jaunumi   contact

« 2011. gada čempionātu… | Home | Pasaules čempionātā z… »

LR čempionāta otrais posms Limbažos

NG atsūtīja īsziņu ar informāciju par pirmās kārtas rezultātiem Limbažos.
Individuālajā vērtējumā savās zonās uzvarēja Edgars Veikins -1820 kg, Laila Grīnberga - 2,290 kg, Mareks Reķis - 2,460 kg, Pēteris Lideris - 2,430 kg un Valdis Janitēns - 1,070 kg.
Komandū vērtējumā vadībā ir Salmo ar 17, 5 punktiem, seko Asaris 23 punkti un Pasaule I ar 30, 5 punktiem.
Uzklikšķini!Uzklikšķini!Uzklikšķini!
Otrajā sacensību dienā savu sniegumu spēja atkārtot tikai Laila Grīnberga, līdz ar to viņa kļuva par otrā posma sacensību uzvarētāju. Vēl savās zonās labākās bija Rita Verza -Garbovska un Kristīne Radziševska, kuras ar 3 un, attiecīgi, 5 punktiem ieguva 2. un 3. vietu šī posma kopvērtējumā. Savās zonās labākie bija Guntis Kārķliņš un Marko Abram, kuri arī ieguva 5 punktus, taču pie godalgotām vietām netika, jo viņu lomi bija mazāki kā Kristīnei.
Komandu vērtējumā labākās Limbažu posmā bija Salmo, Rapala un MK BBCope komandas.

Līderu desmitnieks, kurš pēc diviem posmiem reāli var cīnīties par 2011. gada čempiona nosaukumu, izskatās sekojoši - Raimonds Kinerts (8), Laila Grīnberga (9), Rita Verza-Grabovska (10), Ivo Kalnmalis (13), Valdis Janitens (13), Guntis Kārkliņš (14), Normunds Grabovskis(14), Marko Abram (15), Ainārs Eglītis (15), Andis Vecvērdiņš (16). Komandu vērtējumā labāko trijotnē ir Salmo, Rapala un Pansija.

Otrā posma rezultātus var atrast kopvērtējuma protokolā.

Limbažu posms izcēlās ar labu sacensību organizāciju, arī skaistais laiks to veicināja. Zivju daudzumu Lielezerā un to sadalījumu copes rajonā dalībnieki vērtēja kā pietiekoši labu, lai te varētu notikt nopietnas sacensības.
Vadošo sportistu lomi bija ļoti līdzīgi. Galvenokārt ķērās 20 līdz 30 g smagas raudiņas, neliels izņēmums bija Lailai Grīnbergai, kura iemanījās izvikt sešus vai septiņus nopietnākus pličus. Lai iegūtu augstāku vietu zonā, nepietika tikai ar māku veikli darboties. Tikpat svarīga loma, manuprāt, bija mākai savlaicīgi novērtēt situāciju un pārvietoties uz vietu, kurā ķērās nedaudz lielākas zivtiņas. Pietika tikai uz pusstundu aizrauties un aizkavēties kādā vietā ar pārāk sīkām zivtiņam, un rezultātu atgūt bija gandrīz neiespējami.
 
22. 01. 2011


59 komentāri

jst jst - 05-02-’11 16:27

Pasaules čempionātā zemledus makšķerēšanā

Ziņa no Harkovas, Ukrainā Laika apstakļi šodien pasaules čempionāta dalībniekiem bija jau diezgan pierasti – visu sacensību laiku sniga sniegs, pūta viegls vējiņš, gaisa temperatūra tuvu nullei. Lomu svēršanas procedūra bija organizēta savdabīgi, tāpēc rezult;atu noskaidrošana ievilkās. Saprotams, pirmās dienas rezultāti vēl neatspoguļo īsto spēku samēru, tomēr priekšstatu par iespējamajiem līderiem tie dod. Latvijas komanadas pirmās dienas rezultāti ir šādi: Rita Verza-Grabovska -2,881 kg, 1 punkts, Pēteris Lideris – 1,965 kg, 3 punkti, Guntis Kārkliņš – 1,454 kg, 3 punkti, Harijs Raciborskis – 2,710 kg, 2 punkti, Mareks Reķis – 2,253 kg, 3 punkti,

Komandu vērtējumā līderu trijnieks izskatās sekojoši: Ukraina 8 punkti, Latvija 12 punkti, Polija 16 punkti

JK JK - 31-01-’11 18:12

Nu tad ne asakas izlasei!

swordfish swordfish - 31-01-’11 08:59

Večiem ir par ko pacīnīties: http://www.mlive.com/news/jackson/index... Amerikā komercmači ir fantastiski populāri un netrūkst nedz rīkotāju, nedz dalībnieku. Lai iegūtu iespēju startēt dažos populāros mačos, neskatoties uz to, ka viena pāra līdzdalības maksa svārstās ap 150 USD, dažubrīd jāpiesakās jau gadu pirms sacensību dienas.

suits suits - 29-01-’11 11:54

Ja jau tiešām atbrauksiet, gan jau ka divas naktis uz piepūšamā matrača pa vietai katrā istabā atradīsies. Visi zinām, ka palīdzība pie sektora malas ir zelta vērta.

Jolkins Jolkins - 29-01-’11 10:38

Pagaidām esmu viens !!! Protams viens nepavilkšu braucienu , bet ja būtu trīs OK. Doma tāda – izbbraukt ceturdien vai piektdien no rīta lai apmēram 20h sasniegtu Harkovu , gulēt gan vēl nezinu kur ,bet gan ko izdomātu, cenas vienai naktij ap 40eiro,varbūt var atrast ko lētāku ja kas dodiet ziņu !!! Doma apbraukt Baltkrieviju, lai nekārtotu vīzas kas māksā 20.00 ls ,braucot gar Varšavu. Pats būtu gatavs ņemt foto kameru , lai piekļūtu tuvāk mūsu izlases konkurentiem,un maču laikā palīdzētu mūsējiem ar informāciju !!! Dodiet ziņu Sodien rīt būšu netā !!!

swordfish swordfish - 28-01-’11 00:25

JST, ir vai nav iespēja aplūkot svēršanas rezultātu dokumentus no Limbažu posma pirmās dienas skenētā versijā? Skanētas versijas nav. Pie manis ir tikai orģināli.

Artis Artis - 27-01-’11 17:26

Ainaar.. cik vel vietas palikushas?

andžuks andžuks - 27-01-’11 11:42

…un cik tad viesnīca un šņabis:D

NG NG - 27-01-’11 08:56

Ainārs Eglītis meklē līdzbraucējus uz Ukrainu, lai no redzētu un palīdzētu PČ, ja kādam ir interese un iespējas, tad sazinieties ar mani vai ar Aināru, plāno braukt ar mašīnu, izmaksas nebūs lielas ~3000 km, plānots braukt ar maksimāli maz ēdošu mašīnu, tātad degvielai vajag ap 150-170 latiem, pietam Ukrainā degviela ir krietni lētāka, ja brauc trijatā, tad izmaksas ir ok

JK JK - 25-01-’11 16:17

Kungi, paskatāties vai excel faili nav saglabāti ar dažādām versijām. Ja ar jauno versiju nesaglabā tā, lai arī vecā versija saprot, tad variantu nav. Pats visus failus glabāju kā “excel 97-2003 woorkbook”, jo ne visur ir jaunākā office versijas vai update!

NG NG - 25-01-’11 13:08

cita datora man nav un nebūs arī uz 3. kārtu, nedod dievs jums piedzīvot, ko nozīmē, kad JST stāv aiz muguras un kā ēzelītis no multenes par Šreku, visu laiku kladzina, nu vai jau ir kārtība…. :),

ir jau ok, bet Balezerā arī svēršana notiks mazā telpiņā, vismaz vienmēr tā ir bijis, (vēl jau ar Egonu jārunā konkrētāk), kur vieta ir 3-4 cilvēkiem bez sekretāres, tāpēc uzticiet novērotāja pienākumus kādam savlaicīgi…

jst jst - 25-01-’11 12:38

Problēma nav ekselī. Fails, ko iedevu NG, nodrošina, ka zonu dalībnieku sarakstu pirms starta var izdrukāt nekavējoties pēc izlozes beigām. Tas tiek atdots tiesnešiem, viens eksemplārs – apskatei. Tāpat ar svēršanu. Tās optimālā organizācija ir sekojoša. Svērājs skaļi nosauc svaru, kuru pieraksta divas personas, viena no tām uzreiz datorā ieraksta rezultātu ekseļa zonas protokolā, zonas tiesnesis ar roku ieraksta savā zonas protokolā, tas tiek nodots parakstīšanai un kalpo kā orģināls. Novērotāji seko līdzi tikai svēršanai, nosauktajam skaitlim un ierakstam zonas protokolā. Līdzko beigusies svēršana, no ekseļa izdrukā kopīgo protokolu (var arī zonu protokolus), kurus izliek apskatei. Tas prasa max 10 min. laika Kamēr copmaņi darbojas ap zupas katliem, visus rezultātus sarindo papildus pa posmā iegūtajām vietām individuālā vērtējumā (to formulu neesmu uztaisījis). Instrukcija ir pievienota esošajam ekseļa failam. NG sūkstījās, ka viņa dators kaut ko natpazīst, tādēļ lietoja citādu procedūru. Jācer, ka līdz 3. posmam viņš spēs atrast citu datoru.:-)

agris agris - 25-01-’11 12:25

Nu nav ko te ņemties par svēršanu, Normundam ir pilnīga taisnība, tāpēc neatkārtošos. Pēc mačiem visi iespējami ātri grib uzzināt rezultātus, jo pastāv intriga un maču azarts, ja tagad sāksim tās zivis bērt āra un iekšā, tad pasākums ievilksies par stundu un tas jau ir pa ilgu. Ķīšezerā maisi tika atvērti un pa kādam pakontrolēti un nebija nekādu problēmu, arī Limbažos viss bija Ok, tā kļūda radās ne jau svaru dēļ, vienkāŗši reizēm tā gadās. Visu vakaru tie rezultāti bija pieejami, bet neviens nepamanīja to kļūdu. Neviens nav aizliedzis komandu pārstāvjiem vērot svēršanu. Domājam par nākamo kārtu Baltezerā, novēlu mūsu izlasei labu copi Ukrainā, gaidīsim mājās ar čempionu medaļām, sen jau nav bijis…

JK JK - 25-01-’11 10:51

Pamatiem un grīdai ir diezgan liela atšķirība. Ja grīda ir monolīti izlieta uz smilšainas grunts, tad tās biezums ir daži desmiti centimetru, tātad, tur iet armatūras, kas sastiegro visū ēku. Labi gribot, daži 100 kg meitieši, var blakus telpā reizē palēkties un tavi svari atdalīsies no grīdas bez emocijām. Tonnīgo kubu izmanto tāpēc, ka to nevar viegli ietekmēt ar vienkāršām darbībā un tas ir atzīts standarts (vismaz kādreiz tā bija). Arī kravu vilciens var labi iešūpot vissmagākos pamatus dažu simtu metru attālumā. Es zinu dažas nianses lidostu svaros, kuras arī diezgan savtīgi esmu izmatojis, lai iekļautos savos 20 kg. Runājot par exceli, nav nekādu finanšu ieguldījumu vajadzīgs darīt. To var izdarīt katrs, kurš ir draugos ar šo programmu. Ir vajadzīgs visu dalībnieku saraksts un laicīgi, lai sabīdītu visu pa tabulām un viss notiek. Es rakstu tikai tāpēc, ka ja pieejam vienā vietā skurpulozi, tad ir vēl citas, kur vajag pievērst uzmanību. Komandu pārstāvji arī tagad var piedalīties, tikai ir vietas un attieksmes jautājums. Ja svēršana pārvēršas par izsoli, kur katrs kliedz un visādus skaitļus, tad tiek lūgti pakusēt. Piemēram Ķīšezera vējtverī varēja daudzi komandu pārstāvji būt, bet bez Kristīnes, Maver Andra un Salmo NG, Gunta un manis, tur neviena nebija. Atļauošo apgalvot, ka Ilmāra&Co organizētie mači bija, vismaz 4 gadu garumā, labākie mači, pēc manas pieredzes. Uz šādiem mačiem gribētos atgriezties vēl un vēl! Paldies!!!

suits suits - 25-01-’11 10:35

Man ir priekšlikums pie svēršanas pieaicināt vēl vienu cilvēku, kurš pirms svēršanas taisa vaļā maisiņus un vienkārši uz aci paskatās vai tur kādam nav iekritusi barotava vai aizmirsies ledus gabals. Bērt ārā un svērt zivis kādā kastē tiešām būs baigi laikietilpīgi, bet vismaz attaisot maisiņu izvairīsimies no lielajām blēdībām (bet pie mums jau neviens nemēģina šmaukties, vai ne?). Attiecībā uz svaru precizitāti – pilnīgs stulbums domāt, ka tiešu Tu būsi tas, kuram svari “nošmauks” uz kļūdas rēķina. Neviens bļāvējs neiedomājas, ka varbūt tieši viņš ir tas laimīgais, kurš uz tā rēķina iespējams ir pacēlies tabulā. Visi mēs svaru priekšā esam vienādi mirstīgi – svariem pie dilsas mūsu meistarība, tautība un orientācija. Par datu ievadīšanu runājot, mūsu rezultātu excel tabula jau ir sagatavota ar formulām, kas summē divu dienu katra sportista rezultātus un kopējos komandas punktus, tā ka neredzu šeit aizķeršanos. Vienīgi kopējo individuālo rezultātu tabulu taisot, paiet kādas 15min, lai izmestu visu lieko un sasortētu pēc divām kolonnām, bet nu tās ir tikai 15min.

swordfish swordfish - 25-01-’11 10:25

Manuprāt bardaku, ko rada drūzmēšanās un traucēšana tiesnešiem, ir ļoti vienkārši regulēt. Katrai komandai ir kapteinis, kurš ir atbildīgs par savas komandas uzvedību utt., ja komanda neievēro noteikto kārtību, tad tai var izteikt aizrādījumu. Visi tak esam pieauguši cilvēki un nevis bērnudārza audzēkņi. Jocīgi dzirdēt, ka nolikums ir, bet iespējas to ievērot līdz galam nav. Diez vai LR čempionāta formāts ir īstā vieta, kur novirzīties no vadlīnijām.

dalībnieks dalībnieks - 25-01-’11 10:06

Malacis Gatis, kad nav ko teikt atliek tikai – sam durak :-) Ja runa par ekseli, kā tas iznāk, kad jst Baltezerā bija galvenais, viss bija gatavs pēc 5 minūtēm.

GatisBB GatisBB - 25-01-’11 09:56

Runa nav par to, ka vajag nu jau tonnīgu kubu, uz kura likt svarus, ka Guntis liek uz svariem maisiņus vai ka NG meitene pieraksta rezultātus. Liels paldies šiem cilvēkiem, ka viņi to dara. Runa ir par to, ka vajag vienus normālus svarus, ar kuriem svērt, kurus var nolikt kaut uz grīdas (pamatos ir vairāk kā tonna svara, vai ne JK), zivis sveram nevis maisiņos, bet traukā un pie svēršanas piedalās komandas pārstāvis, kas vēlāk paraksta svēršanas rezultātus, tādējādi apliecinot, ka viss ir korekti un vairs nekādu pretenziju nevar būt. Svaru kļūda lai ir tāda, kāda tā ir – visi lomi svērti uz vieniem svariem. Ļoti vienkāršu lietu esam padarījuši ļoti sarežģitu. Par rezultātu ievadīšanu datorā. Vajadzētu vienreiz izstrādāt exel programmu, kas visu izdara pati. Atliek tikai svarus pie attiecēigā uzvārda ierakstīt, bet programma pati pārējos worksheet visu sarēķinās. Un tikai nesakat, ka tas nav iespējams. Tas, protams, maksās naudu kādam to pasūtīt, bet vai tas nebūtu labs ieguldījums ilgtermiņā?

NG NG - 25-01-’11 09:47

vispirms jāsāk šādi – KRISTĪNE PIEDOD, KĻŪDU LABOSIM MAKSIMĀLI ĀTRI UN APSVEICU !!!!!!!!!!!!!!!!

tagad par pārējo, kā jau vienmēr par svaru precizitāti, svēršanas laiku un protokolu ievadīšanu rinā tieši tie cilvēki, kuri nekad LČ to nav darījuši, Kristīne zin ko tas nozīmē un tāpēc arī neko sliktu nesaka, pirmkārt LMSF nav svaru, vienkārši nav, ja būtu, tad vajadzētu pāris svarus pludiņmakšķerēšanai, pāris karpu copei, pāris ziemas copei, pāris tāpēc, ka svari mēdz izbeigties, pietam vis nepiemērotākajā brīdī. Tieši tāpēc pat reiz ir situācija, ka visus lomus sveram uz vieniem svariem, citreiz precīzākiem, citreiz mazāk precīziem, bet visiem uz vienādiem, par komandas pārstāvju piedalīšanos svēršanā, ne vienmēr svēršana notiek lielā telpā, jo lielu telpu vienkārši nav, vai arī mūs tur nelaiž, jo mēs visu piecūkojam (sniegi, naglas apavos, zivju maisi, izlietas kafijas, smakas u.t.t., piemēram Ķīšezerā mūs tālāk par priekštelpu nelaida) pietam ja pie svēršanas ir vairāk par 3-5 cilvēkiem, tad sākās(viemēr un visur tā ir bijis)bardaks, skaļa runāšana, ciparu pārsaukšana u.t.t. un no visa tā rodas nevajadzīgas kļūdas, pietam ļoti bieži zivis tiek svērtas jau tad, kad sportisti vēl kaut kur nāk vai ģērbjās, tātad tā ir lieka kavēšanās, pietam nekad neviens īpaši neticīgais nav triekts prom, sevišķi ja viņš vēl grib palīdzēt svēršanas procesā. Guntis NEKAD viens pats zivis nesver, tur vienmēr ir sekretāre un galvenais tiesnesis (Ķīšezerā Egīls, Limbažos Ilmārs) un vienmēr ir LMSF pārstāvis, šajos gadījumos tas esmu es, jo tieši es atbildu par maču norisi un tieši man varat braukt par visu virsū. No zivju bēršanas ārā no maisiņiem pie svēršanas atteicāmies divu iemeslu dēļ, pirmkārt laiks, tas paildzina procesu ūz pusi, ja ne vairāk, jo visi mēs maisiņus aizsienam ļoti kārtīgi…, un otrkārt tāpēc, ka parasti mēs zivis vedam uz zooloģisko dārzu un TIESNEŠI visas zivis no maisiņiem ber kopīgā katlā un pie reizes arī pārbauda kas ir maisiņos, ja atrodas kāds svešķermenis, tad skatoties no situācijas (pavelciet atmiņā dažādus gadījumus)risinam, ir bijis, tiesa vienu-divas reizes, kad saucam dažu komandu pārstāvjus un lemjam ko darīt, bet parasti tās ir aizmirstas barotavas vai makšķerītes (1-2 uz visu sezonu), nosveram to un noņemam no zivju svara, teiksiet pārāk godīgi vai tieši otrādāk negodīgi, aizmirstiet vienreiz paši savu barotavu nepareizajā maisiņā, tad redzēsiet izjūtas, pietam sverot maisiņi tiek iztaustīti, lietus gadījumā esam lējuši nost ūdeni 1\5 daļai maisiņu. Pat reiz par svariem gādā kārtas organizators, tieši tāpat kā par tiesnešiem, jo mēs(es domāju es,jūs, LMSF) nevaram atļauties vadāt un uzturēt vienus un tos pašus tiesnešus visās kārtās un lai cik viņi būtu labi cilvēki, neviens nav ar mieru piemaksāt, lai tikai varētu notiesāt mačus. Šī sacensību kārta tiešām bija ļoti labi noorganizēta, Ilmāram un sacensību atbalstītājiem liels paldies par to, ko nozīmē, kad cilvēks(kuram ar ziemas mačiem nav nekāda sakara)pats piesakās, ka grib noorganizēt mačus un ko nozīmē, kad cilvēkiem to jādara tāpēc, ka neviens cits to negrib darīt …, kā jau vienmēr uzsveru, brīvprātīgie sacensību organizatori vienmēr ir gaidīti viesi LMSF, pietam no jums jau neprasa naudu, bet gan attieksmi un sirds ielikšanu darāmajā. Tiekamies 3. LČ kārtā M.Baltezerā

JK JK - 25-01-’11 09:37

Par svariem. jst uzrakstīja, kā var spēleties ar svariem un ka to precizitāte ir stiepjams jēdziens. Nu labi, pieņemsim, ka federācija nopērk un sertifcē šādus svarus, bet ko tas dod, ja viņi stāv uz galda, kurš kustās, grozās un citādi ietekmējas no apkārtējās vides. Tātad ir vajadzīgs slavenis kubs, kurš ir apmēram tonnu smags un uz kura tiek sertificētas visas laboratorijas iekārtas. Nez kurš to līdzi staipīs? Ko tam Guntim piesējāties? Viņš ir Salmo pārstāvis un piedalās svēršanā. Vai NG ir vainīgs, ka viņa meitene ir pie rakstīšanas? Tak ejiet un atrodiet kādu atkarīgo, kas sēdēs viņas vietā un neaizmirstiet viņam datoru, printeri, skaneri un vēl visādus pribambasus nopirkt.Var meklēt visādas sazvērestības teorijas, tikai iztērētā enerģija nebūs ieguvuma vērta. Šajā gadsimtā uzvar tas, kas pēc iespējas īsākā laikā apstrādā lielāku informācijas apjomu. Tikai tu vari būt visātrākais, bet ja informāciju var tikai pa vienu kanālu datorā dabūt, tad tur neko daudz nevar izdarīt. Ideāli būtu ar skaneri, bet tad rakstot ir jābūt izteikti akurātam un visi cipari pareizā vietā un izmēros rakstāmi, tad tehnika tos atpazīs un saliks visu pa vietām, ticiet man, tie pēc tam tik un tā ir jāpārbauda.Pamēģini loto biļetei nedaudz izbraukt no rāmīša un aiziet, korektors rokā un zvetē.

GatisBB GatisBB - 25-01-’11 09:34

Kā izteicās viens no citas valsts komandas pārstāvjiem, ka ja Latvijā sacensības notiktu pēc visiem noteikumiem, tad jebkuram no Latvijas sportistiem būtu starptautisku maču pieredze. Bet, diemžēl, tā nav!

GatisBB GatisBB - 25-01-’11 09:17

Nez kad LMSF prezidents pats beigs skaldīt matus?

Maksis Maksis - 25-01-’11 07:51

erudzi LIELS paldies, ka izskaitļoji kļūdu!Un PALDIES par apsveikumiem!:-)

sienaazis sienaazis - 24-01-’11 23:47

Klāt nebiju…..neko neredzēju Par svēršanu…..kad vēroju pludiņmakšķerēšanas ccempi vasaraa…..tiesnesis ar savu trauku pienāca pie katra sportista…paarbeera zivis….un viss izskatiijaas lloti sakariigi….vesels bars rinnkkii…nevienam pretenziju nebija….

Maksis Maksis - 24-01-’11 23:37

jst – Jā, un šai pilnajai loterijai vinnests ir viens reitinga punkts…

dāvids dāvids (E-pasts ) - 24-01-’11 23:34

piekrītu,ka svērt vajadzētu komandu pārstāvju klātbūtnē pašiem tiesnešiem. nevis tādēļ,ka kāds pēkšņi neuzticētos Guntim,bet tā vienkārši būtu korektāk pret patērētājiem(sportistiem).Un arī protokolus tomēr varētu sadrukāt mazliet ātrāk,nevis,kā augstāk minēts,ieinterēsētu sportistu istabā,divu stundu laikā. Super liels paldies organizātoriem,viss bija superīgi,ieskaitot zupiņu ar desiņām. Ne asakas!

jst jst - 24-01-’11 23:16

Maksi, tu, liekas, zini, esmu vienmēr uzskatījis, – ja kāds sportists savu konkurentu ir apsteidzis uz svaru kļūdas rēķina, viņš nav pārāks par savu konkurentu. Viņš, vienkārši sakot, ir izvilcis pilnu biļeti loterijā.

Maksis Maksis - 24-01-’11 23:03

Mūsu sporta veidā “bezgalīgā sīkumainība” ir tieši tik sīka, un ir atkarīga no katra sportista zaudētiem (ne jau vinnētiem) gramiem!:-)

swordfish swordfish - 24-01-’11 22:56

Ja reiz tiek apspriests jautājums par mērījumu un rezultātu precizitāti, domāju, ka tiesnešiem vajadzētu iskenēt svēršanas protokolus, kuri tika rakstīti ar roku. Diezgan jocīgi šķiet, ka svēršanas rezultātus vadīja excel tabulā 2 stundas. Šādas pārdomas man radās pēc tam, kad no vairākiem cilvēkiem esmu dzirdējis izteicienus, ka provizoriskie rezultāti esot izskatījušies nereāli. Arī Ķīšezera posmā novēroju, ja ar roku rakstītās tabulas tika svītrotas un labotas. Šo pasākumu būtu nepieciešams veidot daudz caurspīdīgāku, kā arī tiesnešiem būtu jāstrādā neitrāli, nevis ieinteresētu sportistu istabā.

jst jst - 24-01-’11 22:55

Edgar, nekā loģiska svēršanā ar grama precizitāti neredzu. Tie, kam patīk skaldīt matus, atradīs n iemeslus, lai apšaubītu rezultātu. Pieprasīs, lai no maisiņa izkasa zivju kakas… Ja viņi zinātu, ka zivis izdala arī urīnu, vispār būtu…

jst jst - 24-01-’11 22:50

Maksi, tev ir zināma taisnība, taču ne tik vienkārši. :-)

Pieņemsim, kļūda pie 2kg ir plus mīnus 3%, tā ir normāla neprofesionālu svaru kļūda, (labākiem svariem – 1%). Tātad, ja faktiskais svars vienam lomam ir 2040 g, bet otram 2160g abiem lomiem svari neatkarīgi no zīmju skaita var rādīt 2100g. Ja faktiskais svars būs uz kļūdas robežas, diference, kuru svari var vai nu “noēst” vai parādīt, var sasniegt lielus skaitļus, arī svaru kļūda, gadās, var “staigāt”. Profesionali tirgotāji zin par svara “nobirumu”, kuru bez blēdībām var iegūt ar svariem, pie tam nemaz neblēdoties. Tikai prece jāsver sīkās porcijās… Šo kļūdu var nedaudz samazināt, paaugstinot svaru precizitāti. Taču viss šis izklāsts zaudēs jēgu, ja nebūsim bezgalīgi sīkumaini un vienkārši vienosimies, ka svaru kļūdai noteiktās robežās nav nozīmes, nosakot iegūto vietu. Līdzīgi var filozofēt par citiem mērīšanas tehnoloģijas aspektiem un maisiņiem. Ja kāds stipri vēlēsies izmantot jebkuru paņēmienu, viņš atradīs veidu, kā tos 10-20 gramus “uzlabot”. Protams, tiesnešiem jādara viss, lai tāda vēlēšanas nevienam nerodas.

GatisBB GatisBB - 24-01-’11 22:03

Ir jāiegādājas VIENI normāli svari, ar kuriem tad arī tiek svērti visi lomi visos posmos BEZ maisiņiem. Svaru precizitātei vajadzētu būt 5 grami. Sver tiesneši komandu pārstāvju klātbūtnē, beigās visi parakstās.

P.S. Kā var vienkāršu darbību kā svēršana padarīt par absurdu – 3 svarus tagad vejedzēs. Muļķīgi!

EdgarsG EdgarsG - 24-01-’11 21:52

Būtu tikai loģiski, ja svērtu līdz gramam, lomu izberot no maisiņa. Un svara rādījumus apstiprinātu pac sportisc un galvenais tiesnesis. Un vispār, kas man par daļu? Es ziemā vispār necopēju :DDDD

Maksis Maksis - 24-01-’11 21:25

Bet ja lomus sver ar vieniem un tiem pašiem svariem, šī tehniskā kļūda strādā uz visiem lomiem vienādi,neatkarīgi no svaru diapazona, un svara starpība tiek noteikta precīzi.Un tāpēc jau uz svariem tiek norādīts,līdz cik kg tie ir paredzēti, un uz to maksimālo svaru strādā arī noteiktā gramu precizitāte,vai tas ir grams vai pieci vai desmit.Tāpēc trīs dažādus svarus nevajadzētu.Ja iet runa par sniegu un maisiņiem un zivju agregātstāvokli, tad tāpēc jau visi grib, lai lomus sver bez maisiņa!Un tad jau tā būs sportista izvēle, vai viņš zivis turēs maisiņā vai kur citur….

jst jst - 24-01-’11 20:54

Laikam, reti kurš domājis par tām mērīšanas kļūdām, kuras nav atkarīgas no mēraparāta. Pamēģiniet nosvērt zivi, kas turēta ūdenī, zivi, kas turēta uz ledus, zivi, kas apviļāta ar sniegu, zivi, kas turēta maisiņā. Varbūt sapratīsiet, ka mēraparāta paaaugstināta precizitāte, nemainot zivju glabāšanas un svēršanas tehnoloģiju, ir nevajadzīga. Pie tam, cenšoties panākt augstāku precizitāti, sasinās sertifikācijas un arī konstrukcijas izvēles jautājumi. Jo svaru absolūtā precizitāte, proti, kļūda, izteikta gramos, ir atkarīga no svēršanas diapazona. Lai sasniegtu kaut vai 5 gramu precizitāti, būtu jālieto vieni svari līdz 200 gramiem, citi līdz 1 kg un vēl citi līdz 5 kg. Pie tam būtu jālieto tikai sertificēti svari. Mēs ar līdzīgu problēmu spilgti saskārāmies pasaules čempionātā spiningošanā.

Maksis Maksis - 24-01-’11 20:29

Starp citu, esmu vairāk kārtīgi vinnējusi 2vus gramus, bet gandarījuma sajuta 0!Pat vainas apziņa.Esmu zaudējusi 2vus gramus, secinājums atkal 0!Jo ko gan vari sev pārmest?Ātrumu, izvēlēto ķeramo zivju lielumu?Bet ja tie ir desmit grami, tad gan – var būt viens ķīsītis atkrita, var būt viens asarītis nodila, tur jau ir ko funktierēt…. Bet tas ir tikai un vienīgi mans viedoklis….;-)Svari ar precizitāti līdz pieciem gramiem ir visoptimālākais.

Maksis Maksis - 24-01-’11 20:10

Nu nē taču!Tur ir finiša līnija, un vienmēr ir viens, kas to pārkāpj pirmais. Un ir taču gadījumi, ka, ja fotofiniš neparāda ar aci nosakāmu atšķirību, kurš pirmais pārkāpj finiša robežu, viņiem dos vienādu medaļu, un piedevām augstākās vietas medaļu vai vietu! Bet ar mums ir nedaudz savādāk. Ja 5cos gramos ir iespēja ierindoties pieciem sportistiem, un tas, kurš ir noķēris zivis 0,530 kg un iegūst vienu punktu, bet tas kurš noķer 0,534 kg iegūst četrus punktus, vai tiešām šie četri grami nosaka šo milzīgo punktu starpību un tik milzīgu meistarības pārākumu,kā individuālajā vērtējumā tā komandām?

erudzi erudzi - 24-01-’11 19:30

2 maksis Tad jau sprintā arī nevajag skaitīt tos ciparus aiz 0, jo visi jau skrien daudz maz līdzīgi un pirmajiem trīs sportistim, kas šķērso finiša līniju blakus jādod 1-3 dalīto vietu:)

GatisBB GatisBB - 24-01-’11 19:18

Maksīt, domāju, ka svariem vajadzētu rādīt 0.530 kg un 0.535 kg. 5 gramus smagas zivtiņas gan mums mačos ķeras!

Maksis Maksis - 24-01-’11 19:05

Viedoklis par trīs cipariem aiz komata. Nepiekrītu!Atvaino,Gati, ka iebilstu Tavam komentam;)Uzskatu, ka trīs cipaari aiz komata nav nepieciešami tāpēc, ka nevar izšķirt simtdaļa svara meistarības pakāpi. 0,531kg un 0,534kg nekādi nenorāda meistarības pārākumu vienam pār otru!Viņi ir galīgi vienādā līmenī nostartējuši.Un ja ir divi cipari aiz komata, tad 0.530 un 0,530 to pierāda, un viņi ir pelnījuši vienādu punktu skaitu. Mums,Latvijā, nav jāķer tik mazas zivtiņas, kuras svērtu tūkstošo daļu no kg;)

GatisBB GatisBB - 24-01-’11 18:25

jst, zem mana komentāra no Jūsu puses rakstītais ir tīra demogoģija. Ja tiek ārā bērtas zivis, tad var redzēt, vai nav zemmēra zivis, vai nav pārāk daudz sniega samests iekšā, vai nav svešķermeņi. Ja komandas pārstāvis piedalās pie svēršanas un pēc tam ar savu parakstu apliecina, ka svēršana ir notikusi korekti, tad pēc tam nevar būt nekādu pretenziju. Tas taču ir noteikumos ierakstīts!

swordfish swordfish - 24-01-’11 18:24

Rezultātu tabula atjaunota un izlabota tiesnešu kļūda, atradīsiet to http://www.meszivim.lv Apsveicu Kristīni ar medaļu!

erudzi erudzi - 24-01-’11 17:53

2 JST Šajā sportā grami izsaka visu, tādēļ svariem ir jārāda līdz gramam. Ar to bēršanu traukā būs lēnāk, bet drošāk, kā kāds viltnieks nav ko iemetis. A svēršanas parsti notiek šauros kambaros no kuriem komandu pārstāvji tiek trenkāti, lai gan vienam no komndas tur būtu jātrodas, ja komanda to vēlas. Vienkārši ievērojot noteikumos noteiktās procedūras, mazinātos runāšana pēc tam. Nekas pārdabisks nav jādara: – Zivis jāsver tiesnešiem; – zivis jāsver traukā, ja kaut viena komanda iebielst pret svēršanu maisos; – jāsver uz svariem, kuri rāda arī gramu; – jāļauj komandas pārstāvim klusi vērot svēršanu; – pēc svēršanas jādod parakstīties protokolā katras kondas pārstāvim; Datu ieguve ir primāra, apstrāde sekundāra, protams, ka vakar būtu ļoti skaisti izskatījušās visas trīs dāmas ar medaļām, bet šo kļūdu var labot. Tomēr primāro datu ieguves procedūras būtu jāuzlabo, tās dažas minūtes ko iegūst, sverot ar risku pieļaut kļūdu, nav to vērtas. Sniega problēmu var atrisināt, papildinot noteikumus ar punktu: ka tvertnei kurā uzglabā zivis jābūt slēgtai. Praktiski tas nozīmē, ka somai jāpieliek virināms vāciņš, līdz ar to krītošais sniegs uz zivīm tiek minimāli.

agris agris - 24-01-’11 17:48

Tas ka Guntis, kā Salmo komandas npārstāvis, palīdzēja pie svēršanas ir tikai apsveicams. Jāpadomā par to, ka svēršana būtu veicama mazliet lielāka telpa, kur būtu vieta citu komandu parstāvjiem. Galvenais ka kļūda ir laicīgi pamanīta un novērsta, lai citi apskauž mūs par to, kādas dāmas pie mums makšķerē, meitenēm apsveikumi, malači! Par to svēršanu, pietiktu ja tos maisus atvērtu un uzmestu acis zivju stāvoklim, lai ie tīras, bez sniega un ledus. Ilmāram liels paldies par forši sarīkotiem mačiem.

Zigis Zigis - 24-01-’11 17:21

Svēršanas rezultātus pirmajā diena 2. posma nevarēja redzēt vel pēc 2 stundām pēc sacensību beigām…, par ko vispār varbūt runa? Salmo komandai rezultāti zināmi, pārējie var ari iztikt. Organizatoriem žetons, paldies par garšīgam pusdienām!

GatisBB GatisBB - 24-01-’11 15:48

Lai tādas situācijas ar svariem vairāk neatkārtotos, vajag: 1. Labus svarus, kas rāda 3 ciparus aiz komata, 2. Jāsver tiesnešiem komandu pārstāvju klātbūtnē, nevis Guntim, 3. Pats galvenais – zivis ir jāņem ārā no maisiņiem!!!

Svaru precizitāte it kā būtu apmierinoša, tikai svēršanā jāievēro zināma kārtība. Ja svaru precizitāte būtu vienu kārtu augstāka, parādītos citi jautājumi. Varētu iebilst, ka loms ideāli jāattīra no ledus daļiņām vai sniega, jānoskalo, jānospiež ūdens, utt. Attiecīgi, šobrīd zivis var ņemt ārā no maisiņiem arī izvēles veidā. Svēra vismaz divi cilvēki, Guntis tikai lika lomu uz svariem, vismaz tā bija otrajā dienā, rezultātu nolasīja sekretāre. Personīgi redzēju dažus pārstāvjus, kas visu vēroja.

erudzi erudzi - 24-01-’11 15:42

Vēlreiz pārlaidu acis protokoliem, ļoti daudz vienādu svaru, redz ko dod trešais cipars aiz komata, ceru, ka tādi svari vairs netiks izmantoti, kas kropļo sacensību rezultātus!!!!!

Ne jau svari vainīgi pie šīs kļūdas. Kur sportisti bija pēc pirmās dienas, ja nepamanīja tik vienkāršu kļūdu? Rezultāts ir jāmaina, un erudzi ir pilnīga taisnība, ka dāmas vīrus ir… Svarīgākais, kas būtu vienmēr jādara, – ja starpība ir kļūdas, piemēram, 20 gramu robežās, loms ir jāpārsver, tai skaitā izberot zivis un pārbaudot loma tīrību. Vienlaicīgi, komandu pārstāvjiem jāseko, lai tas tiktu izdarīts. Ja to neizdara, var runāt, bet tas neko nemainīs. Kā trūkums, kas būtu jānovērš, ir tas, ka rezultātu protokoli netika uzreiz izdrukāti un izlikti apskatei. Nezinu, vai tas tika izdarīts pēc pirmās dienas. Ceru, ka pirms pēdējā posma tiks sakārtota arī .xls faila programma, lai rezultātus varētu izdrukāt un izlikt apskatei ne vēlāk kā 10 minūtes pēc svēršanas beigām.

agris agris - 24-01-’11 15:23

erudzi ir taisnība, tā skaitīt ir pareizi

erudzi erudzi - 24-01-’11 15:04

Varbūt, ka kļūdos, bet pirmais trīniekam jābūt tikai trim dāmām! Jo ir kļūda aprēķinos, pirmajā dienā C zonā 3;4;5; vietām ir vienāds svars un piešķirti katram 3,5 punkti. Bet pēc noteikumumiem, attiecīgo vietu ieguvējiem punkti jāskaita sekojoši 3+4+5=12/3=4 , līdz ar to indiviguāli mainās izkārtojums: Kārkliņš – 5 punkti – 5 vieta; Abrams – 5 punkti – 7 vieta, mols 18 punkti – 46 vieta; līdz ar to vairākiem vēl mainās vietas NG 6; Pēteris Lideris 4 un visi apsveikumi Kristīnei 3 vieta. Protams arī komandām nedaudz mainās punkti. Domāju šādu pārpratumu nebūtu, ja svari rādītu 3 ciparus aiz komata. Manuprāt zivis arī jāsver tiesnešiem.

erudzi erudzi - 24-01-’11 11:12

Liels, liels paldies Ilmāram un viņa komandai par maču orgaqnizēšanau! Sk Rapala

swordfish swordfish - 24-01-’11 10:14

Sveiki, detalizētus rezultātus gan par 2.posmu, gan kopvērtējumu varat atrast http://www.meszivim.lv

mirtins mirtins - 24-01-’11 10:09

Un vēl priecē trīs dāmu tusiņš pirmajās vietās:D Žēl ka Kristīnei mazliet pietrūka… citādi rezultāts būtu vīriem graujošs:DD Paldies tev Gunti, par vīru goda aizstāvēšanu:DDDDD

mirtins mirtins - 24-01-’11 10:02

Rezultāti ir vienkārši ūber interesanti. Baigi gribētos dzirdēt Rapalas komandas komentāru par to, kas tika salaists dēlī pirmajā dienā, kas tika pārrunāts, kādi sezinājumi izdarīti un kā panākts tik būtisks rezultāta uzlabojums otrajā dienā. Visi komandas locekļi ir uzlabojuši savu sniegumu otrajā dienā – tas izskatās pēc taktiska gājiena. Tādēļ gribētos ko dzirdēt… ja tas nav kaut kas baigi slepens:D

SK PP2 ;) SK PP2 ;) - 23-01-’11 19:36

…rezultāti ir:) Nemaz tik tālu nebija:D

qwerty qwerty - 23-01-’11 18:47

Rīga no Limbažiem ir 1500 km, kuri jāveic pā džungļiem, bet pēdējie 500 km arī pa ūdeni un MS Exel fails ir vismaz 64 Gb liels un ar 2 Mbit interneta ātrumu tas lēni augšuplādējas! Tā kā jāgaida!

SK PP2 ;) SK PP2 ;) - 23-01-’11 18:26

…gaidām rezultātus;)

SK PP2 ;) SK PP2 ;) - 23-01-’11 18:26

Mači patiešām bija uz urrā un banketas arī ne vainas, Limbažnieki malači;) Organizēts bija kā solija, tik to dzelteno vestīšu nebija;)

SK BB Cope SK BB Cope - 23-01-’11 16:20

Liels PALDIES par lieliski noorganizētajiem mačiem – viss bija augstākajā līmenī. Paldies arī tiesnešiem par labo tiesāšanu, pavārēm par garšīgo ēdienu un visiem citiem, kas palīdzēja šos mačus noorganizēt. Tiešām līls paldies.

SK BB Cope

P.S. Ceram, ka nākamgad viens no posmiem būs Limbažos.

I. I. - 22-01-’11 16:36

Pirmās dienas rezultāti ļoti interesanti! Vadībā abas SALMO komandas!!!



(optional field)
Ieraksts nepieciešams tikai, lai šeit neparādītos automātisku komentāru sūtījumi.
Personīgo informāciju saglabāt?
Informācija.Visi html tagi tiks dzēsti . Izņēmums ir <b> and <i>. Saiti var izveidot, komentārā ierakstot url vai e-pasta adresi.
 
top