir jau arī citi tirgotāji.
Ne mēs ar tevi noteiksim to, pēc kādiem principiem rīko PČ, čempionāts notiek veselu nedēļu, ir piecas treniņu dienas un tikai nedēļas nogalē notiek pašas sacensības. Tu pieminēji vadošās komandas, bet vai esi informēts cik sacensību gadā aizvada katrs no spices večiem, tici man ļoti daudz(2-3 viendienas sacensības nedēļā kā minimums). Sacensības ir daudzu Eiropas makšķernieku dzīvesveids, viņi piedalās sacensībās jo dzīvs ir sacensību gars, un tikai pēc tam ir vieta izlasē. Ļoti labi, ka ir iespēja braukt sacensties pie kaimiņiem jo tikai ķerot sacensībās paaugstinās sportiskā meistarība. Redzi makšķerēšanas sportā ļoti liela nozīme ir mākai zivi noķert un tikai pēc tam viss pārējais.
Braucot izlases sastāvā uz PČ vai EČ vienmēr cenšamies nostartēt pēc iespējas labāk, izmantojot visas savas zināšanas un pieredzi, bet ne vienmēr izdodas kā iecerēts. Var būt tieši šis būs mūsu laimīgais gads…

andrismaver andrismaver - 13-03-’09 23:31

tagad par sportu
jebkurš sporta veids var izdzīvot kamēr viņš piesaista sabiedrības intresi.
intrese rodās kad ir intriga.Tāpēc visur ir play off (to starpību nesen varēja redzēt hokejā)kāda intrese bija regulāram čempionātam un kada play off, tagad vai nekad, 16 var uzvarēt 1.

NG kā tu domā ,vai tagad būtu Latvijai savs pasaules vicečempions, ja Pasaules čempionāts notiktu trijās tūrēs un dažādās vietās?

nevar noturēt intresi par sacensībām kuras ilgst no aprīļa līdz septembrim, kaut vai pie mums puse no startejošiem ir ar pasaules tituliem
neatceros ne viena fana kurš pie mums apmeklētu visas trīs tūres ( varbūt kādam sieva gimenes nostiprināšanas nolūkos)
un ko mēs baidamies? Ka kāds apsēdīsies sliktākā vietā? uzvarēs tik un tā stiprākais, nākamais logiskais solis būtu neskaitīt sliktāko rezultātu (ir taču tāda pieredze) -” es jau labs esu, bet vienu reizi man nepaveicās ar izlozi, ja paveiktos es jau parādītu visiem”
vai ta kāds no sportistiem nav gatavs sacensties konkrētā dienā un konkrētā vietā, priekš kam jau iepriekš jāmeklē sev kaut kādi attaisnojumi savām neveiksmēm. izej un parādi kā NG pasaules čempionātā!TAS ir sportiski! Bet mūsu mači izskatās pēc kaut kāda elitārā korporatīvā makškernieku tusiņa.

un vēl brīnamies ka nav jaunu seju . Ar šādu nolikumu mēs gremdējam jebkuru vēlēšanos iesaistīties sportā.
nosacīti Jāzeps no Daugavpils ,pāris reizes piedalījās rajona mačos, aizbrauca uz Latgales mačiem kur dabuja iekšā no Kazimira, bet ne pārāk, nākamais solis LČ. bet mēs viņam sakam “ vecīt, ja tu gribi būt starp mums izvelc no kabatas 1000eur nostartē ar mums, cīnies par 2 vietu no lejas, jo daži no mūsu titulētiem sportistiem pārdzīvo , ka dēļ sliktās izlozes viņi var ieņemt nevis 6 bet 8 vietu, un tad pēc dažiem gadiem varēsi tikt 3-5-7 vietas augstāk (atkarīgs no talanta un ieguldītās naudas)”
vai normāls cilvēks iesaistīsies tādā avantūrā?
un otrs variants: jāzeps iztērē 300 eur un nostartē LČ , un trāpa īstajā vieta , un ieņem vietu otrā desmitnieka lejā, atbrauc uz mājām un pastāsta čaļiem ka NG ir reāls cilvēks, tikai labāk iepakots un mazliet labāk makškerē, bet par atlikušiem 700 eur var aizbraukt pie Žeņas un nopirkt sev štekeri,un tad nākamgad ja paveiksies es zaudēšu ne 2kg, bet mazāk par vienu.
Tāda situācijā nākamgad viņš atbrauks ar draugu,bet var būt ar komandu.

-jst PČ, kaut gan izlozei ir liela nozīme, tas, ka sacensības notiek tikai divās dienās, nav izteikts trūkums, jo sacensību ūdenstilpes ir krietni viendabīgākas.

biju tikai vienā eiropas čempionātā , bet skaidri atceros, ka A zona visi, kas sēdēja pa kreis bija protokola aukšdaļā, izņemot Itāliju, angliju, frančus, tiem vienalga,kur sēdēt

zinu, ka pāris leišu komandas grib startēt pie mums, arī baltkrievi plāno reizēm atbraukt.

es tā saprotu ka iestājās barterattiecības, bet kāda tam sakarība ar Latvijas čempionātu? Uz kausiem lai brauc, būs intresanti, bet ietekmēt iekšējos rezultātus… es kategoriski pret

agris- Šogad bijām plānojuši 5 sacensību tūres lai paaugstinātu čempionāta līmeni

līmeni nosaka sportistu sagatavotība ne vis sacensību skaits.

NG – tikai neapvainojis, bet gribi tu vai nē, visi mūsu makškernieku sasniegumi tiks salīdzināti ar tevi,kamēr kāds neuzvarēs pasaules čempī. var būt Krišjānis?
:-)

Peksis Peksis - 13-03-’09 19:36

nolikumā par pirmo kārtu nevaru saprast, kurš ir īstais datums- 24. aprīlis vai 24. maijs, kas atzīmēts kā pulcēšanās datums?

Krišjānis Krišjānis - 13-03-’09 18:33

Andrim
Lūdzu tik tiešām padalies : 1. Kas uz doto brīdi varētu būt par izlases treneri un uzņemties atbildību par rezultātu?
2. Kāda jēga pārējiem piedalīties Latvijas meistarsacīkstēs? Teiksim, varbūt uzreiz mūsu četriem aktīvajiem jauniešiem, Tomam, Mārtiņam, Agrim un Jānim, kas pagājušgad godam aizstāvēja Latvijas krāsas Pasaules čempionātā junioriem, vai tādiem, kas vēlas piedalīties Latvijas čempionātā uzreiz pateikt, lai ambīcijas ieliek kastītē?
3. Neviens nenoliedz nosaukto sportistu meistarību un arī viņi paši to pierāda izcīnot to savu vietu izlasē- jēga tad vispār sacensties Latvijā, jēga citiem potenciālajiem Latvijas čempionāta dalībniekiem tagad tērēt laiku un līdzekļus?
Nu nevar makšķerēšanu jaukt, piemēram, ar biatlonu un jābūt reālistam.

Krišjānis Krišjānis - 13-03-’09 18:13

Kas nav saprotams par pareizu lēmumu? Patreiz situācija ir tāda, ka diemžēl lielākā daļa nevar atļauties startu piecās kārtās. Diskutēt gan var ne tikai tagad, galvenais lai diskusija ir produktīva.

andrismaver andrismaver - 13-03-’09 12:16

-Kas attiecās uz NG automātisku iekļaušanu izlasē, tad paldies protams, bet es visu pirms esmu sportists un ja es sportiskā cīņā 3-5 kārtās nevaru tikt līdz izlasei, tad man tur arī nav ko darīt, patreizējā sistēma, ka izlase ir pirmais 6 nav slikta, vismaz godīga noteikti, patreizējā situācijā neredzu iemeslu kaut ko mainīt

tu jau saproti, ka nekā personiskā, vienkārši racionālais risinājums izlases intresēs.
tas pats ziemā attiecās uz Ritu un Pēteri.
Mums ir trīs sportisti, kas visaugstākā līmenī, vislielākajos stresa apstākļos māk uzvarēt.Tie ir reāli sportisti. kādas atlases? ko un kam šeit ir jāpierāda?
Kā izlases treneris papēti PČ protokolus , salīdzini ar LČ protokoliem un tu ieraudzīsi sportistus.
Tas kā kārtīs spēlēt par vienu santīmu, vai par 100 latiem. Tur tā meistarība un parādās.
par pārējo mēgināšu argumentēt vakarā.
velreiz nekā personiska.

agris agris - 13-03-’09 09:29

Ja mēs runājam par to, ka pie mums ir pauze vai krīze, tad šogad ir svarīgi noturēt mūsu rindās tos, kas ir patreiz un piesaistīt kādu jaunu seju. Normunds pareizi min iespēju par startiem pie brāļiem lietuviešiem, žēl ka ir pajucis Baltijas kauss, tad bija arī igauņi.
Lai mēs varētu aicināt vairāk viesu uz savām sacensībām, mums ir aktuāls jautājums par sacensību vietām, jo vienkārši ir problemātiski sarīkot sacensības ar 10 komandu piedalīšanos. Līdzīgas problēmas būs arī lietuviešiem, jo jau patreiz viņi var aicināt maksimums divas – trīs komandas, jo viņiem tajās sacensību vietās arī ir ierobežotas iespējas.

agris agris - 13-03-’09 09:12

Andrim
No tevis piedāvātā varianta atteicāmies jau pasen tieši to apsvērumu dēļ, ko min Jānis. Šogad bijām plānojuši 5 sacensību tūres lai paaugstinātu čempionāta līmeni, bet no šī pasākuma nācās atteikties pašreizējās ekonomiskās situācijas ietekmē, domājams beigsies valstī visas kataklizmas varēsim atgriezties pie iecerētā.
Runājot par valsts izlasi, pirmkārt šobrīd ir ļoti demokrātiski principi, labākajiem pēc iepriekšējā gada rezultātiem ir vieta izlasē, gadījumā ja kāds no sportistiem nespēj nodrošināt savu startu izlasē, viņa vieta tiek piedāvāta nākamajam sportistam reitingā. Ja kādam rodas vēlme pievienoties izlasei, vienmēr ir iespēja atbraukt palīgā kā trenerim vai rezervistam, bet ir jārēķinās ar palielām izmaksām. Tu, Andri, raksti ka treneris būs tas, kas noteiks sastāvu un atbildēs par galarezultātu, nosauc vismaz divas kandidatūras, ko varētu iecelt par treneri vasarā. Pareizi Jānis raksta, vieta izlasē nav 100% garantēta nevienam, ta ir jāizcīna. Vēl mēs nevaram atmest finansālo aspektu, sportisti brauc par saviem līdzekļiem, tāpēc ir ļoti labi, ka potenciālie izlases dalībnieki ir zināmi jau pēc iepriekšējās sezonas noslēguma, ir iespēja sarūpēt finanses. Pagājušo sezonu federācijai izdevās rast atbalstu Zivju fondā, kas ļāva piedalīties EČ un PČ, kā arī aizvest mūsu jauniešu komandu pirmo reizi uz PČ, jauniešu komandai izdevās piesaistīt vēl papildus vinansējumu no Parex bankas,par ko viņiem liels paldies.
Ļoti labi,ka veidojas produktīva apspriede par to, kā uzlabot mūsu sporta lietas, pa visiem nonāksim pie labākā varianta.

NG NG - 13-03-’09 08:59

Andra piedāvātais variants būtu labs, ja Latvijā sezonas laikā būtu vismaz 5-7 sacensības, tad 3-4m no tām būtu reitingu veidojošās sacensības un tad sezonas beigās vienas, galvenās LČ, patreiz par to nevar būt runa, jo ja pat krīzes apstākļos leišiem pieaug komandu skaits, (pie viņiem brauks baltkrievi un Pēterburgas puikas startēt, arī daļa mūsējo startēs Lietuvas čempionāta 5 kārtās)tad pie mums pludiņmakšķerēšanā ir iestājusies kaut kāda pauze, lai neteiktu, ka krīze. Es ceru, ka individuālo dalībnieku pielaišana startam piesaistīs vismaz pāris jaunus cilvēkus šim sportam, zinu, ka pāris leišu komandas grib startēt pie mums, arī baltkrievi plāno reizēm atbraukt.
Kas attiecās uz NG automātisku iekļaušanu izlasē, tad paldies protams, bet es visu pirms esmu sportists un ja es sportiskā cīņā 3-5 kārtās nevaru tikt līdz izlasei, tad man tur arī nav ko darīt, patreizējā sistēma, ka izlase ir pirmais 6 nav slikta, vismaz godīga noteikti, patreizējā situācijā neredzu iemeslu kaut ko mainīt

jst jst - 13-03-’09 07:47

Normāls risinājums. Tikai tam ir viens būtisks trūkums, – makšķerēšanas sacensībās mūsu sacensību ūdenstilpēs pārāk liela loma ir veiksmei. Lai to samazinātu, pareizāk, lai liktu uzsvaru uz meistarību, mēs esam sākuši piekopt 3 posmu variantu. Sacensību nosaukumam nav tik liela nozīme. Tas ir zināmā veidā saistīts ar katra posma sponsoru.
PČ, kaut gan izlozei ir liela nozīme, tas, ka sacensības notiek tikai divās dienās, nav izteikts trūkums, jo sacensību ūdenstilpes ir krietni viendabīgākas. Bez tam atsevišķos makšķerēšanas sporta veidos eksistē tā sauktā P Kausu izcīņa, kurā punktus visā sezonā vāc kopā, līdzīgi kā mēs to darām.

Par izlasi – tas viss ir līdzīgi tam, kā notiek šodien, izņemot to, ka NG netiek garantēta vieta. Viņš pats sevi skaita kā sportistu, kurš startē pēc galvenā trenera uzskatiem.

andrismaver andrismaver - 13-03-’09 00:28

bet kāpēc nerīkot valsts čempionātu pēc pasaules čempionāta formāta? viena tūre , divas dienas?
sezonā jābūt vienam galvenajam startam.
tūri ventā nosaukt par kurzemes kausu, rēzeknes upē par latgales kausu, un sezonas kulminācija Latvijas čempionāts!
individuālie startē kausos un meklē domubiedrus, ja par šo laiku nevar izveidot komandu tad iet uz tribīni.
kas pretendē uz vietu izlasē obligāti startē gan kausos , gan čempionātā.
izlasē startē
1. valsts čempions
2. Normunds Grabovskis ,jo ir vienīgais sportists kurš māk uzvarēt visagstākā līmenī
3. viens sportists pēc galvenā trenera uzskatiem, jo treneris atbild par galarezultātu
4-6. pēc kritērjiem ,kurus izstrādā treneru padome un pasludina pirms sezonas sākuma

krišam krišam - 12-03-’09 20:35

kurš ir pareizs lēmums krīzē? 3 kārtas? 5 kārtas? vai varbūt pats lēmums diskutēt?;-)

Krišjānis Krišjānis - 12-03-’09 17:03

Pareizs lēmums krīzes apstākļos!

jst jst - 12-03-’09 10:17

Šodien diskutēt var par nolikumu. Kalendārs tika gatavots 2008.gada novembrī, tas būs jāmaina atbilstoši nolikumam.

??? ??? - 12-03-’09 08:52

sorre ;) nevis nolikumā, bet KALEND“AR“A ar visiem datumiem un vietām :-I tad par ko vel diskutēt :?

???? ???? - 11-03-’09 18:42

Kur tu redzi nolikumā 4 vai 5? Varbūt 2? ;-)

??? ??? - 11-03-’09 15:45

a kapēc 3 vai 5, betne 4?? tā kā nolikumā??



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top